Mimo zmiany terminu konferencji Marketing w Kulturze, chcemy spotkać się z Wami w "starej" dacie i przekazać Wam trochę marketingowej wiedzy. Zapraszamy 7 i 8 kwietnia na dwa webinary prowadzone przez fantastycznych prelegentów.
Podobne wydarzenia
czwartek - piątek, godz. 09:00
Gdynia,
PPNT Gdynia
bilety 1200 zł
przedsprzedaż 600 zł
przedsprzedaż 600 zł
poniedziałek - wtorek
Gdańsk
bilety 750 - 950 zł
Oba spotkania live odbędą się w gościnnej, wirtualnej przestrzeni naszej grupy Marketing w Kulturze dołącz!
Pierwszego dnia o wykorzystaniu darmowych taktyk do zbudowania zaangażowania oraz tych niskobudżetowych, by dotrzeć do nowych odbiorców opowie Franciszek Georgiew z agencji Social Tigers. Będziecie go mogli posłuchać na scenie MwK we wrześniu, ale wcześniej - 7 kwietnia o 10:30 zagości na ekranach waszych komputerów z dużą dawką socialowych trików.
8 kwietnia o tym, jak odpalić skuteczną reklamę na Facebooku i Instagramie opowie niezawodna Justyna Łukasik-Russek (Warsztat PR), z którą stale współpracujemy przy naszych płatnych kampaniach. Dowiecie się między innymi:
na co zwrócić uwagę przy doborze grafiki?
jak nie zgubić się w dostępnych celach reklamowych?
ile to kosztuje, czyli jak dobrze zarządzać budżetem reklamowym w social mediach?
Poznacie także kilka trików pozwalających na stworzenie skutecznych grup docelowych.
28 i 29 września w Gdańsku odbędzie się piąta edycja ogólnopolskiej konferencji Marketing w Kulturze. Organizowane przez Instytut Kultury Miejskiej wydarzenie przeznaczone jest dla osób zajmujących promocją, komunikacją i marketingiem kultury. Do września stałą porcję wiedzy znajdziecie na www.marketingwkulturze.ikm.gda.pl, a do rozmów i wymiany dobrych praktyk, pomysłów i inspiracji zapraszamy na grupie Marketing w Kulturze
Pierwszego dnia o wykorzystaniu darmowych taktyk do zbudowania zaangażowania oraz tych niskobudżetowych, by dotrzeć do nowych odbiorców opowie Franciszek Georgiew z agencji Social Tigers. Będziecie go mogli posłuchać na scenie MwK we wrześniu, ale wcześniej - 7 kwietnia o 10:30 zagości na ekranach waszych komputerów z dużą dawką socialowych trików.
8 kwietnia o tym, jak odpalić skuteczną reklamę na Facebooku i Instagramie opowie niezawodna Justyna Łukasik-Russek (Warsztat PR), z którą stale współpracujemy przy naszych płatnych kampaniach. Dowiecie się między innymi:
na co zwrócić uwagę przy doborze grafiki?
jak nie zgubić się w dostępnych celach reklamowych?
ile to kosztuje, czyli jak dobrze zarządzać budżetem reklamowym w social mediach?
Poznacie także kilka trików pozwalających na stworzenie skutecznych grup docelowych.
28 i 29 września w Gdańsku odbędzie się piąta edycja ogólnopolskiej konferencji Marketing w Kulturze. Organizowane przez Instytut Kultury Miejskiej wydarzenie przeznaczone jest dla osób zajmujących promocją, komunikacją i marketingiem kultury. Do września stałą porcję wiedzy znajdziecie na www.marketingwkulturze.ikm.gda.pl, a do rozmów i wymiany dobrych praktyk, pomysłów i inspiracji zapraszamy na grupie Marketing w Kulturze