Co tak naprawdę wpływa na wybór marki? Czy o zachowaniach konsumenckich decydują emocje? A może rozum? Czy ludzie odporni są na działanie reklamy? Jak budować przekaz marketingowy, wykorzystując naukę o działaniu ludzkiego umysłu? Na te pytania odpowiedzą naukowcy 7 i 10 marca w ramach projektu Strefa Psyche SWPS w Sopocie.
Podobne wydarzenia
25 czerwca - 1 września 2024, godz. 9:00
Gdynia,
Experyment
bilety 35 zł
czwartek - sobota, godz. 16:30
Gdańsk,
Mercure Gdańsk Stare Miasto
bilety 350 zł
Choć reklama jest potężnym narzędziem wpływania na ludzkie decyzje konsumenckie, czasem jej zakres bywa bardzo ograniczony przez różne czynniki. Prof. Dariusz Doliński, psycholog społeczny specjalizujący się w mechanizmach wpływu i technikach manipulacji podczas wykładu pt. "Czego reklama nie może?" omówi społeczno-kulturowe ograniczenia skuteczności reklamy. Prof. Doliński poruszy także kwestie związane z psychologicznymi aspektami marketingu - takie czynniki jak sam wygląd opakowania produktu, jego cena i miejsce, gdzie leży na półce sklepowej wpływają na zachowania konsumenckie. Wykład odbędzie się 7 marca o godz. 17.00. Wstęp wolny.
Czy warto zniechęcać klientów do zakupu własnych produktów? Jak zmotywować uczestników karnawału w Rio de Janeiro do porzucenia samochodu? Co wspólnego ma marka telefonu komórkowego z jazdą samochodem? Podczas warsztatu dr Agnieszki Popławskiej pt. "Budowanie zaufania do marki - jak to zrobić wiarygodnie?", który odbędzie się 10 marca o godz. 17.00 uczestnicy sprawdzą, jak globalne marki budują zaufanie i wiarygodność wśród swoich klientów.
Na wszystkie spotkania wstęp jest wolny, jednak na warsztatach liczba miejsc jest ograniczona i obowiązują zapisy. Więcej informacji na stronie www.swps.pl/strefa-psyche.
Harmonogram:
7 marca godz. 17.00 - wykład, prof. Dariusz Doliński
10 marca godz. 17.00 - warsztat, dr Agnieszka Popławska
Projekt jest współfinansowany przez Ministerstwo Nauki i Szkolnictwa Wyższego.
Szkoła Wyższa Psychologii Społecznej to nowoczesne centrum naukowo-dydaktyczne, które oferuje interdyscyplinarne studia społeczno-humanistyczne w Warszawie, Wrocławiu, Sopocie, Poznaniu i Katowicach. Od 19 lat uczelnia jest jednym z najważniejszych ośrodków studiów psychologicznych w kraju. Obecnie kształci ponad 15 tys. studentów. Uczelnia posiada uprawnienia do nadawania stopnia naukowego doktora w dyscyplinach: psychologia (w Warszawie i Wrocławiu), kulturoznawstwo, socjologia i prawo oraz doktora habilitowanego w dyscyplinach psychologia (w Warszawie i Wrocławiu) i kulturoznawstwo.
Tradycją SWPS są cykle otwartych wydarzeń naukowych, popularnonaukowych i kulturalnych. Częstymi gośćmi uczelni są światowej sławy naukowcy, znani artyści i przedstawiciele świata mediów. Jako jeden z najlepszych ośrodków psychologicznych w kraju, SWPS popularyzuje wiedzę psychologiczną realizując projekt Strefa Psyche (www.strefapsyche.swps.pl) i Strefa Rodzica (www.strefarodzica.swps.pl) oraz wspiera młodzież prowadząc w liceach na terenie całego kraju bezpłatne warsztaty psychologiczne, seksuologiczne i ogólnorozwojowe Strefa Młodzieży (www.strefamlodziezy.pl).
Wydział Zamiejscowy SWPS w Sopocie istnieje od 2002 r. Jego dziekanem jest dr hab. Sylwiusz Retowski, prof. SWPS. W ofercie wydziału znajdują się studia na kierunkach: psychologia, psychologia w indywidualnej organizacji toku studiów oraz kilkanaście kierunków studiów podyplomowych. Przy sopockim wydziale SWPS działa Laboratorium Psychologii Poznania Społecznego oraz Laboratorium Psychologii Stosowanej i Badań nad Poznaniem, Emocjami i Podejmowaniem Decyzji. Więcej: www.swps.pl.
Czy warto zniechęcać klientów do zakupu własnych produktów? Jak zmotywować uczestników karnawału w Rio de Janeiro do porzucenia samochodu? Co wspólnego ma marka telefonu komórkowego z jazdą samochodem? Podczas warsztatu dr Agnieszki Popławskiej pt. "Budowanie zaufania do marki - jak to zrobić wiarygodnie?", który odbędzie się 10 marca o godz. 17.00 uczestnicy sprawdzą, jak globalne marki budują zaufanie i wiarygodność wśród swoich klientów.
Na wszystkie spotkania wstęp jest wolny, jednak na warsztatach liczba miejsc jest ograniczona i obowiązują zapisy. Więcej informacji na stronie www.swps.pl/strefa-psyche.
Harmonogram:
7 marca godz. 17.00 - wykład, prof. Dariusz Doliński
10 marca godz. 17.00 - warsztat, dr Agnieszka Popławska
Projekt jest współfinansowany przez Ministerstwo Nauki i Szkolnictwa Wyższego.
Szkoła Wyższa Psychologii Społecznej to nowoczesne centrum naukowo-dydaktyczne, które oferuje interdyscyplinarne studia społeczno-humanistyczne w Warszawie, Wrocławiu, Sopocie, Poznaniu i Katowicach. Od 19 lat uczelnia jest jednym z najważniejszych ośrodków studiów psychologicznych w kraju. Obecnie kształci ponad 15 tys. studentów. Uczelnia posiada uprawnienia do nadawania stopnia naukowego doktora w dyscyplinach: psychologia (w Warszawie i Wrocławiu), kulturoznawstwo, socjologia i prawo oraz doktora habilitowanego w dyscyplinach psychologia (w Warszawie i Wrocławiu) i kulturoznawstwo.
Tradycją SWPS są cykle otwartych wydarzeń naukowych, popularnonaukowych i kulturalnych. Częstymi gośćmi uczelni są światowej sławy naukowcy, znani artyści i przedstawiciele świata mediów. Jako jeden z najlepszych ośrodków psychologicznych w kraju, SWPS popularyzuje wiedzę psychologiczną realizując projekt Strefa Psyche (www.strefapsyche.swps.pl) i Strefa Rodzica (www.strefarodzica.swps.pl) oraz wspiera młodzież prowadząc w liceach na terenie całego kraju bezpłatne warsztaty psychologiczne, seksuologiczne i ogólnorozwojowe Strefa Młodzieży (www.strefamlodziezy.pl).
Wydział Zamiejscowy SWPS w Sopocie istnieje od 2002 r. Jego dziekanem jest dr hab. Sylwiusz Retowski, prof. SWPS. W ofercie wydziału znajdują się studia na kierunkach: psychologia, psychologia w indywidualnej organizacji toku studiów oraz kilkanaście kierunków studiów podyplomowych. Przy sopockim wydziale SWPS działa Laboratorium Psychologii Poznania Społecznego oraz Laboratorium Psychologii Stosowanej i Badań nad Poznaniem, Emocjami i Podejmowaniem Decyzji. Więcej: www.swps.pl.