Jesteś osobą młodą, przebojową i marzy ci się kariera influencera? Jeśli tak, zgłoś się do konkursu na gdańskiego tiktokera. Aby zostać ambasadorem miasta w mediach społecznościowych, należy mieć ukończone 16 lat i mnóstwo pomysłów na pokazanie Gdańska w krótkiej, dynamicznej formie. Najlepsi otrzymają nagrody oraz możliwość współpracy z Piotrem Byliną, czyli tiktokowym Edziem.
Konkursy w Trojmiasto.pl - do wygrania m.in. bilety na koncerty
tak, bardzo chciał(a)bym być sławny(a)
7%
nie, w ogóle mnie to nie interesuje
93%
Minął już rok od powstania
oficjalnego profilu Gdańska na platformie TikTok. Miasto zgromadziło tam już setki tysięcy polubień i wyświetleń oraz ponad 16 tys. obserwujących.
Kolejnym krokiem w stronę rozwoju profilu i sposobem na dotarcie do młodych gdańszczan jest przeprowadzenie castingu, który ma na celu wyłonienie kreatywnych i twórczych osób. Zwycięzcy będą mieli szansę na stałą współpracę przy tworzeniu materiałów filmowych zamieszczanych na oficjalnych kontach miasta w mediach społecznościowych. Twarzą i mentorem akcji został
Piotr Bylina - tiktoker znany pod pseudonimem Edzio.
- Sam jestem twórcą i uważam, że przeprowadzenie castingu w takiej formie jest naprawdę ciekawym sposobem na promocję Gdańska - mówi Piotr Bylina. - Z drugiej strony, jestem także gdańszczaninem i cieszę się, że mojemu miastu zależy na dotarciu do młodszej publiczności. To na razie rzadko spotykane, by władze miasta doceniały TikToka, a według mnie to platforma z naprawdę dużym potencjałem przekazu.TikTok dał mi drugie życie. Edzio rapuje w aplikacji i nagrywa płyty
Pierwszy etap castingu potrwa do 26 sierpnia. W tym czasie zbierane będą zgłoszenia oraz wybrane zostaną osoby, które zakwalifikują się do kolejnego etapu. Ci, którzy pozostaną w grze, będą mieli za zadanie zrealizować jedno z trzech określonych przez organizatorów zadań castingowych.
Komisja konkursowa, w skład której wchodzą Piotr Bylina, przedstawiciele
Urzędu Miejskiego w Gdańsku, reprezentanci partnera konkursu - agencji
Personal PR oraz Gdańskiej Rady Młodzieżowej, wyłoni maksymalnie trzech zwycięzców, którzy otrzymają nagrodę w wysokości 2 tys. zł, możliwość przygotowania materiałów wideo pod opieką Piotra Byliny, a także szansę na stanie się mikroinfluencerem.
- TikTok umożliwia tworzenie kreatywnych treści, których odbiorcami są młodsi użytkownicy internetu. Zdecydowaliśmy się wykorzystać właśnie ten kanał społecznościowy, aby do nich dotrzeć i zaangażować ich w mówienie o aspektach ważnych dla naszego miasta - komentuje Marek Bonisławski, dyrektor Biura Prezydenta gdańskiego urzędu miejskiego.Publiczne ogłoszenie wyników nastąpi między 19 a 25 września.