"Narratologia" zabiera Cię w fascynującą podróż do świata opowieści. Rozpoczniemy od wnętrza Twojej głowy... Dowiesz się, dlaczego opowieści mają taki wpływ na Ciebie i innych ludzi. Skąd się wzięły? Czemu służą? Kiedy działają lepiej, kiedy gorzej? Dlaczego w ogóle działają? Jak konstruować takie, które wywierają na słuchacza większy wpływ, iż inne.
Podobne wydarzenia
środa, godz. 17:00
Gdynia,
Muzeum Emigracji
Wstęp wolny
wtorek, godz. 16:00 - 22:00
Gdańsk,
Hotel Scandic
bilety 450 zł
przedsprzedaż 370 - 390 zł
przedsprzedaż 370 - 390 zł
Historie rządzą się swoimi regułami, które rzutują na to, jak ludzie reagują na tę czy inną narrację. Chcesz je poznać?
A co z formą? Dzisiejsze historie przy ognisku mogą przerazić tylko dzieci (i to nie wszystkie). Technologia sprawiła, że mamy nowe, niespotykane dotąd formy narracji, które wzbudzają więcej emocji, niż standardowy film w kinie. Chcesz się dowiedzieć, dokąd zmierzają opowieści?
Termin i miejsce: 19 maja 2017, godz. 17.00, Olivia Sky Club, Olivia Business Centre
Spotkanie poprowadzi Monika Bogdanowicz (Olivia Business Centre)
‼️ Wstęp wolny, jednak ze względu na ograniczoną liczbę miejsc, prosimy o rejestrację. Adres rejestracji: events@oliviacentre.com ‼️
Autor "Narratologii" przedstawia się nam w ten sposób:
"Cześć, nazywam się Paweł Tkaczyk i zarabiam na życie opowiadaniem historii. Chciałbym Ci opowiedzieć, jak kupujesz różne rzeczy. Czasem, jak w przypadku mleka, może Ci chodzić o coś, co można po prostu wlać do kawy czy miski z porannymi płatkami zbożowymi. Ale kiedy stoisz przed półką w sklepie, na której jest dziesięć, dwadzieścia rodzajów mleka, które wybierzesz? Co dzieje się w Twojej głowie moment przed tym, zanim sięgniesz po któryś z kartonów lub butelek? Kiedy masz do wyboru dziesięć produktów, które są de facto tym samym (jedno mleko nie różni się od innego), kosztują mniej-więcej tyle samo i są tak samo dostępne (w końcu wszystkie stoją przed Tobą na półce), przestajesz myśleć o samym produkcie, a zaczynasz rozważać jego historię. Reklamodawcy dawno to zauważyli i zamiast namawiać Cię, byś kupił mleko, opowiadają o tym, jak szczęśliwe są krowy, które je dają.
Wyobraź sobie, że ktoś zaproponował Ci pracę w nowej firmie. Co robisz, żeby pomóc sobie w podjęciu decyzji? Szukasz historii o tej firmie.
Jak wybierasz książkę? Oceniasz po okładce, opinii znajomych o książce lub po reputacji autora...
Każda z tych form jest mini-opowieścią. A ja zawodowo buduję silne marki. Opowieści stały się naturalnym towarzyszem, a potem nieodzownym elementem mojej pracy.
Zacząłem je zgłębiać i dowiedziałem się bardzo wiele..."
Olivia Cooltura jest interdyscyplinarnym projektem Olivia Business Centre, dedykowanym promocji i popularyzacji szeroko pojętej kultury, w każdym jej aspekcie. Chcemy skupiać wokół Olivia Business Centre osoby zainteresowane wydarzeniami artystycznymi i kulturalnymi. Rezydentów OBC, mieszkańców Oliwy i szerzej, całej metropolii. Integrować tę naszą społeczność, budować i rozwijać relacje. Corocznie w OBC realizowanych jest pomad 300 eventów, część z nich jest otwarta dla wszystkich mieszkańców Trójmiasta.
A co z formą? Dzisiejsze historie przy ognisku mogą przerazić tylko dzieci (i to nie wszystkie). Technologia sprawiła, że mamy nowe, niespotykane dotąd formy narracji, które wzbudzają więcej emocji, niż standardowy film w kinie. Chcesz się dowiedzieć, dokąd zmierzają opowieści?
Termin i miejsce: 19 maja 2017, godz. 17.00, Olivia Sky Club, Olivia Business Centre
Spotkanie poprowadzi Monika Bogdanowicz (Olivia Business Centre)
‼️ Wstęp wolny, jednak ze względu na ograniczoną liczbę miejsc, prosimy o rejestrację. Adres rejestracji: events@oliviacentre.com ‼️
Autor "Narratologii" przedstawia się nam w ten sposób:
"Cześć, nazywam się Paweł Tkaczyk i zarabiam na życie opowiadaniem historii. Chciałbym Ci opowiedzieć, jak kupujesz różne rzeczy. Czasem, jak w przypadku mleka, może Ci chodzić o coś, co można po prostu wlać do kawy czy miski z porannymi płatkami zbożowymi. Ale kiedy stoisz przed półką w sklepie, na której jest dziesięć, dwadzieścia rodzajów mleka, które wybierzesz? Co dzieje się w Twojej głowie moment przed tym, zanim sięgniesz po któryś z kartonów lub butelek? Kiedy masz do wyboru dziesięć produktów, które są de facto tym samym (jedno mleko nie różni się od innego), kosztują mniej-więcej tyle samo i są tak samo dostępne (w końcu wszystkie stoją przed Tobą na półce), przestajesz myśleć o samym produkcie, a zaczynasz rozważać jego historię. Reklamodawcy dawno to zauważyli i zamiast namawiać Cię, byś kupił mleko, opowiadają o tym, jak szczęśliwe są krowy, które je dają.
Wyobraź sobie, że ktoś zaproponował Ci pracę w nowej firmie. Co robisz, żeby pomóc sobie w podjęciu decyzji? Szukasz historii o tej firmie.
Jak wybierasz książkę? Oceniasz po okładce, opinii znajomych o książce lub po reputacji autora...
Każda z tych form jest mini-opowieścią. A ja zawodowo buduję silne marki. Opowieści stały się naturalnym towarzyszem, a potem nieodzownym elementem mojej pracy.
Zacząłem je zgłębiać i dowiedziałem się bardzo wiele..."
Olivia Cooltura jest interdyscyplinarnym projektem Olivia Business Centre, dedykowanym promocji i popularyzacji szeroko pojętej kultury, w każdym jej aspekcie. Chcemy skupiać wokół Olivia Business Centre osoby zainteresowane wydarzeniami artystycznymi i kulturalnymi. Rezydentów OBC, mieszkańców Oliwy i szerzej, całej metropolii. Integrować tę naszą społeczność, budować i rozwijać relacje. Corocznie w OBC realizowanych jest pomad 300 eventów, część z nich jest otwarta dla wszystkich mieszkańców Trójmiasta.