Aplikacje mobilne, fotokody, serwisy geolokalizacyjne czy blogi - to w Polsce ciągle nowe narzędzia budowania relacji z klientami. Tymczasem tkwi w nich wielki potencjał dotyczący zarówno pozyskiwania klientów, jak też budowania wizerunku. Świat się zmienia, klienci się zmieniają, sposób komunikacji się zmienia - trzeba być trendy! Dlatego tegoroczna edycja konferencji "Nowe trendy w turystyce" będzie poświęcona w szczególności nowym mediom społecznościowym. Organizatorem konferencji jest Gdańska Organizacja Turystyczna. Konferencja odbędzie się 21 marca 2012 (środa) w Hotelu Gdańsk. Będzie to trzecia edycja tego wydarzenia.
Podobne wydarzenia
środa - piątek
przedsprzedaż 1190 - 2190 zł
czwartek, godz. 8:50
ulgowy 150 zł
"Geolokalizacja to nowy trend w marketingu. Facebook Places i Foursquare, jako nowe narzędzia są powoli odkrywane, w USA i w Europie Zachodniej ich popularność jest większa. Pierwsze obiekty turystyczne na Pomorzu publikują już oferty promocyjne dla użytkowników geolokalizacyjnych serwisów społecznościowych. W restauracjach hoteli: Zamek w Krokowej i Hanza w Gdańsku za check-in w Foursqaure można otrzymać rabat. Na spotkaniach branżowych prezentujemy przedstawicielom sektora turystycznego zasady efektywnego stosowania Foursquare i korzyści marketingowych, jakie może przynieść. - mówi Jarosław Marciuk z Inspiros Consulting Group, który podczas konferencji "Nowe trendy w turystyce" zaprezentuje wykład "Rewolucja w meldunkach - Foursquare i Facebook Places w turystyce".
Nowością podczas tegorocznej konferencji jest panel dyskusyjny: "Rezerwacja czy anulacja, czyli wpływ mediów na decyzję turystów". Reprezentanci mediów lokalnych i branży turystycznej podczas dyskusji dokonają konfrontacji własnych spostrzeżeń.
Konferencja - "Nowe Trendy w Turystyce"
8.30 - 8.55 Rejestracja uczestników konferencji
8.55 Inauguracja konferencji
9.00 - 9.30 "Blogerzy a promocja miejsc. Mity. Fakty. Inspiracje" - Krystian Cieślak, Senior Consultant w Agencji Reklamowej Citybell
9.35 - 10.05 "Rewolucja w meldunkach - czyli serwisy geolokalizacyjne Foursquare i Facebook Places w turystyce" - Jarosław Marciuk, Właściciel firmy INSPIROS Consulting Group
10.10 - 10.40 Przedstawienie zwycięskich produktów turystycznych w Konkursie na Gdański Produkt Turystyczny 2012:
1. "Love Tour"
2. "Bitwa Morska - Oblężenie Twierdzy Wisłoujście" - Leszek Nowak, Kierownik Citytour; Michał Pietrzak, Kierownik Działu Marketingu i Analizy Ekonomicznej w MHMG
10.45 - 11.15 "Poszerzona rzeczywistość, jako odpowiedź na potrzeby współczesnego prosumenta" - Prof. SGH dr hab. Magdalena Kachniewska, Katedra Turystyki
11.15 - 11.45 przerwa kawowa
11.45 - 12.15 "Korzyści dla branży turystycznej wynikające ze stosowania partnerstwa publiczno-prywatnego na przykładzie Saur Neptun Gdańsk oraz Centrum Haffnera w Sopocie" - Prof. dr hab. Aleksander Szwichtenberg, Kierownik Katedry Turystyki i Rekreacji Wyższej Szkoły Bankowej
12.20 - 12.50 "Nie ma Cię w aplikacji mobilnej - to błąd, strona www już nie wystarczy, czyli korzyści dla branży turystycznej na przykładzie gdansk4uMOBILE" - Jacek Mirecki Prezes Zarządu Ksi.pl Sp. z o.o.
12.55 - 13.25 "Wykorzystanie platformy zakupów grupowych w kampanii promocyjnej firmy" - Tomasz Dalach, Członek Zarządu Gruper.pl
13.25 Podsumowanie
13.30 - 14.00 przerwa kawowa
14.00 - 15.00 Panel dyskusyjny - "Rezerwacja czy anulacja, czyli wpływ mediów na decyzję turystów" - Prowadzący: Piotr Świąc, Autor programu "Forum Gospodarcze" w TVP
Gdańsk
15.00 - 16.00 Warsztaty "Klient nasz fan" Prowadząca: Patrycja Matul, Head of SociALL w Gazeta.pl