• Kino
  • Mapa
  • Ogłoszenia
  • Forum
  • Komunikacja
  • Raport
stat
Wydarzenie już się odbyło
PATRONAT

Cannes Lions - Creative PR Meeting (1 opinia)

Jak poruszyć polityków, by zajęli się codziennymi problemami obywateli? Jak wzruszyć mieszkańców miasta, by zaczęli cenić i chronić ginące w nim drzewa? Czy w końcu jak ruszyć wahadłowiec kosmiczny, który swoją ostatnią podróż musi odbyć na ziemi? Gotowych odpowiedzi i inspiracji będzie można poszukać oglądając najbardziej kreatywne kampanie reklamowe i PR-owe świata nagrodzone na tegorocznym festiwalu Cannes Lions. "Cannes Lions - Creative PR Meeting" odbędzie się 13 listopada w Sopocie.

Do udziału w dyskusji na temat nagrodzonych w Cannes kampanii i ich społecznej użyteczności zaproszeni zostali przedstawiciele mediów oraz eksperci i praktycy z branży PR i reklamy.

W rozmowie wezmą udział m.in. dr Jan Kreft (Uniwersytet Jagielloński), Piotr Świąc (TVP), Marta Ożóg-Orzegowska (Sinsay/LPP), Maciej Grabowski (AMS), Natalia Hatalska (autorka bloga hatalska.com).

Dzięki "Cannes Lions - Creative PR Meeting" udało nam się stworzyć pole do dialogu pomiędzy mediami, twórcami kampanii PR i marketingowych oraz ich odbiorcami, mówi Przemysław Wojak, Partner Zarządzający agencji Q&ACommunications, juror konkursu Cannes oraz przewodniczący kategorii Active (PR i Young PR) w Polskim Konkursie Reklamy KTR. Po frekwencji w zeszłym roku w Poznaniu widać, że zapotrzebowanie na takie spotkania jest ogromne, dlatego w tym roku odbędzie się ono również w Trójmieście i Warszawie. Z jednej strony projekty, które pokazujemy i które sami realizujemy w coraz większym stopniu dotykają nie tylko kwestii komercyjnych, ale spraw ważnych dla społeczeństwa. Z drugiej, coraz trudniej tę społeczność poruszyć i dotrzeć do niej z jakimkolwiek przekazem. A przecież bez ruchu nic się w niej i dla niej nie wydarzy, nie zmieni.

"Cannes Lions - Creative PR Meeting" odbędzie się w Poznaniu po raz trzeci. Zainteresowanie zeszłoroczną edycją przeszło oczekiwania organizatorów wydarzenia. W spotkaniu wzięło udział około 300 osób, dlatego w tym roku będzie ono miało miejsce także w Warszawie i w Trójmieście.

"Cannes Lions - Creative PR Meeting" odbędzie się 13 listopada (środa) w Sopocie, o godz. 18:00 w Zatoce Sztuki (Sala Kryształowa).

Patroni medialni: PRoto.pl, Media&Marketing, AMS, Trójmiasto.pl, Radio Gdańsk
Partnerzy: SAR, Klub Twórców Reklamy, piwo Książęce

Wstęp na wydarzenie jest wolny, wymagana rejestracja.

Przeczytaj także

Opinie (1)

  • paty

    • 0 0

alert Portal trojmiasto.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii.

Reklama

Sprawdź się

Wybierz poziom

Jaka rzeźba terenu przeważa w Trójmiejskim Parku Krajobrazowym?

 

Najczęściej czytane