• Kino
  • Mapa
  • Ogłoszenia
  • Forum
  • Komunikacja
  • Raport

Śmiertelny wypadek w Bałtyckim Terminalu Kontenerowym

Patsz
17 października 2017 (artykuł sprzed 6 lat) 
aktualizacja: godz. 10:03 (17 października 2017)
Mimo podjętej akcji ratunkowej, znajdujący się w ciężarówce 55-letni mężczyzna zmarł. Mimo podjętej akcji ratunkowej, znajdujący się w ciężarówce 55-letni mężczyzna zmarł.

55-letni mężczyzna został w poniedziałek wieczorem przygnieciony przez kontener po tym, jak na stojącą ciężarówkę z ładunkiem najechała portowa suwnica, przewracając pojazd. Do wypadku doszło w Bałtyckim Terminalu Kontenerowym zobacz na mapie Gdyni w Gdyni.





Aktualizacja, godz. 10 Prokuratura wszczyna śledztwo w sprawie wypadku. Już teraz wiadomo, że ciężarówka uderzona przez suwnicę stała w nieprzeznaczonym do tego miejscu.




Do tragicznego wypadku doszło ok. godz. 19.30. Jak informują policjanci z Komendy Miejskiej Policji w Gdyni suwnica najechała na stojącą ciężarówkę z ładunkiem, przewracając ją.

Próbujący się wydostać z pojazdu 55-letni kierowca został częściowo przygnieciony.

Mimo podjętej reanimacji nie udało się go uratować.

- Według wstępnych ustaleń ciężarówka była nieprawidłowo zaparkowana. Wiadomo, że suwnicowy w momencie wypadku był trzeźwy. Na miejscu był prokurator, Państwowa Inspekcja Pracy i przedstawiciele zakładu - informuje Jarosław Biały z Komendy Miejskiej Policji w Gdyni.

Akcja ratownicza po wypadku w BTC

Patsz

Miejsca

Opinie (186) 10 zablokowanych

  • To nawet małe auta mają czujniki zbliżenia do przeszkdy

    A duża suwnica samobieżna nie ma takich zabezpieczeń? Co za prymityw.

    • 11 5

  • przestrzegajcie przepisów ludzie (3)

    jeśli będą przestrzegane, to wypadków NIE będzie

    ile można zyskać na 2 minutach pospiechu a ile stracić na śmierci?

    • 22 0

    • (2)

      Jakich przepisów ????nie ma wydzielonego miejsca na odryglowanie kontenera

      • 5 1

      • Nie pitol - przepisy zawsze są (1)

        miejsca sa na pewno tak jak na całym świecie oznaczone, bez tego niemozliwe byłoby szybkie rozładowanie

        • 1 3

        • hahahha

          Problem w tym, że Polska to inny świat... Tu na podjęcie czeka się 8 godzin ZA DARMO, a w porcie w Niemczech max godzinę (jak przekroczysz, to dostajesz kasę za przestój) Ps. Miejscem przeznaczonym do odryglowania jest plac przed wjazdem na wagę, ale fakt faktem, że słabo jest oznaczony i wiedzą o tym tylko ci, którzy czytali regulamin.

          • 2 1

  • (2)

    I znowu kierowca ciężarówki. A przecież oni tacy zawodowcy i najmądrzejsi na drogach.

    • 6 20

    • A ty nawet głupi nie jesteś

      • 3 0

    • szkoda było twojego cennego czasu na wpis o tej treści

      • 8 1

  • Odszedł nasz współpracownik,a zarazem kolega ,znajomy.
    Wyrazy współczucia dla jego rodziny

    • 29 1

  • Opinia do filmu

    Zobacz film Wypadek w terminalu BCT

    Bct folwark nie port

    Ale gdyby suwnica zatrzymała się przy wyjeździe z sektora i upewnila co się dzieje nikomu czapka z głowy by nie spadła ...można gdybać a prawdą poliszynela jest wrogość na linii suwnica -ciężarówka.
    Chłopcy z góry często robią chłopakom na złość, opóźniajac zaladunek do maximum i myślę -daj Boże żebym nie miał racji -ze ktoś ta złość i przewagę zaprezentował tylko z tragicznym skutkiem.
    Monitoring pokaże
    Niech ktoś od BHP portu weźmie się za to i może zapobiegnie większej eskalacji konfliktu.

    • 1 0

  • Opis wypadku strasznie lakoniczny (4)

    Skoro został przygnieciony podczas próby wydostania się z auta, to oznaczałoby że suwnica co najmniej dwukrotnie uderzyła w auto. Pierwszy raz przewracając je, a drugi przesuwając.

    • 32 28

    • Niekoniecznie (3)

      Może widział, że suwnica się zbliża, wiedział już, że autem nie ucieknie, więc próbował opuścić kabinę i w tym momencie suwnica uderzyła w ciągnik?

      • 28 0

      • Na innym portalu czytałam, ze zginął już po wystkoczeniu z ciągnika.

        • 2 0

      • Czyli może auta nie mógł uruchomić?

        • 4 0

      • Gdyby byl w fotelu i zapial pasy to moze by przezyl.

        • 7 6

  • (3)

    Niech rodzina nie da się wykiwać. Od razu dobry adwokat i jazda z pracodawcą o odszkodowanie. Bo tylko tyle można ugrać. Życia nikt nie zwróci. Uważać na inspektora BHP. To są wyjątkowe mendy.

    • 53 46

    • Pracodawcą jest firma przewozowa, wiec pracodawca nie jest tu winien.

      Nasz Inspektor BHP jest cool, tylko za często sprawdza jak jesteśmy zabezpieczeni na budowie , i na dodatek zdjęcia robi, bo nam niewygodnie w uprzęży pracować po zewnętrznej stronie rusztowania,
      no i bada trzeźwość...- ostatnio kierownik dostał mandat 1000 zł.

      • 8 1

    • pracodawcą jest firma przewozowa. (1)

      powinni jeszcze zabulić za zniszczenia w BTC które ten kierowca spowodował źle parkując.

      • 13 11

      • Wszyscy powinniśmy dostać odszkodowania za to że jesteś i piszesz.

        • 7 8

  • Straszne

    • 33 1

  • Opinia do filmu

    Zobacz film Wypadek w terminalu BCT

    Masakra... szkoda, wielka szkoda..

    • 1 0

  • Opinia do filmu

    Zobacz film Wypadek w terminalu BCT

    Szkoda chłopa. To jest dobra lekcja dla nas wszystkich a w szczegolnosci dla tych ujadaczy co twierdza ze praca w porcie nalezy do lekki latwych i przyjemnych.

    • 1 1

alert Portal trojmiasto.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii.

Reklama

Statystyki

Wydarzenia

VI Ogólnopolska Konferencja Naukowa Fizjoterpia Pediatryczna

250 zł
warsztaty, konferencja

Trójmiejski Dzień Zielonych Budynków

123 zł
konferencja

Konferencja TEDx SANS!

100 zł
konferencja, forum

Sprawdź się

Sprawdź się

Wybierz poziom

Głowica w Trójmiejskim Parku Krajobrazowym to:

 

Najczęściej czytane