• Kino
  • Mapa
  • Ogłoszenia
  • Forum
  • Komunikacja
  • Raport
stat
Wydarzenie już się odbyło

Budowanie i komunikacja marki z Jackiem Kotarbińskim jak robić to dobrze?

Nowy sezon WARSZTATOWI O4 zaczynamy z przytupem. Do kolejnego szkolenia zaprosiliśmy guru marketingu, człowieka, który występował w tylu miejscach, wykładał na tylu uczelniach i doradzał tylu firmom, że nie starczyłoby nam miejsca, żeby to wszystko wypisać! Panie i Panowi - tajników świata marketingu tym razem nauczy Was nikt inny a Jacek Kotarbiński!

kwi 24-25

środa - czwartek

Bielkówko Kolbudy,
Wstęp wolny
maj 28

wtorek, godz. 16:00 - 22:00

Gdańsk,
bilety 450 zł
przedsprzedaż 370 - 390 zł
Przyjdźcie na warsztat i nauczcie się jak stworzyć silną markę! I firmy, i swoją osobistą! Nauczycie się tego od samego Jacka Kotarbińskiego, który o marketingu najprawdopodobniej wie wszystko!

Gwarantujemy, że będzie to dla Was BARDZO owocny czas!

Podczas warsztatu poruszone zostaną takie zagadnienia jak:
- Rola i znaczenie marki
- Marka osobista
- Podstawowe archetypy marek
- Strategie komunikacji
- Narzędzia komunikacji offline i online
- Marka w mediach społecznościowych
- Kluczowe miary i wskaźniki dotyczące marki

Korzyści dla uczestników:

- zdobędziecie podstawową i kluczową wiedzę w zakresie tworzenia marki firmy;
- poznacie zasady zarządzania marką osobistą;
- przećwiczycie techniki budowania strategii marki;
- nauczycie się jak budować praktyczne działania komunikacji marki online i offline;
- otrzymacie praktyczne podpowiedzi w zakresie budowania swojej marki;

Dla kogo warsztat?

Bez względu na to, czy pracujecie nad jakimś projektem, nad jakimiś sprawami w organizacji, jesteście na swoim czy też studiujecie - warsztaty są dla osób które, chcą pozyskać solidną wiedzę i nauczyć się praktycznych narzędzi do tworzenia silnej marki. Dla wszystkich osób, które chcą wybić się ponad przeciętność, dla osób chętnych rozwoju siebie i innych. Dla każdego, kto pracuje na konkurencyjnym i szybko zmieniającym się rynku.

Prowadzący:

Jacek Kotarbiński
- ekonomista, uznany autorytet i międzynarodowy ekspert w zakresie marketingu, rozwoju innowacji i zarządzania sprzedażą. Od 1990 roku skutecznie i praktycznie wspiera przedsiębiorstwa w zakresie rozwoju ich konkurencyjności. Autor bestsellerowej Sztuki Rynkologii. Keynote konferencji branżowych, trener biznesu, doradca i mentor innowacyjnych firm oraz startupów. Międzynarodowy ekspert shopper marketingu. Felietonista "Forbes Polska", członek Rady Programowej Forum IAB Poland, członek jury Superbrands Poland, PRCH Retail Awards, POPAI Poland Awards. Laureat konkursu Blog Roku 2012 Onet.pl, w kategorii "Blogi profesjonalne i firmowe". Bloger "Harvard Business Review Polska". Konsultant zarządów wielu przedsiębiorstw. General Manager POPAI Poland The Global Association for Marketing at-Retail. Jego e-book "Sztuka marketingu" stał się bestsellerem iTunes w kategorii "Biznes", podobnie jak "Druga Sztuka Marketingu" i "Trzecia Sztuka Marketingu". Studiował ekonomię i zarządzanie w Niemczech, Austrii i Polsce. Wykładowca Questus/Chartered Institute of Marketing, Akademii Leona Koźmińskiego, Wyższej Szkoły Bankowej, Uniwersytetu Gdańskiego. Autor publikacji w "Marketingu w Praktyce" i "Marketer Plus". Pomysłodawca i twórca fanpage "Bareizmy Wiecznie Żywe". Autor Bloga o Sztuce Marketingu kotarbinski.com

BILETY DOSTĘPNE NA: https://o4.network/event/warsztatownia-o4-budowanie-i-komunikacja-marki-jak-robic-to-dobrze/

Opinie

Sprawdź się

Wybierz poziom

Jakie ptaki cenione przez staropolskich kucharzy żyją w okolicy Trójmiasta?

 

Najczęściej czytane