- 1 Miejsce zbrodni w liceum. Policjanci spotkali się z uczniami (17 opinii)
- 2 Nielegalna wycinka na działce Politechniki (326 opinii)
- 3 Za dużo wolnego w szkole? Świąteczna przerwa i majówka na horyzoncie (202 opinie)
- 4 Sprzeciw wobec wyróżnienia Olgi Tokarczuk. Plakaty na UG (773 opinie)
- 5 Prywatna szkoła podstawowa dla dziecka. Jak wybrać i ile kosztuje? (131 opinii)
- 6 Najlepsze licea i technika na Pomorzu z wyróżnieniami w rankingu "Perspektywy 2024" (44 opinie)
Rodzice protestują. O losie szkoły w Kokoszkach zadecyduje minister edukacji
Nie gaśnie konflikt wokół Pozytywnej Szkoły Podstawowej w Kokoszkach. Przed placówką protestowali dziś rodzice dzieci, którzy nie zgadzają się z decyzją kuratorium o unieważnieniu działalności szkoły. - Jako odpowiedzialni rodzice z zaniepokojeniem obserwujemy, jak nieodpowiedzialnie gra się losem naszych dzieci - mówił Jakub Jastrzębski z prezydium rady rodziców. Po południu delegacja dyrekcji, nauczycieli i rodziców z Gdańska będzie na ten temat rozmawiać z minister edukacji Anną Zalewską.
Rodzice protestują
Nie wiadomo jeszcze, jakie mogą być konsekwencje decyzji pomorskiej kurator i jak w praktyce miałoby wyglądać wygaszenie działalności szkoły w obecnym modelu. Z ewentualnymi zmianami nie zgadzają się rodzice uczniów Pozytywnej Szkoły Podstawowej i jej dyrekcja. Przed placówką protestowało dziś kilkadziesiąt osób: rodziców i lokalnych działaczy. Zdaniem opiekunów dzieci, rozwiązanie umowy z fundacją Pozytywne Inicjatywy przekreśliłoby kilka lat pracy placówki.
- Boimy się o los naszych dzieci. Nadal nie wiemy, czy w przypadku rozwiązania umowy z fundacją świadectwa uczniów nie straciłyby ważności. Nie jest też jasne, czy dzieci dalej mogłyby korzystać z dodatkowych zajęć prowadzonych w szkole. W naszym odczuciu w całej sprawie najmniej myśli się o samych dzieciach - mówiła podczas dzisiejszego protestu Julia Branicka, mama ucznia szkoły w Kokoszkach.
- Nam chodzi tylko o to, żeby któregoś dnia drzwi do szkoły nie zostały zamknięte, tylko i wyłącznie dlatego, że komuś, w tym przypadku pani kurator oświaty, "coś się wydaje". Na razie kurator "wydaje się", że świadectwa dzieci będą ważne, "wydaje się", że miasto szkołę przejmie i wreszcie "wydaje się", że wszyscy na tym dobrze wyjdziemy. Fajnie, że jej "się wydaje", ale ja, jako rodzic 8-letniego Gabriela żądam konkretnych deklaracji - podkreślał Adam Aleksiejuk, przedstawiciel rady rodziców.
Minister edukacji zabierze głos
W poniedziałek w Warszawie na godz. 16 zaplanowano spotkanie delegacji rodziców i dyrekcji szkoły z minister edukacji Anną Zalewską.
- Jedziemy na spotkanie pełni nadziei. Mamy nadzieję na uchylenie decyzji pani kurator oraz merytoryczną rozmowę. To pierwsza taka sprawa w Polsce. Jeśli minister podtrzyma decyzję kurator oświaty, szkoła z dnia na dzień może przestać przyjmować uczniów i ponad 1100 dzieci przed zakończeniem roku zostanie bez lekcji. Organizacja miejsc w szkołach zastępczych może trochę potrwać, nie wspominam już o innych komplikacjach i działaniach na szkodę lokalnej społeczności - tłumaczy Jakub Jastrzębski z prezydium rady rodziców ze szkoły w Kokoszkach.
Dyrekcja szkoły oraz rodzice już zapowiedzieli dalsze kroki. Jeśli szefowa resortu edukacji utrzyma w mocy decyzję pomorskiej kurator oświaty, zarządzający szkołą wkroczą na drogę sądową i tam będą dochodzić swoich praw do prowadzenia szkoły w Kokoszkach.
Miejsca
Opinie (163) 4 zablokowane
-
2017-05-29 16:18
te Aleksiejuk - jak tobie sie cos wydaje to wcale tak nie musi byc..... (7)
panimajesz Aleksiejiuk?
- 17 23
-
2017-05-29 16:30
Pytania to chyba do Prezydenta Miasta (2)
Pytanie o funkcjonowanie szkoły i pretensje to chyba do władz Gdańska, że podpisali taką umowę i nie rozpatrzyli wszystkich możliwych skutków. Pytanie o dalszy los szkoły również powinno być skierowane do Prezydenta, bo to miasto jest odpowiedzialne za zapewnienie edukacji dla uczniów podstawówek.
- 26 10
-
2017-05-30 00:40
(1)
Masz rację to wina tego co zbudował a nie tego kto chce zniszczyć. Mógł nie budować to nie byłoby co niszczyć.
- 4 3
-
2017-06-01 01:15
mógł tak budować, żeby się nie rozleciało.
serio. prezydent miasta zadecydował, że stworzy sobie jakieś dziwadełko. Będzie na nie chuchał i dmuchał, otoczy opieką swojego środowiska politycznego, szczodrze sypnie kasą. Zrobił tak przede wszystkim dlatego, że ma swoje neoliberalne poglądy, które szczodrze zawsze wspierał miejską kiesą. Woli prywatne niż publiczne i za publiczne będzie forsował prywatne. Mamy tu do czynienia z przedsięwzięciem ideologicznym.- 2 0
-
2017-05-29 19:30
to nie są Kokoszki (1)
- 10 1
-
2017-05-29 20:07
Tylko Karczemki w Kokoszkach?
- 7 1
-
2017-05-30 09:10
Człowieku, Tobie też chyba trzeba unieważnić świadectwo, bo czytać nie umiesz. To "się nie wydaje" p.Aleksiejukowi tylko pani kurator, to są jej słowa
- 3 0
-
2017-05-30 13:56
Pan Aleksiejuk jeszcze rok temu twierdził (zakrzykując innych na Radzie rodziców) że szkoła jest super bo oddaje dziecko o 7 i odbiera o 17 i nie musi się niczym martwić.
A na Jasieniu (skąd chyba przeniósł dziecko) to ciągle jakieś wycieczki , wyjścia do muzeum itp. - haha ....tatuś wszechwiedzący ,który nie ma zielonego pojęcia o edukacji ale głośno gada- 5 1
-
2017-05-29 16:30
mało rodziców (16)
Garstka rodziców przed szkołą jakoś mi to nie wygląda na reprezentatywną większość szkoły mającej 1100 uczniów.
- 60 15
-
2017-05-29 18:04
(3)
a po co mają brać wolne z pracy skoro tak cała akcja z unioeważnieniem zezwolnia ma podłoże polityfczne; żadne prostesty na nic się zdadzą
- 17 4
-
2017-05-29 18:27
pitolisz... (2)
tak samo wcześniej polityczną decyzją było oddanie tej szkoły prywatnej firmie !
- 19 7
-
2017-05-30 08:31
(1)
W jakim sensie wydzierżawienie budynku było decyzją polityczną - mógłbyś przybliżyć bo nie dostrzegam tego aspektu sprawy.
- 1 4
-
2017-06-01 01:27
w takim, że stworzono jedną z lepiej wyposażonych szkół w mieście w ręce prywatnej fundacji, która jak się przyjrzysz, to otoczona jest różnymi przybudówkami związanymi z pewną opcją polityczną lub ideologiczną. zadaniem jest udowodnić, że prywatne zarządzanie szkołą jest lepsze.
to jest jak najbardziej spór polityczny, ponieważ dotyczy dobra wspólnego.- 2 0
-
2017-05-29 20:52
Zabierzcie wszystko (8)
Ci, których nie było, też są przeciwni decyzji pani kurator. Poniedzialek, godz. 12 to dla pracujacych rodziców nie jest dobra pora - mnie nie bylo - a szkoła funkcjonuje bardzo dobrze i nie chcemy tego zmieniać. Ale przecież u nas zasada "ja nie mam, to im zabierzcie" funkcjonuje super. Szkoda.. może powinno byc odwrotnie - u nich jest super, to może nam też dadzą. Ale nie... lepiej zabrać i niech nikt nie ma... brawo... cofnijmy sie do czaów kamienia łupanego, bo po co zmieniać świat na lepsze...
- 11 8
-
2017-05-29 22:07
(7)
a z czyich pieniędzy ta szkoła wybudowana, ty wiesz?
- 8 2
-
2017-05-29 22:14
ja wiem - wszyscy się na to złożyli... (3)
a nasz biznesmen Adamowicz oddał szkołę prywatnej firmie - można ? można
- 13 3
-
2017-05-29 23:05
... (1)
Yyy a potrafisz czytać? Szkoła należy do Miasta ale prowadzi ja prywatna firma... Tak samo jakby powiedzmy ergo arenę. Co komu zależy kto sprawuje władze w szkole skoro kadra musi być wyszkolona i nie moze pobierać opłat za funkcjonowanie publicznej szkoły?
- 5 6
-
2017-06-01 01:35
no tom się roześmiał. a dotacja na każdego ucznia to co niby jest?
- 1 0
-
2017-05-30 00:20
Oczywiście że można i można zarobić pieniądze dla miasta można? - można.
- 1 7
-
2017-05-30 00:19
(2)
wiem i cieszę się że tak wykorzystano te środki. W sytuacji standardowej do miasto nie mogłoby sobie zwrócić vatu od budowy (8,5mln) i nie uzyskałoby 1,5mln rocznie należności za czynsz, czyli na sprawie zarabia miasto czyli my wszyscy Gdańszczanie. Budynek jest nadal miejski i nikt nikomu go nie oddał. Wniosek nasuwa się sam za te same pieniądze miasto mogłoby wybudować i poprowadzić dodatkowo jeszcze jedną może nie tak dużą ale szkołę.
- 6 9
-
2017-05-30 14:53
beda musieli zwrócić vat w przypadku gdyby ta szkoła stała sie "normalna", ale i tak warto bo to jest cyrk nie szkoła.
- 3 1
-
2017-05-30 17:45
Hipokryzja
Miasto ma wpływy z podatków I zachęca do rozliczenia PIT w Gdańsk, a z drugiej strony samo tak interprtuje prawo, żeby podatku nie placic. Tu jeszcze skarbówka powinna wejsc.
- 4 1
-
2017-05-29 21:44
mało rodziców (1)
bo większość o tej porze była w pracy...
- 5 1
-
2017-05-29 22:14
byś wziął urlop...
- 1 3
-
2017-05-30 13:59
bo reszta nie popiera protestu -czeka ąż ten syf sam upadnie i wtedy szkoła zacznie być "normalną"
ps. co się ludzie martwicie o świadectwa skor teraz też są nie ważne bo nazwa szkoły ( nadanie imienia ) było bezprawne.
przez 2 lat abyło o tym głośno w szkole a wy udajecie ,że teraz nagle świdectwa macie nieważne.
Hipokrycja w polskiej wersji :)- 3 3
-
2017-05-29 16:36
(6)
Czyżby komuś udało się wkręcić rodziców w walkę o swoją kasę. Chyba ok. 10 mln rocznie wpływów. Szacun.
- 50 13
-
2017-05-29 21:15
Taaa, dyrektorowi zarzadzajacemu tłumem oszołomów (2)
- 7 4
-
2017-05-29 21:17
Jaki tłum, ledwo 30 osób.
- 7 3
-
2017-05-29 21:48
kogo nazywasz oszołomami?
Nauczycieli, rodziców czy dzieci?
Skąd u ciebie tyle jadu?- 5 8
-
2017-05-30 08:41
to prawda!!!!
Zarządzający szołą powinien się zmienić ale nie kosztem dzieci!!!
- 6 1
-
2017-05-30 08:42
Pewno nie 10mln ale kilka na pewno. Z tego 5-6mln rocznie to płace, kolejne 1,5 to czynsz dzierżawny, do tego dochodzą media i utrzymanie budynku dodatkowy 1mln i wychodzą na +- na 0,00. A gdzie akumulacja środków na zdarzenia nieprzewidziane i ponoszone ryzyka choćby takie jak durna decyzja kurator, za prawników też będzie trzeba zapłacić. Ja tam kokosów nie widzę.
- 1 6
-
2017-05-30 09:53
o 10 mln mniej do zachachmęcenia przez szkoły państwowe
może tu ich boli, że nie mogą na tej kasie łapy położyć?
- 1 0
-
2017-05-29 17:05
(1)
No niestety od początku wiadomo było, że prędzej czy pózniej brdą problemy...
- 38 10
-
2017-05-30 00:44
Problemy to pisia specjalność tylko szkoda że nie rozwiązywanie ich a tworzenie.
- 4 4
-
2017-05-29 17:18
Wszystko (2)
Ma być zgodnie z prawem i sprawiedliwością. Jeśli szkoła pracuje niezgodnie z prawem zamknąć,A urzędnikòw ktòrzy dopuścili do funkcjonowania tej szkoły w trybie pilnym ukarać.nic tutaj z dobra dzieci,które zdobywają wiedzę niezgodnie z prawem.
- 44 19
-
2017-05-30 07:59
Prawo jest dla ludzi, czy ludzie dla prawa?
- 2 1
-
2017-05-30 14:56
akurat w tej szkole połowa zajęc się nie odbywa ( choćby tak chwalony basen przez nieświadomych rodziców , gdzie standartowa długość lekcji to 15-20 minut - haha, jakaś kpina)
za to marketing jest na najwyższym poziomie
jedyne co sprawnie ( na tle innych placówek ) działa to lekcje etyki- Pan dyrekto , były ksiądź tego dopilnował i faktycznie z tym nie ma problemu.- 2 1
-
2017-05-29 17:21
Tak własnie PO dba o interesy kolesiów prywaty. (4)
Nic nie stoi na przeszkodzie by to była taka szkoła jak wszystkie inne.
- 57 20
-
2017-05-29 21:23
(1)
Rodzice, którzy wybrali tę szkołę chcieli dla swoich dzieci jak najlepiej. Większość jest zadowolonych i chce, żeby tak zostało. Dlaczego tak łatwo chcecie nam to zabrać? Prawo można interpretować jak się chce.
Z rozgrywkami politycznymi idźcie sobie ma ring, dajcie sobie po razie i odczepcie się od szkoły naszych dzieci.- 4 13
-
2017-05-29 22:08
a to wasza prywatna szkoła, że chcecie sobie decydować?
- 13 3
-
2017-05-30 00:33
Na tym właśnie polegała komuna, która pozostała w umysłach wielu - równać w dół. Wszystko co się wybija powyżej szarości jest złe - czemu innym ma być lepiej niż mi.
- 3 1
-
2017-05-30 08:36
nic nie stoi na przeszkodzie, żeby była inna niż wszystkie
- 2 1
-
2017-05-29 18:14
Nauczycieli mi żal (30)
Bo mają tam chyba ciężko.
- 34 9
-
2017-05-29 18:19
Poziom jest wysoki. Nauczanie solidne. (10)
Zajęcia dodatkowe świetne. Oby tak zostało.
- 24 30
-
2017-05-29 18:27
ależ bzdury... (4)
zajęcia dodatkowe - np. raz na 2 miesiąca... super
- 15 9
-
2017-05-29 20:14
(3)
Nie wypowiadaj się jak nie masz pojęcia
- 6 4
-
2017-05-29 22:20
mam właśnie.... Misiu :-) (2)
- 4 2
-
2017-05-29 22:42
(1)
Moi synowie obaj mają 2 x w tygodniu zajęcia dodatkowe, nie płacę za nie i jestem zadowolony
- 3 3
-
2017-05-30 06:53
W każdej publicznej szkole są zajeciacdodatkowe za darmo:) to żaden fenomen:)
- 7 3
-
2017-05-29 20:46
Powtórzone 1000 razy stanie się prawda. (2)
- 5 0
-
2017-05-29 21:53
zajęcia dodatkowe... (1)
Jeden syn- unihokej i przyrodnicze co tydzień, piłka co dwa tygodnie
Drugi- karate i piłka co tydzień
Ja jestem zadowolona. A jak jest w innych szkołach skoro w tej tak niedobrze jak piszecie?- 2 2
-
2017-05-30 09:17
Piłka co dwa tygodnie i karate co tydzień
To śmiech na sali, a nie przyzwoite zajęcia
- 2 3
-
2017-05-30 08:49
Zajęcia dodatkowe to ściema!!!!!!!!!
moje dziecko juz skończyło tą szkołę - na szczeście! Czy w ofercie nadal jest windsurfing i żeglarstwo? Dzieci może raz były na wodzie (niestey mojemu sie nie udało)!!! Klasy 5 i 6 były totalnie pomijane w zajęciach dodatkowych.
Nauczyciele z łapanki chyba. Jedynie pani od polskiego była prawdziwym pedagogiem.
Wiele osób zgadza sie z tym, że zarządzający powinien sie zmienić dlatego przyszło tak mało osób.- 5 2
-
2017-05-30 14:57
szkoda,że nei masz świadomości ,że większosć zajęć się w tej szkole nie odbywa , jest skróconych itp.
- 3 2
-
2017-05-29 18:53
porażka (6)
Niestety Dyrekcja PSP od samego początku manipuluje rodzicami i straszy ich zamknięciem szkoły i uniewaznieniem świadectw. Czy tak postępują dyrektorzy szkoły i pedagodzy zarazem dla których dobro dzieci jest najważniejsze? Więc właśnie jest to kłamstwo. Poza własnym interesem i biznesem nic ich nie obchodzi. Jakość poziomu edukacyjnego z każdym rokiem spada, zajęcia pozalekcyjne coraz częściej nie odbywają się, nauczyciele niektórzy zatrudnieni są bez kwalifikacji, drugi jezyk hiszpański nie istnieje w praktyce tylko na papierze a budynek szkoły regularnie podupada. Dyrekcja nie dba o mienie szkoły. Szkoła ma 3 lata a wygląda na 10. Co wiecej pewna mała ekskluzywna grupka nauczycieli zarabia tam więcej niż dyrektor szkoły publicznej. To wszystko sprawia, że opinia o szkole jest coraz gorsza.
- 44 11
-
2017-05-29 22:15
ta fundacja nie jest charytatywna - biznes musi zarabiać... a to, że teraz nagle zainteresowali się szkoła... przypadek?
- 8 1
-
2017-05-29 23:10
(1)
A Skąd mewa wiesz ile zarabiają nauczyciele ? w każdej firmie jest to tajne ile kto zarabia. I skąd wiesz, że jest uprzywilejowana grupa ?
- 1 5
-
2017-05-30 09:59
jestem dobrze poinformowany
- 1 0
-
2017-05-30 00:08
(1)
Na jakiej podstawie twierdzisz że nieistniejący podmiot może wydawać dokumenty - pomyśl, decyzja kurator nie jest o cofnięciu zezwolenia na prowadzenie szkoły tylko o unieważnieniu decyzji o jej powołaniu czyli szkoła nigdy nie istniała. Zanim powstanie nowy podmiot samoorządowy i zanim zostanie rozwiązana umowa na najem budynku minie kilka miesięcy, a co w tym czasie będą robiły dzieci a najważniejsze gdzie. Nie wiem gdzie ty oglądałeś 10 letnią szkołę i wyglądającą jak ta ale musiłeś być przy oglądaniu nie w pełni świadom. Dla mnie dobry nauczyciel może zarabiać więcej niż minister byleby był dobrym nauczycielem - zyskać może tylko uczeń.
- 1 4
-
2017-05-30 13:01
Drogi Shimmy lepiej ty pomyśl. Nie znasz się kompletnie na przepisach prawa i wygląda na to, że robisz kalki z wypowiedzi osób, które też nic nie wiedzą. Ewidentnie masz klapki na oczach. Należy pogrzebać trochę w przepisach oświatowych, bądź trzeba być praktykującym pedagogiem żeby wypowiadać się bardziej analitycznie na takie tematy.
- 4 1
-
2017-05-30 08:55
Mewa 100% prawdy!
- 2 2
-
2017-05-29 19:04
slabo (8)
Ten protest to jakiś niewypał. Widać jakie jest zainteresowanie żeby Pozytywne szkołę prowadziły. Większość rodziców chce mieć po prostu spokój i zapewnienie, że dziecko w szkole będzie nauczone i bezpieczne. Nikogo nie obchodzi kondycja finansowa spółki Pozytywne.
- 39 6
-
2017-05-29 21:05
Norma (6)
Tego się spodziewałem, wysypu skomloących kundli nasłanych przez plaszczaka .To już jest norma na tym portalu, jak pojawi się temat gdzie można dowalić Adamowiczowi i PO. Możecie dalej wyć i skomlić a żadna kreatura z pis-uaru nie będzie rządzić w naszym Gdańsku.
- 3 11
-
2017-05-29 22:16
nigdy nie mów nigdy (1)
pożyjemy zobaczymy.
- 4 2
-
2017-05-30 21:35
pożyjemy zobaczymy.
Wydaje ci się, że będziesz żył 200 lat? nie chlaj tyle tego g...a za 500+ bo wyraźnie co odmóżdża czerep.
