• Kino
  • Mapa
  • Ogłoszenia
  • Forum
  • Komunikacja
  • Raport

Szkolimy kadry, by opanować EURO 2012

19 października 2010 (artykuł sprzed 13 lat) 

Mieszkańcom miast, w których organizowane jest EURO 2012 wydawać się może, że jedyne, na co mają wpływ - to kibicowanie. Okazuje się jednak, że nie jest tak do końca. By kibice poza meczem zapamiętali z Gdańska coś więcej, potrzebna jest też profesjonalna kadra w branży turystycznej.



Mnoży się wiele drobnych spraw, nad którymi trzeba pracować, by EURO w Gdańsku nie okazało się niepowodzeniem organizacyjnym. I nie jest tu mowa o organizacji logistycznej, porządkowej, czy rozwoju bazy hotelowej.

Mówimy o podejściu do przyjezdnych kibiców w taki sposób, by zapamiętali nie tylko mecz, ale Gdańsk i jego liczne atrakcje sportowe, turystyczne i kulturalne, które w tym czasie będą towarzyszyć tej wielkiej imprezie.

Potrzebne jest do tego profesjonalne podejście kadry zatrudnionej w branży turystycznej: hotelarzy, restauratorów, organizatorów imprez, touroperatorów, agentów turystycznych, pracowników IT i wszystkich, którzy będą mieli kontakt z przyjezdnym kibicem.

Zwiększenie kwalifikacji pracowników branży turystycznej i okołoturystycznej zaowocowało realizacją projektu szkoleniowego, w którym poruszanych jest wiele tematów od profesjonalnej obsługi klienta (w tym animator seniora, animator dziecięcy) poprzez budowanie marki miejsca, event marketing, marketing atrakcji turystycznych po zarządzanie bezpieczeństwem imprez masowych, które kończy się uzyskaniem tytułu zawodowego kierownika ds. bezpieczeństwa.

Organizatorzy stawiają na jakość szkoleń ale i ... rozwijanie pasji turystycznej. Zajęcia prowadzone są przez wysokiej klasy specjalistów, którzy zarażają entuzjazmem i pozytywną energią.

Wszystkie tematy szkoleń, wraz z dokładnym ich opisem, harmonogram realizacji, jak również inne przydatne informacje zawarte zostały na stronie projektu. Zgłoszenia przyjmowane są także drogą on-line, aby zapisać się na nie wystarczy wypełnić specjalny formularz i poczekać na akceptację organizatora.

Liczba miejsc w projekcie jest ograniczona dlatego w pierwszej kolejności ułatwiony dostęp będą  miały osoby zajmujące stanowiska niższego szczebla, czy zamieszkałe poza obszarem metropolitalnym. Szczegółowych informacji można także zasięgnąć w biurze Pomorskiej Regionalnej Organizacji Turystycznej oraz partnerów projektu.



Projekt realizowany przez Pomorską Regionalną Organizację Turystyczną, Agencję Rozwoju Gdyni S.A, we współpracy z firmą Pegaz Group sp. z o.o. oraz Szkołą Wyższą Prawa i Dyplomacji,
a współfinansowany jest ze środków Unii Europejskiej pozyskanych w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, poddziałanie 8.1.1 "Wspieranie rozwoju kwalifikacji zawodowych i doradztwo dla przedsiębiorstw".

* możliwość dodania komentarzy lub jej brak zależy od decyzji firmy zlecającej artykuł

Miejsca

Opinie (10)

  • Byłam i Polecam!

    Uczestniczyłam w marketingu narracyjnym z Edym Pyrkiem - polecam najlepsze ze szkolen marketingowych na jakich byłam w zyciu. Swietna organizacja, super trenerzy, i tematyka warsztatów. Polecam !

    • 0 1

  • fantastyczne szkolenia (3)

    uczestniczyłam już w jednym szkoleniu, w ten weekend jadę na następne. Niemalże natychmiast przydało mi się w pracy zawodowej. Nie kosztuje nic, jest świetnie zorganizowane a kadra jest naprawdę przygotowana do wykładów które prowadzi. Polecam wszystkim zatrudnionym w branży turystycznej i około-turystycznej.

    • 4 7

    • kompletnie nie widać że jestes z firmy.... nic a nic

      • 0 0

    • (1)

      To mówiłem ja: trener 2 klasy.....

      • 1 0

      • Albo jakiś asystent projektu czy inna niedojda

        • 1 0

  • Prezes Honorowy PROT - Struk

    ciekawe dlaczego akurat ich projekt uzyskał dofinansowanie...

    na pewno nie z zapotrzebowania ludzi na tego typu tandetne szkolenia

    • 1 0

  • i kolejne pieniądze w błoto...

    kasa dla firmy, dla trenerów i interes się kręci

    a że bzdurne szkolenia z tego jak się ładnie uśmiechać są w praktyce do niczego niepotrzebne to szczegół

    • 2 0

  • to jest zwykłe wyciągania

    wielkich pieniędzy z kasy.

    • 1 1

  • (1)

    Czy ktoś jeszcze uważa, że kupa projektów unijnych to jakieś szemrane szkolenia, na które pies z kulawą nogą by nie spojrzał, gdyby nie były finansowane z cudzej-naszej kasy?

    Jaki mamy interes w tym, żeby wydawać te pieniądze na rozwijanie pasji turystycznej, a nie kilometr drogi?

    • 7 4

    • kilometr drogi to określona powierzchnia zabrana zieleni

      lub innym terenom atrakcyjnym widokowo lub turystycznie,
      ewentualnie takich, które można wykorzystać w inny, co najmniej równie produktywny sposób.

      Podnoszenie kapitału ludzkiego prowadzi do powiększenia wyobraźni i lepszej jakości życia również takim, którzy poza szybą swojego samochodu i tym co przed nią niewiele dostrzegają.

      Budowa dróg niekoniecznie sprzyja rozładowaniu korków, tak jak popuszczanie pasa nie koniecznie sprzyja walce z otyłością.

      Na mecze Euro warto dojeżdżać inaczej niż samochodem: najlepiej transportem publicznym, (lub rowerem, jeśli zostaną stworzone odpowiednie parkingi dla rowerów) wtedy korzyści z EURO 2012 będą większe, a uciążliwości mniejsze - to chyba potrafisz skumać?

      Pozdrawiam kumatych

      • 1 2

alert Portal trojmiasto.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii.

Reklama

Statystyki

Wydarzenia

Piknik "Rodzina, Zdrowie, Nauka = Merito"

w plenerze, warsztaty, kiermasz, zajęcia rekreacyjne

Festiwal Dobrego Porodu VI

15 zł
warsztaty, spotkanie, konferencja, targi

Trójmiejski Dzień Zielonych Budynków

123 zł
konferencja

Sprawdź się

Sprawdź się

Wybierz poziom

Jakie ryby żyją w Bałtyku?

 

Najczęściej czytane