- 1 Sprzeciw wobec wyróżnienia Olgi Tokarczuk. Plakaty na UG (659 opinii)
- 2 Rekrutacja 2024. Dni otwarte szkół średnich (21 opinii)
- 3 Olga Tokarczuk doceniona przez UG (120 opinii)
- 4 Legionella w Centrum Sportu. Zamknięto obiekt (22 opinie)
- 5 Na PG powstaje polski odpowiednik GPT (16 opinii)
- 6 ESSA chce wysłać puszkę z kombuczy w kosmos (42 opinie)
"Cnoty niewieście" w gdańskiej szkole? Magistrat zaprzecza
W pomorskich szkołach uczy się cnót niewieścich? Jak informują czytelnicy, dziewczynki muszą zakrywać ręce i nogi, by nie "kusić chłopców". Takie uwagi miały zostać kierowane do dzieci m.in. w Szkole Podstawowej nr 16 im. Władysława Broniewskiego w Gdańsku. Takim informacjom zaprzecza jednak Monika Chabior, zastępczyni prezydent Gdańska ds. rozwoju społecznego i równego traktowania.
- Uczennice Szkoły Podstawowej nr 16 im. Władysława Broniewskiego w Gdańsku muszą zakrywać ręce i nogi. Nawet na lekcjach WF-u mają mieć długie spodnie dresowe. Podczas apelu powiedziano im, że nie mogą za wiele odsłaniać, żeby "nie zachęcać chłopaków". Zasady dotyczące stroju nie dotyczą chłopców. Co więcej, jednej z uczennic zabroniono przychodzenia do szkoły z tęczową torbą. Podobnie jest w Szkole Podstawowej im. Bohaterów Ziemi Gdańskiej w Pszczółkach w powiecie gdańskim - pisze nasz czytelnik w Raporcie trojmiasto.pl.
Cnoty niewieście. (122 opinie)
Podobnie jest w Szkole Podstawowej im. Bohaterów Ziemi Gdańskiej w Pszczółkach w powiecie gdańskim. Wychowawcy na początku roku szkolnego poinformowali dziewczynki o zakazie noszenia krótkich spodenek i koszulek na ramiączkach, by "nie kusić chłopców". Ręce muszą być zakryte aż do dłoni, a nogi do kostek. Chłopcy nie mogą jedynie nosić "zbyt krótkich spodenek". Zobacz więcej
Podobnie jest w Szkole Podstawowej im. Bohaterów Ziemi Gdańskiej w Pszczółkach w powiecie gdańskim. Wychowawcy na początku roku szkolnego poinformowali dziewczynki o zakazie noszenia krótkich spodenek i koszulek na ramiączkach, by "nie kusić chłopców". Ręce muszą być zakryte aż do dłoni, a nogi do kostek. Chłopcy nie mogą jedynie nosić "zbyt krótkich spodenek". Zobacz więcej
Do sprawy w specjalnym oświadczeniu odniosła się Monika Chabior, zastępczyni prezydent Gdańska ds. rozwoju społecznego i równego traktowania.
- Zaprzeczam informacjom, które pojawiły się na łamach Gazety Wyborczej, które donoszą o zakazie noszenia "tęczowych toreb", zakrywania rąk i nóg na terenie szkoły oraz konieczności noszenia spodni dresowych podczas zajęć wychowania fizycznego w Szkole Podstawowej nr 16. Z informacji przekazanych mi przez dyrekcję szkoły, podczas wrześniowego spotkania z osobami uczęszczającymi do szkoły ustalono, że strój szkolny chłopców i dziewcząt może być kolorowy. Nie było mowy o zakazie noszenia koszulek na ramiączkach, kolorowych torebek czy krótkich spodenek. Dodatkowo, nauczyciele wychowania fizycznego zachęcają, aby dzieci podczas lekcji zrezygnowały z długich spodni i dresów na rzecz krótkich spodenek, ze względu na swobodę i higienę osobistą. W ubiegłym tygodniu, w szkole ponownie przeprowadzono rozmowę z uczniami i uczennicami klas szóstych w obecności pedagog szkolnej, psycholog oraz wychowawczyń. Ponownie przedyskutowano temat, podkreślając wyżej wymienione ustalenia. Ta szkoła jest od dawna zaangażowana w działania na rzecz równości. Raz jeszcze podkreślam, że nie wpłynęła do mnie skarga od osób zaangażowanych we wspomnianą sytuację w SP16. Wszystkie osoby, które zauważają nieprawidłowości w funkcjonowaniu szkół, mogą bezpośrednio zgłaszać je do Wydziału Rozwoju Społecznego. Osoby, które czują się dyskryminowane, mogą też kontaktować się z Gdańskim Centrum Równego Traktowania, które oferuje specjalistyczne wsparcie doradcze, prawne i psychologiczne. Co do zasady, każda szkoła działa w ramach określonych regulacji wewnętrznych i regulaminu, który może określać, jak powinien wyglądać odpowiedni strój podczas zajęć szkolnych, jednak w żaden sposób nie mogą one nikogo dyskryminować - poinformowała wiceprezydent.
Czytaj też: Gdańsk przeciw kolejnej "deformie" edukacji
Zmiany w programie nauczania według ministra Czarnka
W lipcu Ministerstwo Edukacji i Nauki opublikowało priorytety na nowy rok szkolny, wśród których znalazły się między innymi "wspomaganie przez szkołę wychowawczej roli rodziny", "wychowanie do wrażliwości na prawdę i dobro" czy "działanie na rzecz szerszego udostępnienia kanonu edukacji klasycznej, wprowadzenia w dziedzictwo cywilizacyjne Europy, edukacji patriotycznej, nauczania historii oraz poznawania polskiej kultury, w tym osiągnięć duchowych i materialnych".
Czytaj też: Ilu uczniów w Trójmieście chodzi na religię i etykę?
Uwaga środowisk oświatowych skupiła się jednak na "ugruntowaniu cnót niewieścich", których w oficjalnych dokumentach nie ma, ale mówił o nich ministerialny doradca, dr hab. Paweł Skrzydlewski.
- Profesor Skrzydlewski mówił o cnotach niewieścich tłumacząc, na czym polega wychowanie. Ja wczoraj też to mówiłem z mównicy: męstwo, umiarkowanie, roztropność, mądrość - to są właśnie cnoty, które są wyśmiewane przez lewicę. Natomiast Lewica i Platforma Obywatelska wyciągają dzieci na ulice i piszą im na czole wulgaryzmy i przekleństwa, to jest ich właśnie proces wychowawczy. Chcemy procesu wychowawczego, który będzie uczył mądrości, roztropności, umiarkowania i wielu innych cnót, w tym również cnót niewieścich, które są niezwykle potrzebne do tego, żeby wzrastać na wartościach - deklarował wówczas minister edukacji i nauki Przemysław Czarnek.
Zarzuty opozycji, iż chce zabronić uczyć o tym, że są różne wyznania i orientacje seksualne minister Czarnek nazwał kompletnymi bzdurami.
- Szkoła jest od tego, żeby uczyć na podstawie podstaw programowych i realizować program. Szkoła jest miejscem pracy nauczycieli. Ja nic nie zmieniam. Podstawy programowe są ustalone kilka lat temu i nauczyciele będą tego uczyć. Wara od naszych dzieci, jeśli chodzi o ideologie lewackie, demoralizujące i indoktrynujące - oświadczył.
Opinie wybrane
-
2021-10-20 20:03
(32)
Zaiste tylko dziewczęce ramiona i uda gorszą? Jeśli kogoś kawałek ciała rozprasza, to tylko on ma problem. Druga sprawa to nauczyciele, których rozprasza noga uczennicy - ja bym zgłaszała do dyrekcji i/ lub na policję osoby, gdyż mogą być pedofilami i nie powinni pracować w szkole.