- 0 0
-
2017-05-29 22:35
biedny zdegustowany (1)
Nie możesz pojąć, że są tacy, co z równym obrzydzeniem traktują i PiS i PO - wystarczy poczytać zwolenników obu tych partyjnych pokrak, żeby stwierdzić, iż
mentalnie tkwią w tym samym g....e- 11 1
-
2017-05-30 21:38
Niby masz rację , ale tylko w teorii, bo realne szanse są tylko u tych dwóch i ja już wolę PO, niż to nieobliczalne
- 0 0
-
2017-05-29 22:35
Gdańsk - ukraińska Riviera ;P (1)
- 4 1
-
2017-05-30 00:39
Wypad do chlewa, tam twoje misce kundlu plaszczaka.
- 0 2
-
2017-05-29 22:39
i to właśnie stara się odebrać kurator z burakami z solidarności pod rękę
- 1 2
-
2017-05-29 23:52
taa
z naciskiem na "chyba"
- 2 1
-
2017-05-30 00:11
(1)
Lekko nie mają, ale jak na szali kładę dobro dzieci i komfort nauczycieli to jako rodzic wybieram zdecydowanie dziecko. To uczeń w szkole jest podmiotem.
- 7 1
-
2017-06-01 01:54
Przecież dobro dzieci i komfort nauczyciela idą w parze, to chyba oczywiste?
Jeżeli nauczyciel ma pewną sytuację zawodową i przyzwoite zarobki (np. nie musi dorabiać) to tym lepiej dla dzieci.- 0 0
-
2017-05-29 19:17
Do tej szkoly chodza dzieci bufonów! (3)
Wystarczy jechac pod koniec zajęć szkoły to można odczuć na ulicach dookola szkoły chamstwo i nowobogactwo. A parkowanie to jakas żenada. Przykład idzie z góry jacy rodzice takie dzieci. Wiec jechac z ta kolorowa buda wybudowana za nasze pieniądze a bogaci będą znowu korzystać.
Zaorać ta wylegarnie cebul!- 19 23
-
2017-05-29 20:11
A Ty, to kto?
Bo czuję frustrację. Zarówno rodzice i dzieci są wszędzie tacy sami. To zwykła osiedlowa szkoła jeśli chodzi o społeczność.
- 8 4
-
2017-05-29 21:18
.. że slucham...
Bufony to piszą takie komentarze.... nie znasz, to nie oceniaj... , a w tym przyapadku nie znasz!
- 2 2
-
2017-05-30 21:43
a dla ludzi nie ma szmalu
Typowy roszczeniowy skomlący tłuk ,zero wiedzy, umiejętności, chęci do pracy, tylko wycie dajcie bo mi się należy.
- 0 0
-
2017-05-29 19:37
Dobra decyzja kuratora (3)
Nie jestem fanką Pisu, ale tym razem popieram działania kuratora. Ta szkoła nigdy nie powinna była działać na takich zasadach. Problemy były od początku i najwyższa pora zrobić tam porządek. Nie ma też sensu wykorzystywać w tym sporze imienia tragicznie zmarłego patrona, bo to był dobry człowiek
- 47 7
-
2017-05-30 00:43
(1)
A ciekawe dla czego lepsze zawsze jest wrogiem dobrego. Dla czego uzyskanie czegoś lepszego za te same pieniądze jest złym pomysłem.
- 1 3
-
2017-06-01 01:56
nie. tylko nie opisujesz tej sytuacji
- 0 0
-
2017-05-30 21:48
Nie jestem fanką Pisu,
Typowe dla każdego pisiora, tani prymitywny chwyt ,tylko na to może się nabrać przedstawiciel ciemnego luda bo jest po takim samym praniu mózgu.
- 0 1
-
2017-05-29 19:37
Proponuję
nie protestować w poniedziałek o 12.00. Wątpię aby rodzice, nawet Ci chcący w tym uczestniczyć,wzięli dzień wolny. Poza tym jest jak zawsze - możemy sobie pogadać ale jak trzeba się pokazać nie ma komu...Ważne aby szkoła funkcjonowała jakoś przeżyjemy bez zajęć dodatkowych,z kartą nauczyciela, szkoda tylko zajęć w ferie i wakacje bo to było odciążenie rodziców, którzy nie mają 2 miesięcy wolnego..
- 8 9
Portal trojmiasto.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii.