Agencja Rozwoju Pomorza S.A. serdecznie zaprasza na organizowane w ramach projektu "Pomorski Broker Eksportowy" seminarium przygotowujące firmy do uczestnictwa w targach, misjach oraz innych wydarzeniach gospodarczych.
Podobne wydarzenia
środa, godz. 10:00 - 14:00
Gdynia,
WSAiB
Wstęp wolny
sobota - niedziela
Gdańsk,
AMBEREXPO
Wstęp wolny
kiedy: 28 czerwca 2019 (piątek), godz. 9:00-15:00
gdzie: Gdańsk, Agencja Rozwoju Pomorza, al. Grunwaldzka 472 D, OLIVIA SIX , piętro 12
wstęp: formularz zgłoszeniowy dostępny na stronie www.brokereksportowy.pl
Biorąc w nim udział dowiesz się m.in.
- jak profesjonalnie przygotować się do wyjazdu (umowy, stoisko, podróże)
- jak komunikować się z klientem podczas wydarzenia
- jak przygotować działania promocyjne na wyjazd
- jak różnice kulturowe wpływają na komunikację i promocję
gdzie: Gdańsk, Agencja Rozwoju Pomorza, al. Grunwaldzka 472 D, OLIVIA SIX , piętro 12
wstęp: formularz zgłoszeniowy dostępny na stronie www.brokereksportowy.pl
Biorąc w nim udział dowiesz się m.in.
- jak profesjonalnie przygotować się do wyjazdu (umowy, stoisko, podróże)
- jak komunikować się z klientem podczas wydarzenia
- jak przygotować działania promocyjne na wyjazd
- jak różnice kulturowe wpływają na komunikację i promocję
Program
08:45 - 09:00 - Rejestracja
09:00 - 09:30 - Pomorski Broker Eksportowy:
- Warunki otrzymania grantów na wyjazdy na targi i na misje
- Promocja najbliższych wydarzeń i kwestie organizacyjne dotyczące najbliższych wydarzeń w ramach projektu
09:30 - 11:30
- Kwestie organizacyjne wyjazdu na targi i misje (stoisko targowe, podróże, umowy)
- Komunikacja z klientem
11:30 - 11:45 - Przerwa
11:45 - 13:00 - Przygotowania działań promocyjnych
13:00 - 13:30 - Przerwa
13:30 - 15:00
- Różnice kulturowe mające znaczenie przy projektowaniu materiałów promocyjnych
- Kwestie kulturowe w marketingu, promocji i komunikacji
08:45 - 09:00 - Rejestracja
09:00 - 09:30 - Pomorski Broker Eksportowy:
- Warunki otrzymania grantów na wyjazdy na targi i na misje
- Promocja najbliższych wydarzeń i kwestie organizacyjne dotyczące najbliższych wydarzeń w ramach projektu
09:30 - 11:30
- Kwestie organizacyjne wyjazdu na targi i misje (stoisko targowe, podróże, umowy)
- Komunikacja z klientem
11:30 - 11:45 - Przerwa
11:45 - 13:00 - Przygotowania działań promocyjnych
13:00 - 13:30 - Przerwa
13:30 - 15:00
- Różnice kulturowe mające znaczenie przy projektowaniu materiałów promocyjnych
- Kwestie kulturowe w marketingu, promocji i komunikacji