• Kino
  • Mapa
  • Ogłoszenia
  • Forum
  • Komunikacja
  • Raport
stat
Wydarzenie już się odbyło

Kongres Dyrektorów Marketingu

Kongres to unikalne wydarzenie dla osób odpowiedzialnych za rozwój, strategię, marketing i sprzedaż w firmach. W trakcie pięciu dni wydarzenia będzie można wysłuchać wystąpień ponad 70 prelegentów, w tym 14 gości specjalnych z USA, Szwajcarii, Portugalii, Szwecji, Wielkiej Brytanii, Hiszpanii i Niemiec, dotyczących najważniejszych światowych trendów.

maj 17

piątek, godz. 09:00 - 17:00

bilety 1400 zł
maj 29

środa, godz. 18:00 - 21:00

Gdańsk,
bilety 349 zł
Kongres składa się z kilku części merytorycznych, pierwsza to trzy dni prelekcji, następnie dwa dni dodatkowych warsztatów, debat gości specjalnych i wywiadów, ponadto po części prelekcji planowane są atrakcje i imprezy towarzyszące.

Udział w kongresie "FUTURE MARKETING" jest unikalną na polską skalę okazją zapoznania się z światowymi trendami w marketingu, sprzedaży, mediach oraz komunikacji, to spotkanie z grupą ekspertów i praktyków działających w różnych obszarach marketingu.

Organizatorem całego wydarzenia jest spółka Mediarun, wydawca serwisów internetowych, której wiodący serwis www.mediarun.pl w tym roku obchodzi swoje 10 urodziny, a kongres wraz z Konkursem Dyrektor Marketingu Roku 2010 www.dyrektormarketinguroku.pl jest ich ukoronowaniem.

Kongres i towarzyszące mu atrakcje są tak zaplanowane, aby umożliwić najważniejszym osobom w firmach, odpowiedzialnym za ich rozwój, strategię, marketing, odpoczynek od natłoku bieżących obowiązków i udostępnić ogromną dawkę wiedzy, inspiracji, pomysłów.

Termin, w którym odbywa się kongres, to czas, w którym większość działań marketingowych firm jest w realizacji, a plany na kolejne kwartały i miesiące roku są w trakcie rozważań, dlatego dzięki swobodnej możliwości wybór ścieżek tematycznych i prelekcji związanych z najważniejszymi trendami, uczestnicy kongresu mogą w efektywny sposób poznać ważne trendy, na które ich firma powinna się z wyprzedzeniem przygotować. Jest to również niepowtarzalna okazja do wymiany doświadczeń, czerpania nowych inspiracji oraz nawiązania nowych kontaktów i znajomości.

Mamy plany na kolejny rok, jak rozwinąć kongres w jeszcze bardziej innowacyjne wydarzenie, jednak na razie skupiamy się z naszymi partnerami na pierwszej edycji, po niespełna dwóch miesiącach prac uruchomiliśmy stronę kongresu, w tym tygodniu rusza kampania reklamowa oraz biuro prasowe.

Udało nam się pozyskać do współpracy przy tym wydarzeniu najlepsze światowe i polskie firmy, to ponad trzydzieści spółek i instytucji, bez ich wsparcia oraz wiedzy organizowanie kongresu byłoby bardzo trudne - powiedział Paweł Netczuk, prezes spółki.

Większość komunikacji i informacji o kongresie i jego atrakcjach znajduje się na stronach internetowych kongresu, które są prowadzone zarówno w języku polskim pod adresem: www.kongresdyrektorowmarketingu.pl jak i angielskim www.cmocongress.com. Cały proces rejestracji uczestników, czy akredytacji dziennikarskich odbywa się poprzez stronę kongresu.

Kongres to jedyne takie wydarzenie w Polsce! Gośćmi specjalnymi będą między innymi: David Patton - Prezes Grey Group na Europę, Środkowy Wschód i Afrykę, Nick Wiggin - Dyrektor Strategii Ericsson, Peter Walshe - Brand Manager, Millward Brown, Gabriela Salinas - Global Brand Manager Deloitte, Louis Seara Cardoso - Prezes Mindgames i inni.

Wśród polskich gości znajdują się między innymi: Bartosz Drozdowski, MD ARBOinteractive, Janusz Moneta, CMO CEE Google, Robert Majkut, Designer, Wojciech Grendziński IMS SA, Mateusz Galica - Dyrektor ds. Strategii w TNS, Tomasz Modzelewski - Prezes Zelmer, Marcin Skowroński - Dyrektor Pionu Marketingu Onet.pl, w trakcie kongresu prelekcje poprowadzą również przedstawiciele m.in.: AMS, Starcom, Grey, Google, Facebook, TVN, Dragon Rouge i kilkudziesięciu innych firm.

Wśród ścieżek tematycznych i tematów poruszanych na Kongresie znajdą się między innymi: trendy komunikacji i mediach, sprzedaż i merchandising, media społecznościowe, trendy w marketingu, marketing sportowy, badania i trendy, marketing bezpośredni, zarządzanie i strategia marki, trendy w Internecie, prawne i podatkowe aspekty marketingu, design i branding, public relations oraz CSR.

Warsztaty towarzyszące Kongresowi to okazji to pozyskania praktycznej wiedzy i nauki przez osoby o wieloletnim doświadczeniu. Prowadzącymi warsztaty będą przedstawiciele Grupy Training & Consulting.

Kongres "FUTURE MARKETING" to również kilka atrakcji związanych nie tylko z urokami sopockiego molo, imprezie towarzyszyć będą np.: rejsy jachtami regatowymi i motorowymi, których sponsorem jest jeden z partnerów kongresu - firma TAG Heuer, a także wieczorne imprezy w sopockim UNIQUE Club & Lounge, który zarezerwowany jest dla gości kongresu.

Drugiego dnia kongresu, we wtorek 31 maja o godzinie 20.00, odbędzie się finałowa Gala Konkursu Dyrektor Marketingu Roku 2010, osobą prowadzącą będzie znany telewizyjny prezenter Marcin Prokop, a wieczór uświetni występ finalistki ubiegłorocznej edycji programu Mam Talent - Sabiny Jeszki.

Za przygotowanie kampanii reklamowej w prasie, radiu, tv, outdorze odpowiedzialna jest agencja Grey Group, za przygotowanie materiałów do kampanii w Internecie odpowiada agencja Digital One, opiekę techniczną, multimedia, światło oraz nagłośnienie przygotowuje agencja Prowokator, za obsługę infolinii i call center odpowiedzialny jest firma Bancom, za obsługę działań PR odpowiedzialna jest agencja Efekt PR, za obsługę działań e-marketingowych odpowiada SARE, oficjalnym ubezpieczycielem kongresu jest PZU, komunikację zapewnia nam Play, za transport samochodowy odpowiada Mercedes-Benz Polska, oficjalnym przewoźnikiem kongresu jest Lufthansa, w doborze mediów doradza nam Starcom, do obsługi recepcji i biura prasowego wykorzystamy sprzęt firmy HP.

Partnerami Kongresu są: Miasto Sopot, GREY Group, TNS, Onet.pl, TVN, AMS, ARBOInteractive, Radio PIN, Digital ONE, Prowokator, Prografix, L-S-W, NEC, Ringer Axel Springer, Platforma Mediowa Point Group, Bancom, TSE, GMB Pro Sound, IMS, PKN ORLEN, Detal Dzisiaj, PLAY, Dragon Rouge, Direct Publishing Group, SARE, Mid Ocen Brands, AtMedia, SMB, IAA, PIAP, CCIFP, Prografix, PZU, TAG Heuer, Mercedes-Benz, Lufthansa i Starcom.

Polska strona kongresu www.kongresdyrektorowmarketingu.pl

Opinie

Reklama

Sprawdź się

Wybierz poziom

Jakie drzewa można spotkać w polskich lasach liściastych?

 

Najczęściej czytane