• Kino
  • Mapa
  • Ogłoszenia
  • Forum
  • Komunikacja
  • Raport

Social Media Show już w marcu w Starterze

VIK
5 marca 2019 (artykuł sprzed 5 lat) 
Do Gdańska przyjadą osobistości, które od lat kreują w Polsce trendy w mediach społecznościowych. Do Gdańska przyjadą osobistości, które od lat kreują w Polsce trendy w mediach społecznościowych.

Media społecznościowe mają ogromny wpływ na nasze życie, zarówno społeczne, jak i biznesowe. Umożliwiają wymianę informacji i zbliżają ludzi - twierdzą organizatorzy Social Media Show i dlatego już po raz szósty zapraszają na imprezę, która temu zbliżeniu ma pomóc.



Już 21 marca w Gdańskim Inkubatorze Przedsiębiorczości Starter, odbędzie się VI edycja popularnego Social Media Show. Tym razem powraca w lekko odświeżonej, jednodniowej formule. Do Gdańska przyjadą osobistości, które od lat kreują w Polsce trendy w mediach społecznościowych. Kaloryczne prezentacje czy tłuste przykłady znajdą dla siebie nie tylko eksperci, którzy na co dzień pracują z social mediami, ale również ci, których ten temat fascynuje. Zaproszeni prelegenci przez cały dzień otwierać będą kolejne drzwi do tego niesamowitego świata.

W gronie ekspertów, którzy podzielą się wiedzą na temat nowych mediów, znajdzie się Monika Czaplicka, autorka książki "Zarządzanie kryzysem w social media". Tym, którzy choć trochę śledzą wirtualny świat, nie trzeba jej przedstawiać. Na co dzień prowadzi bloga o marketingu w mediach społecznościowych oraz marketingu online, gdzie przekazuje obszerną wiedzę dotyczącą kryzysów w social media. Czaplicka dobrze wie, jak prowadzić komunikację i sprzedawać w sieci. Ma też najszybszy w branży radar na kryzysy i błędy, szczególnie najpopularniejszych marek.

Swoją wiedzą podzielą się też przedstawiciele IKEA Polska.

- Myśl globalnie, działaj lokalnie - to wizja, która przyświeca naszym działaniom marketingowym. Doskonale wiemy, że nawet pozornie małe kroki mogą mieć ogromny wpływ - mówi Patrycja Krogul z IKEA Polska.
- Wydaje się, że globalność i lokalność się wykluczają? To tak, jakby powiedzieć, że sprzedaż i marketing nie mają ze sobą nic wspólnego - dodaje Blanka Gniewkowska z IKEA Polska. Obie panie podczas Social Media Show opowiedzą o lokalnym marketingu w międzynarodowej korporacji.
A o  TheMuBa opowie specjalistka o PR Marta Szadowiak. A co to takiego TheMuBa? To prawdziwy teatr, który można oglądać w internecie. Na platformie (skrót od Theatre Music Ballet) pokazywane są na żywo spektakle i koncerty. Internauci, kupując bilet w cenie od 19,90 zł mogą uczestniczyć w spektaklach live lub mieć dostęp do nagrania przez cały weekend po premierze. W ten sposób mają szansę zobaczyć sztukę, nie ruszając się z domu. Dodatkowo, pokazywane są kulisy produkcji i przygotowania aktorów do występu. Za realizacją tego innowacyjnego projektu, czyli live teatru stoją: Borys Szyc, Jarosław Kuźniar oraz Marek Maślanka.

Social Media Show nie mógłby się odbyć bez rozbudowanej części praktycznej. O angażowaniu fanów na Instagramie i Facebooku na przykładzie marki Reserved, opowie Monika Kapłan, Global Marketing Director w spółce LPP. Jak media społecznościowe to i Influenerzy. Jak marki powinny zabezpieczać się przed współpracą z gwiazdami sieci? Opowie o tym naczelny prawnik internetu - Tomasz Palak z Profit Plus.

Organizatorami wydarzenia są Gdański Inkubator Przedsiębiorczości Starter oraz Miasto Gdańsk. Głównymi sponsorami wydarzenia są ClickMeeting oraz Krusel. Więcej informacji na: sms.inkubatorstarter.pl
VIK

Miejsca

Wydarzenia

Opinie (13)

  • 40-latek (3)

    Jak patrzę na młodych ludzi.. To wszystko takie to wirtualne... Poznać dziewczynę na Facebooku lub innym portalu. A kiedyś to się trzeba byli starać.. doceniać, miłować a teraz wszystko przez socjal media idzie. A potem się dziwisz że z tą nie wyszło z tamtą też nie, ale co tam mam jeszcze 70 innych na Facebooku..

    • 10 1

    • Olej to (1)

      Lepiej dla Ciebie. Młodzi teraz to nic nie umieją

      • 5 0

      • Młodzi nic nie umieją? Ciekawe kto ich wychowywał, bo zdaje się że wasze pokolenie. Wasi dziadkowie mówili o was to samo. Od dwóch pokoleń schodzimy na psy ;)

        • 1 1

    • Typowe pitolenie trzy po trzy... Kiedyś to się listy wysyłało, a dziewczyny poznawało po ogłoszeniach w gazecie. Brzmi znajomo? Facebook służy do kontaktu, cała reszta pozostaje bez zmian.

      • 2 2

  • A będzie Pan ze słuchawką w uchu

    I będą go nazywać wizjoner i będzie opowiadał jak żyć, albo jakie produkty mamy kupować, żeby być na topie ?

    • 13 0

  • Czy jak zwykle wniosek będzie taki że zdania są podzielone ?

    • 3 0

  • Kolejne bicie piany i tylko jeden dzień ... Nauczcie młodych żyć realnie, a nie wirtualnie ...

    • 12 0

  • A gdzie konon i major ogółem?
    Przepraszam, że tak powiedzialem

    • 4 0

  • W jakim jezyku ta nazwa?

    • 7 0

  • "Media społecznościowe (...) umożliwiają wymianę informacji i zbliżają ludzi."

    Pierwsze tak, drugie nie.

    • 6 0

  • "Do Gdańska przyjadą osobistości, które od lat kreują w Polsce trendy w mediach społecznościowych" (1)

    "osobistość to rzeczownik, rodzaj żeński - osoba wybitna, ważna"

    Przepraszam bardzo, ale to nie są żadne osobistości i nigdy nie będą.

    • 5 0

    • Kreowanie sztucznych pseudo Social Mediowych spotkań.

      Gdzie podział się Social Media Convent? To była impreza warta wydania kilku pln. Całe szczęście jest jeszcze I love Marketing w stolicy. Chociaż mam wrażenie, że lada edycję zmieni się formuła tej imprezy.

      • 0 1

  • jaka szkoda, że

    tylu użytkowników robi z mediów społecznościowych toaletę internetu ...

    • 0 1

alert Portal trojmiasto.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii.

Wydarzenia

VI Ogólnopolska Konferencja Naukowa Fizjoterpia Pediatryczna

250 zł
warsztaty, konferencja

Science Cafe. Przyszłość zapisana w genach? Epigenetyka w skali

20 zł
wykład, sesja naukowa, warsztaty

Kultura wzmacnia. kultura krzepi! Bałtyckie Perły Kultury

warsztaty, spotkanie, konsultacje

Sprawdź się

Sprawdź się

Wybierz poziom

Za co odpowiedzialne są bakterie?

 

Najczęściej czytane