• Kino
  • Mapa
  • Ogłoszenia
  • Forum
  • Komunikacja
  • Raport
stat
Impreza już się odbyła

EBMasters Trójmiasto #1

Masz świra na punkcie employer brandingu? Spotkaj się z nami 14 listopada 2023 r. o 18:00 w Peron 5 (Gdańsk) podczas EBMASTERS Trójmiasto #1!

maj 21

wtorek, godz. 10.00

Gdańsk Nowy Port, Strajku Dokerów 5
Wstęp wolny
wrz 13-15

piątek - niedziela, godz. 10:00 - 17:00

Wstęp wolny
Temat przewodni wydarzenia: Employee advocacy w social mediach
Spotkanie jest bezpłatne, ale obowiązują zapisy przez evenea: https://app.evenea.pl/event/ebmasters-trojmiasto1/

JAKI JEST PLAN POPOŁUDNIA:
18:00 - Zaopatrujemy się w napoje i zajmujemy miejsca.
18:15 - Oficjalny start i 3 prezentacje:
1. Anna Rosołowska, EB Strategy Lead, Grupa MBE
#ebnews
Subiektywny przegląd najciekawszych newsów z i dla branży employer branding. Newsy branżowe są stałym punktem naszych spotkań.
(25 min + dyskusja)

2. Bartek Ziemiański, Head of Social Selling programs, Sharebee
"Dlaczego warto i jak rozpocząć program employee advocacy?"
Employee Advocacy to sposób na autentyczną komunikację marek z otoczeniem: klientami, potencjalnymi pracownikami, partnerami. Takie podejście zakłada zaangażowanie pracowników firmy, którzy stają się jej ambasadorami i ambasadorkami. Influencerami w pozytywnym tego słowa znaczeniu, ponieważ rozumieją wartości marki, znają jej produkty, trendy w danej kategorii. Taka komunikacja jest po prostu bardziej autentyczna i ma potencjalnie większy wpływ niż blogi, strony firmowe czy reklama w sieci. Dodatkowo platformy społecznościowe promują treści publikowane na profilach osobistych ponad firmowe.

Najlepsze efekty osiągniesz gdy zabezpieczysz zasoby potrzebne do tego by ten projekt mógł mieć mocny start, angażował ludzi i miał punkty kontrolne. Jak zrekrutować najlepszych ambasadorów i najlepsze ambasadorki? Jak sprawić by Twoi ludzie chcieli publikować, jak mierzyć rezultaty, jak wyznaczyć KPI w projekcie? Postaram się na to odpowiedzieć w moje prezentacji.
(25 min + dyskusja)

3. Mariola Tieriechow, EMEA Employer Branding & Global Programs Lead, Eaton
"Zwiększ świadomość marki pracodawcy i zaangażowanie pracowników: sukcesy i wyzwania employee advocacy w praktyce."

Przygotuj się na wyboistą podróż przez świat Employee Advocacy z happy endem! Odkryj, jak zwiększyć świadomość marki pracodawcy i zaangażowanie pracowników na globalnym, regionalnym i lokalnym poziomie. Poznaj cienie i blaski programu Employee Advocacy w praktyce, a także dowiedz się, dlaczego jest to klucz do skutecznego budowania employer brandu w social mediach.
(25 min + dyskusja)

Po prezentacjach część nieoficjalna i integracja. Koniecznie zarezerwujcie sobie także "trochę" czasu na rozmowy po evencie.

Kilka słów o prelegentach:
Anna Rosołowska
, EB Strategy Lead, Grupa MBE
Liderka zespołu strategii i badań, w świecie EB zanurzona od ponad 9 lat. Współzałożycielka społeczności EBMASTERS. Absolwentka socjologii, studiów podyplomowych Employer Branding na AGH w Krakowie, certyfikowana trenerka. Zanim rozpoczęła pracę w MBE, przez niemal 10 lat związana była z branżą reklamową, w której zajmowała się zarówno obsługą klienta i koordynacją projektów, jak i rekrutacją oraz zarządzaniem zespołem. Uważa, że nawet w małej firmie i przy niewielkim budżecie można zadbać o candidate experience i zadowolenie pracowników, co ma okazję udowodnić w swojej pracy

Bartek Ziemiański, Head of Social Selling programs, Sharebee
Bartek Ziemiański to ekspert od LinkedIna, gdzie działa zarówno prywatnie, jak i nadzorując programy Employee Advocacy i Social Selling u klientów Sharebee. Marketing i sprzedaż nie mają przed nim tajemnic, siedzi w tej branży od kilkunastu lat. Wierzy w to, że najlepszymi ambasadorami marki są ludzie. Dlatego prowadzi warsztaty z wykorzystania LinkedIn, których celem jest zmotywowanie uczestników i uczestniczek do aktywności na tej platformie. Buduje to marki osobiste oraz markę pracodawcy. Bartek jest także wykładowcą w Wyższej Szkole Bankowej w Toruniu oraz w Wyższej Szkole Informatyki i Zarządzania w Rzeszowie, gdzie prowadzi zajęcia związane z social media. Realizuje projekty ze wsparciem platformy Sharebee dla globalnych firm, takich jak Allegro, Mastercard, Orange, Asseco, E.ON, Pekao, Ford, co świadczy o jego doświadczeniu i umiejętnościach w branży. Jego doświadczenie pozwala na skuteczne wykorzystanie narzędzi online w celu promocji firmy oraz pozyskiwania kandydatów na rynku pracy.

Mariola Tieriechow, EMEA Employer Branding & Global Programs Lead, Eaton
Z wykształcenia ekonomistka i lingwistyka, z zawodu i pasji od prawie 9 lat employer brandingowiec w międzynarodowych firmach technologicznych i IT, niegdyś rekruter z wielobranżowym doświadczeniem w dużych zagranicznych i małych lokalnych firmach. Prowadzę projekty z zakresu employer brandingu i marketingu rekrutacyjnego na różnych rynkach w regionie EMEA. Ukończyłam pierwszą w Polsce edycję podyplomowych studiów employer brandingowych na AGH w Krakowie w 2014 roku. Urodzona Krakowianka, ale od dwóch lat Sopocianka.

Do zobaczenia na evencie oraz w naszej grupie na Facebooku!
https://www.facebook.com/groups/ebmasters.to.my/

Opinie

Sprawdź się

Wybierz poziom

Chmury klasyfikujemy ze względu na:

 

Najczęściej czytane