- 1 Nowy rektor GUMed wybrany (52 opinie)
- 2 XIX LO w Gdańsku szkołą przyjazną LGBT+. Są wyniki rankingu (127 opinii)
- 3 Ruszają pierwsze matury 2024. Egzaminy klas IBO (10 opinii)
- 4 Zmiany na GUMed i UCK - jakie plany mają kandydaci na rektora? (147 opinii)
- 5 Korepetycje online coraz popularniejsze (34 opinie)
- 6 Nowy rektor Akademii Sztuk Pięknych wybrany (207 opinii)
Jesienna edycja Morfologii Sprzedaży
Jak sprzedawać produkty i usługi związane z nowymi technologiami lub zaawansowane technicznie? Jak wykorzystywać informacje o zachowaniu się klientów w sieci i przekładać je na sprzedaż? O tym wszystkim i nie tylko będzie mowa na kolejnej Konferencji Menedżerów Sprzedaży - Morfologia Sprzedaży, która odbędzie się w czwartek 16 listopada w Centrum Wystawienniczo-Kongresowym AmberExpo w Gdańsku.
- Sprzedaż przenosi się do sieci. A to oznacza nowe wyzwania, z którymi handlowcy będą musieli się zmierzyć. To zupełnie inna materia, dlatego warto jej poświęcić więcej uwagi - mówi Jacek Czarnowski, twórca i organizator konferencji.
O tym opowie Rahim Blak, jeden z najlepszych specjalistów w Polsce zajmujący się social mediami i sprzedażą jednocześnie. Będzie o "e-wolucji w sprzedaży", czyli o tym, jak szukać klientów i sprzedawać usługi i produkty przez social media. O tym, jak nie sprzedawać nowych technologii, a także co o języku handlowców mówi psychologia poznawcza i psycholingwistyka opowie z kolei Piotr Bucki, uznany ekspert komunikacji biznesowej.
Czytaj też: Czy "turkus" przyjmie się w firmach?
Jacek Kotarbiński, autor "Sztuki Rynkologii" poświęci swój wykład temu, jak pogodzić sprzeczne często interesy marketingowców i handlowców i doprowadzić do efektywnej oraz bezkonfliktowej współpracy. Będzie też o tym, jakie działania podejmować w zespołach, aby współpraca marketingu i sprzedaży była jak najbardziej efektywna.
Morfologia Sprzedaży to największa w Polsce Północnej konferencja dla menedżerów odpowiadających za sprzedaż w firmie i szukających sposobów na zwiększenie sprzedaży oraz efektywności zespołu. Głównym partnerem merytorycznym konferencji jest Sandler Training, firma będąca światowym liderem w rozwiązaniach doradczych i szkoleniowych dla menedżerów sprzedaży i handlowców. Więcej informacji na www.morfologiasprzedazy.pl.
Wydarzenia
Miejsca
Opinie (6) 1 zablokowana
-
2017-10-26 15:51
A potem się dziwie, że jest strach cokolwiek polubić na fb z miejsc i rzeczy zw. z muzyką itp...
Weźmiesz udział w jakimkolwiek wydarzeniu(przyłączysz się) to na dzień dobry otrzymujesz 0,5kg marketingowego spamu w powiadomieniach od różnych partnerów czy produktów powiązanych z wydarzeniem. Jest to nachalne i żałosne. Widzę że rosnąca liga "ekspertów" do e-marketingu(czytaj spamu) zapewni nam nieprzerwany spamik w social mediach;)
- 4 1
-
2017-10-26 15:56
Cholerni morfologiczni spamerzy
- 4 1
-
2017-10-26 16:41
Dobry produkt i tak się sprzeda, ale żeby sprzedać tandetę to trzeba zatrudnić speców od wciskania kitu. (1)
- 5 3
-
2017-10-26 19:09
Nie zawsze. W dobie wszechobecnej agresywnej sprzedaży kupujący często jest tak zalewany ofertami tandety, że o dobrym produkcie nawet nie wie, że ten dobry produkt nie może się przebić. Owszem - jak już go kupi, to doceni, ale często nie kupi, bo da się nabrać na agresywną sprzedaż tandeciarskiej konkurencji. Smutne, ale prawdziwe.
- 1 0
-
2017-10-26 19:44
Morfologia sprzedaży...
A co z termostatem finansowym i anatomią sceny?
- 3 0
-
2017-10-26 20:37
wejściówka 600 zł
ciekawe ilu znajdą jeleni którzy zapłacą taką kasę za abstrakcyjny wykład, który i tak w niczym nie pomoże
- 7 1
Portal trojmiasto.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii.