• Kino
  • Mapa
  • Ogłoszenia
  • Forum
  • Komunikacja
  • Raport
stat
Impreza już się odbyła

Techniki Sprzedaży i Obsługa Klienta - Szkolenie Otwarte

maj 17

piątek, godz. 09:00 - 17:00

bilety 1400 zł
paź 19-20

sobota - niedziela

Gdańsk,
Wstęp wolny
Zapraszamy do udziału w szkoleniu otwartym:
TECHNIKI SPRZEDAŻY I OBSŁUGA KLIENTA


W ramach uczestnictwa w szkoleniu gwarantujemy:
• Wykwalifikowaną kadrę prowadzącą szkolenia
• Otrzymanie certyfikatu ukończenia szkolenia
• Wypracowane i sprawdzone metody szkolenia i rozwijania kompetencji
• Dostęp do najnowszej wiedzy i narzędzi szkoleniowych
• Szkolenie prowadzone w formie 20% teorii, 80% praktyki
• Pakiet materiałów szkoleniowych pozwalający Uczestnikom na powtarzanie materiału
• Małe grupy szkoleniowe
• Oszczędność czasu i kosztów

W naszej Firmie szkolenia są prowadzone w różnorodny sposób, umożliwiający praktyczne ćwiczenie nabywanych umiejętności. W trakcie szkolenia korzystamy z wielu narzędzi szkoleniowych m.in.:

• Prezentacji multimedialnych.
• Analiz przypadków, case study
• Indywidualnego doradztwa
• Gier symulacyjnych
• Ćwiczeń dostosowanych do grupy szkoleniowej
• Testów psychologicznych
• Dyskusji, demonstracji
• Scenek, psychodramy


Ramowy program szkolenia:

1. Standardy obsługi Klienta - kluczowe kompetencje pracowników działu sprzedaży, standardy obsługi telefonicznej, elektronicznej i bezpośredniej Klientów, sprzedaż produktów vs sprzedaż usług - słowa kluczowe w podejściu do Klienta.

2. Komunikacja i autoprezentacja - skuteczna komunikacja w biznesie, wywieranie pozytywnego wrażenia, efektywne metody komunikacji, zasady autoprezentacji, gestykulacja podczas obsługi Klienta, trening aktywnego słuchania, pytania zamknięte i otwarte i ich wpływ na obsługę Klienta, umiejętność parafrazowania, dowartościowywanie, indywidualne treningi autoprezentacji i komunikacji uczestników szkolenia.


3. Typy Klientów i techniki sprzedaży - klient asertywny, bierny, agresywny, rozmowny, dopasowanie kanałów komunikacyjnych do różnych typów klientów, sprzedaż produktów za pomocą zasady cecha-zaleta-korzyść, metoda kanapki, metoda oszczędnościowa, metoda porównania, klient zdenerwowany i sposoby radzenia sobie w sytuacjach konfliktowych, metoda ASAP i jej skuteczne wykorzystanie, reklamacje oraz zwroty przydatne w trudnych sytuacjach. Indywidualne treningi uczestników pozwalające na wykorzystanie technik sprzedaży.

4. Tworzenie ofert handlowych - zasady opracowywania oferty handlowej, kolorystyka, czcionka, logo, dobór słów kluczowych, najczęstsze błędy w tworzeniu ofert. Indywidualne opracowywanie ofert handlowych uczestników szkolenia.


5. Pozyskiwanie Klienta - źródła pozyskiwania klientów, bazy danych, promocje, reklama, dopasowanie oferty do Klienta, wyznaczanie celu sprzedażowego za pomocą zasady SMART.

6. Wywieranie wpływu na Klienta - zasady wywierania wpływu w sprzedaży m.in. społeczny dowód słuszności, ekspert, zasada lubienia, stopa w drzwiach, psychologia manipulacji oraz zastosowanie w kontakcie z Klientem, treningi pozwalające na wykorzystanie dotychczas zdobytej wiedzy praz praca nad mocnymi słabymi stronami uczestników.




Dokładny program szkolenia oraz aktualne promocje znajdują się na www.perspecta.pl w zakładce szkolenia otwarte.


W cenie: 2 dni szkoleniowe, materiały szkoleniowe, certyfikat ukończenia szkolenia, przerwy kawowe.

Miejsce szkolenia:
PERSPECTA
Pomorskie Centrum Biznesu
ul. Trzy Lipy 3
80-172 Gdańsk

Liczba miejsc jest ograniczona. Decyduje kolejność zgłoszeń.

Kontakt z nami:
PERSPECTA
Pomorskie Centrum Biznesu
ul. Trzy Lipy 3
80-172 Gdańsk

tel.: 58 746-38-41
e-mail.: biuro@perspecta.pl
www.perspecta.pl

Opinie

Reklama

Sprawdź się

Wybierz poziom

Co jest naturalnym wrogiem mszycy?

 

Najczęściej czytane