• Kino
  • Mapa
  • Ogłoszenia
  • Forum
  • Komunikacja
  • Raport

Prywatna podstawówka? Co oferują szkoły w Trójmieście

Wioleta Stolarska
28 lutego 2019 (artykuł sprzed 5 lat) 
W Trójmieście rodzice nie mogą narzekać na brak ofert szkół niepublicznych, takich placówek jest bowiem kilkadziesiąt. W Trójmieście rodzice nie mogą narzekać na brak ofert szkół niepublicznych, takich placówek jest bowiem kilkadziesiąt.

Wybór szkoły podstawowej to jeden z dylematów, przed którymi stają rodzice przedszkolaków już na początku roku. Czym się kierować i jakie aspekty brać pod uwagę? Przede wszystkim rodzice starają się zadbać o bezpieczeństwo i dobre samopoczucie dziecka, ale już na początku edukacji duży nacisk kładą na wysoki poziom nauczania. Coraz częściej decydują się też na inwestycję w prywatną placówkę, które kuszą bogatą ofertą zajęć pozalekcyjnych, małymi klasami i indywidualną pracą z uczniem.



Nowy ranking szkół podstawowych 2022 w Trójmieście



Jakie kryteria są dla ciebie najważniejsze przy wyborze szkoły dla dziecka?

W Trójmieście rodzice nie mogą narzekać na brak ofert szkół niepublicznych, takich placówek jest bowiem kilkadziesiąt. Niektóre z nich jako jeden podmiot oferują edukację na wszystkich poziomach - od przedszkola do szkoły średniej.

Jakie kryteria mają znaczenie? To na pewno lokalizacja. Dla wielu osób ważne jest, żeby szkoła znajdowała się blisko miejsca zamieszkania, wtedy odpadają długie dojazdy i konieczność organizowania całej logistyki z tym związanej. Jedną z lepszych rekomendacji dla szkoły są też pozytywne opinie rodziców uczniów do niej uczęszczających, warto się zorientować, a może zapytać na forach internetowych.

Ważna jest na pewno kadra nauczycielska. Jeśli posyłamy dziecko do pierwszej klasy to warto pamiętać, że w ciągu pierwszych trzech lat dziecko będzie mieć zajęcia z jednym tylko pedagogiem, nie licząc tych od zajęć dodatkowych. Ważne jest ich wykształcenie, kwalifikacje dodatkowe.

Prywatna szkoła podstawowa dla dziecka. Jak wybrać i ile kosztuje? Prywatna szkoła podstawowa dla dziecka. Jak wybrać i ile kosztuje?

Dla rodziców ważna jest również liczba osób w klasie, np. maksymalnie 20 uczniów, dłuższe godziny otwarcia czy dostępność indywidualnych szkolnych szafek. Ważnym atutem są też na pewno urozmaicone zajęcia pozalekcyjne, bo przecież rodzicom zależy na tym, żeby szkoła gwarantowała opiekę i rozwój, a nie była tylko przechowalnią dla dziecka.

Czytaj też: Rekrutacja do szkół średnich już w maju. Sprawdź terminy



Szkoły Autonomiczne



W Trójmieście możemy wybierać spośród kilkudziesięciu ofert szkół prywatnych. Od ponad dwudziestu lat bardzo dużym zainteresowaniem rodziców cieszą się Szkoły Autonomiczne, które oferują edukację od najmłodszych lat aż do matury.

- W Gdańskiej Autonomicznej Szkole Podstawowej w klasach 0-3 realizujemy program zajęć obowiązkowych takich jak edukacja polonistyczna, matematyczna, przyrodnicza, plastyczna, 5 godz. zajęć języka angielskiego, zajęcia komputerowe, rytmikę i zajęcia wychowania fizycznego, w tym obowiązkowa nauka pływania. Dodatkowo proponujemy również szereg niestandardowych zajęć, które również znajdują się w ofercie zajęć obowiązkowych, to m.in.: edukacja plastyczna i muzyczna, zajęcia teatralne, szachy, zajęcia kreatywnego myślenia, przyrodnicze zajęcia oparte w całości na eksperymentach, robotyka, astronomia, programowanie - wymienia Dorota Mosiewicz, zastępca dyrektora Gdańskiej Autonomicznej Szkoły Podstawowej.
Szkoła stawia też na edukację językową. Priorytetem jest zapewnienie uczniom umiejętności płynnego komunikowania się w języku angielskim. Ważna jest też edukacja informatyczna.

Wybór szkoły podstawowej to jeden z dylematów, przed którymi stają rodzice przedszkolaków już na początku roku. Wybór szkoły podstawowej to jeden z dylematów, przed którymi stają rodzice przedszkolaków już na początku roku.
- Posiadamy dwie pracownie komputerowe wyposażone w MacBooki, trzecią nowoczesną pracownię komputerową wyposażoną w komputery PC oraz trzy pracownie mobilne (tzn. takie, z których uczniowie korzystają podczas zajęć w swoich salach) złożone z iPadów firmy Apple. Korzystamy także z Ozobotów i zestawów Lego WeDo. Sprzęt służy nam do prowadzenia zajęć edukacji multimedialnej - nauki podstaw obsługi iPadów, korzystania z aplikacji oraz wstępu do kodowania - wyjaśnia Mosiewicz. 
Przed i po zakończonych zajęciach obowiązkowych uczniowie klas 0-VI mogą korzystać ze świetlicy szkolnej w godz. 7:10-17:00, ale też ze świetlicy przedmiotowej, gdzie nauczyciel danego przedmiotu odpowie na nurtujące pytania lub wytłumaczy trudniejsze zagadnienia, czy ze świetlicy odrabiania lekcji - gdzie uczniowie klas 1-4 mogą w ciszy popracować nad zadaniem domowym lub skorzystać z oferty zajęć dodatkowych: artystycznych, językowych, sportowych. 

- Zapewniamy również każdemu uczniowi potrzebującemu wsparcia zajęcia terapii pedagogicznej lub logopedycznej. Najlepiej przekonać się samemu, jak to wygląda, dlatego organizujemy Dzień Otwarty Gdańskiej Autonomicznej Szkoły Podstawowej w sobotę, 9 marca 2019 w godz. 10-13. Rekrutacja jest otwarta do końca marca - dodaje zastępca dyrektora GASP.
Czytaj też: Gdańskie podstawówki otwierają drzwi przed rekrutacją

Akademicka Szkoła w Gdańsku



Maluchów w swoje progi zaprasza też Magellanum Akademicka Szkoła w Gdańsku. Placówka przygotowała dla nich "zerówkę" - integracyjną klasę startową. Zgłoszenia przyjmowane są tu przez cały rok.

- Szkoła - jak wszystkie - realizuje podstawy programu Ministerstwa Edukacji Narodowej, ale też autorski program Magellanum. Dzieci mają zajęcia z elementami dziecięcej matematyki i matematyki w klockach Lego, język angielski 3 godziny w tygodniu, naukę czytania metodą indywidualnie dobraną do potrzeb dziecka, wychowanie fizyczne 3h tygodniowo, zajęcia muzyczne i rytmika, ale też religię czy etykę - wymienia Monika Dobrzyńska z Magellanum Akademickie Szkoły w Gdańsku.
Każde dziecko może tu korzystać z zajęć w klubach zainteresowań: klubik małego informatyka, artysty, podróżnika, małego medyka, architekta, bibliofila, klubik małego kucharza, ekonomisty czy radiowca.

- Raz w miesiącu organizowane są wyjścia kulturalne, a nasi uczniowie mogą liczyć na pomoc specjalistów takich jak logopeda/neurologopeda, psycholog, pedagog, surdopedagog, tyflopedagog. Prowadzimy też równego rodzaju terapie: dogoterapia, felinoterapia, bajkoterapia, terapia behawioralna, trening umiejętności społecznych, trening Tomatisa, biofeedback EEG - mówi Dobrzyńska.
Również podczas zapisów do klas 1-3 obowiązuje kolejność zgłoszeń, a zgłaszać można się przez cały rok. Podczas rekrutacji odbywa się rozmowa kwalifikacyjna rodziców z dyrektorem i psychologiem placówki, a także udział dziecka w zajęciach z psychologiem.

- Zapewniamy kameralne warunki oraz mało liczne klasy (do 10 osób). W swojej pracy stosujemy rozmaite metody, nie tylko tę stosowaną przez MEN, ale i metodę sylabową oraz globalną. Dobór metody nauczania jest indywidualny i uzależniony od potrzeb dziecka. Oswajamy też matematykę metodą E. Gruszczyk-Kolczyńskiej, to znacznie przyspiesza jej naukę. Skutecznie wspiera naukę Metoda Dobrego Startu - dodaje przedstawicielka szkoły.
Na etapie nauczania wczesnoszkolnego grupą dzieci opiekuje się nauczyciel wychowawca. Specjaliści natomiast prowadzą nauczanie języka angielskiego, muzyki, plastyki, informatyki, religi/etyki, w-f. Zajęcia sportowe odbywają się na hali, zajęcia z pływania na basenie Politechniki Gdańskiej. W klasach I-III dziecko ma okazję zweryfikowania swoich zainteresowań na tematycznych zajęciach np. sportowych, językowych, artystycznych. Dzieci uczą się języków obcych: język angielski oraz język niemiecki.

- Raz w miesiącu, w konsultacji z naszymi uczniami, wybieramy wydarzenie kulturalne, których warto być uczestnikiem. Czy będzie to film, spektakl czy opera - zależy od repertuarów miesiąca i zdania uczniów, która z każdego wyjścia zdaje dokładne i krytyczne relacje publikowane na łamach szkolnej gazetki. Co roku na początku września organizujemy wyjazd integracyjny dla całej szkoły. Integracja uczniów podczas jednodniowego wyjazdu spełnia bardzo ważne cele: wychowawcze, krajoznawcze, edukacyjne i integracyjne - mówi Dobrzyńska.
Czytaj też: Nauka w dwóch językach? Sprawdzamy co proponują trójmiejskie podstawówki

Rodzice coraz częściej decydują się na inwestycję w prywatną placówkę, te kuszą bogatą ofertą zajęć pozalekcyjnych, małymi klasami i indywidualną pracą z uczniem. Rodzice coraz częściej decydują się na inwestycję w prywatną placówkę, te kuszą bogatą ofertą zajęć pozalekcyjnych, małymi klasami i indywidualną pracą z uczniem.

Od przedszkola po uniwersytety - szkoła de La Salle



Jedną z najbardziej popularnych i cenionych placówek edukacyjnych w Trójmieście jest Szkoła Podstawowa im. św. Jana de La Salle w Gdańsku, która istnieje od 1992 roku.

- Nasi uczniowie uzyskują wysokie wyniki egzaminów zewnętrznych, zaś absolwenci kontynuują naukę w najbardziej prestiżowych szkołach w Polsce i na świecie. Jako szkoła należymy do sieci lasaliańskich szkół, które kształcą młodzież na całym świecie, na wszystkich poziomach edukacji (od przedszkola po uniwersytety) i cieszą się zasłużoną estymą. Nasi nauczyciele biorą udział w międzynarodowych spotkaniach pedagogów szkół lasaliańskich, co gwarantuje ciągłe doskonalenie metod pracy i zarządzania placówką. Od kilku lat realizujemy program Erasmus+, który umożliwia nauczycielom ciągły rozwój zawodowy i osobisty, podnosi jakość pracy szkoły oraz umożliwia wprowadzanie innowacji w nauczaniu - mówi Agnieszka Kochanek ze szkoły De La Salle Gdańsk.
Dzieci w szkole mają rozszerzony program nauczania przedmiotów ogólnych (język polski, matematyka, informatyka), w planach jest również wprowadzenie rozszerzonego programu nauczania przedmiotów ścisłych. Języka angielskiego uczą się od zerówki - 5 godzin nauki tygodniowo. Od klasy czwartej wprowadzany jest drugi język obcy obowiązkowy (do wyboru - hiszpański lub niemiecki). Uczniowie przygotowywani są do międzynarodowych egzaminów językowych (język angielski, niemiecki i hiszpański), biorą udział w międzynarodowych wymianach i kursach językowych (Wielka Brytania, Hiszpania, Francja, Niemcy). Dodatkowo szkoła oferuje różne zajęcia dodatkowe, to m.in.: zajęcia naukowe, językowe, artystyczne - zespół muzyczny, szkolny chór, zespół teatralny, taniec oraz ceramika artystyczna, zajęcia sportowe - treningi szermierki, judo, karate, pływania, koszykówki, siatkówki, piłki nożnej, piłki ręcznej, gimnastyki i tańca oraz zespołu cheerleaderek. Uczniowie i rodzice mogą liczyć również na konsultacje logopedy, pedagoga oraz psychologa szkolnego.

