• Kino
  • Mapa
  • Ogłoszenia
  • Forum
  • Komunikacja
  • Raport
stat
Impreza już się odbyła

Emocje w Sprzedaży - Wieczór Biznesowy

"Ludzie zapomną o tym, co powiedziałeś, ludzie zapomną o tym, czego dokonałeś, ale ludzie nigdy nie zapomną tego, jak dzięki tobie się czuli". Maya Angelou

kwi 11

czwartek, godz. 10:00

Gdańsk,
Wstęp wolny
maj 17-19

piątek - niedziela, godz. 17:00

Sitno 107/A
bilety 1300 zł
przedsprzedaż 1200 zł
Wielu marketingowców i ekspertów ds. sprzedaży podkreśla, że najważniejsze w biznesie jest jakość i emocje - szczególnie te, które dostarczysz swoim klientom. Reklamując produkt, należy pokazać go w taki sposób, by potencjalny klient poczuł chęć bycia kimś innym i możliwość odczuwania tego, co mu oferujesz. Współpracując z nim wybieraj taką drogę, która zostanie przez niego najbardziej zapamiętana, uszczęśliwi go lub zaskoczy.

W przypadku bezpośrednich kontaktów międzyludzkich, podobnie jak w przypadku procesu uczenia się, efektywność przekazów w około 80 proc. opiera się na materiałach oraz wrażeniach wizualnych.

Jeśli w spocie reklamowym mówi się o korzyściach wynikających ze stosowania danego produktu, twarz aktora powinna wyrażać związane z tym emocje. Przed ukończeniem nagrania pod okiem specjalisty ćwiczy się różne możliwości pełnego wyrażenia emocji, które mają być przesłaniem do odbiorcy. Także reklamy prasowe oraz billboardy są pełne emocji związanych z przekazywanymi treściami. Mówi się, że właściwie wyrażone w reklamach emocje mogą zwiększać sprzedaż oraz rozpoznawalność marki o 5 procent.

Kolejne z cyklu spotkań Wieczór Biznesowy zostało zaplanowane właśnie po to, żeby pokazać współczesnym właścicielkom małych i średnich firm jak rozwijać swoje biznesy używając do tego najnowszych technik sprzedaży i marketingu bazując na emocjach. Jak działać i myśleć w wielkim stylu aby osiągnąć sukces i zbudować autentyczną markę premium swojej firmy.

Spotkanie z pewnością zgromadzi wiele przedsiębiorczych kobiet, dbających o swój rozwój osobisty, zawodowy i wypracowanie drogi do sukcesu.

Prelegenci spotkania to znani eksperci w swoich dziedzinach:
 

MICHAŁ BANACH - ekspert badania emocji. Od 20 lat związany z mediami. absolwent Państwowej Wyższej Szkoły Teatralnej w Krakowie i Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie. Były Dyrektor III programu PR i Kanału TV Polsat 2. Wieloletni wykładowca Wyższej Szkoły Promocji w Warszawie. Obecnie Dyrektor Zarządzający Firmy Badawczej NEUROHM Polska.

W trakcie swojego wystąpienia przedstawi niesamowite i innowacyjne wyniki badań reakcji klientów i ich emocji na reklamy i przekaz tworzony np w mediach przez największe marki na świecie.

TEMAT WYSTĄPIENIA: Jak emocje klientów przekładają się na sprzedaż

EWA CZERTAK - Ekspert i praktyk personal branding dla przedsiębiorców, mentor, mówca motywacyjny. Twórczyni Akademii Marki z Klasą, wspólnik Business Unlimited Sp. J., Master Business Trener, level superior, od 2004 Certyfikowany coach ICC, praktyk storytellingu, prelegentka konferencji, autorka artykułów o marce. Twórca autorskiego programu kursu budowania marki osobistej dla przedsiębiorców "Bądź widzialna marką" oraz Akademii Mentora, która szkoli i rozwija przedsiębiorców do roli mentorek biznesu. Ekspert portalu Centrum Kariery Golden Line. Lubi aktywnie spędzać czas wolny, biega, jest maratończykiem, jeździ konno. Jej misja to: Czynić ludzi Wielkimi.

Od 2008 roku pracuje z Top menadżerami BZ WBK, przygotowuje do inspirujących wystąpień publicznych oraz wdraża skuteczne metody prezentowania osobistej marki w środowisku biznesowym.

TEMAT WYSTĄPIENIA: Jak wykorzystać budowanie marki osobistej, aby Twój odbiorca zapamiętał i wybrał właśnie Ciebie?


Do udziału zachęcamy:

- przedsiębiorcze panie, które poszukują nowych możliwości rozwoju siebie i swojego biznesu zainteresowanych poszerzeniem swoich kontaktów biznesowych
- właścicielki firm z minimum dwuletnim stażem w prowadzeniu własnej firmy
- osoby decyzyjne na co dzień pracujące w korporacjach lub innych firmach zainteresowanych poszerzeniem kompetencji zawodowych i wymianą doświadczenia.
- członkinie Lady Business Club i ich osoby towarzyszące
- osoby rekomendowane przez członkinie Lady Business Club i uczestniczki kursu Akademii Marki z Klasą

Wymagana wcześniejsza rejestracja: milena.szczesna@businessunlimited.pl lub marta.plowiec@ladybusinessclub.com

Prosimy o podanie imienia, nazwiska, nazwy firmy, e-mail oraz telefonu kontaktowego.
Liczba miejsc ograniczona! POTWIERDZENIE UDZIAŁU TYLKO DROGĄ MAILOWĄ.

Organizator spotkania: Business Unlimited - firma konsultingowo - marketingowo - PR-owa dla przedsiębiorców zajmująca się budowaniem silnej marki osobistej, marketingiem osobistym, PR-em, aktywną i skuteczną sprzedażą, tworzeniem historii marki i storytellingiem.

Koncept Business Unlimited powstał w 2011, w ramach tworzonych marek, przeprowadza właścicieli firm przez zmianę. Pokazuje, że ta zmiana nie jest łatwa, ma swoją cenę, ale to od przedsiębiorcy zależy, jak się do tego przygotuje i odnajdzie w nowych warunkach, gdzie rządzi Internet, technologia, marketing, PR, aktywna sprzedaż, kanały społecznościowe i gromadzona wokół marki społeczność. W skład konceptu wchodzą marki: Lady Business Club, Akademia Marki z Klasą, Marka z Klasą, portal biznesowy ladybusiness.pl, tytuł Ambasadorka Klasy oraz Agencja Marketingu Osobistego.

Od 5 lat gromadzi wokół siebie społeczność kilku tysięcy aktywnych przedsiębiorców. Uczestniczy w zmianie i rebrandingu ponad 300 marek przedsiębiorczych właścicielek firm. Zorganizowała kilkaset spotkań biznesowych i ogólnopolskich konferencji oraz wprowadziła na rynek szkoleniowy kilkadziesiąt praktycznych warsztatów dedykowanych przedsiębiorcom z zakresu budowania marki osobistej, storytellingu, e-wizerunku, sprzedaży i wystąpień publicznych.

Twórczynie konceptu Emilia Bartosiewicz i Ewa Czertak tworzą i konsolidują marki, których zadaniem jest przygotowanie właścicieli firm do podjęcia działań, zapewniających im dobrą i przewidywalną przyszłość.

Partner Główny Spotkania: Mennica Wrocławska - największy dealer złota i srebra lokacyjnego w Polsce. Oddziały zlokalizowane są w 13 polskich miastach: we Wrocławiu, w Warszawie, Krakowie, Gdańsku, Poznaniu, Lublinie, Białymstoku, Opolu, Katowicach, Łodzi, Bydgoszczy, Rzeszowie i Kielcach. Dodatkowo ofertę firmy znaleźć można również w blisko 450 placówkach partnerskich. To jedyny podmiot, który skutecznie sprzedaje złoto inwestycyjne w sieciach bankowych, takich jak Alior Bank, Deutsche Bank czy sieć Banków Spółdzielczych.

Partner spotkania: PROFIT Accounting Office Joanna Głowacka specjalizującego się w obsłudze polskich i zagranicznych spółek prawa handlowego.

Więcej szczegółów: https://ladybusiness.pl/sopot-emocje-w-sprzedazy-co-zrobic-aby-klient-zapamietal-wlasnie-ciebie/

Informacja o biletach

  • Bilet normalny
    60, 50 zł
60 zł płatny gotówką w dniu spotkania lub 50 zł przy płatności przelewem.
UWAGA: przychodząc z koleżanką – zamiast 60 zł za osobę zapłacisz tylko 45 zł za osobę.
Członkinie Lady Business Club: wstęp: 40 zł. UWAGA: przychodząc z koleżanką, która jeszcze nie brała udziału w naszych spotkaniach, masz bezpłatny wstęp.

Opinie

Sprawdź się

Wybierz poziom

Które miasto nie leży w województwie pomorskim?

 

Najczęściej czytane