- 1 Koniec z nauką HiT-u w szkołach. Jest rozporządzenie ministerstwa (41 opinii)
- 2 Wielkie zainteresowanie naszą strefą (69 opinii)
- 3 Rusza rekrutacja do szkoły średniej 2024/25. Jak zapisać się i wybrać klasę? (20 opinii)
- 4 Ruszyła rekrutacja uzupełniająca do przedszkoli i szkół podstawowych (21 opinii)
- 5 Absolwent gdyńskiej "trójki" głównym naukowcem w OpenAI (66 opinii)
- 6 Egzamin ósmoklasisty 2024. Mamy arkusze z angielskiego (10 opinii)
Coraz więcej pacjentów z COVID-19. Potrzebny szpital tymczasowy?
Przybywa zakażeń koronawirusem SARS-CoV-2, a tym samym pacjentów wymagających hospitalizacji. Bufor wolnych miejsc dla chorych na COVID-19 utrzymywany jest przez otwieranie kolejnych oddziałów w szpitalach specjalistycznych. Obecnie w woj. pomorskim zajętych jest około 70 proc. dostępnych łóżek dla chorych z ciężkim przebiegiem COVID-19, w szpitalach przebywa już 464 zakażonych pacjentów. Jak na razie nie zdecydowano jednak o otwarciu szpitala tymczasowego.
15 listopada 2021:
976 zakażeń na Pomorzu, 375 zakażeń w Trójmieście
- W Pomorskim Centrum Chorób Zakaźnych i Gruźlicy w Gdańsku przebywa obecnie 211 pacjentów. Obiekt może pomieścić 234 pacjentów - informuje Małgorzata Pisarewicz, rzecznik Szpitali Pomorskich.
Zgodnie z informacjami Pomorskiego Urzędu Wojewódzkiego w naszym regionie jest obecnie leczonych 464 pacjentów z COVID-19, a 36 osób znajduje się na stanowiskach respiratorowych. Przypomnijmy, że w tym momencie we wszystkich placówkach szpitalnych jest przygotowanych 650 miejsc w trybie stacjonarnym i 53 łóżka na intensywnej terapii.
Czytaj też: COVID-19 w szpitalach. "Niebawem nasze możliwości się wyczerpią"
Oddziały szybko wypełniają się pacjentami
Z powodu rosnącej liczby zajętych łóżek władze wojewódzkie regularnie powiększają liczbę miejsc dla chorych na COVID-19 w placówkach specjalistycznych. Te jednak również zapełniają się błyskawicznie.
- Od 7.11.2021 na SP ZOZ MSWiA w Gdańsku decyzją wojewody pomorskiego z 5.11.2021 r. nałożono obowiązek utworzenia 20-łóżkowego oddziału covidovego na II poziomie referencyjnym. Zakład zrealizował tę decyzję - potwierdził dyrektor Grzegorz Sut.
Dwa dni później na oddziale nie było już wolnych miejsc. Podobnie sytuacja wygląda w pozostałych placówkach szpitalnych. W 7 Szpitalu Marynarki Wojennej w Gdańsku zajętych jest 11 łóżek, a więc wszystkie dostępne. W Uniwersyteckim Centrum Klinicznym leży obecnie 22 pacjentów - cały oddział jest wypełniony. Z kolei na Oddziale Intensywnej Terapii COVID-19 w Szpitalu św. Wojciecha leży obecnie 16 pacjentów - pozostało 8 wolnych stanowisk.
Czytaj też: Pracowali na oddziale covidowym, ale dodatku nie dostaną
Powołano kolejny oddział covidowy
We wtorek w Szpitalu im. Mikołaja Kopernika w Gdańsku ruszył nowy Oddział Chorób Wewnętrznych COVID-19, który może pomieścić 35 pacjentów.
- Z dniem 16.11.2021 r. Oddział Chorób Wewnętrznych i Diabetologii zostaje przeznaczony dla pacjentów z potwierdzonym zachorowaniem na COVID-19 - poinformowała spółka Copernicus.
Oddziały covidowe są również organizowane poza trójmiejską aglomeracją. W Szpitalu Specjalistycznym w Wejherowie przebywa obecnie 19 pacjentów zakażonych COVID-19.
Potrzebny szpital tymczasowy?
Niespełna dwa tygodnie temu w pomorskich szpitalach znajdowało się ok. 200 chorych, teraz Urząd Wojewódzki informuje o 464 zajętych przez pacjentów łóżkach. DO tej pory jednak nie zdecydowano się na ponowne uruchomienie żadnego z dwóch szpitali tymczasowych, które działałyby na Pomorzu w czasie trzeciej fali pandemii koronawirusa.
- Oczywiście ten obiekt widnieje w planie kryzysowym, w tej chwili nie ma potrzeby uruchamiania dodatkowego szpitala. Jeżeli dojdzie do sytuacji kryzysowej, porównywalnej do tego, co widzieliśmy podczas trzeciej fali, to istnieje możliwość uruchomienia szpitala tymczasowego - mówił wówczas Piotr Kobzdej.
Z naszych informacji wynika, że w pierwszej kolejności zostałoby uruchomionych 100 łóżek oraz od 10 do 20 łóżek respiratorowych. W razie potrzeby szpital może zostać reaktywowany w ciągu miesiąca.
Miejsca
Opinie (243) 6 zablokowanych
-
2021-11-17 09:27
#ostatniaprosta :-D (21)
Ostatnia prosta okazała się być rondem. Tyle właśnie warte są te śmieszne szczepionki. Nabiły tylko kabzę farmaceutycznym gigantom.
- 64 31
-
2021-11-17 10:14
(12)
Nowe warianty są bardziej zakaźne niż te sprzed roku. Bez szczepionki byłoby o wiele gorzej niż rok temu. No i mamy niskie wyszczepienie. Sprawdź statystyki kto wymaga hospitalizacji. Proporcje zaszczepionych i niezaszczepionych w szpitalach.
- 4 17
-
2021-11-17 11:17
I po co takie kłamliwe komentarze? (11)
Obecnie w Niemczech 42% zmarłych na Covid po 60 rż to zaszczepieni (Deutsche Welle).
- 8 2
-
2021-11-17 13:35
(8)
Porównaj to z odsetkiem zaszczepionych - dla całej populacji jest to 67%, dla osób starszych pewnie jeszcze więcej. Obrazowo - z 2 mln niezaszczepionych osób zmarło 58, z 8 mln zaszczepionych 42. Widzisz różnicę?
- 3 8
-
2021-11-17 13:46
dolicz jeszcze NOp-y, zobaczymy jak będzie różnica (7)
Tymczasem w Europie notujemy rekord zakażeń od początku pandemii, 2 mln zakażeń w tydzień. Dobre te szczepionki, takie nie chroniące za bardzo przed zakażeniem.
- 7 3
-
2021-11-17 20:52
(6)
Naprawdę uważasz, że zgonów spowodowanych szczepieniem jest ponad trzy razy więcej niż tych u osób zaszczepionych? (żeby równoważyły stosunek szczepionych do niezaszczepionych)
- 0 2
-
2021-11-17 23:52
(5)
NOP-y to nie tylko zgony, ale też ciężkie przypadki zachorowań. A jest ich dużo w mojej ocenie (jest szczegółowy raport i nie jest to ból w miejscu ukłucia). Jest też dużo zgonów młodych ludzi, zmarłych bez podania przyczyny. Nieoficjalnie to problemy kardiologiczne.
