Szkolenie przeznaczone jest dla wszystkich, którzy w swojej codziennej pracy kontaktują się z innymi ludźmi: managerów, koordynatorów, specjalistów ds. obsługi klienta, sprzedawców, właścicieli firm. Ale także dla rodziców, żon, mężów, partnerów i partnerek, każdego, kto chciałby poprawić swoje relacje z innymi.
Podobne wydarzenia
sobota, godz. 18:00
Gdynia,
Polsat Plus Arena Gdynia
Dzięki praktycznym ćwiczeniom uczestnicy szkolenia zdobędą kompetencje do radzenia sobie w trudnych sytuacjach interpersonalnych oraz zawodowych. Dowiedzą się, jak skutecznie komunikować się z innymi oraz poznają techniki manipulacji i sposoby, jak się przed nimi bronić.
Termin i miejsce: 05.04.2012, Gdynia
Czas: 6 godzin,
Cena: 250 zł;rabat : 190 zł dla uczestników, którzy dokonają wpłaty na 10 dni przed szkoleniem;
1. Komunikacja i asertywność
- Pojęcie asertywności i jej codzienna rola w życiu zawodowym i osobistym,
- Aspekty komunikacji werbalnej i niewerbalnej,
- Komunikacja asertywna,
- Objawy braku asertywności w moim życiu.
2. Budowanie asertywnej postawy
- Świadomość własnych zamierzeń, wartości oraz praw,
- Asertywny monolog wewnętrzny,
- Techniki asertywnej postawy i komunikacji - teoria W PRAKTYCE !
3. Asertywność wobec współpracowników, przełożonych oraz podwładnych
- Asertywna odmowa, krytyka i pochwała - jak je formułować?
- Asertywne wyrażanie przekonań i opinii,
- Negocjowanie konsensusu - rola empatii, pewności siebie i konsekwencji w działaniu.
4. Konstruktywna rozmowa
- Aktywne słuchanie, parafraza i ... kropka,
- Emocje - nasz wróg czy przyjaciel? Jak o nich mówić? Jak wyznać uczucia?,
- Komunikaty "ja" i komunikaty "ty".
Termin i miejsce: 05.04.2012, Gdynia
Czas: 6 godzin,
Cena: 250 zł;
1. Komunikacja i asertywność
- Pojęcie asertywności i jej codzienna rola w życiu zawodowym i osobistym,
- Aspekty komunikacji werbalnej i niewerbalnej,
- Komunikacja asertywna,
- Objawy braku asertywności w moim życiu.
2. Budowanie asertywnej postawy
- Świadomość własnych zamierzeń, wartości oraz praw,
- Asertywny monolog wewnętrzny,
- Techniki asertywnej postawy i komunikacji - teoria W PRAKTYCE !
3. Asertywność wobec współpracowników, przełożonych oraz podwładnych
- Asertywna odmowa, krytyka i pochwała - jak je formułować?
- Asertywne wyrażanie przekonań i opinii,
- Negocjowanie konsensusu - rola empatii, pewności siebie i konsekwencji w działaniu.
4. Konstruktywna rozmowa
- Aktywne słuchanie, parafraza i ... kropka,
- Emocje - nasz wróg czy przyjaciel? Jak o nich mówić? Jak wyznać uczucia?,
- Komunikaty "ja" i komunikaty "ty".