- 1 Rakieta Elona Muska nad Trójmiastem (119 opinii)
- 2 Matura 2024 z polskiego. Czego się spodziewać? (24 opinie)
- 3 Gdyńska szkoła z certyfikatem Cambridge International School (12 opinii)
- 4 Matura 2024: Co będzie na egzaminie z angielskiego? (13 opinii)
- 5 Matura 2024 z matematyki. Zadania, arkusze - jak zdać? (18 opinii)
- 6 Studia na prywatnej uczelni. Nowe kierunki w rekrutacji 2024 (23 opinie)
Klepnął uczennicę w pośladki. Nauczyciel zwolniony, sprawę zbada policja
Nauczyciel klepnął uczennicę w pośladki. Podczas zagranicznej wycieczki uczniów Chrześcijańskiej Szkoły Montessori w Gdańsku jeden z nauczycieli miał dopuścić się naruszenia cielesności uczennicy. - Nieprawidłowe zachowanie nauczyciela, polegające na klepnięciu w pośladki uczennicy, zostało wychwycone przez psychologa przebywającego wraz z dziećmi na wyjeździe - poinformowała szkoła. Po interwencji przełożonych mężczyzna w trybie natychmiastowym opuścił wycieczkę, został zawieszony, a ostatecznie zwolniony. Sprawę zgłoszono policji.
Nauczyciel klepnął uczennicę w pośladki podczas wycieczki szkolnej
- Nieprawidłowe zachowanie nauczyciela polegające na klepnięciu w pośladki uczennicy na stołówce zostało wychwycone przez przedstawiciela szkoły - psychologa przebywającego wraz z dziećmi na wyjeździe za granicą. Zachowanie to zostało zgłoszone dyrekcji szkoły. Po konsultacji telefonicznej dyrekcja i nauczyciele podjęli decyzję o wydaleniu nauczyciela z wycieczki w trybie natychmiastowym, co nastąpiło w 3 h po wystąpieniu zgłoszenia. Chcąc odsunąć nauczyciela od kontaktu z dziećmi, dyrekcja wykupiła nauczycielowi bilet powrotny w przyspieszonym terminie - następnym dniu i zapewniła nocleg w obiekcie innym niż ten, w którym przebywały dzieci - relacjonuje Beata Szulc, wicedyrektor Chrześcijańskiej Szkoły Montessori w Gdańsku.
Grubiańskie odzywki i komentarze pod adresem uczniów
Jak wyjaśnia, nauczyciel został od razu zawieszony w obowiązkach. Z kolei dzieciom przebywającym na wyjeździe została zapewniona pełna opieka psychologiczno-pedagogiczna, z której wciąż mogą korzystać.
- Dyrekcja szkoły przeprowadziła rozmowy z opiekunami i nauczycielem, który dopuścił się tego zachowania wobec uczennicy. Po ustaleniu stanu faktycznego nastąpiło natychmiastowe rozwiązanie stosunku pracy z tym nauczycielem, o czym zostali poinformowani rodzice w formie korespondencji e-mail. Zarówno w sobotę i niedzielę po powrocie opiekunów i dzieci z wycieczki dyrekcja zbierała szczegółowe wyjaśnienia od opiekunów wycieczki. W poniedziałek nastąpiło spotkanie z rodzicami dzieci biorących udział w wyjeździe, w czasie którego rodzice zostali poinformowani o szczegółach zajścia, jak i zostali poproszeni o dostarczenie informacji o wcześniejszych nieprawidłowościach w postępowaniu nauczyciela zwolnionego z pracy. Ubolewamy nad faktem zgłaszanych przez rodziców grubiańskich odzywek nauczyciela do dzieci, który w sposób pozbawiony wrażliwości i empatii komentował ich zachowanie lub wygląd - wyjaśnia wicedyrektor.
"Wizyta w toalecie nie jest jedynym problemem". Rodzice chcą odwołania dyrektor IX LO
Nauczyciel zwolniony, sprawę zbada policja
Dzień po zebraniu z rodzicami szkoła zgłosiła podejrzenie popełnienia przestępstwa na komisariacie policji.
- Policja otrzymała wyczerpującą informację na temat zdarzenia, zostały przekazane dane kontaktowe świadków zdarzenia i deklaracje pełnej współpracy we wszystkich czynnościach podejmowanych przez policję - dodaje Beata Szulc.
"Nasza reakcja na zgłoszenie była natychmiastowa"
Jak przekonuje dyrekcja szkoły, na bieżąco o kolejnych krokach podejmowanych w związku z zaistniałą sytuacją informowani są rodzice dzieci. Dodatkowo szkoła nawiązała kontakt z fundacją "Dajemy dzieciom siłę" w celu zorganizowania spotkań uwrażliwiających dzieci na nieprawidłowe zachowania i o ścieżkach postępowania w takich sytuacjach.
- Uznajemy zachowanie zwolnionego nauczyciela za absolutnie niedopuszczalne, godzące we wszelkie standardy, jakie obowiązują w naszej szkole. Przez 12 lat prowadzenia przez nas działalności nauczyciele, jak i wszyscy inni pracownicy naszych placówek uczulani byli na dobro naszych podopiecznych, przygotowywani byli do standardów, jakie obowiązują każdego pracownika mającego kontakt z dziećmi. Nigdy wcześniej w historii naszej działalności tego rodzaju zdarzenie nie miało miejsca. Nigdy wcześniej żaden z rodziców, żadne z dzieci, żaden z nauczycieli, pedagog szkolny czy psycholog nie sygnalizował nieprawidłowości w pracy tego nauczyciela, mających znamiona molestowania. Nasza reakcja na zgłoszenie była natychmiastowa, spełniała wszystkie standardy związane z zapewnieniem dzieciom bezpieczeństwa i opieki. Można ją uznać za wzorcowy schemat postępowania w tego rodzaju sytuacji, która mimo dołożenia wszelkich starań może zdarzyć się w każdej placówce opiekuńczo-oświatowej - informuje w specjalnym oświadczeniu dyrekcja szkoły.
Opinie (376) ponad 50 zablokowanych
-
2023-02-18 13:21
Opinia wyróżniona
Piętnować i nagłaśniać (20)
Uważam że jak najbardziej trzeba takie zachowania zauważać, piętnować i nagłaśniać. To jest sytuacja, która wydarzyła się publicznie wśród świadków, w tym osób dorosłych. Nie wiadomo co ten człowiek mógł robić w mniej publicznych miejscach, gdy nikt postronny nie mógł go obserwować. Czy trzeba czekać aż jakiemuś dziecku zostanie wyrządzona naprawdę duża krzywda? Uwazam ze takie osoby nie powinny mieć możliwości pracy z dziećmi.
- 140 86
-
2023-02-20 15:52
powinni go za karę ...przenieść do innej szkoły - toć to taki sam człowiek jak ksiądz , nie ma równych i równiejszych dewiantów czy złodziei czy przestępców
- 2 3
-
2023-02-20 08:37
Molestowanie.
Głupota ludzka nie zna granic. Wam szystkim przydałby się psycholog.
