• Kino
  • Mapa
  • Ogłoszenia
  • Forum
  • Komunikacja
  • Raport
stat
Wydarzenie już się odbyło

Konferencja DOBRA MARKA NGO 2.W praktyce

Co zrobić, by Twoja NGO wzbudzała zaufanie biznesu i odbiorców? Co mówić, żeby firmy nas wspierały? Zapraszamy Cię na konferencję o tym, jakich narzędzi używać, aby Twoja organizacja miała dobry wizerunek. Weź udział w drugiej edycji Konferencji DOBRA MARKA NGO w Gdańsku w Olivia Centre lub online 20 września.

paź 13-14

czwartek - piątek, godz. 10:00 - 17:00

bilety 400 zł
ulgowy 200 zł
W tym roku stawiamy kolejny krok, przechodzimy do praktyki Dobrej Marki NGO. Konferencja jest zachętą, by sięgnąć dalej, wyżej, śmielej. Chcemy, by organizacje pozarządowe korzystały z rozwiązań komunikacji zewnętrznej, które okazały się skuteczne również w sektorze prywatnym. Wykluczeniu biznesowemu NGO mówimy NIE! Dlatego konferencja odbędzie się w przestrzeni, która napędza dobre praktyki współpracy tych dwóch sektorów. Partnerem miejsca jest Olivia Centre.

Wierzymy, że skuteczność i ranga działań społecznych zależy od współpracy NGO z firmami - mamy na myśli fundraising, ale też dzielenie się wiedzą i doświadczeniem. Ludzie, którzy zakładają fundacje lub stowarzyszenia, są entuzjastami i często działają intuicyjnie - a dzięki konferencji mogą nauczyć się, jak stać się profesjonalnymi strategami. Taki jest cel projektu Żelazne Fundamenty. Szansa na niezależność III sektora. Konferencja Dobra Marka NGO jest jego częścią.

Na żadnej standardowej konferencji nie ma elementów, które wprowadzimy 20 września w Olivia Centre, a które będą niecodziennymi metodami promocji. Między innymi: momenty z muzyką na żywo czy show aktorów. Reszty atrakcji nie ujawniamy nawet prelegentom!

Oprócz tego zaangażujemy uczestników w przebieg całego eventu. W ten sposób zaprezentujemy szereg narzędzi, dzięki którym organizacje pozarządowe będą mogły odróżnić się od innych i skutecznie budować relacje.

Pokażemy w praktyce, jak wykorzystać skuteczność LinkedIn i jak otworzyć się na networking.
Chcesz pozyskać ambasadorów swojej organizacji? Dowiesz się, jak to zrobić.
Pokażemy naprawdę dobry copywriting i sprawdzimy jego siłę.
Zobaczysz, jak użyteczne są profesjonalne bazy danych i jak prowadzić monitoring Internetu.

Dynamiczny przebieg konferencji zapewnią jej prowadzący:
Artur Sójka, Prezes Biznes Klub Polska, wielokrotnie nagradzany mówca, trener, ekspert networkingu od 2007 roku,
Maria Witecka-Wiese (Fundacja RC), z 12-letnim doświadczeniem w sektorze NGO - na scenie pokazuje swoje supermoce. Rzeczowo, z klasą i dowcipem poprowadzi uczestników przez całą konferencję.
Program konferencji to aż 7 składowych budowania marki i realizowania jej strategii, wystąpią m.in.:
- NGO i biznes jak to połączyć? Bogusław Wieczorek, pełnomocnik Zarządu Olivia Centre ds. PR
- Strategia marki, czyli jedno pytanie, na które musisz znać odpowiedź Łukasz Murawski, Porozmawiajmy o marce
- Niech o nas mówią. Jak budować relacje z mediami? Magdalena Skorupka-Kaczmarek, KomunikujMY
- Copywriting i strona www - co naprawdę dają organizacji? Kuba Dusza, Fundacja Leżę i Pracuję
- Jak Cię piszą? Monitoring internetu i mediów społecznościowych.
(mówca w trakcie potwierdzania)
- Jak pozyskiwać ambasadorów organizacji
(mówca w trakcie potwierdzania)
- Daj się zapamiętać. Branding NGO
(mówca w trakcie potwierdzania)
- Potencjał relacji. Networking na żywo i LinkedIn w akcji Artur Sójka, Biznes Klub Polska
- Zebrane dane procentują. Budowanie baz Marta Dietrich, Fundacja RC

Partner miejsca: Olivia Centre.
Patronat nad wydarzeniem objęło Polskie Stowarzyszenie Fundraisingu, które uczy, jak planowo, uczciwie i skutecznie zdobywać fundusze na cele charytatywne.
Patronaty medialne: ngo.pl, Marketer +, Zawsze Pomorze i Magazyn Pomorski.

Konferencja Dobra Marka NGO 2 jest częścią projektu Żelazne Fundamenty. Szansa na niezależność III sektora realizowanego przez Fundację RC. Konferencję dofinansowano ze środków Narodowego Instytutu Wolności - Centrum Rozwoju Społeczeństwa Obywatelskiego Rządowego Programu Rozwoju Organizacji Obywatelskich na lata 20182030 PROO.

Informacja o biletach

Opinie

Sprawdź się

Wybierz poziom

Żołądź to owoc:

 

Najczęściej czytane