Wydarzenie

Social Media Camp

data:
3 - 4 lipca 2017
godzina:
10:00 - 16:30
miejsce:

Hotel Rezydent  mapa

adres:
Sopot, pl. Konstytucji 3 Maja 3
bilety:
1190 zł , w przedsprzedaży 890 zł

Zanim zaczniesz prowadzić kampanię w social media, upewnij się, że zrobisz to dobrze! Zapraszamy na Social Media Camp Sopot 2017.



Podczas warsztatów zdobędziesz praktyczną umiejętność tworzenia, wdrażania i analizowania wyników kampanii w social media. Dowiesz się jak opracować efektywną strategię działania w mediach społecznościowych i wykorzystać najskuteczniejsze dostępne możliwości jakie udostępnia Facebook, Instagram, Snapchat, Twitter oraz LinkedIn.

Nauczysz się nie tylko planować i przygotowywać kampanię marketingowe, ale poznasz również najskuteczniejsze formy reklamowe w social media, gotowe do wykorzystania w strategii marketingowej.
Zdobędziesz również umiejętność analizowania i poznasz systemy pomiaru efektywności Twoich kampanii, co pozwoli Ci szybko reagować aby zmaksymalizować konwersję z promocji w mediach społecznościowych.

Biorąc udział w tych warsztatach masz pewność, że otrzymujesz maksimum praktyki i tylko niezbędną teorię - nie marnujemy czasu, skupiamy się na tym, abyś już po powrocie z potrafił stosować większość z poznanych narzędzi. 100% interakcji- będziesz w każdej chwili miał okazję zadać pytanie Ekspertowi, abyś mógł otrzymać to czego potrzebujesz.

PROGRAM

DZIEŃ 1. SOCIAL MEDIA COMMUNICATIONS

BLOK 1. Social media marketing
- social media landscape - przegląd faktów, danych, liczb i głównych platform społecznościowych
- internauci na społecznościach - fakty, liczby, trendy
- Polska vs Świat - podstawowe różnice i lokalna specyfika rynku social media
- inspirujące przykłady wykorzystania social media marketingu w marketingu i sprzedaży
- social media marketing na tle innych obszarów komunikacji marketingowej - nadejście nowego rodzaju marek - - social brands

BLOK 2. Social listening
- narzędzia i metody zdobywania wiedzy o konsumencie na podstawie wzmianek o marce w sieci
- monitoring internetu a social media listening
- 3 taktyki wykorzystania social media listeningu
- badania etnograficzne i analizy pogłębione
- możliwości narzędzi zautomatyzowanych a "ręczne" metody analizy danych (ćwiczenie / analiza przypadku).

BLOK 3. Planowanie strategiczne i taktyczne
- podstawowe koncepcje strategiczne i pojęcia - wprowadzenie
- zasięg organiczny, płatny, wirusowy a zaangażowanie
- narzędzia biznesowe na Facebooku, Instagramie, Twitterze, Snapchacie i LinkedIn.
- EdgeRank - czyli jak działa Facebooku i co decyduje o tym, co widzi użytkownik
- 5 strategii angażowania marki w media społecznościowe
- grupy docelowe w mediach społecznościowych - analiza badań i praktyczne wskazówki
- dobór platform społecznościowych - na które się zdecydować?
- planowanie angażującego kontentu
- aspekty prawne i regulaminowe

BLOK 4. Skuteczny FanPage
- inspirujące przykłady i anty-przykłady
- nazwa i tematyka FanPage - czy powinna dotyczyć marki i produktu?
- sposoby pozyskiwania fanów - jak to robić skutecznie?
- rodzaje aktywności marki na FanPage i przegląd kreatywnych przykładów z Polski i Świata
- liczba fanów, czy zasięg postów? Co na prawdę się liczy i dlaczego te pojęcia nie są tożsame?

BLOK 5. Wskaźniki i analityka
- wskaźniki efektywności vs szkoła jakościowa - czyli jak mierzyć efekty w social mediach?
- rodzaje interakcji i podstawowe wskaźniki efektywności - na co zwracać uwagę?
- churn-rate, czyli o tym dlaczego fani odchodzą - jak z tym walczyć?
- czy media społecznościowe sprzedają? jak to robią to najlepsi
- narzędzia wspierające analitykę mediów społecznościowych
- dobór wskaźników ewaluacji i optymalizacja działań.

BLOK 6. Współpraca z influencerami i inne formy social media marketingu
- Blogerzy, vlogerzy, youtuberzy, twórcy - czyli kto?
- Praktyczne sposoby i narzędzia uspawniające współpracę z influencerami
- Inspirujące przykłady kampanii "marketing with influencer" z Polski i Świata.

BLOK 7. Ćwiczenie praktyczne (w grupach)

DZIEŃ 2. SOCIAL MEDIA ADVERTISING (warsztaty praktyczne na komputerach)

BLOK 1. Reklama na Facebooku - wprowadzenie
- 3 sposoby zarządzania reklamami na Facebooku
- nowości, ciekawostki, inspirujące przykłady - czyli co na prawdę działa
- reklama na Facebooku a inne formy płatnej obecności marki w sieci
- analiza przypadku wybranych kampanii B2C i B2B na Facebooku.

BLOK 2. Manager reklam na Facebooku
- zapoznanie z narzędziem i omówienie funkcji
- podstawowe pojęcia
- główne różnice pomiędzy Managerem reklam a Power Editorem

BLOK 3. Definiowanie grupy docelowej i targetowanie
- jak poprawnie zdefiniować grupę docelową w kampanii
- dlaczego definicje stosowane w innych mediach nie zawsze sprawdzają się na Facebooku?
- grupy docelowe definiowane wg kryteriów demograficznych, społecznych oraz grupy typu custom audience
- formy targetowania i retargetowania dostępne na Facebooku
- remarketing pixelowy w praktyce
- ćwiczenie - wspólnie tworzymy grupę docelową kampanii.

BLOK 4. Placementy i formaty reklamowe
- przegląd placementów reklamowych na Facebooku
- czy można prowadzić kampanię reklamową na Facebooku bez posiadania FanPage? Tak!
- przegląd formatów reklamowych
- ćwiczenie - wspólnie tworzymy reklamy na Facebooku.

BLOK 5. Cele kampanii i modele rozliczeń
- przegląd możliwych celów kampanii i omówienie różnic
- wybór modelu rozliczeń (CPM CPC oCPM)
- model optymalizacji
- praktyczne porady i wskazówki.

BLOK 6. Ćwiczenia praktyczne
Wspólnie definiujemy i uruchamiamy kampanię krok po kroku omawiając praktyczne wskazówki i najczęściej popełniane błędy.
Facebook dla biznesu

27 czerwca 2017 (wtorek) godz. 09:00 - 16:00

targi, konferencje
bilety 500 zł
przedsprzedaż 400 zł
Inspiracje ku Przedsiębiorczości - warsztaty

6 lipca 2017 (czwartek) godz. 17:00

Gdańsk,
targi, konferencje
Wstęp wolny

Opinie

Dodaj opinię

Dodaj opinię

Odpowiedz

Klikając "wyślij", akceptujesz regulamin dodawania opinii.
zamknij

Sprawdź się

Poziom:

Jakie ryby żyją w Bałtyku?