- 130 26
-
2021-10-21 08:56
hahaha (1)
może jeszcze siebie zgłoś do psychiatry, że może jesteś potencjalnym zagrożeniem dla rodziny. Zasada jest prosta, jak ubierasz się jak prostytutka to nie dziw się, że faceci się gapią i nie mówię tu o smarkulach 12-14 lat, a o licealistkach, które mają na sobie tonę szpachli i stroje prawie jak ulicznice i wyglądają na pierwszy rzut oka na jakieś
może jeszcze siebie zgłoś do psychiatry, że może jesteś potencjalnym zagrożeniem dla rodziny. Zasada jest prosta, jak ubierasz się jak prostytutka to nie dziw się, że faceci się gapią i nie mówię tu o smarkulach 12-14 lat, a o licealistkach, które mają na sobie tonę szpachli i stroje prawie jak ulicznice i wyglądają na pierwszy rzut oka na jakieś 25 lat. Proste jak drut. K8restwo w szkołach średnich szerzy się na potęgę, wiem bo widziałem kilka lat temu jak to wyglądało. Nigdy w życiu nie powiedziała byś, że niektóre z rówieśniczek miały tyle lat ile wskazuje na to legitymacja, niektóre wyglądały na studentki ostatnich lat, o zachowaniu i chodzeniu za rękę co tydzień lub dwa z innymi kolesiami nie wspominam nawet.
- 7 17
-
2021-10-21 09:05
Sama nie chodziła za rękę, a tylko jej się obrywa. To jest właśnie ta podwójna moralność komentujących.
- 9 3
-
2021-10-20 20:22
(6)
Jeżeli 30,40 czy 50 letniego nauczyciela podnieca nagie ramię 14 czy 15 latki to powinien się leczyć bo to jest już pedofilia.
- 55 20
-
2021-10-21 07:44
(4)
14 tak, a 15 nie. Przynajmniej zgodnie z prawem. Poza tym raczej podniecają ich cechy kobiece (takie dziewczynki nieraz obecnie szybko dojrzewają) a nie dziecięce.
- 3 18
-
2021-10-21 09:27
taaa, boz
- 2 2
-
2021-10-21 08:10
(2)
no i? jak jakiegoś typa podnieca uczennica, to chyba sam powinien wiedzieć, że nie nadaje się do tej roboty.
- 22 4
-
2021-10-21 10:18
(1)
A czemu od razu typa? A typiarę? Czemu od razu takie nierówne traktowanie?
- 6 4
-
2021-10-26 11:53
Dlatego, że kobiety nie mają problemu z panowaniem nad takimi ciągotami, zazwyczaj też nie są wzrokowcami
- 1 0
-
2021-10-21 00:23
oj tak
- 5 4
-
2021-10-20 20:32
Okazało się przecież że to fake
Ale dalej populiści swoje
- 19 8
-
2021-10-20 20:46
Powiem tak. (21)
Szkoła to nie plaża i uważam, że mega krótkie spodenki czy topy to nie jest odpowiedni ubiór do szkoły jako instytucji. Poza tym, każda szkoła działa w ramach określonych regulacji wewnętrznych i regulaminu, który może określać, jak powinien wyglądać odpowiedni strój podczas zajęć szkolnych, jednak w żaden sposób nie mogą one nikogo dyskryminować, dlatego o ile nie dyskryminują, trzeba się dostosować i nie ma, że nie. Pozdrawiam, nauczyciel.
- 118 84
-
2021-10-23 11:11
Chociaż nie lubie pisu, to akurat tutaj sie zgadzam z ta "konserwatywna" opinia
- 1 4
-
2021-10-22 11:23
załó klapki na oczy a w rozporku drut kolczasty i po problemie
- 2 0
-
2021-10-21 19:24
ale w takim razie
jakie zakazy wprowadzimy dla chłopców, bo skoro zamiast uczyć chłopców, że ma trzymać na wodzy swoje hucie bo nie jest zwierzęciem nie działa, to może jakieś pasy cnoty :)
- 7 0
-
2021-10-20 21:16
(17)
Nie wiem dlaczego w upalnym czerwcu przeszkadzają Tobie krótkie spodenki? Lepiej dusić się w długich spodniach?
- 33 8
-
2021-10-20 21:54
Naucz się czytać ze zrozumieniem. (14)
Napisałam o mega krótkich spodenkach, czyli takich, które ledwo zasłaniają tyłek. Tak samo jak nie mam ochoty oglądać zębów ziewających na lekcjach dzieci, które nie zasłaniają ust, tak samo nie mam ochoty oglądać ich pół gołych tyłków na przerwach.
- 22 8
-
2021-10-20 22:37
(13)
To ty masz problem, a nie dzieci. Nawiasem mówiąc, ziewający na lekcji uczniowie najwidoczniej są znudzeni sposobem w jaki prowadzisz zajęcia , ale nieważne. Odsapnij, daj sobie empatię i będzie ci id razu lepiej. Ps. Często bywam w różnych szkołach i jeszcze ani razu nie widziałam tak krótkich spodenek, by odkrywały pośladki uczennic bądź uczniów .
- 16 17
-
2021-10-20 22:44
Skoro bywasz w szkole, to może wejdź na lekcję biologii i uzupełnij wiedzę. (12)
Ziewanie to naturalny odruch, podobnie jak mruganie.
Nie masz pojęcia o czym piszesz. Uwielbiam oderwanych od rzeczywistości znawców tematu szkoły i tego, co się w niej dzieje.- 10 12
-
2021-10-21 01:36
(11)
Oczywiście, że ziewanie to objaw fizjologiczny, ale niestety dostajesz tylko ocenę mierną, radzą poczytać o neuroprzekaźnikach i czynnikach wpływających na ich wahania. Myślę również że pisząc o mnie, że jestem osobą oderwaną od rzeczywistości , tak naprawdę pokazujesz ciasne schematy, którymi się kierujesz w ocenie i osadach, a cechą dobrego pedagoga powinna być otwartość
- 12 4
-
2021-10-21 09:31
zgaszony jak pet XD
- 1 1
-
2021-10-21 06:59
Lol (9)
Chyba chodziło o to, że jesteś oderwany od rzeczywistości szkolnej
- 1 3
-
2021-10-21 09:07
Cały czas jest to niczym nie podparty osąd.
- 2 1
-
2021-10-21 08:20
(7)
A jak uczniowie nie mają ochoty oglądać majtek nauczycielki to co? Ona łazi w mini albo z rozporkiem z tyłu aż gacie widać i to nikogo nie gorszy? Na zabraniu była taka akcja. Nauczycielka się schyliła i pokazała rodzicom majciochy w całej okazałości. Przypuszczam, że dzieciaki nieraz podziwiały takie marne widoki.
- 1 10
-
2021-10-21 15:39
Nie widziałam jeszcze żadnej nauczycielki w mini, serio. (5)
Sama ubieram się, uważam, że elegancko i z klasą. Mój ubiór nikogo nie razi i tego samego oczekuję od innych. Skoro ja nie przyjdę w mega krótkich spodenkach, które oczywiście chętnie założę w lipcu na plażę, to dlaczego uczennica ma przyjść? No chwila moment, są jakieś granice. Albo i nie, sądząc po komentarzach. Może do muzeum, filharmonii, teatru też przychodźmy ubrani jak chcemy. Bo czemu nie?
- 4 5
-
2021-10-21 18:14
(4)
Skąd wiesz, że twój ubiór nikogo nie razi? Kryterium rażenia jest wymierne. Mnie nie przeszkadzają uczniowie i uczennice w krótkich spodenkach. Dlaczego odkryte kolano, czy pół uda, kojarzy się tobie z czymś niewłaściwym? Cześć ciała jak każda inna. Masz po prostu własne, sztywne przekonania. Można nad tym pracować i piszę to bez żadnej złośliwości. Pozdr.
- 3 5
-
2021-10-21 19:02
Przyjdź z matką, bo nie rozumiesz. (3)
- 0 3
-
2021-10-21 19:25
(2)
To jest głos nauczycielki? Wow!
- 3 0
-
2021-10-21 19:34
Ironia. Mówi Ci to coś? (1)
- 0 2
-
2021-10-21 22:20
Jasne, że mówi, jednak w powyższym trudno mi się jej doszukać.
- 1 1
-
2021-10-21 09:26
To po co patrzysz w kierunku majtek, skoro te obszary cię obrzydzają/zaburzają estetykę ?
- 5 1
-
2021-10-20 21:38
(1)
Nie lepiej przujść w takich, w których pół poślada widać...
- 16 22
-
2021-10-21 09:28
no tak bo swiat jest czarno biały, 0-1. Sa tylko albo grube długie spodnie, albo spodenki ze pol tyłka widać.
Tia.- 14 1
-
2021-10-20 16:57
Każda szkóła powinna mieć mundury (19)
Kilka wariantów na różną pogodę, eleganckie ale bez przesady, ubiór wpływa na zachowanie i oddziela czas pracy od czasu rozrywki czy wypoczynku
A co do tych wytycznych w sprawie "ubiorów kuszących" to jakaś bzdura, co nie zmiena realiów że coraz więcej dzieci ubiera się nieodpowiednio, niektóre wręcz wyglądają jak prostytutki z Tajlandii
Z drugiej strony co się dziwić jak idole tych dzieci takie życie i postawy promują nie mówiąc o mediach i ich glupich paradokumentach- 187 164
-
2021-10-22 12:32
Najlepiej takie brinatnr, prawda?
- 1 0
-
2021-10-21 19:25
a co złego
jest w wyglądzie prostytutki z Tajlandii? Nie podobały Ci się? Podobały, prawda? :)
- 2 1
-
2021-10-21 14:29
sam sobie załóż mundurek
Współczuję Ci że oceniasz ludzi po wyglądzie, zapewne wiele tracisz, mijasz ciekawych ludzi którzy nie lubią mundurów i innych pierdusiów
- 4 0
-
2021-10-20 21:45
(11)
Tak tylko kto za to zapłaci bo rodzice już dopłacają do wszystkiego, basen, odzież sportowa, dodatkowe lekcje języków, nauka na instrumencie, szkoły językowe, wycieczki finansują, książki ćwiczenia zeszyty , przybory na plastykę, zajęcia sportowe jak uważają ze ich dzieci maja jakieś uzdolnienia, tenis, inne sporty
- 16 4
-
2021-10-21 10:05
bzdura (3)
Rodzic ma obowiązek dopłacać- po to założył rodzinę. Całą podstawówkę dzieci otrzymują książki, co miesiąc 500+ i raz do roku 300+. Więc do czego Ci rodzice tak bardzo dopłacają ? Zakup mundurku to jedno wydane 500+ na rok... nie rozumiem problemu.
Też jestem za mundurkami, dlatego, że dzieci w obecnych czasach mają wkładane do głowy sameRodzic ma obowiązek dopłacać- po to założył rodzinę. Całą podstawówkę dzieci otrzymują książki, co miesiąc 500+ i raz do roku 300+. Więc do czego Ci rodzice tak bardzo dopłacają ? Zakup mundurku to jedno wydane 500+ na rok... nie rozumiem problemu.
Też jestem za mundurkami, dlatego, że dzieci w obecnych czasach mają wkładane do głowy same prawa, za moment będą dorośli i pogubią się, że nagle właściwie większość z ich życia to obowiązek. Mundurek choć trochę wpakuje je w ramy czegoś co trzeba, bo wolno im na ten moment wszystko i wszystko tłumaczone jest - dyskryminacją... mam dużą styczność z młodzieżą 16-19 i faktem jest, że ubiór czasem "krzyczy", aż za bardzo.- 9 6
-
2021-10-21 11:07
(2)
Skoro ubiór krzyczy, to jest to piękny przyczynek do podjęcia dialogu. No ale lepiej opakować szczelnie w mundurek i problem/szansa w magiczny sposób znika
- 4 0
-
2021-10-21 11:17
dialogu... (1)
ok, wierz dalej w moc dialogu z gimbazą. Jak ktoś ma rozum to bez tego to zrozumie, większość sprawiających pod tym względem problemy stwierdzi pod nosem "co mnie obchodzi twoje zdanie stary dziadzie"
- 3 4
-
2021-10-21 11:42
Ale tu nie chodzi o moje zdanie, tylko chęć poznania stanowiska dziecka, którego - jak to nazwałeś - ubiór krzyczy i nawiązanie z nim kontaktu. Dialog i porozumienie są możliwe, tylko trzeba umieć zobaczyć drugiego człowieka.
- 4 0
-
2021-10-20 22:01
zawsze były mundurki, jakiś strój jednolity szkolny (6)
- 3 12
-
2021-10-21 08:45
Kiedys po prostu trzeba było chodzić w granatowych lub czarnych ciuchach np. z białym kołnierzykiem, jak to sie mówi strój wygodny a nie modny
- 9 3
-
2021-10-20 22:32
(4)
W latach 80 nosiliśmy syntetyczne, elektryzujące się mundurki. To był koszmar. Gdy w 89 mogliśmy przestać je nosić, wszyscy byliśmy szczęśliwi.
- 19 2
-
2021-10-21 08:41
Nie mialem traumu z powodu mundurków (3)
- 3 8
-
2021-10-21 11:05
(2)
Ja też nie nam traumy, ale te mundurki były niewygodne, strzelały przy dotknięciu metalu czy plastiku ( a także rękawka koleżanki bądź kolegi ) . Poza tym wszyscy wyglądaliśmy jak z jakiejś fabryki - jednakowo i nudno, nie było miejsca na wyrażenie się poprzez strój .
- 8 1
-
2021-10-22 02:15
(1)
Szkoła nie jest żeby wyrazić się poprzez strój, tylko do nauki.
- 1 9
-
2021-10-22 08:58
Jedno nie wyklucza drugiego. Mało tego, podkreślenie własnej indywidualności może wnosić wiele dobrego. Poza tym nie udawajmy, każdy z nas jest inny, wyjątkowy. Nagle od 8-15.25 nie przestajesz być sobą.
- 6 1
-
2021-10-20 19:36
Dzieci powinny być kolorowe, a nie jednakowe.
- 20 10
-
2021-10-20 19:29
mundury to najlepszy pomysl (1)
takie szaro-czarne, szykowne, z ladna czerwona przepaska na ramieniu. A na przepasce moze jakis ladny symbol, jakies czarne przecinajace sie linie. A przy szyi blyskawice! bedzie szykownie!
- 15 16
-
2021-10-21 08:44
Ty nie udajesz, ty naprawdę jesteś głupi
- 9 3
-
2021-10-20 17:57
Mundurek zwalnia z myślenia
- 10 30
-
2021-10-20 15:49
problemy I świata (15)
już wszystkich do reszty po****doliło. Z jednej strony cnoty niewieście a z drugiej elgiebety. Jak się nie ma większych problemów to się, jak widać, ich szuka. Łatwo napuszczać na siebie ludzi wtłaczając im skrajne ideologie.
- 238 49
-
2021-10-21 19:26
LGBT (4)
to nie ideologia, ale cnoty niewieście są bzdurą, kato-bzudrą
- 4 1
-
2021-10-25 13:44
LGBT to też ideologia bo jest to zbiór uporządkowanych poglądów, jak to ktoś wcześniej napisał. Hetero czy gej to są ludzie. LGBT to nie człowiek tylko ideologia. Wyjątkowo głupia z resztą bo płci nie można sobie wymyślić. Nie istnieje coś takiego jak płeć społeczna. Wymyślono po prostu taką nazwę i odwrócono znaczenie. Ale językowa nomenklatura
LGBT to też ideologia bo jest to zbiór uporządkowanych poglądów, jak to ktoś wcześniej napisał. Hetero czy gej to są ludzie. LGBT to nie człowiek tylko ideologia. Wyjątkowo głupia z resztą bo płci nie można sobie wymyślić. Nie istnieje coś takiego jak płeć społeczna. Wymyślono po prostu taką nazwę i odwrócono znaczenie. Ale językowa nomenklatura nie zmienia rzeczywistości tylko jej określanie. To tak jakby w matematyce określić że od tej pory 2+2=5. Ale od powtarzania tej bzdury nie zmienisz faktu że jednak =4
- 3 0
-
2021-10-22 02:22
(2)
LGBT w ogóle nie jest ideologią, skądże znowu. Kiedy jeszcze w szkole czegoś uczyli, były dwie płcie, teraz jest ich kilkadziesiąt i możesz sobie wybrać jaką chcesz, a jak ci się znudzi to zmienić, czyli płeć kulturowa. Co za k... bełkot. Weź wytrzeźwiej bo nie jesteś lepszy od tego gościa od cnót niewieścich.
- 1 2
-
2021-10-22 13:34
(1)
no, zwłaszcza uczą tego, że płeć się może znudzić iks de
ładnie wam ten proboszcz mieli we łbach, ale w sumie żadne osiągnięcie, ogrywać was to jak ograć pięciolatka.- 0 0
-
2021-10-25 13:40
ty to się już sam ograłeś
- 0 0
-
2021-10-21 11:48
Dokładnie, służba zdrowia to ruina, zaraz wywalą nas z UE, sądy po deformie to kompletny bajzel, ale "cnoty niewieście" dla tych dziadersów najważniejsze.
- 3 0
-
2021-10-21 03:56
dokladnei tak. lewacki kult czy prawackie kultysci taka sama banda nikczemnych degeneratow.
- 4 2
-
2021-10-20 21:07
"Cnoty niewieście", sformułowanie wyrwane z szerszego kontekstu (1)
vs. rzeczywista pogarda dla jakiejkolwiek, rzeczywistej odmienności czyt elgiebety w natarciu.
- 7 15
-
2021-10-21 08:16
wyborca konfy? nie ma dobrego kontekstu dla piwniczniakowego terminu "cnoty niewieście"
- 5 0
-
2021-10-20 18:31
Ani cnoty niewiescie ani lgbt nie sa ideologiami. (5)
- 18 25
-
2021-10-21 06:37
(2)
Elgiebrte to ideologia. Cnoty niewieście - niefortunne wyrażenie wykorzystywane przez tych co chcą dogryźć Czarnkowi.
- 5 11
-
2021-10-21 14:51
(1)
Jego trzeba wysłać do kopalni do roboty, jak popracuje porządnie i ciężko to nie będzie miał siły pier....ć głupot
- 3 2
-
2021-10-25 13:37
a tobie wywalić z domu telewizor, może wtedy twój baniak odetchnie od wtłaczanej ideologii
- 0 0
-
2021-10-20 21:49
oczywiście że to są ideologie
LGBT to ideologia mówiąca że możesz sobie wybrać płeć, ale nie tylko bilologiczną a jedną z iluś tam wymyślonych. Dawniej były takie memo-kawały, z gościem, w kaftanie, twierdzącym że jest Napoleonem. To mniej więcej coś takiego. Płeć księżycowa - większej durnoty w całym moim 40 letnim życiu nie słyszałem. Co do cnót niewieścich, to część ideologii społecznie konserwatywnej.
- 16 11
-
2021-10-20 19:50
Mianem ideologii określa się każdy zbiór uporządkowanych poglądów religijnych, politycznych, prawnych, przyrodniczych...
Nie no w ogóle... xD
- 25 5
Portal trojmiasto.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii.