- 1 Nielegalna wycinka na działce Politechniki (329 opinii)
- 2 Miejsce zbrodni w liceum. Policjanci spotkali się z uczniami (17 opinii)
- 3 Za dużo wolnego w szkole? Świąteczna przerwa i majówka na horyzoncie (202 opinie)
- 4 Sprzeciw wobec wyróżnienia Olgi Tokarczuk. Plakaty na UG (773 opinie)
- 5 Najlepsze licea i technika na Pomorzu z wyróżnieniami w rankingu "Perspektywy 2024" (44 opinie)
- 6 Nie topimy już marzanny. "Nie jest eko" (97 opinii)
Czy handlowiec to gatunek wymierający?
Czy technologie całkowicie zastąpią człowieka w sprzedaży? Czy handlowiec to gatunek wymierający? Niewątpliwie "przyszło nam żyć w ciekawych czasach" - oceniają organizatorzy konferencji Morfologia Sprzedaży, która już 17 maja odbędzie się w Gdańsku.
- Od 2020 r. zmiany przyspieszyły. W wielu branżach nie ma już powrotu do rozwiązań stosowanych przed pandemią, przed wojną, przed kryzysem energetycznym. Na 12. konferencji Morfologia Sprzedaży skupimy się na podsumowaniu zmian, które zaszły w sprzedaży i w gospodarce w stosowanych technologiach, oraz zarysowaniu głównych kierunków, w jakich będzie szedł rynek, narzędzia i technologie sprzedażowe - zachęcają do udziału organizatorzy spotkania, które odbędzie się już po raz 12. w Trójmieście.
Morfologia Sprzedaży to uznana marka na rynku wydarzeń konferencyjnych dla ludzi związanych ze sprzedażą i jedna z niewielu imprez tego typu poza Warszawą. Wydarzenie odbędzie się w formule stacjonarnej w centrum konferencyjnym na 34. piętrze budynku Olivia Star. Konferencja jest przeznaczona dla dyrektorów i menedżerów sprzedaży, osób nadzorujących sprzedaż oraz dla doświadczonych handlowców.
Ogłoszenia.trojmiasto.pl – Znajdź lokal na swoje biuro
A co w tym roku? Będzie o tym, w jakim kierunku technologicznie i organizacyjnie będzie podążała sprzedaż, żeby nadążać za zmianami w zwyczajach zakupowych klientów B2B. Przez ten temat poprowadzą uczestników doświadczeni konsultanci i trenerzy sprzedaży - Piotr Płóciennik i Jacek Czarnowski, jednak nie w formie standardowej prelekcji, ale podczas moderowanej dyskusji z uczestnikami. O znaczeniu budowy marek osobistych w działaniach handlowców oraz trendach w sprzedaży i marketingu na portalu LinkedIn opowie Angelika Chimkowska.
Konferencje w Trójmieście
Z kolei Łukasz Gajek, dyrektor sprzedaży i marketingu firmy konsultingowej Lee Hecht Harrrison Polska, przedstawi wyniki globalnych badań opartych na wywiadach z 30 tys. pracowników z 25 krajów, dotyczących wdrożenia czterodniowego tygodnia pracy. Przedstawi szanse i ryzyka związane z tego typu rozwiązaniem.
Tomasz Kalko, członek Stowarzyszenia Profesjonalnych Mówców, opowie, jakie elementy dobrostanu psychicznego mogą dawać napęd ludziom zatrudnionym w sprzedaży, a Anna Małecka, business development director z firmy Sare, przedstawi, jak zmienia się komunikacja online z klientami, przekształcając się w wielokanałowe dotarcie do odbiorców.
Marcin Wroński ze Szkoły Głównej Handlowej wystąpi z prelekcją dotyczącą inflacji i spróbuje odpowiedzieć na pytanie, czy inflacja zostanie z nami na dłuższy czas? Z kolei Rafał Żak zastanowi się, czy handlowcy mogą uratować świat przed zagrożeniami klimatycznymi, energetycznymi i ekologicznymi.
Miejsca
Zobacz także
Opinie wybrane
-
2023-05-14 22:07
Większość mądral na tym forum myli handlowca ze sprzedawcą.
- 30 2
-
2023-05-14 16:17
Na pewno technologia zastąpi linie produkcyjne wybór dobór technologiczny inżynieryjny oraz na przykład montaż pomp ciepła obliczenie do szczególnych warunków poszczególnych konsumentów
- 2 2
-
2023-05-14 19:02
Zależy w jakiej branży. (2)
Znam dwóch handlowców i oni wciąż prosperują dużo lepiej niż ja na produkcji.
- 39 3
-
2023-05-15 10:41
to standard (1)
w każdej firmie oni najwięcej zarabiają i głowy wyżej noszą niż inni
- 6 13
-
2023-05-15 11:51
płacą ci tyle ile jesteś warty dla firmy, co w tym dziwnego
- 11 2
Portal trojmiasto.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii.