• Kino
  • Mapa
  • Ogłoszenia
  • Forum
  • Komunikacja
  • Raport
stat
Impreza już się odbyła

Gamifikacja - wykład

Gra kojarzy się z rozrywką i mile spędzonym czasem, niekiedy także z rywalizacją. A gdyby tak... wykorzystać mechanizmy gier do celów biznesowych? Przyjdź na spotkanie i przekonaj się, że gamifikacja to dobry sposób na optymalizację kosztów. Zastosowana w firmie, może z powodzeniem wpłynąć na zwiększanie przychodów czy produktywność pracowników.

kwi 21

niedziela, godz. 16:00 - 21:00

Gdynia,
bilety 20 zł
ulgowy 10 zł
maj 22

środa, godz. 17:00

Wstęp wolny
Dla kogo?
Na spotkanie zapraszamy wszystkich, którzy szukają oryginalnego sposobu na pozyskanie oraz utrzymanie klientów lub organizację pracy i motywowanie zespołu. Szczególnie zapraszamy startupy i małych przedsiębiorców.

Czego się dowiesz?
Poznasz podstawowe zasady budowania projektów grywalizacji.
Otrzymasz garść inspiracji i przykładów efektywnych działań.
Dowiesz się, co przesądza o sukcesie projektów, a także czego unikać i na co zwrócić uwagę.

Dlaczego warto?
W trakcie prelekcji dostaniesz dawkę najważniejszych informacji, co pomoże Ci w zaprojektowaniu własnej grywalizacji na potrzeby klientów lub współpracowników.

Prelekcja jest wstępem do cyklu praktycznych warsztatów z gamifikacji, które będą odbywać się co miesiąc.

Prowadzenie:
Anna Rogala - posiada wykształcenie psychologiczne i marketingowe, które skutecznie łączy i wykorzystuje w projektowaniu rozwiązań gamifikacyjnych dla biznesu. Współpracowała przy projektach realizowanych zarówno przez korporacje, MŚP oraz organizacje społeczne. Regularnie prowadzi warsztaty dotyczące projektowania gamifikacji oraz konsultuje wdrażanie gamifikacji w działalność marketingową, organizacyjną i edukacyjną. Ekspert w zakresie gamifikacji w edukacji w Gdańskim Inkubatorze Starter w projekcie Lekcje Przedsiębiorczości. Członkini Polskiego Towarzystwa Badania Gier oraz ogólnopolskiego projektu "Gamifikacja Szkolnictwa Wyższego". Prelegentka TEDx Gdańsk. Obecnie zaangażowana w projekt gamifikacji na wewnętrzne potrzeby spółki G-Forces Web Management Polska oraz w projekt gamifikacji dla społeczności platformy zrzeszającej młodych naukowców CreoScience.

Informacja o biletach

obowiązują zapisy

Opinie

Sprawdź się

Wybierz poziom

Klif położony poza strefą oddziaływania fal, to:

 

Najczęściej czytane