• Kino
  • Mapa
  • Ogłoszenia
  • Forum
  • Komunikacja
  • Raport
stat
Wydarzenie już się odbyło
PATRONAT

100% retail & fashion - convent marketingowy

100% retail & fashion - pierwszy w Polsce convent marketingowy dla marek odzieżowych obuwniczych i bieliźnianych. Po raz pierwszy w Polsce, w dniach 25-26 września 2014 w Sopocie odbędzie się konferencja dedykowana branży odzieżowej, obuwniczej i bieliźnianej. Poruszane tematy będą dotyczyć całego spectrum zarządzania marką "fashion".

Wizerunek, strategia, komunikacja, showrooming, sesje zdjęciowe, kampanie promocyjne - to tylko kilka z wielu przykładów proponowanych i prezentowanych zagadnień. Najlepsze case study z rynku, marki o wyrazistym wizerunku, skuteczne narzędzia komunikacji, projekty marketingowe, trendy, e-commerce - wszystkie obszary dotyczące branży odzieży, obuwia i bielizny na jednej specjalistycznej konferencji "100% retail & fashion".

Do grona prelegentów organizatorzy zaprosili największych fachowców od lat pracujących w branży retailu odzieżowego. Wśród wykładowców pojawią się między innymi: Krzysztof Śliwiński (dyrektor marketingu marki CCC), Tomasz Gardziewicz (dyrektor marketingu Simple), Joanna Kosman (Answear.com), szefowie marketingu młodzieżowych marek Sinsay i Cropp: Marta Ożóg-Orzegowska i Julian Chmielewski (LPP), przedstawiciele agencji fotograficznych (AFPhoto), agencji PR-owych (Personal PR), magazynów modowych (Glamour, Joy, Cosmopolitan), konsultanci Visual Merchandisingu (No ide art. Solutions) i marketingu dla marek odzieżowych (Only Brand) i wielu innych. Gościem specjalnym konferencji będzie finalista programu "Project Runway", projektant - Jakub "JACOB" Birge.

Główną areną wydarzenia jest Sopot. Nie bez powodu wybrano właśnie to miasto, które kojarzy się nie tylko z wypoczynkiem, plażą i morzem, ale również z biznesem, sztuką, designem i modą. Hotel Sofitel Grand Sopot, w którym uczestnicy konferencji spędzą dwa dni, swoim charakterem będzie wspaniałym tłem dla znakomitych prelekcji dedykowanych branży odzieżowej i wykładów na temat najnowszych i najbardziej skutecznych rozwiązań. Warto również wspomnieć, że o artystyczną ekspozycję wydarzenia zadba największy w Polsce producent elementów witrynowych dla sieci handlowych - gdańska firma Van den Blocke, a firma Realline zaprezentuje najnowsze trendy manekinów na świecie.

Szczegółowy program wydarzenia 100% retail & fashion:

- Jak dotrzeć do "młodych" - komunikacja młodzieżowych marek odzieżowych na przykładzie case study Cropp & Sinsay. Marta Ożóg -Orzegowska, Julian Chmielewski (LPP)
- Social media dla marki odzieży dziecięcej. Komunikacja social media skierowana do rodziców. Karolina Janik (Personal PR).
- Simple Creative Products czyli czego potrzebują kobiety? Komunikacja odzieżowej marki premium na przykładzie marki Simple. Tomasz Gardziewicz (Simple)
- Współpraca z celebrytami w komunikacji marketingowej marki obuwniczej. Case Study CCC. Krzysztof Śliwiński (CCC).
- Content, a decyzje zakupowe w sklepie internetowym. Wymagania współczesnego e-commerce. Case study - Answear.com. Joanna Kosman.
- Skuteczny mailing marek odzieżowych. Michał Leszczyński (Get Response)
- Wizerunkowe kampanie marki fashion. Praktyczne aspekty organizacji sesji fotograficznych: od briefu po efekt końcowy. Anna Fronckiewicz - Spodnik (AFPhoto)
- ROI w marketingu marek odzieżowych. Jak wydawać mniej i skuteczniej docierać do klientów poprzez dostępne kanały marketingowe. Dominika Nawrocka, Magdalena Daniluk (FAT ROI).
- Modowa marka dla kobiet - od trudnych początków do międzynarodowego sukcesu. Case Study MOHITO. Magdalena Jasińska (Only Brand, Retail Marketing Consulting)
- Projekty marketingowe wspierające wizerunek marek bieliźnianych. Katarzyna Sałata (Dobra kreacja)
- Ekspozycja witrynowa na miarę wizerunku marki. Sabina Klechowicz (No idea art solutions)
- Magazyn modowy we współpracy z marką odzieżową. Materiały produktowe odpowiadające na potrzeby redakcji prasy kolorowej. Justyna Moraczewska (Joy & Cosmopolitan).
- Promocja zagranicznej marki odzieżowej w Polsce. Projekty modowe szansą na zdobycie rynku. Case study: Guess. Anna Pawlik.
- Wybór powierzchni handlowych jako element strategii wizerunkowej marki odzieżowej. Możliwości wsparcia promocyjnego w galeriach handlowych. Monika Jędrzejczak (Pro Value)
- Akcje i projekty mediowe magazynów kobiecych dla marek modowych. Case study - Glamour & Claudia. Katarzyna Ryciak, Małgorzata Gołębiewska.
- Najnowsze trendy w manekinach. Małgorzata Milewska - Malinowska, Agnieszka Pliszka (Realline).
- Showrooming & Fashion Philisophie - Małgorzata Kralkowska.
- Rozmowa z finalistą programu Project Runway Jakubem Birge (JACOB).
- Pozycjonowanie marki w Internecie: koszt czy inwestycja? Skuteczne narzędzia, jak podnieść sprzedaż w sklepie online. Michał Barczak (SUNRISE SYSTEM).


SZCZEGÓŁY

REJESTRACJA

Przeczytaj także

Informacja o biletach

  • Bilet normalny
    690, 990, 1190 zł
I PAKIET - 1 dzień
1 dzień
25.09.2014
cena 690 zł netto + VAT

II PAKIET - 1 dzień
1 dzień
26.09.2014
cena 690 zł netto + VAT

III PAKIET – 2 dni
2 dni
25-26.09.2014
cena 990 zł netto + VAT
Zniżka za wczesną rejestrację
Obowiązuje do 15 sierpnia

IV PAKIET - 2 dni
2 dni
25-26.09.2014
cena 1190 zł netto + VAT
Cena regularna wydarzenia
Obowiązuje od 16 sierpnia

Opinie

Sprawdź się

Wybierz poziom

Co to jest oskoła?

 

Najczęściej czytane