PMI Gdańsk ma przyjemność zaprosić na seminarium marcowe organizowane przez PMI Oddział Gdańsk. Tym razem w roli prelegentów wystąpią Paweł Ruszlewski (Senfino) oraz Michał Stobiecki Pizzaportal.pl" target="_blank" rel="nofollow">Pizzaportal.pl)" target="_blank" rel="nofollow">(Pizzaportal.pl" target="_blank" rel="nofollow">Pizzaportal.pl).
Podobne wydarzenia
środa, godz. 10.00
Gdańsk Nowy Port,
Strajku Dokerów 5
Wstęp wolny
środa, godz. 17:00
Gdynia,
Muzeum Emigracji
Wstęp wolny
W trakcie pierwszej prezentacji pt. "Nie myśl rozwiązaniami, uzyskasz najlepsze rozwiązania." Paweł Ruszlewski podzieli się z uczestnikami jak połączyć ze sobą Scrum, inżynierię wymagań i warsztaty projektowe oraz model rozliczenia oparty o time and materials, aby stworzyć skuteczny zespół skoncentrowany na wysokopoziomowych celach, zamiast na niskopoziomowych zadaniach. W swoim wystąpieniu wykorzysta przykłady wdrożeń aplikacji eFan24 (zwycięski projekt Konkursu Projekt Roku PMI Poland Chapter) oraz strony mobilnej Pizzaportal.pl" target="_blank" rel="nofollow">Pizzaportal.pl. Ponadto Senfino tworzy i utrzymuje w sposób zwinny aplikację mobilną PizzaPortal.pl, która została uznana za najlepszą w Polsce i zdobyła nagrodę na Mobility Trends 2016 w kategorii aplikacja B2C.
Drugą część spotkania otworzy Michał Stobiecki, który pełni rolę Head of Customer Care w Pizzaportal.pl" target="_blank" rel="nofollow">Pizzaportal.pl. Michał przedstawi zagadnienia związane z zarządzaniem relacjami z klientem oraz ich umiejscowienie w strategii firmy. W tym miejscu podzieli się swoim doświadczeniem również z perspektywy budowania relacji z klientem z pozoru zamawiającym wyłącznie jedzenie przez pizzaportal.pl. W swoim wystąpieniu pt. " Zarządzanie relacjami z klientem, a strategia firmy" opowie o narzędziach, wskaźnikach, kompromisach biznesowych oraz ich pozytywnym bądź negatywnym wpływie na klienta końcowego.
Wydarzenie organizowane jest we współpracy z Zatoką Sztuki w Sopocie. Zaczynamy jak zwykle o godz. 18.00.
Relację z lutowego seminarium można znaleźć na: https://pmi.org.pl/2016/03/06/podsumowanie-seminarium-lutowego-pmi-gdansk/
Seminarium uprawnia do rejestracji 2 PDU (Professional Development Units) w obszarze Technical Management Trójkąta Kompetencji PMI posiadaczom certyfikatów wydanych przez PMI.
Rejestracja na seminarium pod adresem: https://www.uczestnicy.pl/event/jak-zwinnie-zrealizowac-projekt-studium-przypadku-zwyciezcy-konkursu-projekt-roku-pmi-seminarium-pmi-gdansk-24032016
Drugą część spotkania otworzy Michał Stobiecki, który pełni rolę Head of Customer Care w Pizzaportal.pl" target="_blank" rel="nofollow">Pizzaportal.pl. Michał przedstawi zagadnienia związane z zarządzaniem relacjami z klientem oraz ich umiejscowienie w strategii firmy. W tym miejscu podzieli się swoim doświadczeniem również z perspektywy budowania relacji z klientem z pozoru zamawiającym wyłącznie jedzenie przez pizzaportal.pl. W swoim wystąpieniu pt. " Zarządzanie relacjami z klientem, a strategia firmy" opowie o narzędziach, wskaźnikach, kompromisach biznesowych oraz ich pozytywnym bądź negatywnym wpływie na klienta końcowego.
Wydarzenie organizowane jest we współpracy z Zatoką Sztuki w Sopocie. Zaczynamy jak zwykle o godz. 18.00.
Relację z lutowego seminarium można znaleźć na: https://pmi.org.pl/2016/03/06/podsumowanie-seminarium-lutowego-pmi-gdansk/
Seminarium uprawnia do rejestracji 2 PDU (Professional Development Units) w obszarze Technical Management Trójkąta Kompetencji PMI posiadaczom certyfikatów wydanych przez PMI.
Rejestracja na seminarium pod adresem: https://www.uczestnicy.pl/event/jak-zwinnie-zrealizowac-projekt-studium-przypadku-zwyciezcy-konkursu-projekt-roku-pmi-seminarium-pmi-gdansk-24032016