Jak mawiał klasyk perswazji: Nasz nieświadomy umysł "nie myśli", ale po prostu "robi". Co więcej, podejmuje szybkie decyzje. Tak, podczas warsztatu będzie też o tym jak funkcjonuje nasz umysł. Prowadzący poczuje się jak "lekarz wręczając Wam mózg" Waszego Klienta.
Podobne wydarzenia
poniedziałek, godz. 16:00 - 19:00
Gdańsk,
Ziemiosfera zero waste concept
Wstęp wolny
piątek, godz. 19:00
Gdańsk,
Mosty Zamiast Murów
bilety 100 zł
Szkolenie dla każdego Kto chciałby wyróżnić się z tłumu i sprzedawać stosując storytelling.
Prowadzisz fan page? Rozmawiasz z klientami? Znajomymi? Chcesz zyskać przewagę i zaprzyjaźnić się z perswazją narracyjną? Chcesz pozyskiwać większą ilość klientów?
Wspólnie z grupą otrzymasz odpowiedź na pytania:
- Dlaczego storytelling jest ważny w Twoim biznesie?
- Co jest najważniejsze w perswazji narracyjnej aby skutecznie wywierać wpływ na klientów?
- Jak wykorzystywać moc opowieści w sprzedaży?
- Jak stosować storytelling aby podwyższyć własną skuteczność w sprzedaży usług lub produktów?
- Co jest podstawowym celem sprzedaży?
Przygotuj się na:
- uwalnianie potencjału i zasobów,
- pracę warsztatową, przy okazji dobrej zabawy z Uczestnikami,
- poznanie technik, które angażują, inspirują i rozwijają.
Pracując w biznesie nie zapominajmy, że jesteśmy ludźmi, a podczas spotkania handlowego, spotyka się człowiek z człowiekiem, i każdy z nich, jak to ujął William Fisher jest "stworzony do opowiadania historii".
Podczas warsztatów ze storytellingu w sprzedaży poznajemy strukturę i zasady, ale przede wszystkim uczymy się opowiadać historie, umożliwiając ich świadome stosowanie zgodnie z celem i w określonym kontekście.
Jeżeli chcesz:
- zdobyć wiedzę o perswazji narracyjnej,
- poznać schemat zastosowania w Twoim biznesie i elementy dobrej historii,
- zwiększyć własne umiejętności perswazji narracyjnej,
- nauczyć się budować zaangażowanie klienta,
- opracować podczas ćwiczeń własne angażujące historie...
...to zapraszamy na warsztat szkoleniowy do Gdyni.
Warsztat szkoleniowy prowadzi:
Aneta Ropek
Manager handlowy z kilkunastoletnim doświadczeniem zawodowym związanym ze sprzedażą.
Trener praktyk sprzedaży i zarządzania.
Dyplomowany coach WSAiB - SFCP.
Ekspert w zakresie zarządzania zespołami, sprzedaży, coachingu kadry managerskiej i zespołów handlowych oraz obsługi klientów w "trudnych" sytuacjach. Konsultant biznesowy w zwiększaniu sprzedaży oraz motywowaniu.
Prowadzisz fan page? Rozmawiasz z klientami? Znajomymi? Chcesz zyskać przewagę i zaprzyjaźnić się z perswazją narracyjną? Chcesz pozyskiwać większą ilość klientów?
Wspólnie z grupą otrzymasz odpowiedź na pytania:
- Dlaczego storytelling jest ważny w Twoim biznesie?
- Co jest najważniejsze w perswazji narracyjnej aby skutecznie wywierać wpływ na klientów?
- Jak wykorzystywać moc opowieści w sprzedaży?
- Jak stosować storytelling aby podwyższyć własną skuteczność w sprzedaży usług lub produktów?
- Co jest podstawowym celem sprzedaży?
Przygotuj się na:
- uwalnianie potencjału i zasobów,
- pracę warsztatową, przy okazji dobrej zabawy z Uczestnikami,
- poznanie technik, które angażują, inspirują i rozwijają.
Pracując w biznesie nie zapominajmy, że jesteśmy ludźmi, a podczas spotkania handlowego, spotyka się człowiek z człowiekiem, i każdy z nich, jak to ujął William Fisher jest "stworzony do opowiadania historii".
Podczas warsztatów ze storytellingu w sprzedaży poznajemy strukturę i zasady, ale przede wszystkim uczymy się opowiadać historie, umożliwiając ich świadome stosowanie zgodnie z celem i w określonym kontekście.
Jeżeli chcesz:
- zdobyć wiedzę o perswazji narracyjnej,
- poznać schemat zastosowania w Twoim biznesie i elementy dobrej historii,
- zwiększyć własne umiejętności perswazji narracyjnej,
- nauczyć się budować zaangażowanie klienta,
- opracować podczas ćwiczeń własne angażujące historie...
...to zapraszamy na warsztat szkoleniowy do Gdyni.
Warsztat szkoleniowy prowadzi:
Aneta Ropek
Manager handlowy z kilkunastoletnim doświadczeniem zawodowym związanym ze sprzedażą.
Trener praktyk sprzedaży i zarządzania.
Dyplomowany coach WSAiB - SFCP.
Ekspert w zakresie zarządzania zespołami, sprzedaży, coachingu kadry managerskiej i zespołów handlowych oraz obsługi klientów w "trudnych" sytuacjach. Konsultant biznesowy w zwiększaniu sprzedaży oraz motywowaniu.