• Kino
  • Mapa
  • Ogłoszenia
  • Forum
  • Komunikacja
  • Raport
stat
Wydarzenie już się odbyło

Akademia Active Citizens

- Praca z Klientami jest fascynująca, ciekawa, inspirująca, ucząca. Przynosi radość i sukcesy. Czasami też niesie ze sobą wiele wyzwań, uciążliwości, budzi bezsilność i złość - mówi Agnieszka Zarzycka, psycholog i trenerka najbliższego warsztatu Akademii Active Citizens, który odbędzie się 10-11 grudnia w Gdańsku. Instytut Kultury Miejskiej i British Council zapraszają osoby działające w pomorskich organizacjach pozarządowych, lokalnych aktywistów, aktywistki do udziału w bezpłatnych zajęciach. Zapisy do 4 grudnia.

- Gdyby pracę z Klientami przyrównać do podróży, to czasami jest radosną, przyjazną wycieczką po Parkach Narodowych a niekiedy porywającym acz niebezpiecznym survivalem. Eksperci zajmujący się survivalem twierdzą, że odpowiednie przygotowanie się do niego jest pierwszym krokiem gwarantującym sukces - mówi Agnieszka Zarzycka.
Warsztat z elementami superwizji "Wyzwania w pracy z Klientami" będzie okazją do przygotowania się "na surwiwal" w pracy z Klientami. Jest także jednym z elementów profilaktyki wypalenia zawodowego.

WYZWANIA W PRACY Z KLIENTAMI - warsztat z elementami superwizji
10-11 GRUDNIA 2016 (sobota-niedziela), godziny 10.00-17.00 (sobota), 10.00-15.00 (niedziela) w Gdańsku
Zapisy odbywają się przy pomocy formularza zgłoszeniowego dostępnego na stronie www.ikm.gda.pl. Formularz należy odesłać do 4 grudnia 2016 r. na adres anna.urbanczyk@ikm.gda.pl lub w formie papierowej dostarczyć pod adres: Anna Urbańczyk, Instytut Kultury Miejskiej, ul. Długi Targ 39/40, 80-830 Gdańsk. Liczba miejsc jest ograniczona do 18 osób. Potwierdzenie udziału w warsztatach osoby zakwalifikowane otrzymają do dnia 6 grudnia 2016. Zajęcia są bezpłatne.
Podczas warsztatów osoby uczestniczące: uporządkują podstawową wiedzę na temat typologii klientów oraz skutecznych sposobów komunikowania się z nimi, udoskonalą umiejętności efektywnego reagowania w sytuacjach trudnych w obsłudze klienta, poznają praktyczne sposoby redukcji stresu w sytuacjach trudnych, doświadczą metody superwizyjnej jako metody rozwoju zawodowego i profilaktyki wypalenia osobistego.

Podstawowe zagadnienia poruszane na warsztatach:
1. Profesjonalna obsługa klienta - co to tak naprawdę oznacza?
Wymiary obsługi klienta
Mój osobisty wpływ na jakość obsługi klienta
2. Oczekiwania klienta
Psychologiczne potrzeby ludzi i związane z nimi oczekiwania klientów
Różnice indywidualne między ludźmi - typy klientów
Indywidualizowanie obsługi w zależności od typu klienta
3. Sytuacje trudne w obsłudze klienta
Rodzaje trudnych sytuacji i "trudnych klientów" oraz sposoby radzenia sobie w tych sytuacjach
Obiekcje i zastrzeżenia klientów - jak sobie z nimi radzić
Stres i emocje a sytuacje trudne
4. Superwizja jako narzędzie rozwoju i profilaktyki wypalenia zawodowego

Warsztaty będą prowadzone w sposób aktywny i angażujący. z wykorzystaniem metod aktywizujących takich jak: ćwiczenia indywidualne, w parach i zespołów omówienia ćwiczeń i zastosowanie w praktyce, mini-wykłady połączone z moderowaną dyskusją oraz metod superwizyjnych. Będziemy bazować zarówno na wiedzy przekazanej podczas szkolenia, jak i wcześniejszym doświadczeniu osób uczestniczących.

Osoba prowadząca:
Agnieszka Zarzycka-
absolwentka Uniwersytetu Warszawskiego (IPSiR), superwizorka psychologicznego treningu grupowego oraz trenerka treningu interpersonalnego i umiejętności psychospołecznych rekomendowana przez Polskie Towarzystwo Psychologiczne oraz superwizorka Stowarzyszenia Trenerów Organizacji Pozarządowych STOP. Posiada również rekomendacje trenera i coacha metody TROP. Jest trenerką, facylitatorką, coachem, superwizorką. Posiada wieloletnie doświadczenie zarządcze (m.in. pracowała jako z-ca dyr. Domu Dziecka w Warszawie, zarządzała Szkołą Trenerów TROP, szefowała różnym zespołom np. zespołowi rodzinnemu w OT TRAD Szansa). Przez wiele lat była opiekunką merytoryczną Szkoły Trenerów TROP oraz Szkoły Trenerów STOP. Od 2003 roku prowadzi własną firmę konsultingowo- szkoleniową Perspecto, która zajmuje się facylitacją, szkoleniami i konsultingiem, oraz coachingiem dla: biznesu, organizacji pozarządowych , administracji państwowej i klientów indywidualnych. Specjalistka w zakresie rozwijania umiejętności interpersonalnych, liderskich i budowania zespołów, jak również obsługi klienta oraz szkoleniach dla trenerów i coachów. Prowadzi zajęcia wspierające rozwój osób, grup i organizacji. Posiada doświadczenie w pracy z bardzo różnorodnymi grupami zawodowymi. Pracowała również na rzecz przeciwdziałania wykluczeniu społecznemu -prowadziła projekty rozwojowe na rzecz osób długotrwale bezrobotnych - OPS W-wa Żoliborz czy pacjentów ośrodków MONAR. Pracuje w paradygmacie systemowym. Więcej informacji: www.perspecto-szkolenia.pl

W czasie warsztatów przewidziane są przerwy kawowe i wegański obiad - w sobotę.
Akademia Active Citizens to projekt wzmacniający kompetencje zarządzania organizacjami i zmianą społeczną w różnorodnym świecie, realizowany przez Instytut Kultury Miejskiej i British Council.
Akademia powstała w odpowiedzi na potrzeby edukacyjne pomorskich organizacji pozarządowych zgłaszane w czasie projektu Active Citizens. Dlatego pierwszeństwo w rekrutacji będą mieć absolwenci i absolwentki pomorskich edycji programu Active Citizens Aktywna Społeczność.

Opinie

Sprawdź się

Wybierz poziom

Które miasto nie leży w województwie pomorskim?

 

Najczęściej czytane