- Nasza szkoła jest bezpieczna i przyjazna, w pracy z dziećmi kierujemy się zasadami pedagogiki lasaliańskiej. Oznacza to, między innymi, iż stawiamy na indywidualizację nauki, a to pozwala każdemu z naszych wychowanków poznawać świat i uczyć się w dopasowanym do jego potrzeb tempie. Dbamy o wszechstronny rozwój każdego ucznia, co stanowi gwarancję przyszłego sukcesu - dodaje.
Szkoła organizuje dzień otwarty 9 marca 2019 w godz. 10.00-13.00.

Jednym z najbardziej kameralnych miejsc do rozpoczęcia edukacji dla dziecka w Trójmieście jest Żyrafia Osada. Jednym z najbardziej kameralnych miejsc do rozpoczęcia edukacji dla dziecka w Trójmieście jest Żyrafia Osada.

Empatyczna Szkoła Domowa



Jednym z najbardziej kameralnych miejsc do rozpoczęcia edukacji dla dziecka w Trójmieście jest Żyrafia Osada. To szkoła, która jak mówią jej założycielki, powstała w wyniku poszukiwania miejsca, w którym relacje i edukacja będą równie ważne, gdzie będzie miejsce na uważność względem każdego dziecka, a podejście podmiotowe w nauce oraz w zwykłych czynnościach codziennych będzie standardem.

- Kierując się najnowszymi badaniami i opiniami psychologów i pedagogów, utwierdziłyśmy się w tym, że kompetencje społeczne, umiejętność pracy w grupie, samoświadomość, znajomość swoich możliwości, swoich potrzeb, czy mówiąc górnolotnie motywacja wewnętrzna do spełniania swoich marzeń będą wskaźnikiem tego, w jakim stopniu nasze dziecko przygotowane jest do życia - zawodowego i prywatnego - mówi Dorota Maros, dyrektor Żyrafiej Osady Empatycznej Szkoły Domowej. - W szkole dzieci uczą się projektowo jednocześnie realizując podstawę programową. Stawiamy tezy, zadania, pytania, na które dzieci znajdują odpowiedzi. Posługujemy się "Metodą Projektu", opracowaną na początku XX wieku przez H. Kilpatricka w Stanach Zjednoczonych. Do tej pory metoda ta została uznana za jedną z najambitniejszych i skutecznych. Według niej opracowane zostały programy nauczania w najlepszym na świecie systemie nauczania - finlandzkim - dodaje.
W roku szkolnym 2019/2020 szkoła ma zaledwie: 3 miejsca w klasach 0-1, 1 miejsce w klasach 2-3, oraz 4 miejsca w klasach 4-6. Szkoła mieści się na terenie Trójmiejskiego Parku Krajobrazowym, w malowniczej Dolinie Radości (Oliwa). Ma do dyspozycji 7 hektarów ogrodzonego terenu i ponad 20 ha lasu. Jednym z celów wychowania w Żyrafiej Osadzie jest umożliwienie dzieciom dorastania na łonie przyrody, w atmosferze akceptacji, z nastawieniem na swobodną zabawę i intuicyjne odkrywanie świata.

- Nasi nauczyciele to towarzysze drogi, którzy stoją obok dzieciaków i idą razem z nimi w tej fascynującej podróży. To trenerzy komunikacyjni, wykorzystujący w swojej pracy m.in. Porozumienie bez Przemocy. Nasze dzieciaki raz w tygodniu mają zajęcia rozwojowe, dzięki którym bardziej rozumieją swoje emocje, a co za tym idzie bardziej siebie rozumieją i akceptują - opowiada Dorota Maros.
W placówce rekrutacja odbywa się przez cały rok. W każdej chwili osoby zainteresowane mogą umówić się na spotkanie i rozpocząć proces.

- Wspieramy rodziców w procesie wyboru ścieżki edukacyjnej dla swoich dzieci. Ważne jest dla nas zaspokojenie potrzeb całej rodziny związanych z nauczaniem i wychowaniem naszych pociech, dlatego już na wstępie wspomagamy jej członków w ich identyfikacji i wspólnie tworzymy przestrzeń, w której się nimi zaopiekujemy - przekonuje dyrektorka Żyrafiej Osady.
O oferty jakie przygotowały prywatne szkoły podstawowe w Trójmieście zapytaliśmy kilkanaście placówek. Opublikowaliśmy informacje szkół, które odpowiedziały na naszą prośbę.

Miejsca

Opinie (107) ponad 10 zablokowanych

  • (1)

    Pani Dulkiewicz popiera zdrowe Love a ty

    • 5 5

    • cienka ta twoja manipulka

      • 0 1

  • Mojedziecko

    Chodziło do prywatnej podstawówki, do dzisiaj leczy się u psychiatry. W tej szkole to dzieci są popsute przez rodziców, tam nie ma przyjaźni ....

    • 12 8

  • A inne szkoły niepubliczne? (1)

    "Kilkadziesiąt szkół prywatnych" to chyba brzmi zbyt poważnie i sugeruje całe tabuny szkół prywatnych. Natomiast jeżeli jest ich tak dużo, to skąd wybór tych konkretnych trzech?

    • 7 0

    • Z wplywow na konto trojmiasto.pl

      • 6 0

  • Co oferują szkoły prywatne w Trójmieście? (1)

    Ja chętnie bym się dowiedziała, ale z tego artykułu wiem tylko o wybranych przez Państwa trzech.
    A jakie są możliwości rozwoju w innych szkołach? I to takich, które przecież funkcjonują od lat - Kaziuki na Zaspie, Lokomotywa czy Fregata. Tego się z Państwa artykułu nie dowiedziałam.
    Ale i tak mam lepiej niż rodzice z Gdyni. Oni nie wiedzą już nic.

    • 14 0

    • Szkoła Vizja na Morenie

      Niestety, nie mogę się zgodzić z tak nieprawdziwą opinią na temat tej szkoły. Bardzo profesjonalna młoda kadra pedagogiczna, uśmiechnięta, pomocna, chętna do pracy, bardzo zaangażowana.Przedmioty, szczególnie języki obce, nauczane na najwyższym poziomie, angielski, niemiecki,. Bardzo małe klasy mają też swój wielki plus. Do przedmiotów kierunkowych :j. Polski, matematyka, też nie mam zastrzeżeń, jedynie co jest minusikiem tej szkoły zbyt duże grupy przedszkolne.

      • 0 0

  • TeVizja

    Parodia szkoły, szkola nie realizuje podstawy programowej, rotacja kadry pedagogicznej kilka razy w roku przez co niepelna kadra , przedmioty prowadzone przez niekompetnego nauczyciela dzieci zamykane na korytarzu...jak zwierzeta,rażąca niekompetencja dyrekcji, obietnice bez pokrycia ciagna sie od kilku lat, prace domowe zadawane w ogromnych ilościach.
    W sytuacjach problematycznych zarzad otwarcie mowi- prosze zlozyc wypowiedzenie.
    Prosze zanim zmarnujecie kilka lat z zycia swojego dziecka pod wzgledem edukacyjnym, spolecznym, emocjonalnym porozmawiajcie z rodzicami ktorzy prowadzaja tam swoje pociech...rodzicami ktorzy zwiazani sa umowa z ktorej nie moga zrezygnowac wiec nie maja wyjscia. Dyrekcja opowie wam bajke o wizji szkoły....jedakze ta bajka ma zle zakonczenie dla Was i waszych dzieci. Proszę nie krzywdzie swoich dzieci . Ta placówka powinni zamknąć!!!!!! Ja stracilam tam kilka lat na walke z wiatrakami. Dla tej szkoly dzieci nie maja zadej wartosci...ta szkola to biznes

    • 12 8

  • włąśnie stoję przed dylematem: państwowa czy publiczna i które (5)

    najlepiej w dolnym wrzeszczu. I nie ma mądrych. W prywatnych - z jednej strony podobno ciut lepszy poziom edukacji, większa oferta zajęć pozalekcyjnych, z drugiej obawa o nabycie cech bogatego, zepsutego dzieciaka, skutki takiego bezstresowego wychowania i brak odporności na taki stres. w państwowej - na pewno tego stresu więcej i ciut chyba tylko gorszy poziom i większa szansa na zderzenie z patologią, ale kiedy i jak inaczej to dziecko ma poznać co to prawdziwe życie? Rodzice powinni mieć obowiązkowe, upubliczniane ankiety wieloaspektowe, mogące pozwolić na rzetelną ocenę szkoły, a nie wynik jednego testu w roku. Jakieś podpowiedzi co do Dolnego Wrzeszcza? Rozważamy z prywatnych III społeczną , a z państwowych - nr 24

    • 3 5

    • Córka chodzi do zerówki do STO na Kartuskiej i jesteśmy bardzo zadowoleni z tego wyboru. Nauczyła się bardzo dużo :). W szkole nie ma klimatu "bogatych dzieci", wręcz przeciwnie..Atmosfera jest bardzo dobra, starsze dzieci pomagają maluchom właściwie we wszystkim. Każdy rocznik to 2 klasy po 20 osób, więc dzieci szybko się zapoznają. Ja na dzień dzisiejszy nie żałuję wyboru i mam nadzieję, że tak pozostanie. Dla nas istotne było, żeby zajęcia nie rozpoczynamy się w godzinach popołudniowych i tu tak jest - od 8 do 13 ma zajęcia edukacyjne, natomiast później szereg zajęć dodatkowych (tańce, teatr, gry, dodatkowy angielski itp..). My na dzień dzisiejszy jesteśmy zadowoleni z wyboru i mam nadzieję, że tak zostanie

      • 4 1

    • Teoretycznie to można sprawdzić raporty z ewaluacji oswiaty na stronie nspeo, ale na ile są obiektywne i wiarygodne. W jednej ze szkół publicznych niesamorzadowych jedna z mam z rady rodziców tak od paru lat na spotkaniach z wizytatorami przedstawia obraz szkoły, ze nie wiem czy za zasługi w końcu została zatrudniona w innej jednostce prowadzonej przez tych co prowadzą szkołę. Chyba najlepiej kierować sie opinia znajomych do których mamy zaufanie.

      • 1 0

    • Publiczna (1)

      5 lat temu też miałam taki dylemat. Wybrałam małą szkołę publiczną i jestem zadowolona. To wszystko co można mieć w szkole prywatnej tez może być w publicznej, ale trzeba prężnie działać, jako rodzic np. w Radzie Rodziców. Rodzice proponują mnóstwo dodatkowych rzeczy: wycieczek, konkursów, mamy budzet uczniowski, w którym dzieciaki głosują na co przeznaczone bedą pieniążki, itd. Dzieciaki mają fajne klasy i sporo znajomych w całej szkole, obiady NIE z kartonika, bo jest stołówka, mnóstwo zajęć sportowych w wyremontowanych halach (nie klitkach) i boisku, basen też jest i to bezpłatny (płacimy za dojazd), sale wyposażone w multimedia. Trzeba przejść się z dzieckiem w dni otwarte szkół, pogadać z rodzicami dzieci uczących się, poczytać opinie i samemu ocenić.
      życzę powodzenia

      • 4 1

      • W przypadku szkół publicznych wszystko zależy od Dyrektora lub Dyrektorki. Jak trafi się taki, któremu nic się nie chce, wsadzony z konkursu żeby dotrwać do emerytury po znajomości, to nagle wszystkie te fajne rzeczy się wykruszają. I Rada Rodziców nic nie wskóra, bo trudno sie przebić przez gdańskie władze oświatowe.

        • 0 0

    • SP 49

      Polecam.

      • 0 0

  • Biedne są niektóre dzieci nowobogackich pseudorodziców.

    Dzieci to nie komputery w które wgrywa się oprogramowanie. Powinny być uczone rzeczy potrzebnych w życiu. Szkoła, kółka, korki, fitnes, siłka, basen, odrobić lekcje i do spania. Później wyrastają takie ,,wykształcone" niedorozwoje i wychowują następne pokolenia.

    • 5 6

  • Czy to jakaś krypto reklama ?

    • 8 0

  • Czyżby art. sponsorowany?

    A gdzie gdyńska szkoła społeczna, która ma wspaniałą kadrę? Czemu nic autor nie wspomniał? Czyżby artykuł sponsorowany przez szkoły w nim wymienione. Polecam GSS pozwala na indywidualny rozwój dziecka.

    • 5 0

  • Zostawcie

    Dla dzieci dzieciństwo dajmy im żyć

    • 6 0

alert Portal trojmiasto.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii.

Wydarzenia

VI Ogólnopolska Konferencja Naukowa Fizjoterpia Pediatryczna

250 zł
warsztaty, konferencja

Konferencja TEDx SANS!

100 zł
konferencja, forum

Student Maritime Conference 2024

60 - 480 zł
konferencja

Sprawdź się

Sprawdź się

Wybierz poziom

Nagrzane od podłoża powietrze:

 

Najczęściej czytane