• Kino
  • Mapa
  • Ogłoszenia
  • Forum
  • Komunikacja
  • Raport

Social Media Show już w marcu w Starterze

VIK
5 marca 2019 (artykuł sprzed 5 lat) 
Do Gdańska przyjadą osobistości, które od lat kreują w Polsce trendy w mediach społecznościowych. Do Gdańska przyjadą osobistości, które od lat kreują w Polsce trendy w mediach społecznościowych.

Media społecznościowe mają ogromny wpływ na nasze życie, zarówno społeczne, jak i biznesowe. Umożliwiają wymianę informacji i zbliżają ludzi - twierdzą organizatorzy Social Media Show i dlatego już po raz szósty zapraszają na imprezę, która temu zbliżeniu ma pomóc.



Już 21 marca w Gdańskim Inkubatorze Przedsiębiorczości Starter, odbędzie się VI edycja popularnego Social Media Show. Tym razem powraca w lekko odświeżonej, jednodniowej formule. Do Gdańska przyjadą osobistości, które od lat kreują w Polsce trendy w mediach społecznościowych. Kaloryczne prezentacje czy tłuste przykłady znajdą dla siebie nie tylko eksperci, którzy na co dzień pracują z social mediami, ale również ci, których ten temat fascynuje. Zaproszeni prelegenci przez cały dzień otwierać będą kolejne drzwi do tego niesamowitego świata.

W gronie ekspertów, którzy podzielą się wiedzą na temat nowych mediów, znajdzie się Monika Czaplicka, autorka książki "Zarządzanie kryzysem w social media". Tym, którzy choć trochę śledzą wirtualny świat, nie trzeba jej przedstawiać. Na co dzień prowadzi bloga o marketingu w mediach społecznościowych oraz marketingu online, gdzie przekazuje obszerną wiedzę dotyczącą kryzysów w social media. Czaplicka dobrze wie, jak prowadzić komunikację i sprzedawać w sieci. Ma też najszybszy w branży radar na kryzysy i błędy, szczególnie najpopularniejszych marek.

Swoją wiedzą podzielą się też przedstawiciele IKEA Polska.

- Myśl globalnie, działaj lokalnie - to wizja, która przyświeca naszym działaniom marketingowym. Doskonale wiemy, że nawet pozornie małe kroki mogą mieć ogromny wpływ - mówi Patrycja Krogul z IKEA Polska.
- Wydaje się, że globalność i lokalność się wykluczają? To tak, jakby powiedzieć, że sprzedaż i marketing nie mają ze sobą nic wspólnego - dodaje Blanka Gniewkowska z IKEA Polska. Obie panie podczas Social Media Show opowiedzą o lokalnym marketingu w międzynarodowej korporacji.
A o  TheMuBa opowie specjalistka o PR Marta Szadowiak. A co to takiego TheMuBa? To prawdziwy teatr, który można oglądać w internecie. Na platformie (skrót od Theatre Music Ballet) pokazywane są na żywo spektakle i koncerty. Internauci, kupując bilet w cenie od 19,90 zł mogą uczestniczyć w spektaklach live lub mieć dostęp do nagrania przez cały weekend po premierze. W ten sposób mają szansę zobaczyć sztukę, nie ruszając się z domu. Dodatkowo, pokazywane są kulisy produkcji i przygotowania aktorów do występu. Za realizacją tego innowacyjnego projektu, czyli live teatru stoją: Borys Szyc, Jarosław Kuźniar oraz Marek Maślanka.

Social Media Show nie mógłby się odbyć bez rozbudowanej części praktycznej. O angażowaniu fanów na Instagramie i Facebooku na przykładzie marki Reserved, opowie Monika Kapłan, Global Marketing Director w spółce LPP. Jak media społecznościowe to i Influenerzy. Jak marki powinny zabezpieczać się przed współpracą z gwiazdami sieci? Opowie o tym naczelny prawnik internetu - Tomasz Palak z Profit Plus.

Organizatorami wydarzenia są Gdański Inkubator Przedsiębiorczości Starter oraz Miasto Gdańsk. Głównymi sponsorami wydarzenia są ClickMeeting oraz Krusel. Więcej informacji na: sms.inkubatorstarter.pl
VIK

Miejsca

Wydarzenia

Opinie (13)

  • jaka szkoda, że

    tylu użytkowników robi z mediów społecznościowych toaletę internetu ...

    • 0 1

  • "Do Gdańska przyjadą osobistości, które od lat kreują w Polsce trendy w mediach społecznościowych" (1)

    "osobistość to rzeczownik, rodzaj żeński - osoba wybitna, ważna"

    Przepraszam bardzo, ale to nie są żadne osobistości i nigdy nie będą.

    • 5 0

    • Kreowanie sztucznych pseudo Social Mediowych spotkań.

      Gdzie podział się Social Media Convent? To była impreza warta wydania kilku pln. Całe szczęście jest jeszcze I love Marketing w stolicy. Chociaż mam wrażenie, że lada edycję zmieni się formuła tej imprezy.

      • 0 1

  • 40-latek (3)

    Jak patrzę na młodych ludzi.. To wszystko takie to wirtualne... Poznać dziewczynę na Facebooku lub innym portalu. A kiedyś to się trzeba byli starać.. doceniać, miłować a teraz wszystko przez socjal media idzie. A potem się dziwisz że z tą nie wyszło z tamtą też nie, ale co tam mam jeszcze 70 innych na Facebooku..

    • 10 1

    • Olej to (1)

      Lepiej dla Ciebie. Młodzi teraz to nic nie umieją

      • 5 0

      • Młodzi nic nie umieją? Ciekawe kto ich wychowywał, bo zdaje się że wasze pokolenie. Wasi dziadkowie mówili o was to samo. Od dwóch pokoleń schodzimy na psy ;)

        • 1 1

    • Typowe pitolenie trzy po trzy... Kiedyś to się listy wysyłało, a dziewczyny poznawało po ogłoszeniach w gazecie. Brzmi znajomo? Facebook służy do kontaktu, cała reszta pozostaje bez zmian.

      • 2 2

  • "Media społecznościowe (...) umożliwiają wymianę informacji i zbliżają ludzi."

    Pierwsze tak, drugie nie.

    • 6 0

  • W jakim jezyku ta nazwa?

    • 7 0

  • A gdzie konon i major ogółem?
    Przepraszam, że tak powiedzialem

    • 4 0

  • Kolejne bicie piany i tylko jeden dzień ... Nauczcie młodych żyć realnie, a nie wirtualnie ...

    • 12 0

  • Czy jak zwykle wniosek będzie taki że zdania są podzielone ?

    • 3 0

  • A będzie Pan ze słuchawką w uchu

    I będą go nazywać wizjoner i będzie opowiadał jak żyć, albo jakie produkty mamy kupować, żeby być na topie ?

    • 13 0

alert Portal trojmiasto.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii.

Wydarzenia

VI Ogólnopolska Konferencja Naukowa Fizjoterpia Pediatryczna

250 zł
warsztaty, konferencja

Konferencja TEDx SANS!

100 zł
konferencja, forum

Sprawdź się

Sprawdź się

Wybierz poziom

Współpraca glona i grzyba w poroście to przykład:

 

Najczęściej czytane