• Kino
  • Mapa
  • Ogłoszenia
  • Forum
  • Komunikacja
  • Raport

Podyplomowe Studium Reklamy i Marketingu Medialnego

8 października 2007 (artykuł sprzed 16 lat) 
Na kierunku Dziennikarstwo i Komunikacja Społeczna UG powstaje w tym roku podyplomowe studium Reklamy i Marketingu Medialnego. Propozycja Uniwersytetu skierowana jest do osób legitymujących się dyplomem studiów magisterskich lub licencjackich, które zainteresowane są zdobywaniem bądź pogłębianiem wiedzy na temat marketingu i reklamy oraz uzyskaniem praktycznych umiejętności koniecznych dla tworzenia tekstów perswazyjnych, dokonywania pomiaru efektywności reklamy, planowania kampanii reklamowych i politycznych oraz pracy w działach marketingu i promocji mediów.

Uruchamiane od listopada tego roku studia mają zapewnić swoim absolwentom uzyskanie różnorodnych umiejętności, co dokonać się ma dzięki wieloaspektowej ofercie programowej studiów, w siatce których znalazły się między innymi takie przedmioty jak: psychologia reklamy, język grafiki komputerowej, komunikacja wizualna, język reklamy, reklama polityczna, komunikacja interpersonalna, strategie marketingowe na rynku mediów i PR. Zamiarem inicjatorów studiów jest prezentacja zagadnień związanych z reklamą i działalnością marketingową w mediach w sposób odpowiadający aktualnym trendom i osiągnięciom w tych dziedzinach. Trzeba przecież uznać, że zarówno same media jak i funkcjonujące w nich reklamy ulegają w ostatnim czasie dynamicznym zmianom i wymagają uwzględniania nowych ujęć badawczych.

Do prowadzenia zajęć zaproszone zostały osoby od wielu lat zajmujące się reklamą i marketingiem zarówno w teorii jak i praktyce. W gronie tym znaleźli się pracownicy Wydziału Nauk Społecznych UG, (Instytut Filozofii, Socjologii i Dziennikarstwa, Instytut Psychologii), pracownicy Wydziału Ekonomicznego (Instytut Handlu Zagranicznego) i Wydziału Zarządzania (Katedra Marketingu), pracownicy Wydziału Prawa i Administracji (Katedra Teorii i Filozofii Państwa i Prawa) oraz pracownicy Wydziału Filologiczno-Historycznego (Katedra Kulturoznawstwa). Wśród osób prowadzących zajęcia są również doświadczeni specjaliści praktycy.

Interdyscyplinarna oferta studiów wypełnia pewną lukę na rynku jeśli chodzi o charakter studiów dotyczących samej reklamy, która dotychczas traktowana była głównie poprzez pryzmat ekonomii. Specyfika zjawiska jakim jest reklama wymaga jednak szerszej wiedzy i umiejętności, które nowe studium ma zapewniać, proponując uczestnikom zajęcia na temat reklamy poprzez pryzmat wiedzy nie tylko ekonomicznej, ale również zagadnień psychologicznych, językoznawczych, kulturowych, prawnych, a także wiedzy na temat komunikacji, estetyki i etyki.

Zapisy prowadzone są codziennie w Sekretariacie kierunku Dziennikarstwo i Komunikacja Społeczna. Limit przyjęć ustalono na 35 osób.

Więcej informacji na temat nowo powstającego Studium znajduje się na stronie internetowej: www.wnsts.strony.univ.gda.pl/psrimm.htm

Informacje i zgłoszenia:
Podyplomowe Studium Reklamy i Marketingu Medialnego

80-266 Gdańsk, ul. Grunwaldzka 238 A, pok. 72

Stały kontakt i informacja codzienna:
mgr Anna Jabłecka - Sekretariat kierunku Dziennikarstwo i Komunikacja Społeczna Uniwersytetu Gdańskiego: tel./fax (058) 523-40-45, e-mail: dziensek@univ.gda.pl

Brak możliwości dodawania opinii

Wydarzenia

Konferencja TEDx SANS!

100 zł
konferencja, forum

VI Ogólnopolska Konferencja Naukowa Fizjoterpia Pediatryczna

250 zł
warsztaty, konferencja

Sprawdź się

Sprawdź się

Wybierz poziom

Jak możesz chronić środowisko w codziennym życiu:

 

Najczęściej czytane