- 1 Zmiany na GUMed i UCK - jakie plany mają kandydaci na rektora? (79 opinii)
- 2 Nowy rektor Akademii Sztuk Pięknych wybrany (102 opinie)
- 3 16 chętnych na budowę nowej szkoły w dzielnicy Piecki-Migowo (19 opinii)
- 4 Jakie nowe kierunki ruszają na trójmiejskich uczelniach? (60 opinii)
- 5 Studenci oczami AI mają trzy ręce. Zdjęcie UG śmieszne czy straszne? (67 opinii)
- 6 Rekrutacja do szkoły średniej 2024/25. Ile punktów do zdobycia mają ósmoklasiści? (31 opinii)
Nauczycielka zażądała usunięcia znaku strajku kobiet, uczniowie opuścili lekcje
Uczniowie V Liceum Ogólnokształcącego w Gdańsku ustawili na zdjęciach profilowych błyskawice, jako symbol poparcia dla protestów o prawa kobiet . Nauczycielka chemii zażądała ich usunięcia, pod groźbą nieprzeprowadzenia lekcji, bo to "symbol SS". Sprawa trafiła do rzecznika praw ucznia. Oburzenia nie kryją też rodzice. - Nauczycielka nie ma prawa wywierać nacisku na stronę graficzną awatara ucznia - mówi dyrektor szkoły, która podjęła natychmiastowe "działania wyjaśniające".
Protesty o prawa kobiet - gdzie? kiedy?
Wszystkie szkoły średnie pracują w systemie zdalnym, a lekcje w nich prowadzone są przez elektroniczną platformę.
Nie spodobało się to nauczycielce chemii, która zażądała od uczniów kilku klas ich natychmiastowego usunięcia. Jej argumentacja wywołała jednak oburzenie nie tylko uczniów, ale i rodziców. Zdaniem nauczycielki to bowiem "nazistowski znak", a jego rozpowszechnianie to "propagowanie faszyzmu".
Czytaj też: Apel o odejście sędziego TK z Uniwersytetu Gdańskiego
- We wtorek część mojej klasy i kilku innych klas jako poparcie dla protestu kobiet ustawiło na awatarze błyskawice. Wszystko było OK do czasu lekcji chemii, gdy pani kategorycznie zażądała zmiany zdjęć profilowych, twierdząc, iż mamy tam znaki SS i propagujemy nazizm. Zagroziła, że nie będzie prowadziła lekcji i że poniesiemy za to konsekwencje - mówi nam jeden z uczniów V LO. - Jako, że większość osób nie wyprze się swoich przekonań, pod presją podjęliśmy decyzję o opuszczeniu lekcji. Błyskawice w większości mamy nadal, a sprawę zgłosiliśmy do rzecznika praw ucznia, który ma działać z dyrekcją.
Sygnał w tej sprawie otrzymaliśmy też od rodziców.
- Jestem w szoku! Nauczycielka chemii z V LO powiedziała, że nie zacznie lekcji, jeśli uczniowie nie usuną błyskawic ze zdjęć profilowych, bo "nie będzie uczyć ss-manów". Dzieci nie uczestniczyły w zajęciach - poinformowała nas matka jednej z uczennic szkoły.
Szkoła natychmiast podjęła "działania wyjaśniające"
O komentarz do sprawy poprosiliśmy dyrekcję V LO w Gdańsku.
- Po otrzymaniu od rzecznika praw ucznia treści skargi uczniów na zachowanie nauczycielki chemii 27.10.2020 r. podjęłam natychmiast działania wyjaśniające. Zapoznałam nauczycielkę z treścią skargi i poprosiłam, aby w trybie pilnym udzieliła dyrekcji szkoły odpowiedzi wyjaśniającej sprawę. Poinformowałam nauczycielkę, że nie ma prawa wywierać nacisku na stronę graficzną awatara ucznia, gdyż regulamin zdalnego nauczania nie zawiera wytycznych na ten temat - informuje nas Elżbieta Piszczek, dyrektor szkoły.
