Zapraszamy na spotkanie autorskie z Anną Oszajcą - trenerką wideo i mentorką marek osobistych na spotkanie autorskie wokół jej książki "Wideotwórca. Jak tworzyć filmiki w social mediach". Książka odpowiada na pytania: jak przełamać się do kamery i mówić ze swobodą w mediach społecznościowych.
Podobne wydarzenia
w każdy czwartek (od 09.05 do 16.05.2024), godz. 17:00 - 20:00
Sopot,
MDK Sopot
Wstęp wolny
piątek - niedziela, godz. 10:00 - 17:00
Gdańsk,
Europejskie Centrum...
Wstęp wolny
Anna Oszajca - trenerka wideo, mentorka marek osobistych, producentka i reżyserka reklam do kampanii digital, ekspertka i strateg marek w dziedzinie social mediów.
Szkoliła i współpracowała z takimi markami jak Alior Bank, Wella, Grupa Żywiec, Zaiss, Panek CS, Cyfrowy Polsat, Akademia Sztuk Pięknych w Krakowie - projekt Narodowego Banku Polskiego oraz Politechnika Łódzka - projekt Santander.
Współtwórca największej firmy szkoleniowej w zakresie rozwoju osobistego w Polsce - Heksagon Group, Certyfikowany trener Instytutu NAO London, absolwentka fakultetu Uniwersytetu w Cambridge oraz kierunków Marketing & PR, Sztuka Współczesna - wiedza i rynek. Anna tworzy strategie treści marek w social media. Pokazuje, jak wydobyć indywidualny charakter oraz kreować pozytywny wizerunek firm i osób. Uczy, jak publikować w internecie, skalować i automatyzować działania marketingowe, by budować relacje z odbiorcami
Spotkanie odbędzie się 22 kwietnia o 18:00 w Sopotece.
Szkoliła i współpracowała z takimi markami jak Alior Bank, Wella, Grupa Żywiec, Zaiss, Panek CS, Cyfrowy Polsat, Akademia Sztuk Pięknych w Krakowie - projekt Narodowego Banku Polskiego oraz Politechnika Łódzka - projekt Santander.
Współtwórca największej firmy szkoleniowej w zakresie rozwoju osobistego w Polsce - Heksagon Group, Certyfikowany trener Instytutu NAO London, absolwentka fakultetu Uniwersytetu w Cambridge oraz kierunków Marketing & PR, Sztuka Współczesna - wiedza i rynek. Anna tworzy strategie treści marek w social media. Pokazuje, jak wydobyć indywidualny charakter oraz kreować pozytywny wizerunek firm i osób. Uczy, jak publikować w internecie, skalować i automatyzować działania marketingowe, by budować relacje z odbiorcami
Spotkanie odbędzie się 22 kwietnia o 18:00 w Sopotece.