- 2 1
-
2021-11-18 04:25
Bzdura do potęgi (4)
- 2 3
-
2021-11-18 08:12
Bo ty tak twierdzisz zabawny ptysiu? (3)
- 1 3
-
2021-11-18 09:04
Nie, bo ty tak twierdzisz, ponury foliarzu (2)
- 2 1
-
2021-11-18 15:03
Nowy level trollingu (1)
Zaprzeczanie oficjalnym danym. Ciemny lud wszystko kupi, nawet to ze dane oficjalne sie nie licza
- 0 3
-
2021-11-18 16:33
Statystyka może być wykorzystana przez ludzi wykształconych, potrafiących wyciągać właściwe wnioski. Ty do nich nie należysz foliarzu. Nie dyskutuje się z foliarzami
- 2 0
-
2021-11-17 15:43
(1)
Nie klam jestem w Niemczech i nic takiego tu nie ma. Chorują niezaszczepieni i to ciężko. Jest mniejsza umieralność niż w Polsce. Niemcy 83mln Polska 37mln ludności. W Polsce brakuje tlenu szpitale nie są przygotowane na to żeby było po kilkadziesiąt osób pod tlenem.
- 3 8
-
2021-11-17 16:34
wiesz co to jest Deutsche Welle? Wiesz co to jest Instytut Roberta Kocha?
To jakiś wyższy level trollingu polemizować z oficjalnymi danymi. 4 dni temu podali taką wiadomość, 42% zgonów na covid powyżej 60rz to zaszczepieni. Więc nie kłam albo naucz się niemieckiego.
- 7 2
-
2021-11-17 10:08
szczepionki są najlepszą profilaktyką od stu lat (5)
ale trzeba się szczepić, bo ciągle 40% się zaszczepić nie chce
- 7 19
-
2021-11-17 11:16
Tak szczepionki są dobrą profilaktyką (3)
Ale nie w walce z wirusem i nie takie szczepionki. Te piękne hasła o odporności stadnej to tylko teoria która tutaj nie ma prawa bytu. Po 5 dawce może ludzie zrozumieją o co tutaj chodzi.
- 10 3
-
2021-11-18 09:02
(2)
Na grypę szczepimy się już od szeregu lat, więc nie strasz, nie strasz, bo się....
- 2 2
-
2021-11-18 15:01
Tak 10% lekarzy sie szczepi (1)
Mowila mila pani na posiedzeniu Naczelnej Izby Lekarskiej. Faktycznie masowo sie szczepimy.
- 0 2
-
2021-11-18 16:28
Masowo tylko umieramy z powodu szczepień, nieprawdaż? :)
- 2 0
-
2021-11-17 10:23
Najlepszą profilaktyką jest budowanie odporności
Szczepionki mogą być lepszą profilaktyką, ale tylko na choroby, na które nie da się tej odporności zbudować. Czy to z uwagi na chorobę, czy dana osobę - np. Europejczycy nie mają możliwości uodpornić się na malarię, więc szczepienie tutaj ma sens.
Na choroby grypopodobne szczepienie długofalowo może pomóc głównie osobom o słabej odporności. Innym może pogorszyć tę odporność.- 16 6
-
2021-11-18 08:54
niech teraz zwrcaja kasę
- 0 0
-
2021-11-17 09:59
Zdrowie publiczne
Biznes farmaceutyczny prywatny
Nie dziwne że biznes chce zarabiać- 11 2
-
2021-11-17 09:23
(22)
Co to znaczy, że pacjent jest "z Covid19"?
Po drugie dlaczego ta choroba nie figuruje oficjalnie na liście chorób zakaźnych Głównego Inspektora Sanitarnego i dlaczego GIS nie został dotąd wybrany w czasach tej śmiertelnej zarazy? O co chodzi?
Dlaczego w tzw wyszczepionych pansteach jest wzrost zakażeń rok do roku i kilkaset procent?- 58 14
-
2021-11-17 19:46
To znaczy "z pozytywnym wynikiem testu" (4)
Bo taka jest definicja tej "choroby". Ludzie "chorzy" niczym się nie różnią od reszty, tak samo grają mecze, chodzą do pracy i są oczywiście także i w szpitalach.
Rzecz jasna politycy i wspierająca ich propaganda ma g... do powiedzenia na ten temat. Na szczęście coraz więcej ludzi szuka informacji na własną rękę, czytają definicje choroby, sprawdzają statystyki z ZUS czy NFZ - dzięki temu coraz większa szansa, że ta żenada się szybciej skończy.- 6 2
-
2021-11-17 20:52
cenzura jest coraz bardziej powszechna (3)
Znajoma opublikowała post na fejsie, że pewien naturalny produkt wzmacnia odporność naturalną. Post usuneli i dali linka do poczytania na temat aktualnych wytycznych o poprawianiu odporności. Tak to jest wolność słowa.
- 7 3
-
2021-11-18 04:22
(2)
Znajoma powiadasz? No to ja napiszę, że znajoma znajomego. Na fejsie powiadasz? Hmm.... albo nie będę pisał
- 1 2
-
2021-11-18 15:00
Jakbym napisal ze to ja to poczulbys sie lepiej? (1)
- 1 2
-
2021-11-18 16:24
Na fejsie... i wszystko jasne
Na fejsie kto by nie pisał, musi być wiarygodny :)
- 2 1
-
2021-11-17 09:42
(1)
to znaczy ze pacjent nawet by nie wiedzial ze mial covida gdyby mu nie wykryli
- 20 2
-
2021-11-18 09:00
Niektórym nawet pozytywny wynik testu nie wiele mówi. U niektórych samo słowo "pozytywny" wywołuje radość i okrzyk: - hurra zdałem!
- 4 1
-
2021-11-17 10:42
Rzetelnych informacji trzeba szukac w innych mediach (5)
Polecam film na youtub Kto jest właścicielem swiata. Moze niektorym otworza sie oczy.
- 6 7
-
2021-11-17 11:57
Bitchute jest lepszy (1)
Ale co z tego że ludziom się oczy otwierają kiedy zdecydowana większość z nich i tak nic z tą wiedzą nie zrobią. Jedyne co to szukaja dalej tych negatywnych wiadomości i wpadają w głębszą depresję. Poczytaj sobie co to jest doomscrolling.
- 6 1
-
2021-11-18 04:19
Większość olewa i słusznie. Za to zdecydowana mniejszość upaja się tymi teoriami spiskowymi, jak smrodem przepoconych skarpet. Hi hi :)
- 2 1
-
2021-11-17 21:19
A jest tam coś o tym, że królowa angielska jest jaszczurem, bo jak nie, to nie oglądam.
- 2 2
-
2021-11-17 16:04
(1)
Świetny argument - film na youtubie. Co jeszcze polecisz? Wikipedię?
- 2 6
-
2021-11-17 16:31
oglądałeś że się wypowiadasz?
Jeżeli nie to wróć do lekcji, bo rządzący je dobrze odrobili
- 4 3
-
2021-11-17 09:29
(8)
Dzisiaj wysłano zawiadomie do prokuratury na kilku dyrektorów szkół za jawne łamanie prawa w kwestii tzw zdalnej nauki, wyłudzania od rodziców wrażliwych danych osobowych i przekraczania uprawnień w temacie nakładania dzieciom na twarz masek, co jest zwykłą procedurą medyczną a do tej nie wolno nikogo zmuszać.
- 34 16
-
2021-11-17 09:31
I bardzo dobrze, jechać z nimi do bólu. (6)
Dość covidowego terroru!
- 27 11
-
2021-11-17 10:06
(5)
A medycyna to dzieło szatanaaa!! Za widły!!!
- 6 19
-
2021-11-17 10:25
Medycyna nie, ale medyczny terroryzm to już ludzie religijni powinni w tych kategoriach rozpatrywać (4)
- 16 7
-
2021-11-17 10:36
Nie odpisuj mu (3)
To pracownik big pharmy, pilnuje swojej galezi zeby jej nikt nie podcinał.
- 17 5
-
2021-11-17 11:54
(2)
Ale wy tępi jestescie ........ poczytac tu komentarze foliarzy i troli to jak wehikuł czasu .....sredniowiecze welcome to....
- 8 16
-
2021-11-17 16:30
rozumiem, że ktoś lubi być zniewolony
tak średniowiecze czy komuna wraca, coraz więcej osób to widzi
- 8 1
-
2021-11-17 12:05
czyli co? już 2 szczepionki to nie ... już muszą być aż 3
i tylko 1rok będą działać !!!
-LOL-- 10 3
-
2021-11-17 09:33
I bardzo dobrze!
Niech wiedzą, że każdy z nich odpowiada za swoje działania.
- 14 4
-
2021-11-17 09:16
A podobno tutaj tyle zaszczepionych :) (17)
Te szczepienia widzę, że można o kant tyłka rozbić. Ja się zaszczepiłem i żałuję, bo już na horyzoncie trzecia dawka. Ktoś ładny pieniądz na tym kręci.
- 70 39
-
2021-11-17 10:40
To samo w mazowieckim (3)
Najbardziej wyszczepione województwo, w Belgii Irlandii Niemczech w szpitalach okolo 50% pacjentow to zaszczepieni. Czas na kolejne dawki
- 8 6
-
2021-11-18 04:13
(2)
Do szkoły tumanie
- 2 2
-
2021-11-18 14:58
Ile wujek bill placi za wpisik? (1)
W koncu rekordowe zyski to i nowe etaty sa
- 1 2
-
2021-11-18 16:18
Ty nie masz szans na żaden zarobek. Możesz liczyć co najwyżej na zasiłek. Dlatego ucz się tumanie
- 2 1
-
2021-11-17 09:20
(11)
Zaszepionych jest około 60procent populacji Pomorza. 40 procent nie, bo wolało teorie spiskowe i amatorskie filmiki z żółtymi napisami:), także ma teraz kto chorować.
- 25 39
-
2021-11-17 09:29
Przecież spora część chorych to osoby zaszczepione, które rzekomo miały być bezpieczne. (9)
Negujesz oficjalne statystyki covidowy foliarzu?
- 33 15
-
2021-11-17 11:48
mnóstwo osób kupiło certyfikat, proceder znany od dawna (3)
- 2 17
-
2021-11-17 12:03
tak sobie wmawiaj - .... (2)
już mówią że nie 2 a 3 szczepienia ...
już mówią, że te 3x szczepienia to co rok ... i tak rok w rok
-LOL-- 13 3
-
2021-11-17 18:52
No i nawet gdyby trzeba było co roku - jaki masz z tym problem?
- 2 11
-
2021-11-17 18:24
Już mówią. Przestań zajmować się bajkami.
- 1 8
-
2021-11-17 18:23
Foliarzem to ty zalatujesz
- 2 0
-
2021-11-17 09:39
Jak bardzo spora? Nikły procent. (3)
Zresztą już wiemy, że część chorych zaszczepionych to ci którzy kupili zaświadczenie o szczepieniu.
- 18 23
-
2021-11-17 13:53
to teraz nowa narracja?
Najpierw było, że chronią w 99% przed ciężkim przebiegiem. Okazuje się że co najwyżej w 50% przed zgonem. Teraz dorabiamy nowe teorie, a udzie dalej to łykają.
- 11 5
-
2021-11-17 09:45
Bardzo nikły. (1)
W wielu krajach sięgający już połowy zakażonych.
- 18 7
-
2021-11-17 09:56
Im więcej zaszczepionych tym mniej hospitalizacji ale większy odsetek zaszczepionych wśród tych hospitalizacji.
- 8 13
-
2021-11-17 14:00
a....
hemoroidy już podleczyłeś ...dale ? bo twoja klientela z dworca podobno się stęskniła XD
- 1 0
-
2021-11-17 13:55
Polska obecnie ma wolnych 35 mln dawek
Obywatelu, szykuj się kolejne dawki są gotowe dla Ciebie....
- 8 1
-
2021-11-17 10:15
(11)
W 2017 roku 360 tysięcy ludzi tygodniowo chorowało na grypę.
Szpitale i przychodnie pękały w szwach.
Łóżka szpitalne stały na korytarzach. Służba zdrowia pracowała na 120%. Nikt nie nosił masek, nikt nie zmuszał do szczepień, nikt nie wałkował tego w mediach, nikt nie zamykał szkół i gospodarki.
Po prostu trafił sie bardziej zjadliwy sezon grypowy.- 124 110
-
2021-11-18 13:53
Ludzie przestali się kłuć na grype (1)
W statystykach z dwóch ostatnich lat zgonów z powodu grypy =0(a tak naprawdę każdego roku umiera 500000ludzi na grypę)...To co zrobili wymyślili coś nowego covid
- 4 3
-
2021-11-18 16:13
Kolejny domorosły "naukowiec"? :)
- 3 0
-
2021-11-17 19:41
historia się kłania. (1)
W 1918 - 1920 roku zmarło na grypę której odmiana nazywała się hiszpanka nawet do 100 mln.ludzi.Teraz inna odmiana grypy o nazwie covid sieje żniwo na całym świecie.Narazie około 4 mln.
- 7 5
-
2021-11-18 13:58
Grabarz poczytaj dokładnie na Grypę-hiszpanke zmarło około 5 milionów
...sytuacja podobna lecz był to czas fatalnej sytuacji stanu zdrowia po dlugie 5 letniej wojnie i ogromną biedą oraz brakiem dostępu do służby zdrowia. Pandemia zniknęła po 2 latach , zbierając do dziś żniwo 500000 ludzi rocznie.
- 4 1
-
2021-11-18 08:55
fabryki smierci pracuja pełna parą
nigdy nie miały tyle roboty co teraz, a ja wam powiadam, złozcie wszyscy (ale wszyscy) deklaracje do Poltransplantantu że nie zgadzacie sie na oddanie swoich organów po smierci i sami zoabczycie, ze po pol roku w szpitalu beda tylko ci naprawde umierajacy na choroby które były juz wczesniej. To bedzie kolejny cud na Wisłą.
- 6 3
-
2021-11-18 01:38
wtedy nie płacili dodatków coivdowcyh
teraz tzw służba zdrowia chce powrotu dodatków które zaprzestano wypłacać przed wakacjami. A jaka do tego lepsza droga jak nie lawinowy wzrost hospitalizacji na wiadomą choroę i dramatyczne apele że "jestesmy u kresu"
- 7 2
-
2021-11-17 17:06
Umarło na tą grypę kilkadziesiąt tysięcy ludzi? Bo na tą tak.
- 16 12
-
2021-11-17 13:34
Zgłosiłeś już swoja teorię do nagrody jobla?
- 17 14
-
2021-11-17 11:38
(1)
W roku 2020, podczas straszliwej pandemi morderczego wirusa, służba zdrowia pracowała na 50%
- 21 9
-
2021-11-17 11:58
żeby tylko aż na 50% - to by nie było największej w historii Polski skali śmiertelności
zmarło 477 335 osób - i to licząc od czasów powojennych do dziś za rządów PiS.
- 15 4
-
2021-11-17 11:23
no trafił się...
- 11 5
-
2021-11-17 12:50
(5)
Zaszczepiony aktor Gąsowski zakażony koronawirusem i jest w szpitalu pod tlenem.
- 21 3
-
2021-11-17 13:28
(3)
Pod tlenem uśmiechniety w bluzie dresowej. Ciekawe ile do łapy wziął za propagandową wrzutkę
- 14 3
-
2021-11-17 13:51
potwierdził, że obok niezaszczepieni mają gorzej (2)
Ja mu wierzę.
