Podobne wydarzenia
środa, godz. 17:00
Gdynia,
Muzeum Emigracji
Wstęp wolny
czwartek, godz. 8:50
Gdańsk,
Wyższa Szkoła Zdrowia w...
bilety 250 zł
ulgowy 150 zł
ulgowy 150 zł
Zapraszamy na szkolenie, aktualny termin: 16-17.08
Program szkolenia:
» Definicja, cele i zastosowanie coachingu
» Coaching menedżerski
» Coaching dla pracowników działów sprzedażowych/ handlowych
» Typologia pracowników i style zarządzania pracownikami
» Modele kompetencji coacha
» Analiza sytuacji z osobą poddaną coachingowi
» Zawieranie kontraktu w coachingu
» Realizacja i zasady procesu coachingu
» Sposoby prowadzenia spotkań poświęconych analizie wyników i efektów
Dla kogo:
Szkolenie przeznaczone jest dla kierowników zespołów, pracowników działów, personalnych, szkoleniowych, administracyjnych zainteresowanych rozwijaniem swoich kompetencji w zakresie zarządzania zasobami ludzkimi. Szkolenie to ma na celu przekazanie wiedzy i umiejętności niezbędnych do wdrożenia i prowadzenia coachingów jako metody rozwojowej.
Korzyści wynikające z ukończenia szkolenia:wzrost efektywności zarządzania pracownikami, wzrost skuteczności prowadzenia rozmów z pracownikami, umiejętność wkomponowania systemowego coachingu w strategię firmy, poznanie kompetencji niezbędnych w realizacji efektywnego coachingu menedżerskiego, skuteczne przygotowanie kadry kierowniczą do roli coacha.
Cel szkolenia:
» Wprowadzenie w problematykę coachingu
» Poznanie roli coachingu w sprzedaży
» Charakterystyka zadań i cech coacha- menedżera sprzedaży
» Powiązanie procesu coachingu z procesem sprzedażowym a efektywność pracowników
Metody szkoleniowe:
Nasze szkolenie jest prowadzone w formie warsztatu. Stosujemy się do zasad efektywnego uczenia się dorosłych, według Cyklu Kolba (doświadczenie - refleksja - teoria - planowanie). Grupa liczy od 8 do 12 osób, co pozwala każdemu z uczestników aktywnie brać udział w proponowanych : grach symulacyjnych, analizach przypadków, dramie (scenkach sytuacyjnych), a także jest szansą na prawdziwą wymianę doświadczeń.
Zgłoszenia można nadsyłać na adres email: info@asesoria.com.pl, dodatkowych informacji udzielamy telefonicznie po nr 602 695 100
Program szkolenia:
» Definicja, cele i zastosowanie coachingu
» Coaching menedżerski
» Coaching dla pracowników działów sprzedażowych/ handlowych
» Typologia pracowników i style zarządzania pracownikami
» Modele kompetencji coacha
» Analiza sytuacji z osobą poddaną coachingowi
» Zawieranie kontraktu w coachingu
» Realizacja i zasady procesu coachingu
» Sposoby prowadzenia spotkań poświęconych analizie wyników i efektów
Dla kogo:
Szkolenie przeznaczone jest dla kierowników zespołów, pracowników działów, personalnych, szkoleniowych, administracyjnych zainteresowanych rozwijaniem swoich kompetencji w zakresie zarządzania zasobami ludzkimi. Szkolenie to ma na celu przekazanie wiedzy i umiejętności niezbędnych do wdrożenia i prowadzenia coachingów jako metody rozwojowej.
Korzyści wynikające z ukończenia szkolenia:wzrost efektywności zarządzania pracownikami, wzrost skuteczności prowadzenia rozmów z pracownikami, umiejętność wkomponowania systemowego coachingu w strategię firmy, poznanie kompetencji niezbędnych w realizacji efektywnego coachingu menedżerskiego, skuteczne przygotowanie kadry kierowniczą do roli coacha.
Cel szkolenia:
» Wprowadzenie w problematykę coachingu
» Poznanie roli coachingu w sprzedaży
» Charakterystyka zadań i cech coacha- menedżera sprzedaży
» Powiązanie procesu coachingu z procesem sprzedażowym a efektywność pracowników
Metody szkoleniowe:
Nasze szkolenie jest prowadzone w formie warsztatu. Stosujemy się do zasad efektywnego uczenia się dorosłych, według Cyklu Kolba (doświadczenie - refleksja - teoria - planowanie). Grupa liczy od 8 do 12 osób, co pozwala każdemu z uczestników aktywnie brać udział w proponowanych : grach symulacyjnych, analizach przypadków, dramie (scenkach sytuacyjnych), a także jest szansą na prawdziwą wymianę doświadczeń.
Zgłoszenia można nadsyłać na adres email: info@asesoria.com.pl, dodatkowych informacji udzielamy telefonicznie po nr 602 695 100