• Kino
  • Mapa
  • Ogłoszenia
  • Forum
  • Komunikacja
  • Raport
stat
Impreza już się odbyła

Obraz kobiety w reklamie i mediach

maj 21

wtorek, godz. 18:00

Gdańsk,
Wstęp wolny
maj 24

piątek, godz. 10:00

Gdynia,
bilety 120 zł
ulgowy 60 zł
"Obraz kobiety w reklamie i mediach"
19 kwietnia 2010 (poniedziałek) godz. 17.00 Audytorium 203 Wydziału Nauk Społecznych Uniwersytetu Gdańskiego, ul. Bażyńskiego 4

Stowarzyszenie Współpracy Kobiet NEWW-Polska i Kampania Przeciw Homofobii oddział Trójmiasto zapraszają na drugą debatę w projekcie "Demokracja bez kobiet to pół demokracji".
Tematem trwającego do czerwca cyklu debat i wykładów jest dyskryminacja kobiet wyrażająca się w czterech aspektach życia publicznego takich jak rynek pracy, media i reklama, podręczniki szkolne i edukacja a także użycie języka polskiego.
Tematem kolejnej debaty będzie sposób przedstawiania kobiet w mediach i reklamie w czasopismach kobiecych i serialach emitowanych w TV.

- obraz polskiej rodziny w reklamie
- stereotypy mężczyzn i kobiet w reklamie
- wiek kobiet występujących w TV
- czasopisma kobiece: o czym i dla kogo

Wykład poprowadzi Małgorzata Dobraczyńska-Gruszkowska, która studiowała socjologię na Uniwersytecie Adama Mickiewicza w Poznaniu i Uniwersytecie Amsterdamskim. Od 1993 roku zajmuje się działaniami związanymi z reklamą, marketingiem i komunikacją społeczną. Współpracowała zarówno z agencjami reklamowymi, takimi jak między innymi Lintas, Grey, McCann-Ericson, Corporate Profiles DDB, jak i samorządami i organizacjami non-profit, Polską Akcją Humanitarną, Ministerstwem Pracy i Rozwoju Regionalnego oraz z Urzędami Miejskimi Warszawy, Białegostoku, Poznania, Koszalina. Zrealizowane projekty obejmują zarówno działania o charakterze komercyjnym i projekty społeczne.

W panelu udział wezmą:
- dr Katarzyna Kaczor, adiuntka w Katedrze Kulturoznawstwa Uniwersytetu Gdańskiego gdzie zajmuje się badaniem kultury popularnej, ze szczególnym uwzględnieniem roli mediów w kreowaniu kultury.  

- Aleksandra Szymańska, absolwentka Państwowej Wyższej Szkoły Teatralnej, Telewizyjnej i Filmowej w Łodzi (wydział kierownictwa produkcji) oraz Uniwersytetu Warszawskiego (podyplomowe studia Public Relations).
Od 2002 roku związana z mediami. Z wydawnictwem Hachette Filipacchi Polska, na stanowisku PR and Special Events Managera, następnie z wydawnictwem G+J Gruner + Jahr Polska. Przez cztery lata na stanowisku szefa marketingu tygodnika "Gala", w latach 2007 - 2008 jako Dyrektor Wydawniczy tytułu.
Organizatorka gal telewizyjnych (bezpośrednie transmisje): Złote Kaczki (nagrody miesięcznika "Film") oraz Róże Gali (edycje: 2005 - 2008).
Od sierpnia 2008, po wygranym konkursie na strategię przygotowań miasta do tytułu Europejskiej Stolicy Kultury, Dyrektor Strategiczna zespołu odpowiedzialnego za projekt Gdańsk i Metropolia - Europejska Stolica Kultury 2016 Kandydat.

- Agnieszka Nowak, absolwentka socjologii i psychologii Uniwersytetu Gdańskiego specjalistka psychologii kulturowej i psychologii rodzaju, związana z NEWW-Polska, prowadzi warsztaty dotyczące kwestii międzykulturowych i genderowych. W kręgu jej zainteresowań pozostają sprawy kulturowego uwarunkowania przemocy wobec kobiet.
audytorium 203 Wydziału Nauk Społecznych Uniwersytetu Gdańskiego, ul. Bażyńskiego 4

Wstęp wolny

Opinie

Reklama

Sprawdź się

Wybierz poziom

Jaka rzeźba terenu przeważa w Trójmiejskim Parku Krajobrazowym?

 

Najczęściej czytane