Miasto po stronie uczniów: nie naruszyli zasad
Po otrzymaniu od nas sygnału w sprawie zajścia w V LO miejscy urzędnicy odpowiedzialni za edukację skontaktowali się z dyrekcją szkoły, by wyjaśnić sytuację.
Szkoły średnie w Trójmieście
- Dyrektor szkoły zwróciła się do nauczyciela z prośbą o wyjaśnienia i odniesienie się do wspomnianego zajścia, aby skonfrontować informacje. Jednocześnie jesteśmy zgodni co do braku naruszenia przez uczniów zapisów statutu szkoły. Wskazujemy również zawsze, że placówki oświatowe muszą być, zgodnie z prawem, miejscami wolnymi od agitacji politycznej, ale wyrażanie siebie i opinii przez uczniów jest dozwolone, pod warunkiem że nie ma charakteru wulgarnego, nie łamie innych przepisów, nie nawołuje do aktów nienawiści. Tutaj wszystko wskazuje na to, że nie miało to miejsca - komentuje Grzegorz Szczuka, dyrektor Wydz. Rozwoju Społecznego w Urzędzie Miejskim w Gdańsku.
Dyskusja o symbolu błyskawicy
Skojarzenie symbolu błyskawicy z protestów kobiet z symbolem nazizmu rozpowszechniają głównie prawicowi politycy i media publiczne. W jednym z ostatnich wydań "Wiadomości" TVP 1 poświęciła temu tematowi oddzielny materiał - wypowiadał się w nim historyk, który stwierdził, że nie ma żadnych wątpliwości, iż znak protestów to kopia znaku używanego przez SS.
Czytaj też: Zmiana frontu polityków w sprawie aborcji
Tymczasem między tymi symbolami widać wyraźną różnicę, a sam znak błyskawicy pojawia się w wielu innych logotypach, często tych powszechnie obecnych w przestrzeni publicznej.
Podobny znak znajdował się m.in. w odznakach polskich Grup Szturmowych, walczących z okupantem, o czym przypomina Związek Powstańców Warszawskich.
Błyskawica jest również obecna np. w odznace jednostki wojskowej GROM czy na każdej skrzynce energetycznej oraz na logo Poczty Polskiej. Widzi ją też każdy, kto... ładuje telefon.
Miejsca
Opinie (1323) ponad 500 zablokowanych
-
2020-10-28 19:59
Opinia wyróżniona
Uznanie dla dyrekcji i uczniów (32)
Czas jest wyjątkowy i uczniowie mają prawo chociaż w taki sposób przyłączać się do protestów. Reakcja nauczycielki przesadzona, jeśli już jej to przeszkadzało, można było użyć innych argumentów, a nie straszyć. Brawa dla dyrekcji i miasta za szybką i właściwą reakcję.
- 790 499
-
2020-10-30 21:07
głupcy
i niedokształty historyczne. Liceum to już nie podstawówka.
- 0 0
-
2020-10-30 09:52
A jednak ten symbol jest jednak bliższy nazistom, niż jakikolwiek inny... (1)
No ale mamy myśleć inaczej.
- 1 1
-
2020-10-30 19:32
Złamany krzyż był i jest najbliższy faszystom.
- 0 0
-
2020-10-29 15:26
Obawiam sie ze chyba ....
Dzieciaki nie do konca sa swiadome co popierają. Odsyłam do wyroku TK, oraz konstytucji/ ... a jak kiedys bedziesz chciał drogi rodzicu być dziadkiem/ babcią, lub ty mlody czlowieku nastolatku (rodzicem), a kobieta powie ci ze sorry, ma prawo do aborcji -bo mi sie tak chce (dzis tego żądacie) ... moja sprawa.... I oby do tego nigdy nie doszlo!
Kazdy mamprawo żyć, a skoro mozesz dać życie to zacznij myslec co robisz!
Bierz odpowiedzialność za swoje czyny.- 1 0
-
2020-10-28 22:53
Lekcja (2)
Szkoła jest od nauki, a nie wyrażania poparcia dla jakiś protestów. Poparcie protestów kobiet, to niestety jak się w tej chwili okazuje także dla profanacji kościołów. Mnie jako wierzącego katolika bardzo dotyka. Widzę tylko wulgaryzmy i nienawistne okrzyki. To jest wzór dla młodzieży?
- 15 14
-
2020-10-29 11:32
W protestach bierze udział wielu ludzi o róznych poglądach czy stopniu wiary. Niestety, i skrajna lewica i skrajna prawica przesadzają. Nie zgadzam się z nachodzeniem na kościoły, niszczeniem mienia, atakowaniem siebie nawzajem, agresją. Ale żeby coś zmienić niestety i w czasie pandemii te protesty są potrzebne, wyrażanie swoich poglądów w świecie
W protestach bierze udział wielu ludzi o róznych poglądach czy stopniu wiary. Niestety, i skrajna lewica i skrajna prawica przesadzają. Nie zgadzam się z nachodzeniem na kościoły, niszczeniem mienia, atakowaniem siebie nawzajem, agresją. Ale żeby coś zmienić niestety i w czasie pandemii te protesty są potrzebne, wyrażanie swoich poglądów w świecie wirtualnym. I tu już nie chodzi tylko o zaostrzenie praw aborcyjnych, wielu ludzi wierzy, że rząd zostanie obalony przez swoje skrajnie nieodpowiedzialne czyny. Rozstrwonili całe pieniądze i nawet musieli cofnąć ustawę o dodatkowe wynagrodzenie dla służby zdrowia, bo po prostu nie mają skąd tych pieniędzy wziąć. W tych protestach już o wszystko chodzi, ludzie mają dość, a aborcja była źródłem zapalnym i też jest tu cały czas ważnym tematem
- 2 3
-
2020-10-29 01:00
Ty jesteś katolikiem ?
Ty uważasz się za katolika ? Gdzie u ciebie dobro dla innych ? Gdzie poszanowanie innego człowieka ? Wiesz co to oznacza ? Oczekujesz od innych zrozumienia dla twoich poglądów - sam tego nie robiąc.
- 13 6
-
2020-10-28 22:19
Moim zdaniem wstyd dla dyrekcji i rodzica, który złożył donos (2)
Jeśli mu się nie podobało zdanie nauczyciela to mógł z nim porozmawiać. Pani dyrektor powinna stanąć po stronie pedagoga. Wiem, że wielu rodzicow jest tak samo zbulwersowanych jak ja. Najwięcej na tym straciły nasze dzieci
- 15 28
-
2020-10-31 13:35
Dyrektor powinien stanąć po stronie nauczyciela który używa g*wno-argumentów z PiSowskiej propagandy o SS, esesmanach i popieraniu nazizmu?!
To jakiś żart!
Mózg tej Pani wyprano ... albo świadomie użyła manipulacji aby wymusić na uczniach zmianę niewygodnych dla siebie awatarów.
Argumentem tej Pani nie było, że szkoła to nie miejsce na takie demonstracje, tego dyrekcja mogłaby próbować bronić ale bzdur o SS i nazizmie? Karkołomne... :-)- 1 0
-
2020-10-30 21:13
przez 6 lat spotykałem się z reakcjami pokręcony umysłowo majętnych rodziców i ich pociech
Czasem wstyd było za tych wykształciuchów a czasem jak byłem w stanie broniłem oskarżanych nauczycieli. To nienormelne czasem ludzie z kasiorą i wysokim mniemaniem o sobie wyczyniają w poczuciu wyższości, pyszni, przemądrzali ....
- 1 0
-
2020-10-28 22:18
Pisiory tylko potrafią straszyć
- 7 6
-
2020-10-28 21:59
Uczniowie są manipulowani (1)
Tak. To jest najgorsze. Nikt z nich nie przeczyta ustaw, o które toczy się debata, nikt nie przeczyta uzasadnienia TK do odrzucenia poprawek SLD w 1997 roku. NIKT. A tam jest całe sedno sprawy. W 1997 TK głosem Zolla orzekło, że prawo musi chronić człowieka od chwili poczęcia. Jasne było, że takie orzeczenie wywoła pytanie o 3 punkty, kiedy aborcja jest dozwolona. To ZOLL jest źródłem zła, a teraz TK musiał korzystać z tegop, co było w 1997
- 15 13
-
2020-10-28 23:22
"prawo musi chronić człowieka od chwili poczęcia." kto Ci takich bzur nagadał? bo w zadnej ustawie ani konstytucji tys ty tego nie wyczytał młodzieńcze
- 12 8
-
2020-10-28 21:28
Taki rezim Kaczyńskiego że nauczycielkę ustawiono do pionu (1)
Trzeba być ślepym by nie widzieć kto tu stosuje reżimowe standardy. Na lekcji nie ma miejsca na politykę i propagandę.
- 12 8
-
2020-10-31 13:25
Nauczycielkę postawiono do pionu - całkiem słusznie - nie za poglądy a za to, że ogłupiona propagandą, powtarzała brednie o SS, esesmanach i propagowaniu nazizmu.
- 1 0
-
2020-10-28 20:09
To miała być lekcja chemii (8)
To miała być lekcja chemii a nie pogadanka o aborcji. Zachowanie uczniów niedopuszczalne. Dyrekcja zestrachana boi się własnego cienia. Samokrytyki jak za czasów stalinizmu. Młodzież nakręcana przez liberalno-lewicowe media bez cienia samodzielnej refleksji.
- 38 63
-
2020-10-28 21:32
(6)
Uczniowie w tym.wieku też mają prawo wyrażać swoje poglądy. Uczelnie wyższe wspierają protesty, więc widać, ze i szkoły średnie.
Druga sprawa jaki znak SS?
Historii się nauczcie- 24 12
-
2020-10-28 22:00
Szkoła MUSI być wolna od polityki. tak jest od początku 3 RP (2)
Lawirowanie, typu: "wolna od polityki tak, ale niech uczniowie wygłaszają swoje poglądy" jest oznaką ogłupienia kadry bnauczycielskiej, która BOI się zareagować.
- 17 13
-
2020-10-29 08:34
wolna od polityki, za to wypełniona katolicką propagandą (1)
takiego świata byście chcieli? to spadać do Watykanu
- 18 6
-
2020-10-29 11:21
Dokładnie, poglądów nie mają wyrażać, ale religia w szkołach musi być. Religii też w takim razie powinna być wycofana jako lekcja
- 10 4
-
2020-10-28 21:39
(2)
Ale nie na chemii. Na WOS-ie, albo na godzinie wychowawczej. Co do znaków ss, sama się doucz historii, byłoby ciekawiej i mądrzej z tobą wówczas porozmawiać. Uczelnie niczego nie wspierają! Słyszałaś jakiś oficjalny komunikat rektorów trójmiejskich uczelni w tej sprawie? Nie? Więc nie rozpowszechniaj kłamstw.
- 12 16
-
2020-10-29 11:18
Wejdź na stronę fb np. UG czy UMK. Wydawane godziny rektorskie by studenci i pracownicy mogli uczestniczyć w protestach :)
Nie muszę się douczać, znam historię :) rozmawiać się nie da tylko ze skrajną prawicą, która wciska na siłę wszystkim swoje poglądy. Co prawda podobne podejście też ma skrajna lewica. I to najgorsze, ze wy chcecie wszystkiego tylko pod siebie- 7 1
-
2020-10-29 08:33
No tak, bo ogłoszenie godzin dziekańskich i uczestnictwo rektora w proteście nie jest wyrazem wsparcia protestu..
- 11 3
-
2020-10-28 20:34
I do tego mało rozgarnięci, podobno rodzice.
- 17 12
-
2020-10-28 20:08
Faszyzm (2)
Jest paragraf w prawie za propagowanie treści faszystowskich
- 12 16
-
2020-10-29 13:35
jest! masz rację! i co z tego wynika?
Zmień nazwę ORP Błyskawica na ORP Fundamentalizm
- 5 0
-
2020-10-28 22:52
za głupotę też powinien być
- 18 2
-
2020-10-28 20:06
Trole pisowskie działają (1)
I na potęgę łapki w górę albo w dół...masakra co to muszą być za ludzie by czymś takim się zajmować
- 32 20
-
2020-10-28 21:03
Trole anty pisowskie działają
I na potęgę łapki w górę albo w dół...masakra co to muszą być za ludzie by czymś takim się zajmować
- 10 17
-
2020-10-28 20:06
Rodzic? Proszę napisać coś bardziej zabawnego.
- 7 6
-
2020-10-28 20:02
Dyktatura ignorancji i chamstwa (1)
Na ulicach
- 24 18
-
2020-10-29 08:32
Wiejska 4 to nie są "ulice" tylko jeden budynek
- 5 1
-
2020-10-28 17:33
Opinia wyróżniona
Dyskutowanie, a nie zamykanie ust (46)
Jestem nauczycielem akademickim. Nie wyobrażam sobie, żeby karać młodych ludzi za wyrażanie swoich przekonań. Można, a nawet trzeba z nimi dyskutować, ale zamykanie im ust bez umożliwienia wypowiedzi jest niedopuszczalne.
- 782 370
-
2020-10-29 18:27
Przecież nikt ich nie ukarał.
Nauczycielkę natomiast szarpią. W szkole nie ma miejsca na agitację polityczną, zarówno ze strony nauczycieli, jak i uczniów.- 2 1
-
2020-10-29 16:57
Anticovid
Jakby dali antycovid to jeszcze policje na chacie by mieli.. tak to jest.. można protestować, ale tylko we właściwym kierunku :) Pozdrawiam
- 0 0
-
2020-10-29 15:40
nie ma zgody na takie traktowanie nauczycielki (1)
Kogo to obchodzi ze Pani jest nauczycielka akademicką to nic nie znaczy najslabsi zostaja na uczelniach, osoby co nie potrafią w prawdziwym życiu poradzić, Przeciaż nauczyciel musi byc autorytetem takie zachowanie prowadzi do anarchij.. co mi się podoba to robię. gdzie ty jest rozsądek. to nie jest koncert życzeń tylko ciężka praca nauczycielki
- 1 2
-
2020-10-31 16:18
A kto jest dla Ciebie autorytetem? Ten kogo się boisz? Kto nie pozwala Ci nic powiedzieć? Ten kto wie, że wszystko wie najlepiej? Ten kto mówi "morda w kubeł i nie bulgotać"?
Znam taki autorytet, dla wielu. Mały człowieczek (i wcale nie wzrostem) który jako jedyny wie co jest dla Polski i Polaków najlepsze. I jako jedyny wie kto maA kto jest dla Ciebie autorytetem? Ten kogo się boisz? Kto nie pozwala Ci nic powiedzieć? Ten kto wie, że wszystko wie najlepiej? Ten kto mówi "morda w kubeł i nie bulgotać"?
Znam taki autorytet, dla wielu. Mały człowieczek (i wcale nie wzrostem) który jako jedyny wie co jest dla Polski i Polaków najlepsze. I jako jedyny wie kto ma prawo mienić się Polakiem... Takich autorytetów nam potrzeba! Zbudowanych na zastraszaniu i zamordyźmie... A nie jakaś tam dyskusja ;-) Ku przemyśleniu... Pozdrawiam- 0 0
-
2020-10-29 14:43
Dyskusja.
Formę dyskusji widać na ulicach. Dorośli ludzie nie używają i nie rozumieją takiego języka. To jak dyskusja Chińczyka z Arabem.
- 1 0
-
2020-10-29 12:05
ok, ale po zajęciach
PO zajęciach z technik socjologicznych
- 1 1
-
2020-10-29 10:28
Czytanie ze zrozumieniem
Nikt z klasy nie został ukarany.
Jedyną "ukaraną" osobą jest Nauczycielka- 5 0
-
2020-10-29 09:04
Dlaczego robicie dokładnie odwrotnie
zamykacie usta ludziom, którzy mają inne poglądy? Od kiedy to uczeń mówi nauczycielowi jak ma uczyć? Może również sam zacznie się oceniać. A jak nauczyciel stawia za niskie oceny, to won z nim?
- 5 4
-
2020-10-29 07:49
tak i wszystko jasne (1)
Pani jest nauczycielem ale na pewno nie pedagogiem.
Dyskutować o przekonaniach może Pani po lekcjach w czasie wolnym.
Lekcja chemii nie jest od demonstracji poglądów.
Ale Pani na pewno jest nauczycielem z powołania - tylko kto Panią powołał.- 6 8
-
2020-10-31 16:07
Ooo! Filozof z "powołania"... Powołaj sobie na puszczy... ;-)
- 0 0
-
2020-10-29 01:25
Pewnie tak jest
wykłada chemie w lidlu
- 4 6
-
2020-10-28 22:28
Nauczyciel powinien reagować w sytuacjach niezgodnych z prawem. Chyba nie chcemy narażać uczniów na odpowiedzialność karną? (1)
- 4 5
-
2020-10-30 19:41
A co uczniowie zrobili niezgodnego z prawem?
- 0 0
-
2020-10-28 22:07
A jeżeli plotą bzdury? Przykład? Sprawa profesora TK, którego strofowała studentka (6)
I niestety nie miała racji. Nie zapoznała się z orzecznictwem TK z 1997 roku, bo gdyby to przeczytała, to by wiedziała, że to prof. Zoll, w orzeczeniu odrzucającym zmiany w ustawie z 1996 roku mające na celu wprowadzenie aborcji na życzenie (rząd SLD), powiedział, że życie ludzkie MUSI być chronione od początku istnienia - od zapłodnienia, bo tak
I niestety nie miała racji. Nie zapoznała się z orzecznictwem TK z 1997 roku, bo gdyby to przeczytała, to by wiedziała, że to prof. Zoll, w orzeczeniu odrzucającym zmiany w ustawie z 1996 roku mające na celu wprowadzenie aborcji na życzenie (rząd SLD), powiedział, że życie ludzkie MUSI być chronione od początku istnienia - od zapłodnienia, bo tak stanowi konstytucja. teraz ten sam Zoll brnie i opowiada głupoty, dlaczego niedawna decyzja TK jest zła. Sam się do tego przyczynił.
Zarzucanie obecnym członkom TK działanie na rzecz PiS(??), świadczy o głębokiej niekompretencji osoby wypowiadającej takie brednie. Jeżeli mówi to uczennica, to jestem w stanie to zaakeptować, bo dzieciaki pooddawane sa jawnej manipulacji. Ale studentka prawa?? Osoba, która będzie się powoływać na Konstytucję, ale nie ma pojęcia o orzecznictwie Trybynału Konstytucyjnego?- 8 6
-
2020-10-29 11:52
Prawda jest taka, że w naszej konstytucji, prawie jest mnóstwo niedociągnięć i niedopowiedzeń.
- 3 1
-
2020-10-28 22:35
(4)
No prawie uwierzyłem w to co piszesz. Fakt jest taki, że nikomu to tej pory kompromis aborcyjny nie przeszkadzał, mimo że był niby niezgodny z konstytucją.
- 7 6
-
2020-10-29 16:34
Wiesz dlaczego?
Bo nikt nie chcial tego ruszyc.... ustalono i zatwierdzono bubla/ niezgodnego z Konstytucja na ktorą tak wielu sie powoluje. Przeglosowala lewica .... niestety!
Teraz takie kwiatki trzeba naprawiac....- 0 0
-
2020-10-29 13:51
przeszkadzał, przeszkadzał... (1)
co jakiś czas ruchy proaborcyjne, lewicowe próbowały zliberalizować prawo - aż do aborcji na życzenie - to hasło jest również na sztandarach dzisiejszych "protestów"...
- 0 2
-
2020-10-31 14:52
Odwrotnych przypadków oczywiście nie było? :-D
Czy może były niewygodnie i nie pasowały do tego co chciałeś przekazać, udowodnić w tym wpisie? :-)- 0 0
-
2020-10-29 09:06
może tym dzieciom
abortowanym troszkę przeszkadzał? Spora część z nich pewnie mogłaby żyć.
- 2 6
-
2020-10-28 21:43
Dyskutowanie, a nie zamykanie ust
Do dyskusji potrzebne jest jeszcze przygotowanie, nauczycielu akademicki. Może dlatego tak nisko cenią polskie uczelnie.
- 6 5
-
2020-10-28 21:39
(2)
I super. Dyskusje są dobre, dla obu stron poglądów. A nie wciskanie swoich wyznań i może jeszcze karanie tych, którzy mają inne.
- 8 3
-
2020-10-28 22:35
A co Pani robi w tej chwili? Nie wciska Pani komuś swoich poglądów? (1)
- 8 6
-
2020-10-29 11:48
Nie, nie wciskam. Nie wykrzykuję, że każda kobieta ma rodzić nieuleczalnie chore dzieci. I tu jest różnica. Dyskutuję i wyrażam swoją opinię, że każdy ma prawo do decyzji.
- 2 2
-
2020-10-28 20:46
Ty nauczuciel akademicki, to jak to z tą dyskusją nie karaniem. To jako który podpisałeś się przeciw profesorowi sędziemu TK
- 7 3
-
2020-10-28 20:10
Nie na chemii (1)
Zgoda, ale to temat na zajęcia wychowania obywatelskiego a nie na chemię. Toż to jest absurdalne. Przypomina sytuację zakładania nauczycielowi na głowę kibla na śmieci. Skandal.
- 20 15
-
2020-10-29 09:05
Gdzie ten skandal. Avatar można mieć zawsze i wszędzie- nauczycielka miała problem i przyniosła temat, nie uczniowie.
- 6 4
-
2020-10-28 20:05
marek (1)
ale nie na lekcj chemi . widac ze jestes slabym nauczycielem
- 12 12
-
2020-10-28 21:45
ale nie na lekcj chemi . widac ze jestes slabym nauczycielem
Na lekcji chemii powinni pokazywać chemię tego co mają w głowie czyli może nic.
- 4 5
-
2020-10-28 20:02
xxx (1)
Pani "nauczycielko akademicka", jesli te dzieci zaczną wstawiać zdjęcia swoich narządów płciowych, to zmieni pani zdanie?
- 28 27
-
2020-10-28 23:46
O czym ty piszesz!!!??? Idz pograj na dudzie może ci przejdzie napięcie
- 13 7
-
2020-10-28 19:57
Teraz nie dziwie sie,że mamy taka młodzież (4)
skoro takich mamy wykładowców
- 25 23
-
2020-10-30 15:23
a jaką mamy młodzież???
lepszą niż Ty , sfrustrowana osobo.
- 0 0
-
2020-10-28 20:18
Jakich, którzy komunikują się z uczniami? (2)
To ci troglodyto boli? Owco jedna.. na kolanka przed sukienkowym, tylko tyle dla ciebie jest
- 18 15
-
2020-10-28 21:12
Słabo, towarzyszu barani. Wymyślcie coś inteligentniejszego. Osobiste wycieczki nie działają już na mnie.
- 4 4
-
2020-10-28 20:38
czaisz?
Student to nie uczeń!
- 5 12
-
2020-10-28 18:40
haha na pewno nauczyciel akademicki...
- 15 17
-
2020-10-28 18:20
i ktoś taki wykłada? (1)
Rozumiesz to, co napisałaś?
- 19 20
-
2020-10-28 22:31
Dlaczego w Polsce nie było ruchu me-too? Tacy jesteśmy zacofani? A może tacy jesteśmy moralnie skorumpowani?
- 3 1
-
2020-10-28 17:56
Ilu nauczycieli akademickich zostalo ukaranych za poglady?
Prof. Budzyńska. Prof. Nalaskowski prof. Szeremietiew.....
- 34 3
-
2020-10-28 17:59
Wolnosc slowa na uniwersytecie?
Hahahaha powiedz co myślisz o jakimś profesorze i pożegnaj się z habilitacją
- 47 5
-
2020-10-28 17:38
(2)
Jesteś nauczycielem akademickim oczywiście. Wkładasz na uniwersytecie - kafelki w klozecie.
- 35 56
-
2020-10-31 14:42
Ten żart jest śmieszny, na pewnym etapie rozwoju.
Natomiast trzeba go jeszcze umiejętnie opowiedzieć... Tym razem Ci nie wyszło.