- 3 5
-
2023-02-18 21:39
Tak nagłaśniac i tępić !! (4)
Tylko w przypadku udowodnienia WINY mam znajomego , który parę lat temu też "podobno" dopuścił się takiego czynu był nauczycielem poszło zwolnienie prokuratura i TVN nagłośnił i co po śledztwie trwającym około 3 miesięcy nie winny nastolatka sobie to wymyśliła teraz czeka na odszkodowanie które zresztą sąd zasądził po roku czasu i też prawnicy do TVN piszą nagłośnili zniszczyli mu życie w społeczeństwie i znowu kolejna sprawa w sądzie bo gość nie winny,
- 15 6
-
2023-02-19 16:18
To zupełnie inna sytuacja
Wiadomo, że są przypadki kiedy zarzut molestowania rzucony jest na niewinnego człowieka. W konkretnie opisanej w artykule sytuacji tak nie jest. Bo stało się to publicznie wśród świadków A zgłoszenia jej dokonała osoba dorosła, i postronna.
- 5 2
-
2023-02-18 22:10
Kto mu zniszczył życie? TVN? Chyba nie, chyba jakaś tępa nastolatka. (2)
- 4 11
-
2023-02-20 13:42
tvn "specjalizuje sie" w takich sprawach... oczernić bez dowodów (1)
jakby był to ksiądz to by jeszcze dopłacili za taką historię
- 6 6
-
2023-02-21 10:22
Najlepiej jak organizują urodziny hitlera
i filmują że to niby reportaż z imprezy, na którą ich zaproszono...
- 1 1
-
2023-02-18 19:50
(1)
jak widać Twoja opinia o oczywistym piętnowaniu patologicznych i seksistowskich zachowań nie znajduje zrozumienia. na podobnej zasadzie pedofilia w kk trwa bezkarnie
- 10 10
-
2023-02-19 13:49
Nie mierz wszystkich swoja miara
- 2 2
-
2023-02-18 18:15
Odp do najmadrzejszych ! (10)
Uważam,że za chwilę dojdzie do takich absurdów,że Nauczyciele będą bali się podchodzić do uczniów. Proponuję dzieciaki traktować służbowo i nigdy z nimi nie wyjeżdżać.niech robią to sobie starzy. Żadnych wyjść do kina czy cokolwiek zwiedzać. Niech zajmą się tylko nauką.
Zadawać i pytać bo w tych pustych łbach nic nie ma prócz roszczeń iUważam,że za chwilę dojdzie do takich absurdów,że Nauczyciele będą bali się podchodzić do uczniów. Proponuję dzieciaki traktować służbowo i nigdy z nimi nie wyjeżdżać.niech robią to sobie starzy. Żadnych wyjść do kina czy cokolwiek zwiedzać. Niech zajmą się tylko nauką.
Zadawać i pytać bo w tych pustych łbach nic nie ma prócz roszczeń i ale...
Pani psycholog radzę zasięgnąć porady u psychiatry i dyrekcji również...,żeby za jedno klepnięcie zwalniać człowieka???...Może tą karma do was kiedyś wróci.czego serdecznie życzę!
Piętnować?- a kim ty jesteś człowieku????. Uważaj żeby kiedyś ciebie tak nie napiętowali !- 25 42
-
2023-02-20 15:54
(2)
Baaa dojdzie do takich sytuacji, ze podejdzie do ciebie dziecko z prośba o pomoc a ty go zignorujesz. A taka madka ci powie - co, dziecka się boisz ? Nie widzicie do czego to prowadzi? Takie izolowanie dzieci od otoczenia, bo mierzycie wszystkich swoją miara. Nie wyszło ci życie, to chociaż daj szanse dziecku. Popieram cię w 100 %. To jest schemat toksycznego rodzica !
- 1 5
-
2023-02-20 20:19
Prósba o pomoc a klepanie po pośladkach nastolatki to dwie różne sprawy, nie przeginaj. (1)
Zapamiętaj to sobie, dzieci się nie klepie w szkole po pośladkach.
- 7 1
-
2023-02-20 21:19
Rozszerz swoje myslenie trochę bardziej. Dzieci w ogóle się nie klepie pod pretekstem seksualnym. Bo chyba o to wszystkim chodzi. To kim wy jestescie skoro macie takie myśli. Zboki!
- 1 1
-
2023-02-18 22:31
Popieram. Zajmujcie się sami swoimi dziećmi. I uważajcie, żeby na was nie doniosły jak je klepniecie po tyłku.
- 9 8
-
2023-02-18 22:05
Podchodzenie do ucznia a klepanie po pośladkach to 2 różne rzeczy. (2)
Nigdy mi się coś takiego nie zdarzyło, a pracuję w zawodzie ponad 20 lat.
- 16 1
-
2023-02-20 17:05
(1)
Bo jesteś nielubianym nauczycielem.
- 1 5
-
2023-02-20 20:17
Nie, bo traktuję ich z szacunkiem.
- 4 0
-
2023-02-18 21:20
Temu nauczycielowi trzeba było zrobic szkolenie dac mu nagane i kazac wobez wysztskich by przeprosił za zachownaie (1)
To by wystarczyło ale tu chodzi by niszczyc człowieka i niedawac szansy na poprawe!równie dobrze mozna by kazac konfiskowac auto kazdemu kto choc raz przejedzie na czerwonym albo zamiast 1500zł na przejsciu dla pieszych wjedzie to tez mu kasowac auto !!To jest własnie chora nienawisc tych co najlepiej karali by wszystkich za wszystko podwarunkiem ze ich to nie dotyczy
- 14 30
-
2023-02-18 22:07
Będzie miał szansę poprawić się w innej szkole, w tej raczej nic z tego.
Szansa poprawy fajnie brzmi, ale dobro ucznia jest najważniejsze. Dzieci mają się czuć bezpiecznie w szkole. Każdy nauczyciel na praktykach uczy się czego nie powinien robić, a jeśli w dzisiejszych czasach komuś chodzi po głowie klepanie po pośladkach, to sorry.
- 17 3
-
2023-02-18 20:50
Po pierwsze piętnować takie zachowania A nie człowieka. Proszę nauczyć się czytać ze zrozumieniem. Po drugie co innego wymagać od dzieci nauki A co innego pozwalać sobie na niestosowne zachowanie czy słowa względem dzieci. Dziecko nie potrafi się obronić przed napastowaniem przez dorosłego i do tego jeszcze nauczyciela. Nauczyciel powinien być wzorcem Ale faktycznie o takich już trudno w dzisiejszych czasach.
- 21 9
-
2023-02-17 20:44
Opinia wyróżniona
Wyciszyć emocje (60)
Zachowanie nauczyciela niedopuszczalne. Obawiam się jednak linczu na tym panu. Nie powinien nigdy klepać dziewczyny w tyłek! Ale z powodu tego incydentu od razu trzeba pisać artykuł, żeby zniszczyć człowiekowi życie? Zgłoszenie policji - tak. Zwolnienie- tak. Czy to nie są wystarczające konsekwencje?
- 560 224
-
2023-02-21 12:54
Wyciszaj emocje na własnym dziecku a nie czyims
- 0 0
-
2023-02-21 11:39
Moje zdanie
Nieścisłe. Bo czy można np. klepać chłopaka? Tu nie chodzi o płeć, tylko samo zachowanie... Poza tym - tak, trzeba o tym pisać, bo może powstrzymać to innych przed niewłaściwym zachowaniem! Lincz? No raczej nikt tego nauczyciela wieszać nie chce. A wstyd? Jak najbardziej!!! Najpierw trzeba myśleć, zwłaszcza gdy ma się wykształcenie pedagogiczne...
