- 1 Absolwent gdyńskiej "trójki" głównym naukowcem w OpenAI (66 opinii)
- 2 Rusza rekrutacja do szkoły średniej 2024/25. Jak zapisać się i wybrać klasę? (18 opinii)
- 3 Zwyciężyli w Odysei Umysłów w Polsce. Czeka ich finał w USA (16 opinii)
- 4 Rekrutacja do szkoły średniej 2024/25. Jakie zasady? (25 opinii)
- 5 Egzamin ósmoklasisty 2024. Zobacz arkusze (42 opinie)
- 6 Egzamin ósmoklasisty 2024. Arkusz z matematyki (27 opinii)
Zapytani o nastroje przed sprawdzianem, uczniowie szóstych klas ze Szkoły Podstawowej nr 17 z Gdańska Wrzeszcza odpowiadali, że nie denerwowali się. Warunki do pisania stworzono im w szkole idealne. Żadnych głosów na korytarzu (pozostali uczniowie zwolnieni zostali z zajęć), podpowiadania sobie i zakłócania pracy pozostałym piszącym.
Zdający wydawali się mniej przejęci sprawdzianem niż nauczyciele i rodzice, których kilkoro czekało tuż przy wejściu do szkoły. Uczniowie spokojnie czekali, aż o godzinie dziewiątej otrzymają zakodowane arkusze odpowiedzi. Na emocje pozwolili sobie dopiero po zakończeniu sprawdzianu.
- Było łatwiej niż na testach próbnych - podsumował Wiktor Wrzaszcz, uczeń klasy VIA SP nr 17. Uzdolniony matematycznie nastolatek rozwiązywał zadania według kolejności.
- Średnio skomplikowany test - potwierdził Łukasz Łukaszewski, uczeń klasy VI Trzeciej Społecznej Szkoły Podstawowej STO w Gdańsku. - Szczerze powiedziawszy spodziewałem się, że sprawdzian będzie trudniejszy, jednak wszystkie zadania rozwiązałem przed czasem.
Jak ocenili nauczyciele SP nr 17, z reguły jako pierwsi sale egzaminacyjne opuszczają po sprawdzianie uczniowie słabsi, którzy nie potrafiąc rozwiązać jednego, kilku zadań oddają arkusze. Zdolniejsi natomiast kilka razy czytają wszystkie pytania i odpowiedzi, żeby poprawić ewentualne błędy.
Pierwszy poważny egzamin wiedzy i umiejętności wymagał od zdających przede wszystkim czytania ze zrozumieniem. Tematem przewodnim tegorocznych testów był chleb. Uczniowie tworzyli m.in. własny opis podanego wiersza o chlebie, liczyli plony. Po wyjściu ze szkoły najchętniej spędzali wolny czas na rozrywce. Najchętniej odwiedzali kina.
Jak informuje Okręgowa Komisja Egzaminacyjna w Gdańsku, obejmująca swym zasięgiem województwa kujawsko-pomorskie i pomorskie, pisanie testów przebiegło bez zakłóceń. Sprawdzian nie odbył się w jednej szkole.
- Mogę jedynie powiedzieć, że dyrektor szkoły znajdującej się na terenie gminy Ustka nie dopełnił wszystkich procedur. Po konsultacji z dyrektorem Centralnej Komisji Egzaminacyjnej zdecydowałam, że uczniowie będą pisać sprawdzian w drugim terminie, czyli w czerwcu - wyjaśniła Irena Łaguna, pełniąca obowiązki dyrektora OKE w Gdańsku. Podobny przypadek zdarzył się w szkole podlegającej OKE w Łomży. Uczniowie z łódzkiego z kolei pisali sprawdzian z dwudziestominutowym opóźnieniem, po doniesieniu o bombie
podłożonej w jednej ze szkół.
Zdający wydawali się mniej przejęci sprawdzianem niż nauczyciele i rodzice, których kilkoro czekało tuż przy wejściu do szkoły. Uczniowie spokojnie czekali, aż o godzinie dziewiątej otrzymają zakodowane arkusze odpowiedzi. Na emocje pozwolili sobie dopiero po zakończeniu sprawdzianu.
- Było łatwiej niż na testach próbnych - podsumował Wiktor Wrzaszcz, uczeń klasy VIA SP nr 17. Uzdolniony matematycznie nastolatek rozwiązywał zadania według kolejności.
- Średnio skomplikowany test - potwierdził Łukasz Łukaszewski, uczeń klasy VI Trzeciej Społecznej Szkoły Podstawowej STO w Gdańsku. - Szczerze powiedziawszy spodziewałem się, że sprawdzian będzie trudniejszy, jednak wszystkie zadania rozwiązałem przed czasem.
Jak ocenili nauczyciele SP nr 17, z reguły jako pierwsi sale egzaminacyjne opuszczają po sprawdzianie uczniowie słabsi, którzy nie potrafiąc rozwiązać jednego, kilku zadań oddają arkusze. Zdolniejsi natomiast kilka razy czytają wszystkie pytania i odpowiedzi, żeby poprawić ewentualne błędy.
Pierwszy poważny egzamin wiedzy i umiejętności wymagał od zdających przede wszystkim czytania ze zrozumieniem. Tematem przewodnim tegorocznych testów był chleb. Uczniowie tworzyli m.in. własny opis podanego wiersza o chlebie, liczyli plony. Po wyjściu ze szkoły najchętniej spędzali wolny czas na rozrywce. Najchętniej odwiedzali kina.
Jak informuje Okręgowa Komisja Egzaminacyjna w Gdańsku, obejmująca swym zasięgiem województwa kujawsko-pomorskie i pomorskie, pisanie testów przebiegło bez zakłóceń. Sprawdzian nie odbył się w jednej szkole.
- Mogę jedynie powiedzieć, że dyrektor szkoły znajdującej się na terenie gminy Ustka nie dopełnił wszystkich procedur. Po konsultacji z dyrektorem Centralnej Komisji Egzaminacyjnej zdecydowałam, że uczniowie będą pisać sprawdzian w drugim terminie, czyli w czerwcu - wyjaśniła Irena Łaguna, pełniąca obowiązki dyrektora OKE w Gdańsku. Podobny przypadek zdarzył się w szkole podlegającej OKE w Łomży. Uczniowie z łódzkiego z kolei pisali sprawdzian z dwudziestominutowym opóźnieniem, po doniesieniu o bombie
podłożonej w jednej ze szkół.
Opinie (4) 2 zablokowane
-
2004-04-08 11:30
łatwizna
test nie był trudny
- 0 0
-
2004-06-16 10:26
test
chyba że jesteś kujon, bo dla mnie był trudny
- 0 0
-
2004-11-30 19:29
test był bardzi bardzo łatwy mam 40 na 40 punktów !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
- 0 0
-
2006-02-23 16:36
no- test był taki sobie; ) zawaliłam tylko majze; )
- 0 0
Portal trojmiasto.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii.