• Kino
  • Mapa
  • Ogłoszenia
  • Forum
  • Komunikacja
  • Raport
stat
Impreza już się odbyła

Spotkanie z Pawłem Tkaczykiem

Instytut Filozofii, Socjologii i Dziennikarstwa UG, kierunek dziennikarstwo i komunikacja społeczna, Sekcja Marketingu Uniwersytetu Gdańskiego oraz Studenckie Koło Naukowe CDN... serdecznie zapraszają studentów na spotkanie pt. "Czy studia PR mogą zaszkodzić Twojej pracy w PR? Czyli czym grozi «wiedzieć za dużo»" z Pawłem Tkaczykiem, ekspertem w obszarze marketingu i mediów społecznościowych. Wykład i rozmowa jest podsumowaniem jubileuszu 10-lecia kierunku dziennikarstwo i komunikacja społeczna na Uniwersytecie Gdańskim. Wstęp wolny.

maj 24-25

piątek - sobota, godz. 18:30

bilety 170 zł
ulgowy 150 zł

w każdą niedzielę (do 30.06), godz. 11:00

Pogórze,
bilety 80 zł
Czas: 19 grudnia 2016 r., godz. 14:00
Miejsce: Bałtycki Kampus UG w Gdańsku-Oliwie, Wydział Nauk Społecznych, ul. Bażyńskiego 4, aula S 203
Organizator: Instytut Filozofii, Socjologii i Dziennikarstwa UG, kierunek dziennikarstwo i komunikacja społeczna, Sekcja Marketingu Uniwersytetu Gdańskiego oraz Studenckie Koło Naukowe CDN...

Paweł Tkaczyk jest znanym i cenionym ekspertem z w obszarze marketingu i mediów społecznościowych. Jest autorem bestsellerowych książek: "Zakamarki marki" i "Grywalizacja", pisze do branżowych pism, takich jak "Brief" czy "Marketing w praktyce". Prowadzi wykłady i szkolenia w ramach współpracy z firmami w całej Polsce. Jak podkreśla, "opowiada historie przed salą pełną ludzi, by zainspirować tłum". Mówi o budowaniu silnej marki, nowoczesnego marketingu, psychologii konsumenta, mediów społecznościowych czy grywalizacji.

W czasie spotkania na Uniwersytecie Gdańskim - "Czy studia PR mogą zaszkodzić Twojej pracy w PR? Czyli czym grozi «wiedzieć za dużo»" - opowie o formułkach, klątwie wiedzy, o tym, dlaczego w PR zawsze warto rozmawiać i... dlaczego tak rzadko mamy w nim do czynienia z rozmową. Spotkanie będzie miało formułę otwartej rozmowy, będzie zatem okazja do zadawania pytań. Wydarzenie jest otwarte dla wszystkich studentów Uniwersytetu Gdańskiego, a dedykowane szczególnie tym, którzy studiują kierunek dziennikarstwo i komunikacja społeczna oraz kierunki związane z marketingiem i public relations.

Patronat nad wydarzeniem objął Prorektor ds. Studenckich Uniwersytetu Gdańskiego prof. UG., dr hab. Arnold Kłonczyński.

Opinie

Sprawdź się

Wybierz poziom

Jaka rzeźba terenu przeważa w Trójmiejskim Parku Krajobrazowym?

 

Najczęściej czytane