- 1 0
-
2023-02-21 10:46
Nagłośnienie jest potrzebne
Do szkoły średniej na Morenie przyjęto nauczyciela historii. Gdy nauczyciel zaczął podrywać jedną z uczennic przez komunikator, próbował się umawiać z 16 latką i ogólnie stosował stalking wobec nieletnich o czym wieśc sie rzoniosła po całej szkole , okazało sie, że już w innej szkole dostał wilczy bilet, za podobne zachowania. Trwało
Do szkoły średniej na Morenie przyjęto nauczyciela historii. Gdy nauczyciel zaczął podrywać jedną z uczennic przez komunikator, próbował się umawiać z 16 latką i ogólnie stosował stalking wobec nieletnich o czym wieśc sie rzoniosła po całej szkole , okazało sie, że już w innej szkole dostał wilczy bilet, za podobne zachowania. Trwało rok, aż szkołą się go pozbyła. Jeśli ktoś się zachowuje w ten sposób wobec nieletnich, jednak nie można tego zamiatac pod dywan To jak z przenoszeniem cichaczem ksiedza pedofila na inną parafię, gdzie robi to samo. Jako rodzic wole wiedzieć, kto uczy moją córkę.
- 2 0
-
2023-02-20 22:13
Ciekawe
A skąd wiesz czy to było tylko klepanie ? A jakby twoją 12 letnią córkę jakiś obwieś klepał po tyłku ?
- 0 0
-
2023-02-20 13:06
kiedyś na SKS to był standard
zwłaszcza po udanym serwie w siatkówkę, teraz to koniec świata i dożywocie dla nauczyciela. Dziwne czasy.
- 1 2
-
2023-02-19 12:23
Jooo.. niech mu proboszcz jeszcze order da w nagrodę. (2)
- 2 6
-
2023-02-19 13:02
Do joo (1)
Sluchaj, to nie ksiadz. Nie ma to zwiazku z zadna parafia i jest to nauczyciel wfu wiec czemu sluza te brednie? Wuefista na parafii? Serio?
- 8 1
-
2023-02-19 17:16
Zniszczyły kościół, teraz będą niszczyć edukacje. Czego nie rozumiesz?
- 0 2
-
2023-02-19 12:18
Joooo... Zamieść pod dywan i przenieść na inną parafię.
Karać tylko świeckich pedofilów i udawać, że wszystko w porządku.
- 3 6
-
2023-02-19 11:07
A ja bym też sobie poklepał po młodych zadkach ,a nie po zadzie mojej starej co ma stoi już nogą przy grobie bo ma 55 lat.
- 3 10
-
2023-02-19 09:18
Ciekawe
Lata temu byl artykul ze Pani dyrektor poszukuje do szkoly mezczyzny bez edukacji. Liczy sie pasja. Ciekawe, internet nie zapomina wystarczy wpisac nazwisko Pani dyrektor dopisac montessori gdansk polecam ciekawe odnosnie jej nauczyciela
- 3 5
-
2023-02-18 23:57
Spoko, ksiądz będzie przeniesiony do innej parafii
- 9 11
-
2023-02-18 23:02
(1)
Myśle, ze dobrze ze nagłośniono taka sytuacje , gdyby wyszło to od dziecka i doszło do prasy byłaby szkoła postawiona w nieciekawej sytuacji. Dlatego uważam ze szkolnictwo powinno być świeckie.
- 13 4
-
2023-02-19 00:10
To pisze bot? Bo to kolejny wpis bez związku.
- 3 5
-
2023-02-18 22:35
(6)
Mnie kiedyś ,,kolega publicznie klepnął w tyłek w pracy, daaaawno temu, a to uczucie zażenowania i poniżenia pamiętam jak dziś. Nie może być przyzwolenia na tego typu zachowania, nie ma dla nich wytłumaczenia, bo klepnął raz, bo klepnął lekko i żartobliwie.
- 25 12
-
2023-02-19 16:05
Lwandowskiego i innych orłów boiskowych na wizji trenerzy klepią i jakos oni nie protestują ;)
- 4 2
-
2023-02-18 23:15
(2)
A może przydałoby się trochę poczucia humoru?
- 9 34
-
2023-02-19 21:29
Mogę się założyć, że napisał to mężczyzna (1)
- 8 1
-
2023-02-19 22:58
raczej cieć
- 4 0
-
2023-02-18 22:38
Trzeba się było odwinąć z piąchy. (1)
- 15 3
-
2023-02-18 23:00
Łatwo powiedzieć, byłam młoda, pierwsza praca. A przede wszystkim totalne zaskoczenie, dziś zareagowałabym ostrzej i natychmiast.
- 22 5
-
2023-02-18 22:11
Kto ma wyciszyć emocje? Może zamieść sprawę pod dywan? (1)
- 12 3
-
2023-02-19 12:22
W kościele rzymskokatolickim działa to wyśmienicie od lat.
- 7 5
-
2023-02-18 22:01
Tak. Trzeba
- 4 3
-
2023-02-18 15:10
to nie człowiek a patologię należy tępić
- 9 9
-
2023-02-18 06:55
Dobre imię szkoły
Pewnie o to chodzi.
Wyobraź sobie, gdyby sprawa została w murach szkoły i na policji.
I nagle temat zostałby nagłośniony przez rodzica, czy dziennikarzy śledzących śledztwa i rozprawy sądowe. Szkoła miałaby pozamiatane.
Facet pewnie sobie nie zdawał sprawy z konsekwencji, ale to już jego problem.
W dobie tolerancjiPewnie o to chodzi.
Wyobraź sobie, gdyby sprawa została w murach szkoły i na policji.
I nagle temat zostałby nagłośniony przez rodzica, czy dziennikarzy śledzących śledztwa i rozprawy sądowe. Szkoła miałaby pozamiatane.
Facet pewnie sobie nie zdawał sprawy z konsekwencji, ale to już jego problem.
W dobie tolerancji seksualnej ja na miejscu dyrektorów szkół wraz z umową dawałbym do podpisania załącznik, że w przypadku zachowań tego typu w stosunku do ucznia (i tu lista zachowań) konsekwencją będzie ( i tu lista konsekwencji). I może do zdarzenia by nie doszło bo Nauczyciel by wiedział.- 12 11
-
2023-02-18 01:01
(6)
Nie jest. Jeśli ten pan klepie sobie po tyłku uczennice, to niech się liczy z konsekwencjami. Czemu bronicie zboczeńców, zamiast ich izolować? Żal ci świra, który nie może rąk przy sobie utrzymać?
- 67 9
-
2023-02-18 23:38
(5)
A może to nie jego wina, może to ona go sprowokowała? Może założyła się z koleżankami że da jej klapsa w tyłek i po prostu robiła wszystko żeby ten zakład wygrać. Dziewczyny w tym wieku mają różne dzikie pomysły, nie ma co pochopnie oceniać nauczyciela.
- 9 57
-
2023-02-20 22:16
?
Pewnie ksiądz ?
- 0 1
-
2023-02-20 20:20
Jeśli doświadczonego nauczyciela prowokuje smarkula, to znaczy że nie nadaje się do tej pracy.
- 1 2
-
2023-02-20 11:51
gdybać to sobie możesz. Ale opieramy się o fakty a te są takie że nauczyciel dopuścił się czynu zabronionego. Niezależnie od tego co myślała sobie uczennica nie mógł takiego czegoś zrobić.
- 2 1
-
2023-02-19 14:23
Tym sie dorosli roznia od dzieci, ze jak sie nawet jakas nastolatka pcha na nauczyciela czy profesorato on ja ignoruje. Co to w ogole znaczy, ze jsstes dorosly i sie nie kontrolujesz?
- 16 3
-
2023-02-19 09:35
Normalny jesteś?
Pedofila bronisz?
- 25 8
-
2023-02-17 23:50
(5)
Wyobraź sobie, że ty masz dziecko i jakiś obcy facet w autobusie klepie ją po tyłku. Co byś zrobił?
- 52 5
-
2023-02-19 11:08
Powiedziałbym mu że niedługo będziemy rodziną ,a ja jego teściem
- 2 3
-
2023-02-18 11:23
Też bym go klepnął i po sprawie (2)
Ale, według obecnych standardów wszystkim pozostałym pasażerom trzeba by było zapewnić pomoc psychologiczną, a tym niepełnoletnim dodatkowo cykl spotkań z rodzicami
- 27 17
-
2023-02-18 22:26
(1)
. Chciałabym posłuchać, jak udzielają tej pomocy psychologicznej - to musi być ciekawe.
- 25 3
-
2023-02-19 04:57
Jasne
Pewno od razu do kościoła na różaniec, aby wyzwolić się od tego diabła.
- 5 13
-
2023-02-17 23:58
Matka
Dokładnie tak, zachowanie tego zwierzęcia, przepraszam zwierzaki, jest niedopuszczalne. Powinno mieć zakaz pracy z nieletnimi. Dozywotni zakaz.
- 41 17
-
2023-02-17 22:03
a można klepać legalnie? (2)
- 22 7
-
2023-02-18 11:53
Tak, ale tylko chłopaków
- 11 9
-
2023-02-18 06:57
Można, ale nie w szkole jako nauczyciel
- 35 4
-
2023-02-17 21:51
Problem jest taki, ze szkola klamie (12)
Według nauczycieli z tej szkoły tego rodzaju incydentów było dużo więcej, ale dyrekcja wolała zamiatać i pod dywan. I to jest oburzające
- 89 11
-
2023-02-18 14:31
"ale dyrekcja wolała zamiatać i pod dywan" (7)
Nie przecież to katolicka szkoła więc czego innego się rodzice spodziewali?
- 50 19
-
2023-02-18 18:06
Nie katolicka (6)
A chrześcijańska. Wszyscy katolicy to chrześcijanie ale nie wszyscy chrześcijanie to katolicy. Akurat Montessori Gdańsk to nie katolicy ;)
- 35 9
-
2023-02-20 22:15
?
To lepiej, czy gorzej ?
- 0 1
-
2023-02-18 23:04
(4)
Dlatego szkoły podstawowe i licea powinny być świeckie.
- 20 18
-
2023-02-19 00:07
(3)
A w świeckich instytucjach jest wszystko cacy, tak? Hipokryzja!
- 33 9
-
2023-02-19 12:19
Nie, nie jest cacy. Skąd to przekonanie? (2)
Wywalić krzyże ze świeckich instytucji, albo powiesić symbole każdej religii i związku wyznaniowego.
- 10 10
-
2023-02-19 19:56
(1)
Wobec tego wywalić z przestrzeni publicznej wszelkie symbole, np. tęczomniejszościowe. I co, wywalanie w tym kontekście już nie jest oczywiste? Hipokryzja!
- 9 6
-
2023-02-20 04:26
Widziałeś gdzieś w urzędzie tęczę? Ja widuję okazjonalnie po deszczu,
ale stąd będzie ciężko zdjąć.
- 8 4
-
2023-02-18 01:02
(1)
Nie oni jedni...
- 7 3
-
2023-02-20 07:20
Oczywiście.
Przecież jeszcze murarze...
- 1 2
-
2023-02-18 00:12
Według nauczycieli? Ciekawe
- 9 6
-
2023-02-18 00:01
Tak dokładnie było
- 35 6
-
2023-02-17 21:31
(1)
To nie był incydent. Dopiero teraz wszystko wychodzi.
- 65 8
-
2023-02-18 18:09
ten nauczyciel pracuje od 4 lat
wielokrotnie były zgłaszane zastrzeżenia, ale dyrekcja je wyciszała i mówiła - on ma taki styl
- 58 8
-
2023-02-17 21:00
(2)
rozsądny wpis, dodałbym że z tego względu wciąż ma sens anonimizacja nazwisk podejrzanych (podejrzanych - czyli wciąż objętych domniemaniem niewinności)
- 51 20
-
2023-02-19 18:28
W innym serwisie było napisane, że niemiecka psycholog, która obserwowała grupę z Polski zaobserwowała: (1)
że nauczyciel często trzymał dziewczynkę za rękę, obejmował, mówił "ona jest moja" przez co myślała, że to jego córka. To bardzo niepokojące zachowania i nie wierzę, że nikt nie widział ich wcześniej.
- 25 3
-
2023-02-21 10:55
Mam wrażenie, ze gdyby nie list od niemieckiej nauczycielki do władz szkoły, to by proceder trwał i
i tę sytuacje też zamieciono , by pod dywan, bo podobno sygnały, że nauczyciel już wcześniej się zachowywał się niestosownie w stosunku do uczennic w ciągu minionego roku.
- 4 3
-
2023-02-18 06:32
Opinia wyróżniona
w całej tej sprawnie brakuje mi stanowiska oskarżonego (14)
na razie nie ma wyroku, sprawa jest w toku, jakieś doniesienie jednej osoby (psychologa) skutkowało "śledztwem" w wyniku którego oskarżony został zwolniony,
równie dobrze do takiej sytuacji mogło w ogóle nie dojść, a psycholog ma znajomą/ego który szuka pracy
u nas nie istnieje domniemanie niewinności, każdy oskarżony jest już skazany choćby było to najplugawsze pomówienie- 396 101
-
2023-02-21 23:40
sprawca wszystkiego sie wyparł
- 1 0
-
2023-02-20 22:20
Bzdura
Spiskowa teoria. Wszyscy wszystko widzieli. Od wydawania wyroków jest sąd. Może proponujesz aby sobie do wyroku popracował z tymi dziećmi ? Bagatelizowanie tylko rozjusza pedofili.
- 1 0
-
2023-02-20 16:02
zazdrośnik psycholog ?
- 2 1
-
2023-02-19 17:46
Dziecko, którego sprawa dotyczy, to jeden świadek zdarzenia. Psycholog to drugi. Rzecz wydarzyła się na stołówce, więc pewnie jest jeszcze kilku innych świadków. Ale wmawiaj sobie dalej, że wszyscy w koło próbują wrobić biednego mężczyznę.
- 14 3
-
2023-02-19 09:51
Zabawne
Jesli psycholog z zewnatrz pomylila jego czulosc z ojcowska i doznala szoku gdy sie dowiedziala, ze ten pan zwyczajnie napastuje dziecko. Jak myslisz jakie jest stanowisko tego pana? Przyzna sie czy powie, ze wszyscy klamia?
- 12 2
-
2023-02-19 08:44
Uważne czytanie
W treści jest info o tym, że odzywał się niestosownie do uczniów, komentował bez empatii ich wygląd, czyli nie było to jednorazowe zachowanie i są inne osoby pokrzywdzone
- 10 7
-
2023-02-18 21:04
czytaj treść ze zrozumieniem
- 5 5
-
2023-02-18 18:44
Gdyby to było twoje dziecko to już byś strugał szubienicę
A skąd wiesz, że klepacz się nie przyznał?
- 14 11
-
2023-02-18 12:31
Takie polskie.
Najpierw zmieszać z błotem a później wyjaśnienia
- 29 14
-
2023-02-18 08:46
Kolejny obrońca pedofili ? (3)
To ze nie ma wyroku nie znaczy ze do naruszeń nie doszło. Żadnych usprawiedliwień dla krzywdzicieli dzieci. Szkoła zareagowala poprawnie.
- 34 43
-
2023-02-19 00:15
(2)
Widzę, że komuś tu wydaje się, że jest sędzią Sądu Najwyższego, albo nawet Sądu Wiecznego i już nawet wyrok wydał! Właśnie taki mamy poziom debaty w tym kraju.
- 24 4
-
2023-02-20 22:21
Adwokat ?
A co proponujesz ? Wypuścić go do sali z 12-latkami i obserwować ?
- 0 1
-
2023-02-19 06:10
prokurator Piotrowicz bedzie ,,obronca".
- 2 9
-
2023-02-18 08:31
W artykule napisano, że przeprowadzono konsultacje i były też inne niewłaściwe zachowania, więc nie chodzi tu wyłącznie o zgłoszenie jednej osoby. W społeczeństwie gdzie dzieci uczyło się do niedawna, że nauczycielowi i księdzu należy się bezwzględny szacunek i zawsze mają rację, dobrze mówić głośno o wszelkich nieprawidlowościach. Oczywiście bez wydawania wyroków zamiast sądów.
- 29 11
Wszystkie opinie
-
2023-02-17 20:44
Opinia wyróżniona
Wyciszyć emocje (60)
Zachowanie nauczyciela niedopuszczalne. Obawiam się jednak linczu na tym panu. Nie powinien nigdy klepać dziewczyny w tyłek! Ale z powodu tego incydentu od razu trzeba pisać artykuł, żeby zniszczyć człowiekowi życie? Zgłoszenie policji - tak. Zwolnienie- tak. Czy to nie są wystarczające konsekwencje?
- 560 224
-
2023-02-17 21:00
(2)
rozsądny wpis, dodałbym że z tego względu wciąż ma sens anonimizacja nazwisk podejrzanych (podejrzanych - czyli wciąż objętych domniemaniem niewinności)
- 51 20
-
2023-02-19 18:28
W innym serwisie było napisane, że niemiecka psycholog, która obserwowała grupę z Polski zaobserwowała: (1)
że nauczyciel często trzymał dziewczynkę za rękę, obejmował, mówił "ona jest moja" przez co myślała, że to jego córka. To bardzo niepokojące zachowania i nie wierzę, że nikt nie widział ich wcześniej.
- 25 3
-
2023-02-21 10:55
Mam wrażenie, ze gdyby nie list od niemieckiej nauczycielki do władz szkoły, to by proceder trwał i
i tę sytuacje też zamieciono , by pod dywan, bo podobno sygnały, że nauczyciel już wcześniej się zachowywał się niestosownie w stosunku do uczennic w ciągu minionego roku.
- 4 3
-
2023-02-17 21:31
(1)
To nie był incydent. Dopiero teraz wszystko wychodzi.
- 65 8
-
2023-02-18 18:09
ten nauczyciel pracuje od 4 lat
wielokrotnie były zgłaszane zastrzeżenia, ale dyrekcja je wyciszała i mówiła - on ma taki styl
- 58 8
-
2023-02-17 21:51
Problem jest taki, ze szkola klamie (12)
Według nauczycieli z tej szkoły tego rodzaju incydentów było dużo więcej, ale dyrekcja wolała zamiatać i pod dywan. I to jest oburzające
- 89 11
-
2023-02-18 00:01
Tak dokładnie było
- 35 6
-
2023-02-18 00:12
Według nauczycieli? Ciekawe
- 9 6
-
2023-02-18 01:02
(1)
Nie oni jedni...
- 7 3
-
2023-02-20 07:20
Oczywiście.
Przecież jeszcze murarze...
- 1 2
-
2023-02-18 14:31
"ale dyrekcja wolała zamiatać i pod dywan" (7)
Nie przecież to katolicka szkoła więc czego innego się rodzice spodziewali?
- 50 19
-
2023-02-18 18:06
Nie katolicka (6)
A chrześcijańska. Wszyscy katolicy to chrześcijanie ale nie wszyscy chrześcijanie to katolicy. Akurat Montessori Gdańsk to nie katolicy ;)
- 35 9
-
2023-02-18 23:04
(4)
Dlatego szkoły podstawowe i licea powinny być świeckie.
- 20 18
-
2023-02-19 00:07
(3)
A w świeckich instytucjach jest wszystko cacy, tak? Hipokryzja!
- 33 9
-
2023-02-19 12:19
Nie, nie jest cacy. Skąd to przekonanie? (2)
Wywalić krzyże ze świeckich instytucji, albo powiesić symbole każdej religii i związku wyznaniowego.
- 10 10
-
2023-02-19 19:56
(1)
Wobec tego wywalić z przestrzeni publicznej wszelkie symbole, np. tęczomniejszościowe. I co, wywalanie w tym kontekście już nie jest oczywiste? Hipokryzja!
- 9 6
-
2023-02-20 04:26
Widziałeś gdzieś w urzędzie tęczę? Ja widuję okazjonalnie po deszczu,
ale stąd będzie ciężko zdjąć.
- 8 4
-
2023-02-20 22:15
?
To lepiej, czy gorzej ?
- 0 1
-
2023-02-17 22:03
a można klepać legalnie? (2)
- 22 7
-
2023-02-18 06:57
Można, ale nie w szkole jako nauczyciel
- 35 4
-
2023-02-18 11:53
Tak, ale tylko chłopaków
- 11 9
-
2023-02-17 23:50
(5)
Wyobraź sobie, że ty masz dziecko i jakiś obcy facet w autobusie klepie ją po tyłku. Co byś zrobił?
- 52 5
-
2023-02-17 23:58
Matka
Dokładnie tak, zachowanie tego zwierzęcia, przepraszam zwierzaki, jest niedopuszczalne. Powinno mieć zakaz pracy z nieletnimi. Dozywotni zakaz.
- 41 17
-
2023-02-18 11:23
Też bym go klepnął i po sprawie (2)
Ale, według obecnych standardów wszystkim pozostałym pasażerom trzeba by było zapewnić pomoc psychologiczną, a tym niepełnoletnim dodatkowo cykl spotkań z rodzicami
- 27 17
-
2023-02-18 22:26
(1)
. Chciałabym posłuchać, jak udzielają tej pomocy psychologicznej - to musi być ciekawe.
- 25 3
-
2023-02-19 04:57
Jasne
Pewno od razu do kościoła na różaniec, aby wyzwolić się od tego diabła.
- 5 13
-
2023-02-19 11:08
Powiedziałbym mu że niedługo będziemy rodziną ,a ja jego teściem
- 2 3
-
2023-02-18 01:01
(6)
Nie jest. Jeśli ten pan klepie sobie po tyłku uczennice, to niech się liczy z konsekwencjami. Czemu bronicie zboczeńców, zamiast ich izolować? Żal ci świra, który nie może rąk przy sobie utrzymać?
- 67 9
-
2023-02-18 23:38
(5)
A może to nie jego wina, może to ona go sprowokowała? Może założyła się z koleżankami że da jej klapsa w tyłek i po prostu robiła wszystko żeby ten zakład wygrać. Dziewczyny w tym wieku mają różne dzikie pomysły, nie ma co pochopnie oceniać nauczyciela.
- 9 57
-
2023-02-19 09:35
Normalny jesteś?
Pedofila bronisz?
- 25 8
-
2023-02-19 14:23
Tym sie dorosli roznia od dzieci, ze jak sie nawet jakas nastolatka pcha na nauczyciela czy profesorato on ja ignoruje. Co to w ogole znaczy, ze jsstes dorosly i sie nie kontrolujesz?
- 16 3
-
2023-02-20 11:51
gdybać to sobie możesz. Ale opieramy się o fakty a te są takie że nauczyciel dopuścił się czynu zabronionego. Niezależnie od tego co myślała sobie uczennica nie mógł takiego czegoś zrobić.
- 2 1
-
2023-02-20 20:20
Jeśli doświadczonego nauczyciela prowokuje smarkula, to znaczy że nie nadaje się do tej pracy.
- 1 2
-
2023-02-20 22:16
?
Pewnie ksiądz ?
- 0 1
-
2023-02-18 06:55
Dobre imię szkoły
Pewnie o to chodzi.
Wyobraź sobie, gdyby sprawa została w murach szkoły i na policji.
I nagle temat zostałby nagłośniony przez rodzica, czy dziennikarzy śledzących śledztwa i rozprawy sądowe. Szkoła miałaby pozamiatane.
Facet pewnie sobie nie zdawał sprawy z konsekwencji, ale to już jego problem.
W dobie tolerancji seksualnej ja na miejscu dyrektorów szkół wraz z umową dawałbym do podpisania załącznik, że w przypadku zachowań tego typu w stosunku do ucznia (i tu lista zachowań) konsekwencją będzie ( i tu lista konsekwencji). I może do zdarzenia by nie doszło bo Nauczyciel by wiedział.- 12 11
-
2023-02-18 15:10
to nie człowiek a patologię należy tępić
- 9 9
-
2023-02-18 22:01
Tak. Trzeba
- 4 3
-
2023-02-18 22:11
Kto ma wyciszyć emocje? Może zamieść sprawę pod dywan? (1)
- 12 3
-
2023-02-19 12:22
W kościele rzymskokatolickim działa to wyśmienicie od lat.
- 7 5
-
2023-02-18 22:35
(6)
Mnie kiedyś ,,kolega publicznie klepnął w tyłek w pracy, daaaawno temu, a to uczucie zażenowania i poniżenia pamiętam jak dziś. Nie może być przyzwolenia na tego typu zachowania, nie ma dla nich wytłumaczenia, bo klepnął raz, bo klepnął lekko i żartobliwie.
- 25 12
-
2023-02-18 22:38
Trzeba się było odwinąć z piąchy. (1)
- 15 3
-
2023-02-18 23:00
Łatwo powiedzieć, byłam młoda, pierwsza praca. A przede wszystkim totalne zaskoczenie, dziś zareagowałabym ostrzej i natychmiast.
- 22 5
-
2023-02-18 23:15
(2)
A może przydałoby się trochę poczucia humoru?
- 9 34
-
2023-02-19 21:29
Mogę się założyć, że napisał to mężczyzna (1)
- 8 1
-
2023-02-19 22:58
raczej cieć
- 4 0
-
2023-02-19 16:05
Lwandowskiego i innych orłów boiskowych na wizji trenerzy klepią i jakos oni nie protestują ;)
- 4 2
-
2023-02-18 23:02
(1)
Myśle, ze dobrze ze nagłośniono taka sytuacje , gdyby wyszło to od dziecka i doszło do prasy byłaby szkoła postawiona w nieciekawej sytuacji. Dlatego uważam ze szkolnictwo powinno być świeckie.
- 13 4
-
2023-02-19 00:10
To pisze bot? Bo to kolejny wpis bez związku.
- 3 5
-
2023-02-18 23:57
Spoko, ksiądz będzie przeniesiony do innej parafii
- 9 11
-
2023-02-19 09:18
Ciekawe
Lata temu byl artykul ze Pani dyrektor poszukuje do szkoly mezczyzny bez edukacji. Liczy sie pasja. Ciekawe, internet nie zapomina wystarczy wpisac nazwisko Pani dyrektor dopisac montessori gdansk polecam ciekawe odnosnie jej nauczyciela
- 3 5
-
2023-02-19 11:07
A ja bym też sobie poklepał po młodych zadkach ,a nie po zadzie mojej starej co ma stoi już nogą przy grobie bo ma 55 lat.
- 3 10
-
2023-02-19 12:18
Joooo... Zamieść pod dywan i przenieść na inną parafię.
Karać tylko świeckich pedofilów i udawać, że wszystko w porządku.
- 3 6
-
2023-02-19 12:23
Jooo.. niech mu proboszcz jeszcze order da w nagrodę. (2)
- 2 6
-
2023-02-19 13:02
Do joo (1)
Sluchaj, to nie ksiadz. Nie ma to zwiazku z zadna parafia i jest to nauczyciel wfu wiec czemu sluza te brednie? Wuefista na parafii? Serio?
- 8 1
-
2023-02-19 17:16
Zniszczyły kościół, teraz będą niszczyć edukacje. Czego nie rozumiesz?
- 0 2
-
2023-02-20 13:06
kiedyś na SKS to był standard
zwłaszcza po udanym serwie w siatkówkę, teraz to koniec świata i dożywocie dla nauczyciela. Dziwne czasy.
- 1 2
-
2023-02-20 22:13
Ciekawe
A skąd wiesz czy to było tylko klepanie ? A jakby twoją 12 letnią córkę jakiś obwieś klepał po tyłku ?
- 0 0
-
2023-02-21 10:46
Nagłośnienie jest potrzebne
Do szkoły średniej na Morenie przyjęto nauczyciela historii. Gdy nauczyciel zaczął podrywać jedną z uczennic przez komunikator, próbował się umawiać z 16 latką i ogólnie stosował stalking wobec nieletnich o czym wieśc sie rzoniosła po całej szkole , okazało sie, że już w innej szkole dostał wilczy bilet, za podobne zachowania. Trwało rok, aż szkołą się go pozbyła. Jeśli ktoś się zachowuje w ten sposób wobec nieletnich, jednak nie można tego zamiatac pod dywan To jak z przenoszeniem cichaczem ksiedza pedofila na inną parafię, gdzie robi to samo. Jako rodzic wole wiedzieć, kto uczy moją córkę.
- 2 0
-
2023-02-21 11:39
Moje zdanie
Nieścisłe. Bo czy można np. klepać chłopaka? Tu nie chodzi o płeć, tylko samo zachowanie... Poza tym - tak, trzeba o tym pisać, bo może powstrzymać to innych przed niewłaściwym zachowaniem! Lincz? No raczej nikt tego nauczyciela wieszać nie chce. A wstyd? Jak najbardziej!!! Najpierw trzeba myśleć, zwłaszcza gdy ma się wykształcenie pedagogiczne...
- 1 0
-
2023-02-21 12:54
Wyciszaj emocje na własnym dziecku a nie czyims
- 0 0
-
2023-02-17 21:01
To (10)
Jak kiedyś w latach 70/80 bili linijką targali za uszy A dyrektor lał gumą To dziś by całą szkołę zamknęli ! A i rzucali pękiem kluczy i lali wskaznikiem do tablicy (: no tak było
- 174 11
-
2023-02-17 21:32
zasadnicza służba ich naprostuje
- 6 6
-
2023-02-17 22:11
No bylo, bylo
- 10 1
-
2023-02-18 08:08
(2)
Był inny model wychowania. I komuna.
- 14 3
-
2023-02-19 08:38
(1)
Lepszy
- 2 4
-
2023-02-19 18:55
Guzik lepszy
Od rygoru i lania linijką po łapach płynnie przeszliśmy do ostentacyjnego olewania nauczycieli i zakładania im na głowę koszy na śmieci. U nas jak zawsze wajcha ma tylko dwa położenia.
- 6 0
-
2023-02-18 11:37
(2)
I jakoś wyrośliśmy na ludzi
A komuna nie ma z tym nic wspólnego,- 16 12
-
2023-02-18 22:11
Niektórzy nie wyrośli. Różnie to wyszło.
- 13 0
-
2023-02-19 00:18
Ale ktoś w końcu to roszczeniowe pokolenie wychował, prawda? Czy to czasem nie ci, którzy teraz z sentymentem wspominają dawne czasy komuny...
- 8 2
-
2023-02-19 05:03
Wszystko powróci niebawem
Jarosław z Czarnkiem zrobią porządek.
- 0 6
-
2023-02-19 11:29
Gdzie tak było? W mojej szkole jak wychowawca nie dał rady z rozbuchanym uczniem i rzucił w niego linijka rozcinając mu głowe
To dyrektor szkoły wyrzucił nauczycielka z hukiem następnego dnia!
- 4 1
-
2023-02-17 21:03
Rutek (1)
powinno być nagłaśniane. Raz, Ku przestrodze. Dwa, wiemy, że w szkołach troszczą się o dzieci. Trzy .... I tak można wymieniać
- 19 54
-
2023-02-21 11:13
moze tylko psycholo/psycholozka roscil sobie prawo do takiego zachowania?
- 0 0
-
2023-02-17 21:15
Jeżeli informacje przekazane przez szkołę są prawdziwe to reakcja bez zarzutu. (5)
Można rozesłać jako poradnik do parafii.
- 73 49
-
2023-02-17 21:32
(3)
Nie są prawdziwe.
- 13 6
-
2023-02-17 21:38
To podaj wg. Ciebie prawdziwe, niech redakcja zrobi aktualizację artykułu. (2)
- 5 0
-
2023-02-17 21:43
Masz komentarz niżej pokrótce przedstawiający trochę więcej informacji.
- 6 1
-
2023-02-18 08:11
Wszystko chcieli zamieść pod dywan
Wicedyrektor to właścicielka szkoły, sama przyznała na spotkaniu z rodzicami, że problem z tym nauczycielem był już 2 lata temu
- 13 2
-
2023-02-18 20:09
ha ha ha, dobre
swoją drogą, tak gęste tłumaczenie wskazuje, że woleli sami ruszyć syf, bo i tak by wypłynął, i to strumieniem
- 7 0
-
2023-02-17 21:25
Zanim skomentujesz coś tu (6)
Pomyśl, że Twój komentarz przeczyta tez skrzywdzone w tej aferze dziecko które ma internet i umie czytać. A teraz pomyśl jeszcze o jego rodzicach, rodzinie i przyjaciołach i nie pisz nic. Dziękuję.
- 68 33
-
2023-02-18 14:21
Tak (3)
Dokladnie
- 5 2
-
2023-02-19 00:22
(1)
To dziecko ma też rodziców, którzy w sytuacji afery powinni odciąć swoje dziecko od dostępu do mediów. To się nazywa kontrola rodzicielska. Pojęcie nieznane dla większości współczesnych rodziców.
- 11 1
-
2023-02-19 09:48
Jasne
Powinni zamknąć dziecko w piwnicy bez dostępu do kolegów z klasy, szkoły i w ogóle bez dostępu do świata. Najlepiej na kilka lat aż sprawa ucichnie.
- 4 0
-
2023-02-19 08:39
dokładnie to możesz śrubkę dokręcić
- 1 0
-
2023-02-19 16:37
Najlepiej, stanąć murem przed chrześcijańską szkołą i żeby mur był na tyle wysoki, aby nikt nie wiedział co się dzieje za nim ;) Nie będzie tak dobrze i proszę nie wciągać w to wszystko poszkodowanej dziewczynki, nie ładnie grać dziećmi. Ja rozumiem, że to tak po chrześcijańsku zatajać nadużycia, ale mam nadzieję, że odpowiednie służby zrobią tam nalot, bo pewnie jest tam więcej rzeczy, które "nie miały wyjść poza teren szkoły", jak molestowanie.
- 2 0
-
2023-02-21 11:14
a skad wiesz, ze poczulo sie skrzywdzone?
- 0 0
-
2023-02-17 21:28
Naruszenie nietykalności? (1)
Już zaczyna się spłycanie przez naszą policję. Pięknie.
- 27 16
-
2023-02-18 22:01
A co to było? Gwałt?
- 8 0
-
2023-02-17 21:32
Jestem rodzicem uczennicy tej szkoły (10)
Wszystko co mówi dyrekcja to stek kłamstw. Wszystko. Sami przyznali, że kilka lat temu zauważyli przekraczanie granic w relacji ten nauczyciel-uczennice dwukrotnie i miała miejsce rozmowa dyscyplinująca. Nauczyciele zatrudnieni w szkole obecnie i kiedyś mówią że wielokrotnie zgłaszali niepokojące zachowania wuefisty dyrekcji, która nic z tym nie zrobiła - więcej nauczyciel nadal pracował w szkole i był wysyłany na wycieczki z noclegiem. Z ich relacji wynika że miały miejsce: dotykanie po piersiach, sadzanie dziewczynek na kolana, obściskiwanie, chodzenie za rękę po korytarzu z dwunastolatkami i wypowiedzi z podtekstem seksualnym oraz inne formy przemocy, również psychicznej. My dowiedzieliśmy się o tym dopiero po powrocie dzieci z wycieczki kiedy tamtejszy pedagog wygadał się przed dziećmi co się stało i dlaczego pan M. naprawdę wyjechał. Ze strony szkoły sprawa miała być zamieciona pod dywan, okłamywali nas w mailach że wyjechał z powodów prywatnych. Rodzice już z całej szkoły wytaczają ciężkie działa - prokuratura, kuratorium, urząd miasta. Sprawa została też zgłoszona na niemieckiej policji gdzie doszło do przekroczenia granic fizycznych. Dyrekcja i prezesi szkoły mają kontakty w mediach, więc róbcie screeny dopóki ten nie zostanie wykasowany i podawajcie dalej!
- 157 43
-
2023-02-17 21:40
Jestem również rodzicem dziecka z tej szkoły i jestem w szoku jak przez lata dałem się omamić sytuacją w tej szkole. Do poziomu nauczania nie mam zastrzeżeń ale to co teraz wychodzi to szok.
- 39 7
-
2023-02-17 22:21
Mnie osobiście wkurza takie zamiatanie pod dywan, udawanie, że nic się nie dzieje
..... cicho, cicho żeby tylko jakieś informacje o złym zachowaniu nie wyciekły żeby tylko rodzice nie zaczęli wypisywać dzieci, zeby tylko nie zmniejszyła się w przyszłym roku liczebność klasy "0" w odpowiedzi na te zachowania. Niestety nie udało się zamknąć szamba i fekalia wypłynęły ale zaraz dyrekcja popsika perfumą i będzie ładnie pachnieć ale ślady i zapach ówna pozostały.
- 44 2
-
2023-02-18 02:23
Whaaaat?co on robił????
- 8 4
-
2023-02-19 08:41
Ciekawe, że największe afery są we wszelkiego rodzaju chrześcijańskich organizacjach (1)
i wielu jak te barany posyła swoje dzieci do tych patologicznych miejsc
- 11 14
-
2023-02-19 13:45
Wszedzie gdzie dzieci moga znalezc sie pedofile, wystarczy poczytac co sie dzialo lat pare do tylu gdy pewna mama musiala prywatnego detektywa wynajac by wzieli na powaznie slowa jej syna ktory byl harcerzem. Zamiata sie wszedzie pod dywan
- 8 1
-
2023-02-19 22:43
Jestem rocznik 92 i chodziłam do dawnej szkoły podstawowej nr 10 w Sopocie
Tam był Pan w-fista, który właśnie zawsze mi wyglądał na zboka, miał w składziku świerszczyki. I naciskał krocza koleżanek w trakcie rozciągania się żeby "pogłębić zakres". Pamiętam jak dziś. Postawny brunet z wąsem.
- 3 1
-
2023-02-20 18:44
Prosze o kontakt jestem matka dziecka ktore goscilo polskie dzieci na bnawari (1)
- 0 0
-
2023-02-20 18:48
inka
bnawari?
- 0 0
-
2023-02-22 10:02
nielegalny monitoring i nagrywanie w szkole
polecam sprawdzić wątek nagrywania wszsystkiego w szkole...podobno obok nagrywania wizyjnego jest też głosowe o czym mało kto wie a to by mogło dać świetny obraz sytuacji
- 0 0
-
2023-02-22 11:41
Weź się już wkurzony tato Franku uspokój
- 1 0
-
2023-02-17 21:33
Ton artykułu sugeruje (6)
Że dokonano co najmniej morderstwa, a nie klepnięcia w tyłek. Zachowanie oczywiście niedopuszczalne, ale od razu psycholog? Fundacja?
- 102 80
-
2023-02-17 21:37
(3)
Ten artykuł przedstawia może z 10% prawdy i faktycznej sytuacji.
- 33 5
-
2023-02-17 21:45
Czyli działo się grubo (2)
A teraz szkoła próbuje się na siłę chwalić jak to super natychmiastowo zareagowała? Ah ta rzetelność dziennikarska.
- 37 4
-
2023-02-18 08:18
Działo się tyle, że jedna fundacja tego nie ogarnie (1)
a ton artykułu to miałka papka serwowana przez właścicieli tej szkoły, którzy za pieniądze rodziców wynajęli agencję PR bo im się biznesik sypie.
- 24 3
-
2023-02-18 09:46
bullshit
szefem tej fundacji jest szef szkoły
- 10 0
-
2023-02-19 00:27
Typowe zachowanie dla ludzi którym publiczna szkoła nie wystarcza, bo oni przecież są etytą i wszystko ma się kręcić wokół nich. Potem mamy w mediach takie g.burze
- 7 3
-
2023-02-20 06:58
Jest tak dlatego, że w tytule jest "chrześcijańska". Wolne media do tej pory nie zająknęły się o wybrykach skazanego za pedofilię działacza PO w Szczecinie...
- 4 1
-
2023-02-17 21:45
Takie rzeczy w chrześcijańskej szkole? nie do wiary! (12)
- 54 43
-
2023-02-17 21:55
(8)
Ale wiesz, że to nie jest chrześcijańsko-katolicka szkoła?
- 20 8
-
2023-02-17 22:06
(3)
zaraz powiesz ze to jezuici,ci sami co indian ameryki poludniowej wymordowali.
- 15 9
-
2023-02-17 22:30
(2)
Nie, głównie protestanci.
- 12 5
-
2023-02-18 05:57
(1)
,,bo chrzescijanin to wlasnie ja,wiec kochaj ...",i robia to z milosci do dzieci i mlodzierzy,nie bede uzupelnial!!.
- 3 9
-
2023-02-19 00:30
No tak! Młodzierzy- i wszystko jasne. Poczytaj sobie słownik ortograficzny do snu.
- 6 0
-
2023-02-17 22:12
J.P.IIz oltarza na to patrzy i nie widzi!.
- 7 11
-
2023-02-18 07:52
(1)
katolicy potrafia sie wybielic!.
- 9 13
-
2023-02-19 08:53
Definicja
Znajdz definicje szkoly katolickiej i chrzescijanskiej a jeszcze lepiej znajdz definicje chrzescijanina. Niby cos ci dzwoni ale zupelnie nie w tym "kosciele". Wiedza podstawowa nawet dla kogos kto nie chodzi do kosciola(jak ja).
- 2 0
-
2023-02-18 08:23
Gdzie bóg tam problemy
- 7 15
-
2023-02-18 07:20
I po co ta kpina????
- 11 2
-
2023-02-18 20:15
:D no uśmiałam się, nie ma to jak dobra szydera
- 1 1
-
2023-04-05 14:55
Chrzescijanska a nie katolicka. Dyrekcja i większość nauczycieli to protestanci
- 0 0
-
2023-02-17 22:28
Katolicka szkoła (7)
- 20 39
-
2023-02-17 22:31
Nie.
- 7 1
-
2023-02-17 22:41
Nie katolicka a Chrzescijanska (1)
- 9 1
-
2023-02-18 08:11
A to nie to samo?
- 1 17
-
2023-02-18 00:14
Błąd (2)
To nie jest katolicka szkoła i nigdy nie była
- 12 3
-
2023-02-18 06:26
tak jak Paulini i jezuici nie sa wyznawcami tego samego boga!!.a moze to mormoni?.
- 3 14
-
2023-02-18 07:54
taka umiejetnosc wybielania, ,,nikt nie powie ze czarne jest czarne"!.
- 3 7
-
2023-02-20 08:49
To nie jest szkoła katolicka. Czytaj ze zrozumieniem.Kościół katolicki w żaden sposób nie prowadzi tej szkoły.
- 1 0
Portal trojmiasto.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii.