Zagadnienia z kręgu komunikacji medialnej od lat są przedmiotem zainteresowań naukowców reprezentujących różne dziedziny wiedzy. Inne spojrzenie na media prezentują ekonomiści, a odmienne - prasoznawcy, socjologowie, psycholodzy, językoznawcy, historycy czy eksperci z zakresu komunikacji społecznej.
Podobne wydarzenia
poniedziałek - wtorek
Gdańsk
bilety 750 - 950 zł
środa - czwartek
Gdańsk,
AMBEREXPO
Te interdyscyplinarne badania związane z postrzeganiem komunikacji publicznej są niezwykle potrzebne w dobie coraz intensywniejszych relacji mediów z podmiotami rynkowymi oraz wobec roli, jaką odgrywają media w kulturze oraz życiu społecznym i politycznym.
Współczesny człowiek nie może już się obyć bez informacji, której kształt stwarza ogromne pole do badań środków masowego przekazu i siły ich oddziaływania w skali świata, państwa czy regionu. To znaczenie mediów stwarza zarówno szanse, jak i zagrożenia, które wymagają krytycznej refleksji. Istota zjawiska, jakim jest komunikowanie publiczne, wymaga więc nieustannych aktualizacji, które poszerzając wiedzę z zakresu komunikowania - rewidują - lub przynajmniej uzupełniają - dotychczasowe spojrzenie na media. Zapraszając Państwa na cykliczną konferencję Media-Biznes-Kultura, mamy nadzieję, że jak zwykle pokaże ona nie tylko rolę mediów we współczesnym świecie, ale wyznaczy typowe obszary dla poszukiwań medioznawczych. Ze względu na wielość i różnorodność spojrzeń na funkcję mediów do dyspozycji badaczy oddajemy kilka paneli tematycznych.
Miejsce:
Gdańsk, pl. Solidarności 1, Europejskie Centrum Solidarności oraz Gdańsk, ul. Bażyńskiego 4, Wydział Nauk Społecznych Uniwersytetu Gdańskiego
Dla słuchaczy - wstęp wolny.
Współczesny człowiek nie może już się obyć bez informacji, której kształt stwarza ogromne pole do badań środków masowego przekazu i siły ich oddziaływania w skali świata, państwa czy regionu. To znaczenie mediów stwarza zarówno szanse, jak i zagrożenia, które wymagają krytycznej refleksji. Istota zjawiska, jakim jest komunikowanie publiczne, wymaga więc nieustannych aktualizacji, które poszerzając wiedzę z zakresu komunikowania - rewidują - lub przynajmniej uzupełniają - dotychczasowe spojrzenie na media. Zapraszając Państwa na cykliczną konferencję Media-Biznes-Kultura, mamy nadzieję, że jak zwykle pokaże ona nie tylko rolę mediów we współczesnym świecie, ale wyznaczy typowe obszary dla poszukiwań medioznawczych. Ze względu na wielość i różnorodność spojrzeń na funkcję mediów do dyspozycji badaczy oddajemy kilka paneli tematycznych.
Miejsce:
Gdańsk, pl. Solidarności 1, Europejskie Centrum Solidarności oraz Gdańsk, ul. Bażyńskiego 4, Wydział Nauk Społecznych Uniwersytetu Gdańskiego
Dla słuchaczy - wstęp wolny.