Czy masz wrażenie, że żyjesz w niedoczasie? Większość spraw do zrobienia na wczoraj, strach pójść na urlop, bo nie wiadomo, co Cię czeka po powrocie. Czy zdarza Ci się kończyć dzień z frustracją, że znowu nie udało Ci się zrealizować istotnego zadania i giniesz w natłoku priorytetów?
Podobne wydarzenia
piątek, godz. 19:00
Gdańsk,
Mosty Zamiast Murów
bilety 100 zł
piątek - sobota, godz. 18:30
Gdańsk,
Centrum Tańca GABI
bilety 170 zł
ulgowy 150 zł
ulgowy 150 zł
Jeśli czujesz, że czas, mimo Twoich usilnych starań, rządzi Tobą i chcesz to zmienić, przyjdź na tę prelekcję! Spotkanie będzie miało formę warsztatu, podczas którego dowiesz się, jak odpowiednio wyznaczać priorytety i organizować działania, zarówno swoje, jak i zespołu. Poznasz najskuteczniejsze metody planowania, dzięki którym podniesiesz skuteczność działania we własnej firmie, a Twoi ludzie będą kończyć dzień pracy z satysfakcją a nie frustracją.
Spotkanie jest również okazją do podzielenia się swoimi doświadczeniami z innymi przedsiębiorcami i szefami zespołów.
Warsztaty zostały przygotowane na podstawie pojawiających się pytań i trudnych sytuacji, którym czoła stawiają nasi Klienci, a więc prawdopodobnie i Ty. Pomogliśmy już setkom firm, skorzystaj z naszego doświadczenia!
To spotkanie odbywa się w ramach cyklu Akademia Rozwoju Szefa - "Bądź szefem, który..." . Poprowadzi je nasz Trener i Specjalista HR - Anita Łazuta.
Prelegent:
ANITA ŁAZUTA
Trener, Specjalista HR. Specjalizuje się w dziedzinach związanych z rekrutacją pracowników, procesami sprzedaży, obsługą klienta, zarządzaniem czasem, motywacją oraz asertywnością. Z Personią związana od trzech lat, gdzie aktywnie szkoli i współpracuje z firmami różnych branż, m.in. Pracodawcy Pomorza, RIGP, Decathlon, Prodata Design, Tegro.
Planowana agenda:
9:00 - 10:15 I blok szkoleniowy
10:15 - 10:45 Przerwa networkingowa wraz z poczęstunkiem
10:45 - 12:00 II blok szkoleniowy
Spotkanie typu MUST BE!
To spotkanie typu MUST BE dla każdego Szefa Firmy czy Managera Zespołu, bo:
1. Sprawdzisz, czy czas jest Twoim wrogiem, czy też sprzymierzeńcem.
2. Przekonasz się jak jeszcze możesz usprawnić działanie swoje i swojego zespołu.
3. Dowiesz się, dlaczego warto i w jaki sposób wyznaczać cele.
4. Poznasz reguły efektywnej pracy.
5. Zobaczysz jakie techniki zmotywują Twój zespół do skutecznego działania.
6. Posłuchasz doświadczeń innych przedsiębiorców w zakresie zarządzania czasem.
Proszę zaproś innych Szefów Firm / Managerów Zespołu na nasze wydarzenie. Oni i my będziemy Ci wdzięczni !
Spotkanie jest również okazją do podzielenia się swoimi doświadczeniami z innymi przedsiębiorcami i szefami zespołów.
Warsztaty zostały przygotowane na podstawie pojawiających się pytań i trudnych sytuacji, którym czoła stawiają nasi Klienci, a więc prawdopodobnie i Ty. Pomogliśmy już setkom firm, skorzystaj z naszego doświadczenia!
To spotkanie odbywa się w ramach cyklu Akademia Rozwoju Szefa - "Bądź szefem, który..." . Poprowadzi je nasz Trener i Specjalista HR - Anita Łazuta.
Prelegent:
ANITA ŁAZUTA
Trener, Specjalista HR. Specjalizuje się w dziedzinach związanych z rekrutacją pracowników, procesami sprzedaży, obsługą klienta, zarządzaniem czasem, motywacją oraz asertywnością. Z Personią związana od trzech lat, gdzie aktywnie szkoli i współpracuje z firmami różnych branż, m.in. Pracodawcy Pomorza, RIGP, Decathlon, Prodata Design, Tegro.
Planowana agenda:
9:00 - 10:15 I blok szkoleniowy
10:15 - 10:45 Przerwa networkingowa wraz z poczęstunkiem
10:45 - 12:00 II blok szkoleniowy
Spotkanie typu MUST BE!
To spotkanie typu MUST BE dla każdego Szefa Firmy czy Managera Zespołu, bo:
1. Sprawdzisz, czy czas jest Twoim wrogiem, czy też sprzymierzeńcem.
2. Przekonasz się jak jeszcze możesz usprawnić działanie swoje i swojego zespołu.
3. Dowiesz się, dlaczego warto i w jaki sposób wyznaczać cele.
4. Poznasz reguły efektywnej pracy.
5. Zobaczysz jakie techniki zmotywują Twój zespół do skutecznego działania.
6. Posłuchasz doświadczeń innych przedsiębiorców w zakresie zarządzania czasem.
Proszę zaproś innych Szefów Firm / Managerów Zespołu na nasze wydarzenie. Oni i my będziemy Ci wdzięczni !