• Kino
  • Mapa
  • Ogłoszenia
  • Forum
  • Komunikacja
  • Raport
stat
Wydarzenie już się odbyło

Zarządzanie projektami w praktyce

maj 17

piątek, godz. 10:00 - 16:00

Gdańsk,
Wstęp wolny
cze 15-16

sobota - niedziela, godz. 09:00

Gdynia,
Wstęp wolny
Dzień I - wykłady / środa 11 maja / Aula C9
9:15-9:30 Otwarcie konferencji
9:30-10:15 Zarządzanie kampaniami marketingowymi w Internecie Agnieszka Fabianowicz Blue Media
10:15-11:00 Zarządzanie przez cele - Czy szefowie lubią dzielić się władzą? Kornelia Bargielska Ekolan
11:00-11:15 coffee break
11:15-12:00 Umiejętności miękkie Kierownika Projektu - czyli jak nie być pasywnym wobec problemów i zadań Martin Daliga InProgress
12:00-12:45 "Program 10+" - organizacja i motywacja Zbigniew Paszkowicz Grupa Lotos
12:45-13:15 lunch break
13:15-14:00 Gaszenie pożarów w projekcie Michał Kwiatek DC S.A. Grupa Komputer Plus
14:00-14:45 Przywództwo XXI wieku w projektach Tomasz Mnich The Why Method
14:45-15:00 coffee break
15:00-16:00 Zarządzanie projektami - aspekty behawioralne Małgorzata Góra Union Investment TFI
Zakończenie konferencji, konkurs i rozdanie nagród

Dzień II - warsztaty / czwartek 12 maja / C20, C6, C21, C36
9:15-12:15 Planowanie projektu z MS Project Joanna Sadkowska SPMP
9:15-12:15 Budowanie zespołu projektowego Anna Strzałkowska ODiTK
9:15-12:15 Określanie ról w zespole Michał Kwiatek DC S.A. Grupa Komputer Plus
z firmą Dyrda Strategie Personalne
12:30-15:15 Narzędzia promocji i sprzedaży w Internecie Agnieszka Fabianowicz Blue Media
12:30-15:15 Zarządzanie ryzykiem w projektach Łukasz Olechnowicz SF Business Centre Club
12:30-15:15 Kulturowe aspekty zarządzania projektami międzynarodowymi [ANG] Magda Bielenia-Grajewska Uniwersytet

Agnieszka Fabianowicz - Blue Media

Marketing Coordinator, z firmą związana od pięciu lat, a od trzech zajmuje się promocją produktów firmy. Współpracuje z największymi w kraju podmiotami z branży telekomunikacyjnej i bankowej. Realizuje projekty marketingowe z wykorzystaniem obszarów takich jak: Display, Search Engine Marketing, E-mail Marketing, Social Media Marketing. Zwolenniczka wszelkiej formy marketingu niestandardowego.
Ukończyła studia podyplomowe w zakresie nowoczesnej promocji - Szkoła Główna Handlowa w Warszawie.

Wykład: Zarządzanie kampaniami marketingowymi w Internecie.
Warsztat: Narzędzia promocji i sprzedaży w Internecie.

Kornelia Bargielska - Ekolan

Przez 8 lat zarządzałam gospodarstwem rolno-leśnym o powierzchni ok. 2000 ha. W 2002 roku zmieniłam branżę i zostałam menedżerem projektów deweloperskich w firmie Ekolan S.A. - m.in. nagrodzonej tytułem Lidera Zarządzania CXO. Jako pełnomocnik Zarządu przygotowałam i prowadzę projekty mieszkaniowe w Trójmieście : V Wzgórz (ok. 300 mieszkań), Pogodne (ok. 460 mieszkań), Południowe (ok. 500 mieszkań), Apartamenty na Polanie (ok. 400 mieszkań). Specjalizuję się w zakupie "trudnych gruntów" oraz przygotowaniu inwestycji infrastrukturalnych. Jako dyrektor HR współtworzę i wdrażam w firmie systemy motywacyjne.
Prywatnie ciągle śledzę prognozy wiatrowe : ) - jestem fanem windsurfingu.

Wykład: Zarządzanie przez cele - Czy szefowie lubią dzielić się władzą?

Martin Daliga - InProgress jest Dyrektorem Centrum Badawczo Rozwojowego InLab powołanego przez firmę InProgress, Trenerem Biznesu oraz adiunktem w Wyższej Szkole Zarządzania Marketingowego i Języków Obcych w Katowicach. Jako niestrudzony propagator przywództwa sytuacyjnego Kennetha Blancharda skutecznie zarządzał zespołami interdyscyplinarnymi. Na przestrzeni ostatnich kilkunastu lat pracował z zespołami realizującymi projekty o budżetach sięgających ponad 10 mln zł. Pełnił szereg funkcji i ról w największych polskich przedsiębiorstwach. Najbardziej dumny jest z udziału swojego zespołu w projektach związanych z optymalizacją procesów biznesowych i zwiększaniem ich konkurencyjności. Posiada ponad 5 letnią praktykę trenerską w kreowaniu wartości biznesowych i zarządzania ograniczeniami.
Wykład: Umiejętności miękkie Kierownika Projektu - czyli jak nie być pasywnym wobec problemów i zadań.

Zbigniew Paszkowicz - Grupa LOTOS, 46 lat, od 1992 roku pracujący w Grupie LOTOS S.A., obecnie na stanowisku Dyrektora ds. rozbudowy rafinerii. Do firmy trafił bezpośrednio po studiach na Politechnice Gdańskiej i Francuskim Instytucie Nafty w Paryżu. Aktualne wyzwanie to przygotowanie i zrealizowanie rozbudowy gdańskiej rafinerii Grupy LOTOS. To największe przedsięwzięcie inwestycyjne w Polsce od 2000r, jedno z największych w Europie, realizowane pod nazwą Program 10+, z budżetem 1,5 mld Euro, które w ciągu 40 miesięcy, przy udziale 3500 pracowników z ponad 100 firm wykonawczych spowodowało podniesienie potencjału przerobu ropy naftowej o 75% - z 6 mln do poziomu 10,5 mln ton rocznie wraz z podniesieniem jej efektywności, głębokości przerobu.
Prywatnie - żonaty, dwie nastoletnie córki. Hobby to sport: aktywnie narty, tenis i rower a na ekranie TV wyścigi Formuły 1. Wykład: "Program 10+" - organizacja i motywacja.

Tomasz Mnich - The Why Method jest uznanym konsultantem w zakresie rozwoju organizacji oraz mówcą w obszarze przywództwa. Łączy twarde doświadczenia we wdrażaniu systemów IT, zarządzania programami i zmianami z miękkimi aspektami budowania zaangażowania i współpracy w organizacji. Inspiruje ludzi do stawania się i bycia prawdziwymi liderami, promując jeden prosty przekaz: "Ty Jesteś Liderem". Tomasz wierzy, że zarządzanie talentami to nie dziedzina zarezerwowana tylko i wyłącznie dla HR a raczej podejście oraz kultura zarządzania, za którą odpowiedzialność powinni wziąć wszyscy. Według niego rolą HR jest inspirowanie menedżerów do doskonalenia przywództwa w organizacji. Tomasz wpłynął na pracę ponad 3200 osób oraz 50 organizacji, m.in.: IBM, TNT, Amgen oraz QXL. Prowadził zmiany organizacyjne na rynkach USA, Europy Zachodniej oraz Wschodniej przez 11 lat. Pracował na wysokich pozycjach menedżerskich dla Roche, AIG, Credit Agricole oraz Getin International. Jest autorem The Why Method - metody wspierającej organizację w budowaniu wspólnego poczucia sensu i celu. Jest również redaktorem naczelnym oraz wydawcą Leadership Excellence w Polsce (www.leaderexcel.pl). Wykład: Przywództwo XXI wieku w projektach.

Małgorzata Góra - Union Investment TFI. Absolwentka Politechniki Gdańskiej i Uniwersytetu Gdańskiego. Dziedziną funduszy inwestycyjnych zajmuje się od 1994 roku, kiedy objęła stanowisko zastępcy dyrektora regionalnego ds. marketingu w Pioneer - Pierwszym Polskim Towarzystwie Funduszy Powierniczych. W latach 1995-1997 pełniła tam funkcję dyrektora regionalnego ds. marketingu. Z europejską grupą Union Investment związana jest od 1998 roku, gdzie początkowo podjęła obowiązki Dyrektora ds. Marketingu i Sprzedaży, a rok później objęła funkcję Prezesa Zarządu Union Investment TFI S.A. W latach 2001-2004 aktywnie uczestniczyła w pracach Stowarzyszenia Towarzystw Funduszy Inwestycyjnych (STFI), w którym pełniła funkcję Wiceprzewodniczącej Rady Stowarzyszenia. Od 2004 do 2007 r. była również Członkiem Rady Izby Zarządzających Funduszami i Aktywami.
Wolny czas poświęca dziedzinom zdecydowanie odbiegającym od jej zwykłych zajęć. Najlepiej odpoczywa nad morzem lub w górach, gdzie najwięcej czasu poświęca pieszym wędrówkom i literaturze. Muzyka towarzyszy jej na co dzień - klasyczna inspiruje, a popularna pomaga zmierzyć się z wyzwaniami dnia codziennego. Największa pasja to próbowanie smaków kuchni odległych zakątków świata. Wykład: Zarządzanie projektami - aspekty behawioralne.

Joanna Sadkowska - Stowarzyszenie Project Management Polska Pracownik Wydziału Zarządzania Uniwersytetu Gdańskiego. Certyfikowany Praktyk Zarządzania Projektami International Project Management Association (IPMA). Członek Stowarzyszenia Project Management Polska (SPMP) i Rady Grupy Pomorskiej SPMP. Realizowała projekty w sektorze ciepłowniczym we współpracy z Bankiem Światowym oraz Global Environmental Fund (Projekt Modernizacji i Restrukturyzacji Ciepłownictwa, Elektrociepłownia Matarnia). Członek zespołów projektowych w sektorze edukacji. Kierownik i wykładowca na kolejnych edycjach studiów podyplomowych "Zarządzanie Projektami" realizowanych na Uniwersytecie Gdańskim. Prowadzi zajęcia i szkolenia z zarządzania projektami ze szczególnym uwzględnieniem wykorzystania narzędzi informatycznych w planowaniu i wdrażaniu projektów (MS Project w zarządzaniu projektami). Warsztat: Planowanie projektu z MS Project. Michał Kwiatek - DC S.A. Grupa Komputer Plus
Od początku swojej kariery zawodowej zajmuje się zarządzaniem projektami informatycznymi. Początkowo jako członek zespołu projektowego specjalizującego się w fuzjach i przejęciach firm. Później jako samodzielny kierownik projektów. Podczas swojej kariery zawodowej miałem możliwość prowadzić lub uczestniczyć w projektach w takich krajach jak Francja, Niemcy, Austria, Holandia, Szwajcaria, USA i Chiny. Specjalizuje się w projektach informatycznych infrastrukturalnych ale również prowadziłem projekty z zakresu budowy i wdrażania oprogramowania. Wykład: Gaszenie pożarów w projekcie.bWarsztat: Określanie ról w zespole (z firmą Dyrda Strategie Personalne).

Anna Strzałkowska - Ośrodek Doradztwa i Treningu Kierowniczego. Trenerka ODiTK, psycholog, socjolog, doktorantka AWFiS w Gdańsku. Pracownik naukowo - dydaktyczny UG, AWFiS oraz WSZ w Gdańsku. Posiada duże doświadczenie w prowadzeniu treningów menedżerskich. Specjalizuje się w szkoleniach z zakresu: Obsługi klienta, Sprzedaży, Komunikacji i Negocjacji. Prowadzi ponadto następujące treningi: Prezentacje w biznesie, Przywództwo, Kierowanie zespołem, Budowanie zespołu, Motywowanie, Asertywność, Wywieranie wpływu i wiele innych.
Prowadziła szkolenia między innymi dla: Banku Zachodniego WBK, Budimexu, Raiffeisen Bank Polska, DeLaval, Medany, Petrobaltic, ING Bank Śląski, PZU SA; Absolwentka Uniwersytetu Gdańskiego. Prywatnie miłośniczka psów i sportu, zwłaszcza piłki ręcznej, którą trenowała zawodowo.
Warsztat: Budowanie zespołu projektowego.

Łukasz Olechnowicz - Studenckie Forum Business Centre Club. Student matematyki finansowej na Politechnice Gdańskiej. Doświadczenie w zarządzaniu projektami zdobywał m.in. w firmach z sektora małych i średnich przedsiębiorstw, gdzie doradzał w zakresie wyboru i wdrożenia metodyki project management. Ponadto był kierownikiem kilkunastu projektów w sektorze edukacji.
W chwili obecnej pracuje w firmie GIWK Sp. z o.o., gdzie odpowiedzialny jest za wdrożenie metodyki zarządzania projektami dla projektów inwestycyjnych. Ponadto pełni funkcję przewodniczącego regionu w fundacji SF Business Centre Club, gdzie zarządza portfelem kilkunastu projektów. Prowadzi warsztaty z zarządzania projektami, ze szczególnym naciskiem na ich planowanie. Warsztat: Zarządzanie ryzykiem w projektach.

Magda Bielenia-Grajewska - Uniwersytet Gdański jest pracownikiem Zakładu Translatoryki i Komunikacji Międzykulturowej Instytutu Anglistyki oraz wykładowcą na studiach podyplomowych Wydziału Ekonomicznego. Jest absolwentką Uniwersytetu Gdańskiego (mgr filologii angielskiej, dr nauk humanistycznych) oraz Politechniki Gdańskiej (mgr ekonomii). Obecnie jest słuchaczką studiów podyplomowych z zakresu zarządzania projektami. Jest autorką kilkudziesięciu artykułów dotyczących komunikacyjnego wymiaru funkcjonowania współczesnych przedsiębiorstw, komunikacji międzykulturowej, tłumaczeń ekonomicznych i języków specjalistycznych. Jest członkiem komitetu redakcyjnego czasopisma International Journal of Actor-Network Theory and Technological Innovation oraz recenzentem w kilku czasopismach o zasięgu międzynarodowym. Dr Bielenia-Grajewska była członkiem i kierownikiem projektów badawczych o zasięgu krajowym i międzynarodowym. Jej zainteresowania naukowe koncentrują się wokół komunikacyjnego i kulturowego wymiaru zarządzania projektami. Wykaz jej publikacji i wystąpień konferencyjnych dostępny jest na stronie. Warsztat: Kulturowe aspekty zarządzania projektami międzynarodowymi [ANG]

Opinie

Sprawdź się

Wybierz poziom

Jony mogą mieć ładunek:

 

Najczęściej czytane