• Kino
  • Mapa
  • Ogłoszenia
  • Forum
  • Komunikacja
  • Raport
stat
Wydarzenie już się odbyło

Akademia e-Marketingu Clearsense

Agencja interaktywna ClearSense, Autoryzowany Partner MSP Google AdWords™, po raz drugi organizuje cykl bezpłatnych konferencji adresowanych w szczególności do właścicieli małych i średnich przedsiębiorstw. W Trójmieście konferencja odbędzie się już 24 marca w Hotelu Nadmorskim w Gdyni. Celem Akademii ClearSense jest wspieranie rozwoju branży MŚP.

W czasie jednodniowego szkolenia, jego uczestnicy uzyskają niezbędną wiedzę z zakresu e-marketingu, aktualnych trendów oraz zasad budowania strategii obecności w sieci. W ramach zajęć zostaną omówione dodatkowe ciekawe zagadnienia: zasady prowadzenia komunikacji w Internecie, emailing, e-PR oraz jak w pełni wykorzystać potencjał wyszukiwarki Google™, z której wszyscy korzystamy. Uczestnicy dowiedzą się, które elementy e-marketingu pasują najlepiej do profilu prowadzonej przez nich firmy, jak skutecznie prowadzić działania promocyjne w Internecie i dlaczego warto mierzyć ich efekty.

W listopadzie zakończyła się jesienna edycja warsztatów, w której uczestniczyło niemal 500 przedsiębiorców z 6 największych miast Polski: Lublina, Rzeszowa, Poznania, Katowic, Krakowa i Wrocławia. Akademia to doskonała okazja do wymiany doświadczeń z zakresu e-marketingu, a także możliwość nawiązania nowych relacji biznesowych. W konferencjach, które odbędą się w kolejnych 6 miastach bezpłatnie udział weźmie ponad 400 słuchaczy - przedstawicieli wielu branż. Każdy uczestnik spotkania otrzyma materiały szkoleniowe oraz certyfikat Akademii ClearSense.

Szkolenia będą prowadzone przez doświadczonych trenerów oraz specjalistów posiadających wiedzę, umiejętności praktyczne i bogate doświadczenie w tematyce konferencji:

Łukasz Lewczuk - pasjonat SEO i SEM, praktyk i teoretyk dobrego, białego internetu, wieloletni freelancer, w e-temacie od 2007. Na co dzień Head of SEO w agencji interaktywnej Clearsense. SEO-wychowanek Cezz'yego.

Honorata Lemiesz-Przywara - Training & Business Development Manager z 9-cio letnią praktyką w sprzedaży, specjalizująca się w projektach dotyczących tworzenia, rozwoju i podnoszenia efektywności pracy działów sprzedaży.

Anna Pszczółkowska - Training & Business Development Partner ClearSense. Posiada 11-letnie doświadczenie w strukturach sprzedaży, specjalizacja w zakresie rozwoju kompetencji handlowych i menedżerskich oraz optymalizacji procesów biznesowych.

Monika Wołkowicz - Wyszomirska - Social Media Manager w ClearSense. Od 2011 r. praktyk strategii w mediach społecznościowych dla MŚP, szczególnie na Facebooku. W ClearSense zarządza działem zajmującym się tworzeniem i wdrażaniem strategii w mediach społecznościowych dla Klientów ClearSense.

Piotr Dębski - CMO w ClearSense. Praktyk z 15 letnim doświadczeniem w branży Internetowej. Odpowiedzialny za strategię, wdrażanie i nadzór nad realizacją planów marketingowych ClearSense.

Mariusz Dawidziuk - certyfikowany Trener Google AdWords. Od 2009 roku skutecznie zarządza budżetami reklamowymi, planuje i realizuje najbardziej efektywne kampanie dla strategicznych klientów ClearSense.

Marcin Durzyński - Dyrektor Sprzedaży ClearSense. Z branżą interaktywną związany praktycznie od początku jej obecności na polskim rynku reklamy. Manager i strateg z wieloletnim, praktycznym doświadczeniem handlowym. Skutecznie projektuje i rozwija z sukcesem struktury i procesy sprzedaży. Z ClearSense związany od 2010 roku.

Opinie

Reklama

Sprawdź się

Wybierz poziom

Klif położony poza strefą oddziaływania fal, to:

 

Najczęściej czytane