Studencie planujesz zorganizować crowdfunding? Zatem warsztaty organizowane przez dr Katarzyna Brzeska-Osieck są dla Ciebie! Warsztat przybliża dobre praktyki kampanii crowdfundingowych, zapewnia narzędzia, o których należy pamiętać w czasie prowadzenia projektu oraz pozostawia otwarte pole do dyskusji o alternatywnych sposobach finansowania.
Podobne wydarzenia
sobota, godz. 18:00
Gdańsk,
Stacja Food Hall
środa, godz. 10:00 - 14:00
Gdynia,
WSAiB
Wstęp wolny
Okazuje się, że dwie godziny to za mało, by powiedzieć wszystko o crowdfundingu, czyli społecznościowym finansowaniu, które dla wielu stało się alternatywą do rozwijania własnych idei, nie tylko biznesowych, ale też prywatnych. Crowdfunding nie jest formą finansowania dla każdego, dlatego warto zrobić sobie wcześniej checklistę i na podstawie wyników zdecydować, czy to dla nas. Dobre przykłady z projektu Crowd-Fund-Port.
Zajęcia poprowadzi Paweł Płoski, opiekun merytoryczny projektów edukacyjnych w Gdańskiej Fundacji Przedsiębiorczości, który tak opowiada o warsztacie: - Zaczynamy od przygotowania idei. Wszyscy muszą się dowiedzieć o tym, co chcemy zrealizować. Później trzeba zdefiniować naszych odbiorców i wiedzieć, jakim budżetem dysponujemy. Warto pamiętać, by mieć przygotowany plan B. Ważne jest też z kim chcemy realizować nasz projekt. Pamiętajmy, by odpowiedzieć sobie jeszcze na pytanie, jakiego zespołu potrzebujemy. A może jesteśmy w stanie zrealizować to sami? Na końcu przeprowadzamy promocję projektu i to jest czas, by zdefiniowaną na początku grupę traktować jak naszych najważniejszych odbiorców, czyli naszych klientów. Jeśli mówimy więc o crowdfundingu, to mamy do czynienia ze społecznością, a tą jest klient, który do nas przychodzi i chce coś od nas uzyskać, a jednocześnie nas wspierać.
Zajęcia poprowadzi Paweł Płoski, opiekun merytoryczny projektów edukacyjnych w Gdańskiej Fundacji Przedsiębiorczości, który tak opowiada o warsztacie: - Zaczynamy od przygotowania idei. Wszyscy muszą się dowiedzieć o tym, co chcemy zrealizować. Później trzeba zdefiniować naszych odbiorców i wiedzieć, jakim budżetem dysponujemy. Warto pamiętać, by mieć przygotowany plan B. Ważne jest też z kim chcemy realizować nasz projekt. Pamiętajmy, by odpowiedzieć sobie jeszcze na pytanie, jakiego zespołu potrzebujemy. A może jesteśmy w stanie zrealizować to sami? Na końcu przeprowadzamy promocję projektu i to jest czas, by zdefiniowaną na początku grupę traktować jak naszych najważniejszych odbiorców, czyli naszych klientów. Jeśli mówimy więc o crowdfundingu, to mamy do czynienia ze społecznością, a tą jest klient, który do nas przychodzi i chce coś od nas uzyskać, a jednocześnie nas wspierać.