Zapraszamy na spotkanie dot. aktualnych trendów w obsłudze klienta, pod kątem planowania działania managera w MŚP. Identyfikując działania, które mogą wpływać na polepszenie świadczenia dobrej obsługi, warto przyjrzeć się takim kwestiom jak: zarządzanie czasem, dobór narzędzi do obsługi, sposoby na znalezienie słabych punktów w obsłudze i sposoby na ich eliminację.
Podobne wydarzenia
piątek, godz. 09:00 - 17:00
Gdańsk,
Multikino Gdańsk
bilety 1400 zł
środa, godz. 17:00
Gdynia,
Muzeum Emigracji
Wstęp wolny
W ramach proponowanej dyskusji planujemy wskazać rozwiązanie najbardziej palącego problemu - jak pogodzić szeroki zakres obowiązków z ograniczonym czasem na ich wykonanie.
Prowadzący:
ALEKSANDRA HARASIUK
AGENCJA ROZWOJU POMORZA S.A./ POMORSKI BROKER EKSPORTOWY
Absolwentka zarządzania i marketingu, w ramach działalności Good At Service przygotowywała i wdrażała kompleksowe rozwiązania związane z obsługą klienta- sprzedaży, komunikacji, technologii. Fanka neurobiologii i socjologii, kultury biznesowej i handlowej oraz polskich przedsiębiorców z lat 20 ubiegłego wieku. Obecnie pełni funkcję brokera eksportowego w Agencji Rozwoju Pomorza, przygotowuje małe i średnie firmy do działań sprzedażowych zagranicą.
Prowadzący:
ALEKSANDRA HARASIUK
AGENCJA ROZWOJU POMORZA S.A./ POMORSKI BROKER EKSPORTOWY
Absolwentka zarządzania i marketingu, w ramach działalności Good At Service przygotowywała i wdrażała kompleksowe rozwiązania związane z obsługą klienta- sprzedaży, komunikacji, technologii. Fanka neurobiologii i socjologii, kultury biznesowej i handlowej oraz polskich przedsiębiorców z lat 20 ubiegłego wieku. Obecnie pełni funkcję brokera eksportowego w Agencji Rozwoju Pomorza, przygotowuje małe i średnie firmy do działań sprzedażowych zagranicą.