- 9 9
-
2021-11-17 18:40
(1)
Od kiedy łagodne przejście choroby wymaga hospitalizacji? :D
- 6 2
-
2021-11-18 15:11
Od wtedy jak dostajesz 30 tys za promocje szczepien
Mam kredyty wiec dziekuje za zrozumienie
- 2 0
-
2021-11-17 13:22
Ale przeżyje
A jego kolega Machalica nie przeżył
- 4 7
-
2021-11-17 10:28
(12)
Kiedy ochrona sklepów wielkopowierzchniowych zacznie wypraszać ludzi bez masek?
- 35 44
-
2021-11-17 11:21
Zaszczep się i nie dramatyzuj (7)
Jesli sie boisz to sie zaszczep.
- 6 7
-
2021-11-17 11:51
(6)
Szczepienie nie chroni przed zarazeniem. Tylko przed hospitalizacja i zgonem. Czyli osoba zaszepiona mimo braku objawów moze zarazac innych. Pomysl zanim cos komentujesz. Jestem zaszczepiona ale nie chce byc kolejny raz chora na covid. W moim otoczeniu sa tez ludzie z obnizona odpornoscia. Wiec poswiecenie si ei noszenie maski tonaprawde nic.
Poza tym Ci co szczepili się na poczatku roku potrzebuja juz boostera w postaci 3 dawki.- 2 8
-
2021-11-17 13:25
(5)
"Po zaszczepieniu się przeciw COVID-19 ochrona przed zakażeniem koronawirusem przekracza 99 proc."
~minister zdrowia Adam Niedzielski- 6 0
-
2021-11-17 13:37
A te 30% zaszczepionych w pomorskich szpitalach to statysci? (4)
W niemczech 42% zgonów przez covid to zaszczepieni. One nie chronia przed zachorowaniem olani nawet przed zgonem.
- 4 3
-
2021-11-17 15:51
(3)
Bzdura tylko niezaszczepieni w ciężkich stanach.
- 0 6
-
2021-11-17 21:17
tak, 30% zgonów na c19 to w pełni zaszczepieni (2)
ale to pewnie liczysz jako lekki stan
- 2 0
-
2021-11-18 08:38
A skąd masz takie dane ? Prowadzisz jakoweś badania w tym temacie ? (1)
- 0 1
-
2021-11-18 15:06
Halo, internet za slabo dziala w piwnicy?
Deutsche welle tudzien ekonomista zwany ministrem zdrowia takie dane podaje
- 0 0
-
2021-11-18 00:31
Nigdy
- 2 0
-
2021-11-17 11:39
(1)
Nie mają takich uprawnień, każdy może powiedzieć że ma przeciwwskazania do noszenia maski, a człowiek z ochrony nic z tym nie może zrobić
- 11 3
-
2021-11-17 15:52
I tak idioci rozsiewają wirusa. Jak zachorujesz to lecz się vit c i nieblagaj o tlen.
- 0 9
-
2021-11-17 10:31
Weź się lecz
Albo załóż dwie maski. Czuj się pewniej!
- 15 7
-
2021-11-17 09:46
jak wygląda hospitalizacja takich pacjentów? (14)
bo to jest ciekawe. Herbatkę dostają?
- 38 7
-
2021-11-17 10:09
dostają tlen, sterydy, osocze ozdrowieńców (4)
osłonowo antybiotyki i jeszcze kilka innych leków
- 4 10
-
2021-11-18 14:20
A te kilka innych leków to co to
Paracetamol, płyn fizjologiczny i glukoza?
Tlen, sterydy - ok.
Osocze ozdrowieńców ma skuteczność okadzania. Czyli żadną.
Osocza nawet aotmit nie zaleca.
Aotmit oczywiście zrobił szlaban na tanie leki typu iwermektyna czy amantadyna z d.pochronem o zastosowaniu do badania klinicznego.
Ja, (jako że mam taką możliwość) stosowałem u siebie i znajomych ivermektynę w schemacie flccc alliance. Skutek rewelacyjny.
Jakbym musiał ty wziąłbym nawet soolantrę (iwermektyna 1%)
Mam nadzieję że chociaż amantadyna jest w szpitalach po cichu stosowana. A iwermektynę polecam szczerze.- 2 2
-
2021-11-17 10:13
(2)
antybiotyki na wirusa?
- 12 2
-
2021-11-17 17:14
Owszem. Wirus doprowadza do bakteryjnego zapalenia płuc.
- 1 1
-
2021-11-17 15:47
Widziałeś słowo oslonowo?
- 1 2
-
2021-11-18 12:00
(1)
Oddział z 60 podduszonymi chorymi, wszyscy na tlenie, niektórzy podwójnymi lub na maszynach o wysokim przepływie. Kilka zgonów na dobę, taka sobie grypka
- 3 2
-
2021-11-18 13:53
Tumanom nie wytłumaczysz. Do nich docierają tylko filmiki zawierające teorie spiskowe z youtuba
- 2 3
-
2021-11-17 10:13
I paracetamol. (2)
Też nie rozumiem w jakim celu przetrzymywani są ludzie w szpitalach ( z lekkim przebiegiem covid )? Rozumiem , że osoby problemami oddychania, ale reszta po co jest narażania na zakażenia wewnątrzszpitalne?
- 17 3
-
2021-11-18 12:02
Nie ma u nas osób z lekkim przebiegiem
- 2 0
-
2021-11-17 10:30
To jest Fear factor. Ludzi trzeba straszyć i dorabiać dramaturgie. Wtedy można ich urabiać do woli.
- 15 5
-
2021-11-17 10:08
(1)
Kluczowe jest to, że szpital i cały gang lekarzy dostaje za to kasę dlatego jak tylko mogą to każdemu "przybijają" Covid
- 20 5
-
2021-11-17 18:28
Jakiś ty głupi
- 3 9
-
2021-11-17 10:36
Z takiego szpitala mało kto powrócił do domu.Jedni zarażali się od drugich,nawet przez wentylację.
- 8 3
-
2021-11-17 10:13
polopiryna i maja wypocic
- 10 1
-
2021-11-17 09:21
(2)
Jak na największą zarazę w dziejach ludzkości to nadal chyba niewiele
- 51 10
-
2021-11-18 08:58
konowały/naganiacze sieją panikę wśród głupich i zagubionych (1)
- 4 3
-
2021-11-18 12:25
Głupi i zagubieni zazwyczaj wszystko wiedzą najlepiej. Oni nakręcają się sami wzajemnie.
Ludzie rozumni nie wpadają w panikę, stosują zasady sanitarno-epidemiologiczne i są zaszczepieni. Ludzie rozumni jedyne czego powinni się obawiać, to głupich i zagubionych foliarzy- 2 3
-
2021-11-17 10:08
Propaganda pełną parą (1)
Rozliczą was za to wszystko
- 41 14
-
2021-11-18 09:07
No, zapewne. Już się boją :)
- 3 1
-
2021-11-17 20:55
Tydzień po meczu będzie nieciekawy raport (3)
Polska-Węgry na Narodowym
Tam było około 50 tys. ludzi. To dopiero będzie raport ...- 7 2
-
2021-11-17 21:10
co tak łagodnie? (1)
napisz że 99% nie przeżyje
- 3 1
-
2021-11-18 08:55
Będzie berdziamo jak nic, za 2 tygodnie się zacznie.
- 0 0
-
2021-11-18 00:16
Całe szczęście, że latem na imrezach, koncertach, podczas Jarmarku wirus miał wolne... :) no ale cóż, sezon grypowy sie zaczął.
- 3 2
Portal trojmiasto.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii.