Za oknem złota, polska jesień. To idealny czas na zaaplikowanie sobie dawki dobrej energii, ale i wiedzy. Nowa Wenusjankowa formuła właśnie taka będzie: połączeniem miłego spędzenia czasu z rozwojem i nauką jak być w życiu smart. Najbliższe spotkanie będzie więc poświęcone tematom związanym z wizerunkiem, ale i kulturą biznesową.
Podobne wydarzenia
niedziela, godz. 16:00
Gdynia,
Dom Rzemiosła
Wstęp wolny
w każdą środę (do 18.12), godz. 19:00 - 21:00
Gdańsk,
Tricity Toastmasters
Wstęp wolny
Dbałość o wizerunek w życiu zarówno zawodowym jak i prywatnym jest bardzo ważna. Wszak jak nas widzą, tak nas piszą. W mediach co raz więcej mówi się o korzystaniu z dobrodziejstw medycyny estetycznej, choć dla wielu pań temat ten wciąż jest kontrowersyjny. Pierwszy gość spotkania, Magdalena Dobosz-Kawałko, dermatolog i absolwentka Gdańskiego Uniwersytetu Medycznego, odczaruje mity związane z tą dziedziną medycyny, podpowie jak zadbać o skórę, aby wyglądała młodo, ale również naturalnie i elegancko. Nie zabraknie też wskazówek jak pielęgnować twarz i ciało jesienią, aby odwdzięczyło nam się zdrowym wyglądem.
Pierwsza część spotkania poświęcona będzie wizerunkowi zewnętrznemu, natomiast w drugiej części odbędą się mini-warsztaty i degustacje wykwintnych trunków. Często pojawiają się pytania jaki rodzaj alkoholu wybrać na oficjalne spotkania firmowe lub czy wypada zakończyć udane negocjacje lampką szampana. Wiele z Was pewnie zastanawia się również nad tym jaką markę trunków wybrać, aby na potencjalnym partnerze biznesowym zrobić jak najlepsze wrażenie. Na te i inne nurtujące nas pytania związane z rolą alkoholu w kulturze biznesowej odpowie ekspert - Łukasz Matusiak - doświadczony manager i trener od lat związany z branżą horeca.
Panie dowiedzą się m.in.:
jak sprawdzać jakość alkoholu
co wybierać na oficjalne spotkania
jak przygotować wykwintne drinki na bazie szampana
Kiedy: 19 września 2016r., godz.18.00
Gdzie: Olivia Sky Club, ul. Grunwaldzka 472 Gdańsk
Wstęp: 50 pln
Więcej informacji oraz rejestracja: https://www.facebook.com/Wenusjanki/?fref=ts
Wenusjanki - be smart!
Idea Wenusjanek narodziła się 3 lata temu, kiedy to odbyły się pierwsze spotkania w Krakowie, Warszawie i Kielcach. Po 3 latach zdecydowałyśmy się na zmiany i od sierpnia ruszamy z projektem Wenusjanki - be smart, który będzie uczył Panie jak być smart, aby świadomie i skutecznie zarządzać swoim życiem. Więcej informacji na temat zbliżających się wydarzeń: www.wenusjanki.pl oraz na fanpage'u: https://www.facebook.com/Wenusjanki/?fref=ts
Organizator
Nad całością wydarzenia czuwa Come Creations Group, agencja PR i eventowa z Warszawy, na której czele stoi Anita Kijanka. Firma działalność rozpoczęła w 2012 r. Od trzech lat firma z sukcesami organizuje takie wydarzenia jak: Wenusjanki, KielceCom. Więcej informacji na stronie internetowej: www.comecreationsgroup.pl oraz na Facebooku: https://www.facebook.com/ComCreation/?fref=ts
Partnerami wydarzenia są:
XBS, Pernod Ricard, Champagne G.H. Mumm, The Glenlivet Whisky, Klinika Dobosz i Partnerzy, Magazyn SENS, My3miasto, Gdańskie Wydawnictwo Psychologiczne, SheFoot, GLOV, Olivia Sky Club, Szafran i Miód
Pierwsza część spotkania poświęcona będzie wizerunkowi zewnętrznemu, natomiast w drugiej części odbędą się mini-warsztaty i degustacje wykwintnych trunków. Często pojawiają się pytania jaki rodzaj alkoholu wybrać na oficjalne spotkania firmowe lub czy wypada zakończyć udane negocjacje lampką szampana. Wiele z Was pewnie zastanawia się również nad tym jaką markę trunków wybrać, aby na potencjalnym partnerze biznesowym zrobić jak najlepsze wrażenie. Na te i inne nurtujące nas pytania związane z rolą alkoholu w kulturze biznesowej odpowie ekspert - Łukasz Matusiak - doświadczony manager i trener od lat związany z branżą horeca.
Panie dowiedzą się m.in.:
jak sprawdzać jakość alkoholu
co wybierać na oficjalne spotkania
jak przygotować wykwintne drinki na bazie szampana
Kiedy: 19 września 2016r., godz.18.00
Gdzie: Olivia Sky Club, ul. Grunwaldzka 472 Gdańsk
Wstęp: 50 pln
Więcej informacji oraz rejestracja: https://www.facebook.com/Wenusjanki/?fref=ts
Wenusjanki - be smart!
Idea Wenusjanek narodziła się 3 lata temu, kiedy to odbyły się pierwsze spotkania w Krakowie, Warszawie i Kielcach. Po 3 latach zdecydowałyśmy się na zmiany i od sierpnia ruszamy z projektem Wenusjanki - be smart, który będzie uczył Panie jak być smart, aby świadomie i skutecznie zarządzać swoim życiem. Więcej informacji na temat zbliżających się wydarzeń: www.wenusjanki.pl oraz na fanpage'u: https://www.facebook.com/Wenusjanki/?fref=ts
Organizator
Nad całością wydarzenia czuwa Come Creations Group, agencja PR i eventowa z Warszawy, na której czele stoi Anita Kijanka. Firma działalność rozpoczęła w 2012 r. Od trzech lat firma z sukcesami organizuje takie wydarzenia jak: Wenusjanki, KielceCom. Więcej informacji na stronie internetowej: www.comecreationsgroup.pl oraz na Facebooku: https://www.facebook.com/ComCreation/?fref=ts
Partnerami wydarzenia są:
XBS, Pernod Ricard, Champagne G.H. Mumm, The Glenlivet Whisky, Klinika Dobosz i Partnerzy, Magazyn SENS, My3miasto, Gdańskie Wydawnictwo Psychologiczne, SheFoot, GLOV, Olivia Sky Club, Szafran i Miód