stat
PATRONAT

Jump Your Business - webinar

Sylwia Dąbrowska w ramach Jump Your Business poprowadzi pierwszy webinar w temacie "7 najskuteczniejszych formatów video. Jakie video robić, aby efektywnie budować markę i rozwijać biznes" już 20.05.2021 r o godz. 11:00.

Szczegóły znajdziecie na stronie projektu jump.inkubatorstarter.pl.

Social media w biznesie
Statystyczny Polak spędza około 2h dziennie na aktywności w social media. Warto więc postawić na odpowiednie kanały, zaplanować długofalowe działania i konsekwentnie je realizować.  Aktualnie poprzez media społecznościowe możemy bardzo precyzyjnie docierać do użytkowników, którzy zainteresowani są naszym produktem. Poprzez ciekawy i unikatowy content budujemy świadomość naszej marki, angażujemy Internautów i zachęcamy do wykonania określonej czynności - co potem przekłada się na realizację celów biznesowych. Aktualna sytuacja związana z pandemią i rosnąca konsumpcja Internetu powoduje, że jak najszybciej powinniśmy zadbać o swoją obecność i wartościową aktywność w Internecie.

- Prowadzenie komunikacji w social media to według mnie "must have" dla wszystkich firm, które chcą docierać do osób z grupy docelowej, która jest online. W mojej ocenie każda branża odnajdzie się w wybranych platformach i znajdzie sposób na zainteresowanie użytkowników online.  Social media dają nam mnóstwo możliwości, które umiejętnie należy wykorzystywać do budowania wizerunku w Internecie! - tłumaczy Klaudia Chmielewska z agencji beeffective.pl, jedna z ekspertek projektu.

Jak pandemia zmieniła sprzedaż B2B?
W okresie pandemii widzimy skokowy wzrost obecności przedsiębiorców w rynku e-commerce. Lock down gospodarki wymusił dynamiczną dywersyfikacje biznesową i przełożył się na ponad 2 cyfrowe wzrosty w tym kanale handlu.

- Zarówno do tej pory obecni w sieci Merchanci jak i typowe firmy "brick and mortar" zostały zmuszone do zintensyfikowania swoich praca nad kanałem sprzedaży w e-commerce. Dodatkowym aspektem, na który warto zwrócić uwagę jest zmieniona forma komunikacji z klientem B2B, spotkania osobiste przeniosły się na zoom-a, konferencje handlowe - na webinary i konferencje on-line, lubiany i jakże potrzebny networking - do Clubhouse. - dodaje Łukasz Turczyński, Sales Director marki INPOST.
Pandemia wymusiła przyśpieszoną adopcje rozwiązań, które jeszcze rok temu wskazywane były jako trend a dziś są niezbędną codziennością.

Komunikacja w mediach społecznościowych, wykorzystanie rynku e-commerce jest niezbędna dla prowadzenia biznesu. Wiąże się też z dużym wysiłkiem, nakładami finansowymi i wieloma innymi trudnościami. Z drugiej strony często gwarantuje ogromne korzyści - jednak wyłącznie wtedy, gdy obecności w mediach społecznościowych będzie towarzyszyć świadoma strategia, jasne cele i bieżące monitorowanie wyników.

Jeśli prowadzisz działalność gospodarczą w Gdańsku i potrzebujesz wsparcia w tematach związanych ze sprzedażą business-to-business, mediami społecznościowymi czy wystąpieniami przed kamerą - wejdz na stronę http://jump.inkubatorstarter.pl i skorzystaj z bezpłatnych, godzinnych konsultacji ONLINE z jednymi z najlepszych ekspertów na rynku.

Informacja o biletach

Opinie

Walczymy z przemocą słowną

Kasujemy opinie obraźliwe i nie na temat

Twoja opinia

Dodaj opinię

Odpowiedz

Dodając opinię akceptujesz regulamin dodawania opinii.
Administratorem Twoich danych osobowych jest Trojmiasto.pl Sp. z o.o.. Szczegóły przetwarzania danych znajdują się w polityce prywatności.

Informacje

Reklama

Sprawdź się

Wybierz poziom

Kolor kwiatów pachnącego groszku zależy od: