Podczas kolejnej odsłony Startup Your Weekend porozmawiamy o storytellingu - metodzie polegającej na przywoływaniu angażujących historii. Zapraszamy 19 września br. (piątek) o godz. 18:00 do Strefy Startup Gdynia.
Podobne wydarzenia
25 czerwca - 1 września 2024, godz. 9:00
Gdynia,
Experyment
bilety 35 zł
24 czerwca - 1 września 2024, godz. 10:00
Dom Zdrojowy w Brzeźnie,
Zdrojowa 2
bilety 25 zł
ulgowy 20 zł
ulgowy 20 zł
Konstrukcja ludzkiego umysłu sprawia, że uwielbiamy opowieści, historie i narracje. Podświadomie dążymy do przetwarzania wiedzy w ciągi przyczynowo-skutkowe, co pozwala nam na szybsze i pełniejsze zrozumienie odbieranych informacji. Znajomość tej naturalnej ludzkiej skłonności z powodzeniem wykorzystywana jest przez projektantów, autorów kampanii reklamowych oraz naukowców.
Wspólnie zastanowimy się nad możliwościami wykorzystania narracji w edukacji, reklamie oraz projektowaniu działań i produktów. Omówimy przykłady cyfrowych narracji, traktując storytelling jako metodę edukacji oraz produkt, który może mieć zastosowanie w różnego rodzaju (również komercyjnych) działaniach z zakresu wykorzystania mediów w edukacji i aktywności kulturalnej.
Spotkanie poprowadzi dr Grzegorz D. Stunża - adiunkt w Pracowni Edukacji Medialnej w Instytucie Pedagogiki Uniwersytetu Gdańskiego. Pedagog mediów i badacz kultury cyfrowej, twórca bloga www.edukatormedialny.pl. Brał udział w projektach badawczych: "Dzieci sieci", "Dzieci sieci 2.0" oraz "Prosumpcjonizm pop-przemysłów. Analiza polskich przedsiębiorstw z branży rozrywkowej". Współpracował jako ekspert z Ministerstwem Kultury i Dziedzictwa Narodowego, Narodowym Instytutem Audiowizualnym, Fundacją Nowoczesna Polska. Stypendysta MKiDN w zakresie animacji i edukacji kulturalnej (lipiec - grudzień 2013), stażysta w Centrum Cyfrowym (kwiecień - czerwiec 2013), współtwórca "Katalogu kompetencji medialnych i informacyjnych". Bierze udział w działaniach Medialabu Gdańsk przy Instytucie Kultury Miejskiej. Redaktor publikacji "Edukacja kulturalna i medialna. Nowe trendy i wyzwania" wydanej na początku 2014.
Zainteresowanych udziałem w spotkaniu zapraszamy do rejestracji: www.startupweekend1909.evenea.pl
fot. compfight.com
Wspólnie zastanowimy się nad możliwościami wykorzystania narracji w edukacji, reklamie oraz projektowaniu działań i produktów. Omówimy przykłady cyfrowych narracji, traktując storytelling jako metodę edukacji oraz produkt, który może mieć zastosowanie w różnego rodzaju (również komercyjnych) działaniach z zakresu wykorzystania mediów w edukacji i aktywności kulturalnej.
Spotkanie poprowadzi dr Grzegorz D. Stunża - adiunkt w Pracowni Edukacji Medialnej w Instytucie Pedagogiki Uniwersytetu Gdańskiego. Pedagog mediów i badacz kultury cyfrowej, twórca bloga www.edukatormedialny.pl. Brał udział w projektach badawczych: "Dzieci sieci", "Dzieci sieci 2.0" oraz "Prosumpcjonizm pop-przemysłów. Analiza polskich przedsiębiorstw z branży rozrywkowej". Współpracował jako ekspert z Ministerstwem Kultury i Dziedzictwa Narodowego, Narodowym Instytutem Audiowizualnym, Fundacją Nowoczesna Polska. Stypendysta MKiDN w zakresie animacji i edukacji kulturalnej (lipiec - grudzień 2013), stażysta w Centrum Cyfrowym (kwiecień - czerwiec 2013), współtwórca "Katalogu kompetencji medialnych i informacyjnych". Bierze udział w działaniach Medialabu Gdańsk przy Instytucie Kultury Miejskiej. Redaktor publikacji "Edukacja kulturalna i medialna. Nowe trendy i wyzwania" wydanej na początku 2014.
Zainteresowanych udziałem w spotkaniu zapraszamy do rejestracji: www.startupweekend1909.evenea.pl
fot. compfight.com