Chcesz wiedzieć jak skutecznie i trafnie ocenić intencje innych ludzi? Chcesz poznać techniki, dzięki którym wywrzesz dobre pierwsze wrażenie? Chcesz zwiększyć swoją pewność siebie podczas kluczowych spotkań biznesowych lub trudnych negocjacji?
Podobne wydarzenia
sobota - niedziela, godz. 11:00
Gdańsk,
Plenum
Wstęp wolny
Wywieranie wpływu to sztuka odczytywania nie tylko zamiarów, ale również oczekiwań innych osób. To umiejętności wychodzenia naprzeciw tym oczekiwaniom. Uczestnicy w trakcie szkolenia poznają metody pozwalające na efektywne osiąganie własnych celów m.in. dzięki świadomości własnych atutów.
Termin i miejsce: 18.05.2012 Gdynia
Czas: 6 godzin,
Cena: 250 zł;rabat : 190 zł dla uczestników, którzy dokonają wpłaty na 10 dni przed szkoleniem
1. Wywieranie wpływu:
- Perswazja, manipulacja a wywieranie wpływu,
- Elementy NLP - potęga słowa w praktyce,
- Potęga słowa jako metoda skutecznej sprzedaży i zbudowania profesjonalnej relacji z partnerem biznesowym,
- Cechy perswazyjnego komunikatu - jak stworzyć skuteczną ofertę?
2. Zasady wywierania wpływu w sprzedaży - w pigułce:
- Zasada "proś i uzasadnij",
- Rola autorytetu, zasada lubienia i sympatii,
- Zasada konsekwencji i zaangażowania, zasada niedostępności,
- Reguła wzajemności i inne aspekty tworzenia dobrej reklamy
3. Zasady wywierania wpływu w autoprezentacji:
- Rola pierwszego wrażenia,
- Efekt halo, efekt diabelski,
- Rola komunikacji niewerbalnej w autoprezentacji.
Termin i miejsce: 18.05.2012 Gdynia
Czas: 6 godzin,
Cena: 250 zł;
1. Wywieranie wpływu:
- Perswazja, manipulacja a wywieranie wpływu,
- Elementy NLP - potęga słowa w praktyce,
- Potęga słowa jako metoda skutecznej sprzedaży i zbudowania profesjonalnej relacji z partnerem biznesowym,
- Cechy perswazyjnego komunikatu - jak stworzyć skuteczną ofertę?
2. Zasady wywierania wpływu w sprzedaży - w pigułce:
- Zasada "proś i uzasadnij",
- Rola autorytetu, zasada lubienia i sympatii,
- Zasada konsekwencji i zaangażowania, zasada niedostępności,
- Reguła wzajemności i inne aspekty tworzenia dobrej reklamy
3. Zasady wywierania wpływu w autoprezentacji:
- Rola pierwszego wrażenia,
- Efekt halo, efekt diabelski,
- Rola komunikacji niewerbalnej w autoprezentacji.