Powodzenia następnymi razem :-)- 0 0
-
2020-10-29 00:12
Ile Ty masz lat? To tekst rodem z gimnazjum :)
- 18 5
-
2020-10-28 17:34
(1)
zal mi ciebie
- 32 66
-
2020-10-28 23:45
Nam
Ciebie też- 23 4
-
2020-10-28 17:29
Opinia wyróżniona
Dobra okazja aby przetestować granice tolerancji dyrekcji. (1)
- 113 27
-
2020-10-28 22:36
Co to jest tolerancja?
- 0 2
Wszystkie opinie
-
2020-10-28 17:24
Serio, rzecznik praw ucznia? (2)
Nauczycielka według mnie ma po części rację - po cholere pokazywać nauczycielowi, że jest się za protestem? To nic nie zmieni. Szkoła to nie miejsce na politykę, a zwłaszcza lekcje chemii. Jedyne co jest złe w jej działaniu, bo to jedynie żenuje.
- 70 28
-
2020-10-28 17:31
(1)
To nie polityka, tylko możliwość świadomego wyboru.
- 10 8
-
2022-10-28 19:07
to są niepełnoletni. Nie mają wyboru bo nad nimi opiekę sprawują rodzice i za wszelkie wykroczenia odpowiadają karnie.
- 0 0
-
2020-11-20 23:52
Ciekawa dyskusja...
Powiem tak, mieszkam w Niemczech i gdybym miała wyjść w masce z czerwoną błyskawicą na twarzy do marketu, to czułabym się nieswojo. Z drugiej strony taki znak krzyża, można postrzegać jako narzędzie tortur i wyobrazić sobie krzesło elektryczne, albo gilotynę na ścianie w klasie, jeśli by podążać tą retoryką.
- 0 0
-
2020-11-03 15:50
Krzyż
Mam nadzieję, że jak będę miała krzyż albo inny symbol wiary to też wszyscy mnie uszanują i będą bronić racji moich przekonań?
- 2 1
-
2020-11-03 15:46
Prawa ucznia
Czy w szkole można wyrażać takie poglądy gdzie w grę wchodzą sprawy, które przerastają obszar działania szkoły? Czy to jest miejsce do nauki czy do popierania czegoś czego te osoby nie rozumieją bo są zmanipulowane?
- 1 1
-
2020-11-03 14:26
Efekt Julki
Gdy ja protestuję, wszyscy STOP w korkach - gdy ja chcę do domu, wszyscy rozejść się !
- 0 1
-
2020-11-03 14:16
Ad. "Uznanie dla dyrekcji i uczniów"
Piszący post pewnie rozumuje w następujący sposób: Jestem wygodny, świat musi być doskonały, dzieci muszą być piękne i bez żadnych wad, nie chcę się zbytnio wysilać, dobrze że żyję i chodzę po tym świecie - teraz mogę pobawić się w Pana Boga i wybrać tych, którym pozwolę żyć
- 0 0
-
2020-11-03 14:12
Ad. "Dyskutowanie, a nie zamykanie ust"
Jak można dyskutować o zabijaniu ? Przy kawie czy przy ciastku ?
- 0 2
-
2020-11-03 14:09
Lewactwo w szkołach
Dlaczego tak mało nauczycieli o prawicowych / normalnych / ludzkich poglądach ? Dlaczego środowisko akademickie / uniwersyteckie i nauczyciele w szkołach podstawowych "lewakują" ? Strach pomyśleć gdzie posyłamy swoje dzieci. Uściski dla odważnej Pani Nauczycielki.
- 0 3
-
2020-11-03 13:49
Iloraz
Zastanawiam się, jak szybko spada iloraz inteligencji wśród "protestującej" młodzieży, chyba za mało czytają a za dużo słuchają influence'rów w sieci - daje sobą sterować jak stado kozłów i baranów
- 1 1
-
2020-11-03 13:46
Pokrzyczcie rodzicom, aborcja jest ok
Drogie dzieci, pokrzyczcie rodzicom aborcja jest ok - jak powiedzą że dobrze gadacie, to zapytajcie gdzie reszta waszego rodzeństwa
- 0 2
Portal trojmiasto.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii.