- 1 Mikroplastik w pokarmie dla niemowląt (35 opinii)
- 2 Studia na prywatnej uczelni. Nowe kierunki w rekrutacji 2024 (18 opinii)
- 3 Egzamin ósmoklasisty coraz bliżej. Z matematyką pomagają licealistki (8 opinii)
- 4 Gdyńska szkoła z certyfikatem Cambridge International School (12 opinii)
- 5 Majówka 2024: matury i egzaminy. W szkołach będzie ponad 2 tygodnie wolnego? (69 opinii)
- 6 Start rakiety z Pustyni Błędowskiej. Wystrzelili rzeżuchę w sondzie z kombuczy (23 opinie)
Freud w marketingu - czyli jak budować skuteczne komunikaty
Dwa tysiące komunikatów - reklamowych, marketingowych, informacyjnych. Tyle średnio w ciągu dnia dociera do przeciętnego człowieka. Wyróżnić się - to niemałe wyzwanie.
- Stworzyliśmy ofertę studiów podyplomowych, które uczą, jak efektywnie komunikować się w świecie biznesu - mówi dr Agnieszka Popławska, kierownik studiów Psychologia marketingu i zachowań konsumenckich.
Psychologia projektowania przekazuje wiedzę na temat efektywnej komunikacji w świecie internetu za pomocą przyjaznych użytkownikowi stron internetowych.
Zarządzanie Wizerunkiem Marki pokazuje, jak skutecznie budować wizerunek poprzez zintegrowane kampanie komunikacyjne.
Psychologia marketingu pomaga wykorzystać mechanizmy psychologiczne w praktyce marketingowca.
- Zaprosiliśmy do współpracy znanych profesorów i praktyków ze świata biznesu - opowiada dr Agnieszka Popławska. - Zajęcia na temat niestandardowych form komunikacji prowadzi Natalia Hatalska, autorka bloga hatalska.com. O story telling mówi Magdalena Witkiewicz, autorka poczytnych powieści dla kobiet (np. Opowieść niewiernej, Szkoła Żon). Dziedzinę wpływu społecznego przybliża profesor Dariusz Doliński, a zajęcia na temat prezentacji produktów w sklepie prowadzi Agnieszka Simpson, która na co dzień pracuje w Kalifornii.
Joanna Kamińska, autorka bloga branżowego "HR z pasją", współorganizuje studia Budowanie wizerunku pracodawcy.
Są one skierowane do osób, które zamierzają zostać ekspertami w dziedzinie employer branding. Nabyte umiejętności będą dotyczyły zarówno zewnętrznych działań wizerunkowych, jak i wewnętrznych projektów HR, wspierających budowanie wizerunku pracodawcy.
Studia prowadzone są we współpracy z MJCC, najstarszą i największą agencją employerbranding w Polsce. Wykładowcy - praktycy byli zaangażowani w budowanie wizerunku dla takich marek, jak PwC, British American Tobacco, Saint Gobain czy Jeronimo Martins.
Na zaliczenie słuchacze przygotowują kompletną strategię Employer Brandingu dla wybranej firmy - narzędzie, które po konsultacji z ekspertami jest gotowe do wdrożenia.
Zapisy trwają - więcej informacji na stronie: www.podyplomowetrojmiasto.pl
* możliwość dodania komentarzy lub jej brak zależy od decyzji firmy zlecającej artykuł
Miejsca
Opinie (1)
-
2014-09-27 10:34
wsb
Witam! W Trójmieście studia podyplomowe można również podjąć na WSB w Gdańsku lub Gdyni. W naszej ofercie jest wiele interesujących kierunków studiów, m.in. Psychologia biznesu z certyfikatem Franklin University. Warto aplikować jak najszybciej , bowiem wolnych miejsc zostaje coraz mniej. Dodam też, że aplikując do 15 października można zaoszczędzić aż 250zł na wpisowym.
Pozdrawiam, Małgorzata Wieczorek
Online Ekspert WSB- 0 0
Portal trojmiasto.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii.